Roberte Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salutare baieti! de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul. nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000) merci! am pus si o poza cu noua jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Wow, ce frumoasa e!Sa o stapanesti sanatos! Reglajul de relanti trebuie sa fie prin carene pe acolo, eu l-am gasit pe al meu dar nu am umblat niciodata la el ca la mine sta bine pe la 1200. N-ai manual la el?Cred ca iti arata si in manual unde gasesti reglajul de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iunie 3, 2014 Autor Share Postat Iunie 3, 2014 salutare baieti! de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul. nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000) merci! am pus si o poza cu noua jucarie Salutare, s-o stapanesti sanatos! Poti descarca manualul de aici iar relantiul il poti regla (standard 1100 +/- 50RPM) de la rotita din stanga motoretei, sub cadru, dupa cum urmeaza: Foarte misto motoreta, mi-as lua inapoi o rachetuta d-asta daca as gasi-o in mintile ei :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salutare baieti! de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul. nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000) merci! am pus si o poza cu noua jucarie Ia-ti cauciuc soft pe spate. Daca nu, o sa faci cunostinta destul de rapid cu high-side-ul. E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iunie 3, 2014 Autor Share Postat Iunie 3, 2014 Ia-ti cauciuc soft pe spate. Daca nu, o sa faci cunostinta destul de rapid cu high-side-ul. E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii. Hai domne.. ca nu e chiar asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Hai domne.. ca nu e chiar asa high side.jpg Nu la tine m-am gindit, dar acum mi-am adus aminte. Stiu eu altul care a facut high side cu acest model, cu cauciucuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii. E mult mai motoreta decat modelul care i-a succedat. Ratusca (zx10 2006) e mai lunga, pozitia mai confortabila si ceva mai cuminte. Geometria primului ZX10 e absolut geniala. Pozitia stoc la fel. pentru panicosi - exista de cumparat traction control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Wow, ce frumoasa e!Sa o stapanesti sanatos! Reglajul de relanti trebuie sa fie prin carene pe acolo, eu l-am gasit pe al meu dar nu am umblat niciodata la el ca la mine sta bine pe la 1200. N-ai manual la el?Cred ca iti arata si in manual unde gasesti reglajul de relanti. merci merci am si cartea, fizic, dar nu am avut timp pur si simplu. luna Mai la mine e horror cu munca, noroc ca s-a terminat.. Salutare, s-o stapanesti sanatos! Poti descarca manualul de aici iar relantiul il poti regla (standard 1100 +/- 50RPM) de la rotita din stanga motoretei, sub cadru, dupa cum urmeaza: idle.png Foarte misto motoreta, mi-as lua inapoi o rachetuta d-asta daca as gasi-o in mintile ei :-) merci! o sa il descarc imediat. pe mine m-a fascinat acest model de cand a aparut; de vreo doua ori am fost aproape sa imi iau, dar acum am zis ca nu mai ratez ocazia. p.s. stiu de highside-ul tau de atunci..urata treaba dar na, asta e..bine ca esti tu intreg Ia-ti cauciuc soft pe spate. Daca nu, o sa faci cunostinta destul de rapid cu high-side-ul. E cea mai proasta alegere acest model, e prea brutal la dezvoltarea puterii. direct asta o sa fac, bogdane; am reglat si suspensia fata. sa vad cum se comporta frana fata, am citit tot felu de chestii.. p.s. nu va fi motoreta de circuit! probabil la mine o sa moara acest motor (peste multi ani, sper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salutare baieti! de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul. nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000) merci! am pus si o poza cu noua jucarie Sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa lasi akrapoviciul asa cum e lung ca arata bestial ! ma bucur Robert pt tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 S-o stapanesti sanatos, Robert! Nu mai ai noroioasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salutare baieti! de cateva zile sunt posesorul unui zx10r 2004 si cu asta mi-am indeplinit un vis mai vechi din pacate nu am apucat sa merg cu el decat vreo 20 min, din motive de munca si vreme am citit tot ce ati scris pe aici, deci sunt la curent cu unele din problemele voastre (din cate vad cel mai patit este @the mentalist), noroc ca totul se rezolva intr-un fel sau altul. nu am avut timp sa caut, asa ca va intreb pe voi, aveti idee de unde pot sa reglez relantiul? (e stupid de jos~ 900-1000) merci! am pus si o poza cu noua jucarie Frumoasa foc...sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Ohoo ,ce alegere indrazneata !S-o stapanesti sanatos ,multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa lasi akrapoviciul asa cum e lung ca arata bestial ! ma bucur Robert pt tine ! merci! da, o sa il las asa ca si mie imi place mult. oricum, nu planuiesc cine stie ce modificari. prima investitie o sa fie in cauciucuri.. S-o stapanesti sanatos, Robert! Nu mai ai noroioasa? merci, Nicu! am si KTM-ul, clar. weekendu trecut am tras o noroiala de am mancat spre juma de kil de noroi, cu de toate )) Frumoasa foc...sa te bucuri de ea. merci! Ohoo ,ce alegere indrazneata !S-o stapanesti sanatos ,multi km merci, Levi! daca esti prin tara, poate ne vedem la o tura in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 merci, Nicu! am si KTM-ul, clar. weekendu trecut am tras o noroiala de am mancat spre juma de kil de noroi, cu de toate )) Credeam ca "ti-a trecut" dupa concursul de la Bistrita. Da un semn daca ajungi si pe Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Sunt in fiecare WE la Sacele ...de acolo se da "lansarea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Credeam ca "ti-a trecut" dupa concursul de la Bistrita. Da un semn daca ajungi si pe Tihuta. nu mi-a trecut deloc, ba chiar devine din ce in ce mai mare dorinta de off road - e prea fain. clar o sa vin pe la voi sa dam o tura, acum caut sa imi fac "drumuri" prin tara mai stau un pic sa ma obisnuiesc cu bestia asta. uitasem ce inseamna sa ai cuplu...si asta are, nene Sunt in fiecare WE la Sacele ...de acolo se da "lansarea" suna bine! mai bag cateva ture prin tara si vorbim p.s. bun loc de lansare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Buna seara , negasind coltul lui ZX9r (99)m-am gandit sa intreb aici mai mult despre acest model.Am gasit unul care imi place f mult, dar as vrea sa stiu mai multe despre dansul , cum ar fii: Este cat de cat manevrabil prin oras ? Este fiabil motorul ? Are defecte stiute acest model ? Consuma mult la mers lejer prin oras(cele de 1000 stiu ca au consum mai mare) ? Nu am pe nimeni cunoscut cu acest model, de aceea intreb aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Este cat de cat manevrabil prin oras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 primele impresii dupa doua zile de mers prin oras.. si aprox 1000 de km in afara.. 1. cuplu care ma incanta maxim si de care imi era dor. cand am schimbat de la 929 la R6, am crezut ca e stricat R6-le...acum cand am trecut inapoi la clasa mare, sunt fascinat 2. in timpul zilei, in cel mai bun caz am schimbat a doua... 3. m-am trezit de cateva ori ca aveam 120 in oras, dar jur ca nu mi-am dat seama; acum arunc cate un ochi constant pe bord, sa incerc sa stau pe la un 65...e greu ) 4. pe autostrada am vrut sa vad ce poate si am incercat diferite reprize.. practic imi curgeau balele 5. pe curbe imi place cum se comporta, e usor de manevrat, dar inca am retineri...si e mai bine asa 6. cutia, in schimb, e un aspect mai putin senzational, dar e ok. relatia a inceput foarte bine, sper sa ramana asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Buna seara , negasind coltul lui ZX9r (99)m-am gandit sa intreb aici mai mult despre acest model.Am gasit unul care imi place f mult, dar as vrea sa stiu mai multe despre dansul , cum ar fii: Este cat de cat manevrabil prin oras ? Este fiabil motorul ? Are defecte stiute acest model ? Consuma mult la mers lejer prin oras(cele de 1000 stiu ca au consum mai mare) ? Nu am pe nimeni cunoscut cu acest model, de aceea intreb aici. Mai cauta ca exista topic "Detinatori de ZX9r" la "Motociclete de viteza". Nu prea are ce cauta in oras, dar asta nu inseamna ca nu se poate, merge ok. Iti recomand modelul dupa 2000 din punct de vedere estetic si unele revizii la cutia de viteze. Boala lor e cutia de viteze, cu cat mai nou cu atat sansele sa fie ok cutia sunt mai mari ca au mai rectificat probelemele la fiecare upgrade. Motorul in sine e foarte fiabil si placut in utilizare, citeste mai mult la topicul de care ti-am zis ca s-au scris multe pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_One_Forever Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Janta fata + janta spate + discuri frana ( la amandoua) + etrieri frana fata. Ambele sunt stock, stare foarte buna Urgent astept o oferta pana pe 28.06.2014!!! Multumesc 0745272849 » Post actualizat in 24 Jun 2014 12:47 An 2004 2005 kawasaki zx10r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad14 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 @ Roberte , schimba pinioanele,eu asa am facut . Mi-am pus -1 fata + 2 spate. O simt mai bine si pe oras avand in vedere ca pot sa ma duc linistit si cu a 3-a .Trebuie doar sa ai grija la prima treapta ,daca ma intelegi.Chiar zilele trecute m-am dat cu un model 2006 cu rapoartele stock...boooring ).In rest,asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 @ Roberte , schimba pinioanele,eu asa am facut . Mi-am pus -1 fata + 2 spate. O simt mai bine si pe oras avand in vedere ca pot sa ma duc linistit si cu a 3-a .Trebuie doar sa ai grija la prima treapta ,daca ma intelegi.Chiar zilele trecute m-am dat cu un model 2006 cu rapoartele stock...boooring ).In rest,asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 posesori de zx10 2004-2005 care ati facut mai multi km pe acest model , spune-ti si mie cum este pozitia pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 posesori de zx10 2004-2005 care ati facut mai multi km pe acest model , spune-ti si mie cum este pozitia pe motor ? Pozitia e ok pt pista.Pe drumurile patriei insa din pacate te cam rupe.Cu alte cuvinte nu e motoreta pt drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.