Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 738
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu gasesti senzorii bagati in evacuare, te apuci si cauti mufele astea in care ar intra senzorii de oxigen daca ar exista pe motorul tau. Daca gasesti mufele si nu e bagat nimica in ele sau au doar un "capace"(kit de eliminare sensor oxigen), le desfaci si vezi daca au apa sau sunt oxidate. Le dai preventiv cu un spray de contact. Dupa ce ai terminat vezi daca mai apare vreo eroare.

 

post-43576-0-50138800-1400701567_thumb.png

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere evacuarea race nu cred ca mai ai senzorii, probabil ai bagat apa in mufele A si B cand ai spalat-o. Oricum nu e panica cu eroarea asta.

 

Bafta Cesare la desfacut. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca evacuarea este schimbata full posibil ca sa nu mai fie lambda acolo,asa ca are mai mult ca sigur un "lambda eliminator"care poate nu mai face servici sau sunt contacte slabe,oxidate etc.

Daca are sonda,trebuie verificat tot pe linia contactelor, heater-ul sondei cand s-a stricat...s-a stricat este o rezistenta de nikelina care o data arsa nu se mai repara singura.

La fel cum a zis si "wawessh" heater-ul sondei nu functioneaza de cat la pornire sa aduca sonda la temperatura de lucru,dupa care sta inactiv pana la un nou start.Asa ca,este de urmarit daca codul de eroare este generat in primele secunde de la start cand moto este rece.

Din punct de vedere a sigurantei de deplasare nu implica nici un risc,atat pentru motor cat si pentru pilot...poate doar buzunarul sa fie afectat deoarece nu mai are corectie de AFR si consuma mai mult....nu ca, kawa nu ar consuma si asa destul de mult...

Totusi este de preferinta sa se remedieze defectul deoarece o inactivitate a heater-ului sondei duce la distrugerea sondei rapid si iremediabil.

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca evacuarea este schimbata full posibil ca sa nu mai fie lambda acolo,asa ca are mai mult ca sigur un "lambda eliminator"care poate nu mai face servici sau sunt contacte slabe,oxidate etc.

Daca are sonda,trebuie verificat tot pe linia contactelor, heater-ul sondei cand s-a stricat...s-a stricat este o rezistenta de nikelina care o data arsa nu se mai repara singura.

La fel cum a zis si "wawessh" heater-ul sondei nu functioneaza de cat la pornire sa aduca sonda la temperatura de lucru,dupa care sta inactiv pana la un nou start.Asa ca,este de urmarit daca codul de eroare este generat in primele secunde de la start cand moto este rece.

Din punct de vedere a sigurantei de deplasare nu implica nici un risc,atat pentru motor cat si pentru pilot...poate doar buzunarul sa fie afectat deoarece nu mai are corectie de AFR si consuma mai mult....nu ca, kawa nu ar consuma si asa destul de mult...

Totusi este de preferinta sa se remedieze defectul deoarece o inactivitate a heater-ului sondei duce la distrugerea sondei rapid si iremediabil.

 

Cu respect TNG!

Multumesc,George!

 

Am fost,acolo sunt ca niste "dopuri" de plastic care au inauntru fiecare 2 sigurante. S-a dat cu spray, s-a curatat, dar dopurile respective sigur nu mai functioneaza cum trebuie, a intrat apa acolo sau ceva si s-a "topit" una din sigurante.

Cert e ca dupa curatare si remontare eroarea a disparut,am mers deja 2 zile cu motoreta si nu se mai aprinde, doar ca probabil cum zice si George ar tregui inlocuita rezistenta aia ca sa lucreze cum a fost inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare baieti!

de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi :D

din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme :(

am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul.

 

nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000)

 

merci!

 

 

am pus si o poza cu noua jucarie :D

 

post-14381-0-23391800-1401782199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, ce frumoasa e!Sa o stapanesti sanatos! Reglajul de relanti trebuie sa fie prin carene pe acolo, eu l-am gasit pe al meu dar nu am umblat niciodata la el ca la mine sta bine pe la 1200.

 

N-ai manual la el?Cred ca iti arata si in manual unde gasesti reglajul de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti!

de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi :D

din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme :(

am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul.

 

nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000)

 

merci!

 

 

am pus si o poza cu noua jucarie :D

 

Salutare, s-o stapanesti sanatos!

 

Poti descarca manualul de aici iar relantiul il poti regla (standard 1100 +/- 50RPM) de la rotita din stanga motoretei, sub cadru, dupa cum urmeaza:

post-12743-0-03026500-1401785498_thumb.png

Foarte misto motoreta, mi-as lua inapoi o rachetuta d-asta daca as gasi-o in mintile ei :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti!

de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi :D

din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme :(

am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul.

 

nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000)

 

merci!

 

 

am pus si o poza cu noua jucarie :D

Ia-ti cauciuc soft pe spate. Daca nu, o sa faci cunostinta destul de rapid cu high-side-ul. E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti cauciuc soft pe spate. Daca nu, o sa faci cunostinta destul de rapid cu high-side-ul. E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii.

Hai domne.. ca nu e chiar asa :crack:

post-12743-0-68441400-1401786103_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii.

 

E mult mai motoreta decat modelul care i-a succedat. Ratusca (zx10 2006) e mai lunga, pozitia mai confortabila si ceva mai cuminte.

Geometria primului ZX10 e absolut geniala. Pozitia stoc la fel.

pentru panicosi - exista de cumparat traction control ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, ce frumoasa e!Sa o stapanesti sanatos! Reglajul de relanti trebuie sa fie prin carene pe acolo, eu l-am gasit pe al meu dar nu am umblat niciodata la el ca la mine sta bine pe la 1200.

 

N-ai manual la el?Cred ca iti arata si in manual unde gasesti reglajul de relanti.

merci merci :D

am si cartea, fizic, dar nu am avut timp pur si simplu. luna Mai la mine e horror cu munca, noroc ca s-a terminat..

 

Salutare, s-o stapanesti sanatos!

 

Poti descarca manualul de aici iar relantiul il poti regla (standard 1100 +/- 50RPM) de la rotita din stanga motoretei, sub cadru, dupa cum urmeaza:

attachicon.gifidle.png

Foarte misto motoreta, mi-as lua inapoi o rachetuta d-asta daca as gasi-o in mintile ei :-)

merci! o sa il descarc imediat.

pe mine m-a fascinat acest model de cand a aparut; de vreo doua ori am fost aproape sa imi iau, dar acum am zis ca nu mai ratez ocazia.

 

p.s. stiu de highside-ul tau de atunci..urata treaba dar na, asta e..bine ca esti tu intreg :D

 

Ia-ti cauciuc soft pe spate. Daca nu, o sa faci cunostinta destul de rapid cu high-side-ul. E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii.

direct asta o sa fac, bogdane; am reglat si suspensia fata. sa vad cum se comporta frana fata, am citit tot felu de chestii..

 

p.s. nu va fi motoreta de circuit! probabil la mine o sa moara acest motor (peste multi ani, sper) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti!

de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi :D

din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme :(

am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul.

 

nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000)

 

merci!

 

 

am pus si o poza cu noua jucarie :D

Sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa lasi akrapoviciul asa cum e lung ca arata bestial !

ma bucur Robert pt tine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti!

de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi :D

din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme :(

am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul.

 

nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000)

 

merci!

 

 

am pus si o poza cu noua jucarie :D

 

Frumoasa foc...sa te bucuri de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa lasi akrapoviciul asa cum e lung ca arata bestial !

ma bucur Robert pt tine !

merci! da, o sa il las asa ca si mie imi place mult. oricum, nu planuiesc cine stie ce modificari.

prima investitie o sa fie in cauciucuri..

 

S-o stapanesti sanatos, Robert! :cheers:

Nu mai ai noroioasa?

merci, Nicu!

am si KTM-ul, clar. weekendu trecut am tras o noroiala de am mancat spre juma de kil de noroi, cu de toate :)))

 

Frumoasa foc...sa te bucuri de ea.

merci!

 

Ohoo ,ce alegere indrazneata !S-o stapanesti sanatos ,multi km

merci, Levi!

daca esti prin tara, poate ne vedem la o tura in curand :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, Nicu!

am si KTM-ul, clar. weekendu trecut am tras o noroiala de am mancat spre juma de kil de noroi, cu de toate :)))

 

Credeam ca "ti-a trecut" dupa concursul de la Bistrita. :P

Da un semn daca ajungi si pe Tihuta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca "ti-a trecut" dupa concursul de la Bistrita.

Da un semn daca ajungi si pe Tihuta.

nu mi-a trecut deloc, ba chiar devine din ce in ce mai mare dorinta de off road - e prea fain.

clar o sa vin pe la voi sa dam o tura, acum caut sa imi fac "drumuri" prin tara :D

mai stau un pic sa ma obisnuiesc cu bestia asta. uitasem ce inseamna sa ai cuplu...si asta are, nene

 

Sunt in fiecare WE la Sacele ...de acolo se da "lansarea"

suna bine! mai bag cateva ture prin tara si vorbim ;)

 

p.s. bun loc de lansare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara , negasind coltul lui ZX9r (99)m-am gandit sa intreb aici mai mult despre acest model.Am gasit unul care imi place f mult, dar as vrea sa stiu mai multe despre dansul , cum ar fii:

 

Este cat de cat manevrabil prin oras ? Este fiabil motorul ? Are defecte stiute acest model ? Consuma mult la mers lejer prin oras(cele de 1000 stiu ca au consum mai mare) ?

 

Nu am pe nimeni cunoscut cu acest model, de aceea intreb aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...