Luke_highwalker Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) 16.000km, nu scoate fum, nici alb, nici negru. Ciudat...nu sunt mega specialist insa stiu ca uleiul iese din motor ori pe la garnituri pe undeva, ori din cauza uzurii sub forma de fum alb, ori din cate am inteles pe la turbina daca motorul e dotat cu asa ceva (mi-a mie explicat un mecanic de la Brady Center cand am fost cu Passatu la revizie....e dala 2.0 tdi care manaca cam 300 de ml de ulei la 5000 de km). E bizar totusi ca 250 de ml in 600 de km ar trebuii sa se vada clar pe unde ies. Editat Septembrie 19, 2013 de Luke_highwalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 16 000 de zeci de kilometri? Hai, doar nu te-ai nascut ieri. Eh, daca se strica o sa povestesc munca de detectiv pe care din prostie am facut-o abia dupa ce am dat banii pe motoreta si care va contine cuvintele cheie TZEAPA, (Nume Proprietar), United Motors, Masinutza, etc. Dar vreau sa vad cat mai duce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ce ulei i-ai pus Nico? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ce ulei i-ai pus Nico? Mi s-a spus ca are Motul 7100 si ca nu are rost sa-l schimb ca abia a fost pus in primavara si s-a mers 500km de cand au schimbat uleiul. Am completat tot cu Motul 7100. Ulei cu care dealtfel am mers si cu alte mobre, chiar un ulei pe care il consider bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Incearca Bel Ray 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Incearca Bel Ray 15w50 Urmatorul schimb il fac cu Bel Ray ca asta se pare ca e la moda si intr-adevar s-a simtit bine si in ZX9. Dar mie imi place si "capsunica" - aka Motul 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Aproape pe toate Kawa pe care le-am avut am pus Bel Ray si sunt multumit.E la moda...dar nu multa lume stie de el.Am renuntat de mult la Motul 7100,de cand nu mai gaseam neutralul de zx6 2004.Nu mi-a consumat gram la Bel Ray. P.S.Ai zis ca ai verificat peste tot,si nu curge.Ai verificat si in air box ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Si eu am tot Bel Ray acum si parca mi se pare ca schimba o ideie mai usor, insa inainte am avut Motul 300V care iarasi mi s-a parut foarte ok....in 6000 de km nu s-a miscat un mm nivelul uleiului pe hublou. Cand am facut schimbul am vrut tot 300V si ma gandeam sa mesteresc eu dar cand mi-a zis Cesar ca daca cumpar uleiul de la ei manopera e mocca, am fost sedus pe loc de oferta Editat Septembrie 19, 2013 de Luke_highwalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Aproape pe toate Kawa pe care le-am avut am pus Bel Ray si sunt multumit.E la moda...dar nu multa lume stie de el.Am renuntat de mult la Motul 7100,de cand nu mai gaseam neutralul de zx6 2004.Nu mi-a consumat gram la Bel Ray. P.S.Ai zis ca ai verificat peste tot,si nu curge.Ai verificat si in air box ? Am verificat asa vizual, superficial, eu sunt mai nepriceputeanu. O sa ma duc la baieti sa se uite mai ca lumea. Ideea era daca cumva stie cineva cam cat e consumul acceptabil. Auzisem mai demult ca BMW-urile GS1200 consumau mult ulei, apoi Hondele alea CBR1000RR dupa 2008, deci vroiam sa zica vreun specialist "daca consuma 250ml/1000km e inca bine - cand ajungi la 500ml/1000km desfa motorul si vezi ce are"....chestii d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Tu oricum mergi turat banuiesc, e normal sa iti consume doar ca nu in cantitatea aia. Eu pe 636 2004 aveam Repsol 10w40 care il schimbam la 3000km +/- 100km, iar la mia de km imi lua 300ml+ ulei. Nu te mai lua dupa toata lumea si tu, pune mana pe telefon si suna-l pe GEO @TNG fa-ti o programare la el, sau cred ca si JAGi te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Mie R1 2007 imi consuma sub 100ml in 1000km, dar mers numai la curse, adica acceleratie full. Am avut la curse si un R1 2000 care sugea grav ulei, cam 300ml/1000km, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Mie la ZX intre 2 schimburi (~5000 de km) nu observ nici o diferenta la nivel la ulei; motorul are 50 000 de km, dar ce-i drept schimb treptele pana prin 8000-9000 de ture (nu stiu cat conteaza exact sau nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 Nasol, era s-o cumpar eu acum 2 ani.. in dimineata cand am vrut sa ma duc s-o cumpar am cautat si am gasit pe SBZ ceva topic al fostului proprietar care zicea ca i-au fost schimbati cuzinetii in motor. Am sunat proprietarul si l-am intrebat de ce nu mi-a zis despre interventie, mi-a zis ca nu are absolut nicio problema si ca imi ofera garantie Masinuta pentru ea. Cred ca merita pusa o intrebare fostului proprietar despre aceasta garantie.. De la maxim la minim am impresia ca sunt cam 500 ml, vezi in iarna ce si cum cu ea, oricum nu prea mai e vreme de dat. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Nasol, era s-o cumpar eu acum 2 ani.. in dimineata cand am vrut sa ma duc s-o cumpar am cautat si am gasit pe SBZ ceva topic al fostului proprietar care zicea ca i-au fost schimbati cuzinetii in motor. Am sunat proprietarul si l-am intrebat de ce nu mi-a zis despre interventie, mi-a zis ca nu are absolut nicio problema si ca imi ofera garantie Masinuta pentru ea. Cred ca merita pusa o intrebare fostului proprietar despre aceasta garantie.. De la maxim la minim am impresia ca sunt cam 500 ml, vezi in iarna ce si cum cu ea, oricum nu prea mai e vreme de dat. Bafta ! Eh, eu l-am gasit abia dupa ce am luat-o, ca mi-a atras atentia cmd cand a vazut pozele. Am zis ca hai, o fi fost reparata de Masinutza si o fi fost facuta bine, mai ales ca fostului proprietar nu-i lipseau banii. Iar dupa reparatie a mai mers 2 ani cu ea, a fost de 2 ori la Serres, am zis ca poate am noroc si e reparata cum trebuie. Bineinteles ca amandoi minteau ca nu s-a umblat in motor. La United Motors am intrebat daca am ceva garantie ca a fost practic la ei in showroom la vanzare au zis ca nu. Normal ca nu ca doar au vazut-o desfacuta cu ochii lor...Niste japite toti. Editat Septembrie 19, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Sa nu-ti para rau de motoreta ca ai cumparat-o, fierul se repara mai ales ca vine iarna, baga bani la pusculitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 mie-mi pare rau pt el ! cand a cumparat motocicleta mai era cel putin 1 motocicleta BUNA de cumparat zx10 06-07 in Pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Incearca alt fel de ulei.....7100 e putin slab pt un motor de turatii...stiu cazuri de cutie de viteza rupta din cauza uleiului Motul 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Grija mare la ulei,unui amic i s-a blocat motorul in mers dupa ce i-a disparut uleiul ca prin minune.Tot zx 10,tot modelul cu tobele sub codita tot de la United-Masinuta.Poate ne lamureste el ce si cum avand in vedere ca e user... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Eu am modelul mai vechi, din 2005 dar in principiu cred ca cel putin la capitolul "consum ulei" nu sunt mari diferente. De la un schimb la altul (apox. 3000 km) completez cam cu 250/300 ml, maxim. 300 v nu iti place??? Cat ulei e inca acceptabil sa consume un motor de zx10 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Si eu tot Bel Ray 15w50 folosesc la zx10r,a mea este 2007..fac putini km pe an dar cand o scot o forjez de ii sar supapele, consuma aproximativ 200ml la 3000km Am avut R1 in stare bunicica fara multi km ii stiam istoricul,consuma ulei gramada ..singurul miar care nu mi-a consumat ulei nici strop a fost GSXR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Eu am modelul mai vechi, din 2005 dar in principiu cred ca cel putin la capitolul "consum ulei" nu sunt mari diferente. De la un schimb la altul (apox. 3000 km) completez cam cu 250/300 ml, maxim. 300 v nu iti place??? Nu mi-as face probleme daca ar consuma doar atat, nici nu as fi deschis discutia. Dar la mine sigur mananca mai mult, o sa masor exact. Am avut 300v in ZX9, cand l-am pus in ziua aia imi patina ambreiajul, am crezut ca e o coincidenta si m-a lasat ambreiajul. De a doua zi nu a mai avut nimic, a mers bine. Dar apoi am avut Motul 7100 si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Asculta sfatul lui ART .La urmatorul schimb de ulei incearca un EXS.....10w40 ,10w50 vezi tu .. EXS nu EXP Am trecut si eu de la 7100 la EXS si se simte difertenta (in bine) .Mai ales la retrogradari...din tr2 in 1 ,intra ca-n unt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Asculta sfatul lui ART .La urmatorul schimb de ulei incearca un EXS.....10w40 ,10w50 vezi tu .. EXS nu EXP Am trecut si eu de la 7100 la EXS si se simte difertenta (in bine) .Mai ales la retrogradari...din tr2 in 1 ,intra ca-n unt +1...defapt asa am vrut sa scriu...mai multe vascozitati..si unu tot va da roade si atunci ramai la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Nu incercati sa ma convingeti de ceva ce oricum am zis ca fac,urmatorul schimb va fi Belray de la Cesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 iti dai seama ca un consum asa mare de ulei nu-l stopezi cu trecerea la alta marca.. daca ar fi consumat 100ml/mie poate se schimba ceva in bine dar din ce spui tu iti consuma ~1l/mie te-o fi blestemat SSSS.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.