Lupu Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Bine... 50 rulez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 Consum la drum intins : 4,5-5 solo Pai mie solo la drum intins cu k65 ia maxim 4,5 %(mi-a luat odata 4,8 in urcare cu pasager si o gramada de bagaje). Eu nu prea am inteles ce au avut in cap rusii cu k68, din ce mi-ai spus tu e tehnologie veche si nici performante mai bune nu are.( au inceput cu obturator cilindric la ij49, dupa aia au avansat la obturator dreptunghiular si acum iar s-au intors la obturator cilindric si etansare pe con la cuiul pontou, cam ciudat) Mie garnitura aia de la pontou nu mi-a facut probleme pana acum si are cel putin 4 ani si etanseaza perfect(l-am uitat si o saptamana cu robinetul de gaz deschis si nu mi-a dat pe afara) Acum diferenta de consum sa fie oare din cauza ca cilindrul meu e de p4 probabil ?( are 2 tevi de evacuare) Poate totusi deaia ai prins tu 130 cu ij-ul pentru ca o fi mai performant carbul asta nou. (da si consuma mai mult) Eu cu pinion de 18 am prins putin peste 100 destul de lejer(cu cilindrul vechi) si mai putea motoru da nu i-am mai dat ca incepusera denivelari pe drum si topaia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 5, 2005 Autor Share Postat Mai 5, 2005 frate daca iti zic ca are consum mai mic... Nu stiu de viteza, poate de acceleratie. In orice caz, carburatoarele K68 sunt mult mai misto lucrate, o sa vezi. Si felul cum lucreaza obturatorul cilindric, si cuiul conic... Si nu isi pune lumea degeaba. Cat despre consum pot sa ma laud ca mi-a consumat si mie 4 in drum spre Ploiesti la turatie constanta la 80 solo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Io am cilindru+piston+segmentzi+carburator noi si am pe spate pinion mai mic,abia ashtept sa fie rodajul facut sa ii dau in gura sa vad cat prinde,o sa-i pun kilometraj electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 (editat) Si eu am urcat Ij la 140 km/h cind l-am cumparat in urma cu 3 ani dar nu imi mai amintesc daca am avut montat pinionul de 21 , in plus mai am aprindere electronica fara platina si avans cetrifugal .Dupa ce termin cu rodajul o sa mai fac un test scurt . Ps. Am carburator k65i si merg cu un consum mixt de 3,8% Editat Mai 24, 2005 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 ce avans centrifugal i-ai adaptat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 am un k 62 de vreo 6ani pe motor + vreo 5 de la cine lam luat e defect dar inca merge ij-ul meu a scos 130 acm de la ploiesti 2 persoane+bagaj 100 .consumul de orasi 3 l/100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 (editat) ce avans centrifugal i-ai adaptat? De la un Mz. Daca gasesc un aparat foto digital o sa ii fac o poza sa il vezi. Ps. Pinionul de 21 l-am motat anul trecut in vara. Editat Mai 25, 2005 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 am un k 62 de vreo 6ani pe motor + vreo 5 de la cine lam luat e defect dar inca merge ij-ul meu a scos 130 acm de la ploiesti 2 persoane+bagaj 100 .consumul de orasi 3 l/100 km Si eu am mers anul trecut, inainte de reparatia capitala, tot cu un consum de 3%; dupa ce fac rodajul o sa mai umblu un pic la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 De la un Mz. Daca gasesc un aparat foto digital o sa ii fac o poza sa il vezi. Cristi, cred ca aia este piesa "secreta" din MZ, pe care o tot lauda "Mosii". Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 (editat) Cristi, cred ca aia este piesa "secreta" din MZ, pe care o tot lauda "Mosii". Numa' bine! Corect, ai ghicit. Dar sa nu le zici nimic, lasa-i sa mai caute. Numai bere... aaa... bine. Editat Mai 25, 2005 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 Ij jupiter 3 Trasformat in jupiter 4 Nu am iesit din rodaj dar m-a mincat in curut si i-am dat 120km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 cu jupiterul 4 al meu, am mers si eu cu 130 dar eram singur, drumul era perfect... cidat, nu dadea semne ca ar incepe sa se desfaca, asa am auzit ca se intampla cu astea rusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 Nu este adevarat. Daca este bine reglat, bine etansat si ai piese bune in el...merge de rupe...la Jupiter insa ma abtin... sa vezi tu ce frumos este la 120 sa ti se rupa pana care uneste ambielajele Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 Nu este adevarat. Daca este bine reglat, bine etansat si ai piese bune in el...merge de rupe...la Jupiter insa ma abtin... sa vezi tu ce frumos este la 120 sa ti se rupa pana care uneste ambielajele Numa' bine! Sper sa n-am ocazia sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 28, 2005 Share Postat Mai 28, 2005 da ma, se rupe pana...DACA AI AMBIELAJELE STRAMBE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 Mi s-a intamplat sa se dezmembreze. I-am dat in gura maxim si de la vibratii s-a desfacut bushonul de la cutie si am ramas si fara bushon si fara ulei in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Acum si mie imi vine sa rad, dar atunci eram cam ingrozit.... Eram pe la 100 km de oras. M-am intors pana unde incepea dara de ulei, dar nu l-am mai gasit. Noroc ca era o vulcanizare in zona si am gasit pe acolo surub care se potrivea pe filet, insa era cam lung, da i-am pus o tona de saibe si am rezolvat-o, si am turnat uleiul de amestec in cutie ca sa pot ajunge pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Viteza maxima 130 km/h? hihi nu batea vantul din spate cand mergeai la vale? Nu scriu rusii ca viteza maxima este in functie de pozitia motociclistului??? (nemtii stiu chestia asta de mult, sti este in functie de aerodinamica ) Apropo.. Fabrica de IJ este practic fabrica de DKW...Mz... Rusii au furat toata fabrica de la nemti. Ce sa mai zic, te bazezi pe kilometrajul rusesc? (rusii nici nu cunosteau ceasul pana la primul razboi mondial!!! ) Si mobra merge cu 60 km/h..dar media mai mult de 45 km/h nu am reusit sa scot nici pe ruptul capului. (pe ceas arata si 65 km/h, daca sufla vantul din spate am masurat si 70 km/h REAL cu 5 CP) Uleiul la cutie schimbi la 300 km???? ce? curege uleiul as de tare? Iar consumul de 3l/100km se refera la uleiul din cutia de viteze? Bucurate ca mai merge mai bine bei o bere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 poate ne spui si noua ce cx are mz-ul tau!??!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 8, 2005 Autor Share Postat Iunie 8, 2005 1) 130, eram aplecat in fata,normal,altfel nu prindeam 130. Oricum nu eram cu pinion de atac de 21 ci cu 19. Evident ca este f importanta pozitia motociclistului. De altfel toti ne aplecam daca vrem viteza,nu? Exact este cx adica "drag". Eram pe Buc-Targoviste, drum neted,sosea buna, si mai eram si in curba cand am atins viteza. Au mai reusit si altii si aveau japoneza in spate care inregistra viteza. 2)Da Ij si Mzul sunt frati vitregi. Ijul e modelul vechi dar fiabil de DKW. Erau bune amandoua prin anii 50. 3)ceasul meu e precis, am zis ca poate avem 125 nu 130...Tu atingi ma pe ceas 130? 4)schimb uleiul din cauza unui simering prost (abia l-am schimbat dar si asta e prost) si intra benzina din carter. 5)consumul e o chestie variabila, daca am reusit 5,5 cu atashul ... Normal solo la drum lung merge 4, 4,5 6)de bucurat ma bucur fiindca este un motor deosebit de decent. Recunosc nu suna ceas cum suna un ES ingrijit. De altfel nici ETZ-ul nu suna ceas ca un ES. Dar e comod, frumos, il ingrijesc, merg iarna pe zapada mare, tine la trozneala, piese sunt... Ce vrei daca ma tine sa plec pe ploaie noaptea la Targoviste cu el? Ca stiu ca ma duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 am avut Planeta 5 din ăla de luxe, cu jenţi turnate şi frână pe disc şi până să-l vând m-am dat cu motoreta şi cu 140 (adevăru e că mă cam kăcam pe mine de frică să nu zboare motorul din cadru, aşa de tare tremura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iunie 9, 2005 Share Postat Iunie 9, 2005 (editat) Nagy Arpad....tu stiai ca vitezometru de la un IJ-ul Festival pe care l-am avut, indica cel mai precis dintre toate altele, chiar mai precis ca ala de Jawa care la viteze mari are un decalaj cam de 20 km/ora. Deci degeaba ii critici tu pe rusi ca-s 10 ani lumina deasupra altor natii. Ai impresia ca iti arata mai precis un vitezometru de dacie la care umbla acul ala de parca da la b*** si pe deasupra la ultimile berline fabricate si mai si aude de parca toaca zarzavat? Apropo, tu cu mobra aia a ta bestiala cand plecai de pe loc nu luai si patura de asfalt de pe drum dupa tine sau nu-ti lua foc anvelopa de la asemenea demaraj? Nu cumva eri tu ala care treceai pe-o roata de tot ceea ce se misca pe sosea? Editat Iunie 9, 2005 de Auxois350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 11, 2005 Share Postat Iunie 11, 2005 Nu fa misto de mobra ca racirea cu turbina este mult mai avansata decat racirea simpla cu aer! Iar daca mai vrei sa stii un lucru mai mult de 10 motociclete nu m-au depasit in afara orasului in astia 25000 km, . pe care le-am facut cu mobra! (chit ca mergeam cu 50 km/h) (nu stiu dar in oras vand o groaza de motoare comuniste afara nici una...numai trotinetele astea mai noi au curaj sa iasa din oras..) Eu zic sa ne bucuram ca mai "merg" motoarele noastre! SAFE RIDE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.