Sari la conținut

Suzuki Gs500 Versus Honda Cb500


mishu_dark
 Share

Postări Recomandate

salut nu stiu daca a mai fost deschisa un topic asemanator dar as vrea sa stiu si parerile altora intre honda cb si susuki gs

mie unu ca aspect suzuki imi pare mai misto un pic mai agresiva in schimb la partea cu fiabilitatea m-as indrepta spre honda .

cam care ar fi parerile voastre pro si contra despre aceste doua modele . mersi :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

S-a mai discutat. Nu stiu ce ti se pare agresiv la GS 500, dar are doar 42 CP fata de 58 la Honda. Racire cu aer contra racire cu apa, top speed mai mare cu vreo 25 km/h la Honda, ce te intereseaza in plus? Fiabilitatea pare mai buna la Honda, dar nu stiu pe nimeni sa fi mers in conditii egale cu ambele motocicleta ca sa vada care se strica mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cb-ul clar.Cum zicea "AdrianB1" mai sus, putere mai mare, racire pe apa, viteza maxima mai mare.

Mie ca aspect imi place mai mult cb.

Bine,mai e si Gpz cum am eu tot in categoria de 500cmc,dar banuiesc ca ala nu te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai spune ti ca motoarele suzuki nu sunt fiabile ca nu i adevarat eu am avut pana acum numai suzuki si nu am avut nici cea mai mica problema asa ca nu mai zice ti ca honda e mai buna, iar faptul ca are racire pe aer nu e nici o problema nu am auzit nici un gs sa se strice ca s a supraincalzit se face chiar si scoala pe ele si merg numai in vit 1 in poligon asa ca ... eu zic sa iti ce iti place mai mult ca amandoua sunt la fel de fiabile :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cb-ul are doar cu 10 cai mai mult , top speed ga-ul 180 , cb-ul nu shtiu , cam tot atat

racirea pe aer la gs e chiar un avataj pt ca nu iti fierbe , si nu am auzit pe nimeni care sa aiba problema cu racire pe aer , nici macar eu

plus ca gs-ul e foarte fiabil , si un motor foarte rezisten , dupa parerea mea daca e bine intretinut motoru de gs rezista o viata

sau poate vrei varianta gs f , cu racire pe ulei si carenat

mai exista cum am io gs e model carenat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

GS 500 F are 44 CP: http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...9/GS-500-F.html

Honda CB 500 are 58. Diferenta 14 CP.

 

Top speed la CB este cam 195 km/h. La GS daca e 180 (din ce am mai auzit e cam 170) nu e chiar "tot atat".

 

Nu a zis nimeni ca Suzuki nu sunt fiabile, ci doar ca Honda e un pic mai buna. Racirea pe apa conteaza, nu e degeaba: cand motorul de Honda fierbe (presupunand ca se poate intampla asta), cel de Suzuki e deja copt :ok:

 

Ca aspect, si CB 500 are variante cu carena. Sunt doua variante, cea standard (CB 500 S, semicarena) si cea de TCP (carena completa). Dar gusturile nu se discuta, fiecare prefera ce vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in europa de vest, cb500 e motorul standard e luat lectii! asta zice ceva, cred eu :ok:. cat despre calitate, honda si suzuki sunt cam la acelasi nivel doar ca honda are o reputatie buna (mi se pare si normal) si nu sunt atat de "rough around the edges" ca si restul (kawasaki si suzuki), ca yamaha e la acelasi nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
S-a mai discutat. Nu stiu ce ti se pare agresiv la GS 500, dar are doar 42 CP fata de 58 la Honda. Racire cu aer contra racire cu apa, top speed mai mare cu vreo 25 km/h la Honda, ce te intereseaza in plus? Fiabilitatea pare mai buna la Honda, dar nu stiu pe nimeni sa fi mers in conditii egale cu ambele motocicleta ca sa vada care se strica mai des.

 

raspuns perfect

 

cb-ul are doar cu 10 cai mai mult , top speed ga-ul 180 , cb-ul nu shtiu , cam tot atat

racirea pe aer la gs e chiar un avataj pt ca nu iti fierbe , si nu am auzit pe nimeni care sa aiba problema cu racire pe aer , nici macar eu

plus ca gs-ul e foarte fiabil , si un motor foarte rezisten , dupa parerea mea daca e bine intretinut motoru de gs rezista o viata

sau poate vrei varianta gs f , cu racire pe ulei si carenat

mai exista cum am io gs e model carenat

 

sa ne aducem aminte ca tu ai mai avut bube cu al tau, de al meu nu mai are rost sa zic :whip: am facut 16000km cu el si inca nu am bagat nici un ban in el ;)

 

nici una nu merge pe gheata ;) http://www.youtube.com/watch?v=uE_3eB3EQts

 

teapa!!! ai uitat cand am venit cu el la paw, gheata si zapada de 15cm pe strada, si-l ami aveam si pe DKWraith pasager :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu exista nu se poate strica. :lol: Nu am auzit inca de nici un caz de GS 500 sau Bandit copt in traficul din oras (am fost si eu in Bucale vara si cu GS si cu GSF in trafic infernal)... insa am auzit de Honde cu radiatoare de apa sparte (la limita imposibilului... :moto: Cum dom'le, o legenda sa se defecteze??) si SS-uri pe a caror cadre te arzi de gradul II cu toata racirea lor pe apa si care sunt tot in rosu la temperatura in tafic si pe care ii mai da cu "error" computerul pe display. :moto:

 

Racirea pe apa nu mi se pare doar inutila ci hidoasa pe un naked bike. Din pacate vremuile racirii pe ulei/aer au apus. Si asta nu datorita performantelor slabe si a fiabilitatii ci din cauza noxelor din franzela (nu pot scoate Euro3).

 

Iar expertului de acilea tin sa-i transmit ca CB 500 tre sa mai mance multa pita cu sare pana sa devina un motor de scoala la fel de raspandit ca si GSul. :blbl: De finisaje nu stiu ce sa zic. Uneori depinde si de la model la model. Ce este insa cert este ca Suzuki a oferit intotdeauala la toate categoriile cea mai multa motoreta pt cei mai putini bani. Raportul calitate/performante/pret e imbatabil. Nu poti excela peste tot si afisa si cel mai mic pret. Iar de finisaje mi se cam rupe atata vreme cat nu ma tai in bavuri atata vreme cat imi iau Bandit 1250 la pret de Hornet 600. :)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS 500 F are 44 CP: http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...9/GS-500-F.html

Honda CB 500 are 58. Diferenta 14 CP.

 

Top speed la CB este cam 195 km/h. La GS daca e 180 (din ce am mai auzit e cam 170) nu e chiar "tot atat".

 

Nu a zis nimeni ca Suzuki nu sunt fiabile, ci doar ca Honda e un pic mai buna. Racirea pe apa conteaza, nu e degeaba: cand motorul de Honda fierbe (presupunand ca se poate intampla asta), cel de Suzuki e deja copt :moto:

 

Ca aspect, si CB 500 are variante cu carena. Sunt doua variante, cea standard (CB 500 S, semicarena) si cea de TCP (carena completa). Dar gusturile nu se discuta, fiecare prefera ce vrea.

adriene , fii atent- ne intilnim , si facem o proba si daca cb-ul tau prinde 195 pe ora iti dau doua butoiase de heineken :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
adriene , fii atent- ne intilnim , si facem o proba si daca cb-ul tau prinde 195 pe ora iti dau doua butoiase de heineken :)

Nu e nevoie, dar am vazut pe bord 195 de cateva ori pe distante foarte scurte. Din pacate daca vrei sa faci o proba trebuie sa mergi pe el ca sa vezi si legalop poti face doar in Germania. Nu am drum pe-acolo urmatoarele 2 luni, dar cand ma duc iti ofer CB-ul pentru un test.

 

Emppu, ce treaba are racirea cu poluarea? De ce un motor cu racire pe apa polueaza mai putin ca unul pe aer? Sunt curios, in nici un caz ironic, ca sa nu fiu gresit inteles.

 

Cat despre disputa "care e motorul de scoala standard in vestul Europei" cred ca e inutila, fiecare scoala cumpara ce gaseste mai ieftin si mai bun si ce cred instructorii ca e mai bine. Daca instructorii sunt fani Suzuki o sa ia GS500, daca sunt fani Honda iau CB500, dar ambele sunt niste motociclete foarte bune pentru asa ceva.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce-am citit toate argumentele, care uneori se bat cap in cap, stiu ce fac: imi iau HONDA, ca are Noro :)

 

De fapt imi iau Honda pentru ca pe 20 de alte topicuri si chiar pe forumuri de "afara" multi zic ca "The power of dreams" e mai fiabila, ceva mai puternica si "prinde" mai mult. Acu' nu stiu cat de repede "ii dau" eu cat prinde, da' prefer sa stiu ca am sub mine un leu inaripat decat o pisicuta :moto: Dumnezeu sa ma pazeasca, ca la anii meu, bulanu' n-ajunge :moto:

 

disclaimer: totusi nu cochetez cu ideea de CBR 600 RR inca, so nu ziceti ca-s suicidal :blbl: Vreau sa prind si 80 pe mobra si nu ma refer la viteza.. Dar stiti cu totii ce inseamna motor, ca nu ti-l iei sa "dormi".

 

Back ontopic: din tot ce am auzit de la alti posesori de mobre, as inclina spre Honda. Bafta multa la achizitie, sper sa nimeresti una buna, sa fii fericit cu ea, sa te duca sanatos unde visezi tu! Asfalt uscat, mana sigura si multa, multa minte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate vremuile racirii pe ulei/aer au apus. Si asta nu datorita performantelor slabe si a fiabilitatii ci din cauza noxelor din franzela (nu pot scoate Euro3).
Ce chifla...

Ia cauta pe la BMW, vezi, ei ce parere au despre chestia asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie, dar am vazut pe bord 195 de cateva ori pe distante foarte scurte. Din pacate daca vrei sa faci o proba trebuie sa mergi pe el ca sa vezi si legalop poti face doar in Germania. Nu am drum pe-acolo urmatoarele 2 luni, dar cand ma duc iti ofer CB-ul pentru un test.

 

Emppu, ce treaba are racirea cu poluarea? De ce un motor cu racire pe apa polueaza mai putin ca unul pe aer? Sunt curios, in nici un caz ironic, ca sa nu fiu gresit inteles.

 

Evident CB 500 trage mai bine decat GS 500. Diferenta este de cam 12 cai insa pe de alta parte si eu am mers cu 190 cu GSul si am prieteni care au vazut 200 pe bord. Ca real erau in cel mai oprimist caz 180 este iara, evident.

 

Ok. Nu este doar racirea ci un set intreg de masuri si mai ales injectia. De obicei cand ai injectie, motormanagement modern, ai si racire pe apa. Racirea pe apa scoate o putere litrica mai mare decat cea pe ulei/aer insa pe naked-uri unde puterea litrica nu primeaza arata pur si siplu urat dupa parerea mea. In cazul special al Banditului... nu s-a putut obtine norma de poluare Euro 3 in conditiile pastrarii performantelor motorului asa ca s-a trecut la injectie + racire pe apa.

 

post-8276-1209301985_thumb.jpg O opera de arta. Ultimul Mohican. :)

 

post-8276-1209302061_thumb.jpg O odiosenie care dupa parerea mea nu are ce cauta pe un naked. Marsh in spatele carenelor!

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acu' nu stiu cat de repede "ii dau" eu cat prinde, da' prefer sa stiu ca am sub mine un leu inaripat decat o pisicuta :)

Ca sa nu iti faci sperante desarte: de la 80-100 in sus pe un naked te bate vantul de nu iti vine a crede. Chiar si pe varianta carenata peste vreo 130-150 tot incepe sa fie incomod, iar top speed e doar top speed, nu poti merge constant cu aceasta viteza si peste 150 nu mai ai nici un surplus de putere pentru depasiri etc. Nici un 500 nu e leu inaripat, sunt doar niste pisicute mai zglobii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi exprim si eu parerea si punctul de vedere pur subiectiv(fiind posesor de GS500): CB-ul arata ca naiba, are niste plastice ieftine si un design de ti se face greata....Nu cred ca are rost sa discutam prea mult de aspectele tehnice, pentru ca un incepator nu va ajunge curand la limitele nici unui model, fie el cu racire pe apa sau nu, cu 47 sau 58 de cai. "Honda-i Honda!"....ce sa zic....orice motocicleta care este intretinuta corespunzator duce mult si bine, pentru ca sunt lucruri facute cu cap si nici unul din modelele de mai sus nu sunt serie limitata ci sunt in productie de ani de zile fara sa apara probleme. Oare daca GS 500 nu ar fi bun, ar mai fi fost in productie de atatia ani, si folosind aceeasi configuratie??? Doar chestia asta cu normele de poluare au determinat scoaterea sa din productie.

In fine...din punctul meu de vedere, totul se rezuma la aspect, pentru ca nu ai cum sa ajungi la limitele motocicletei (ca incepator) si daca iti iei ceva care sa si arate bine....ia-ti GS :)

 

PS Am precizat ca e parerea mea strict personala, asa ca nu va pregatiti sa aruncati cu pietre :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...