demostene Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Cald si frumos afara, prea cald in redactie... Muuulte de scris si tot atat de multe de facut... Iar ca sa nu zica lumea ca stam degeaba uite si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brigandul Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Nu e dreptate pe lumea asta! Dupa cum se vede unii au prea multi cai... Demostene, sper sa nu va duceti "pe bune" si voi la pascut. Asta este specialitatea "concurentei" Moto Laif... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 23, 2005 Autor Share Postat Mai 23, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Mai 28, 2005 Share Postat Mai 28, 2005 Demostene am si eu o intrebare daca nu e cu suparare, si sti bineinteles. ce parere ai despre Ducati Multistrada 1000 merita cumparata??? Cum se comporta in oras avand racirea cu aer si alte alea . Ca stiu ca voi ati avut una in probe. merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 28, 2005 Share Postat Mai 28, 2005 Voi raspunde si eu, desi intrebarea nu mi se adreseaza: am mers prin oras cca doua saptamani cu un Multistrada, in Italia. Este minunat, manevrabil si agil. Nu se sperie de denivelari (valabil pt Romania) si nici de urcusuri/coborasuri. Nu stiu cum sta la capitolul fiabilitate in timp, dar aici probabil te va lamuri Demostene. Cat despre incalzit in oras, ei bine, nu a dat semne de oboseala nici dupa 2 ore in trafic... Daca ai posibilitatea sa il cumperi: GO FOR IT! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 6, 2005 Autor Share Postat Iunie 6, 2005 Este minunat, manevrabil si agil. Nu se sperie de denivelari (valabil pt Romania) si nici de urcusuri/coborasuri. Este un motor f. bun si poti merge lejer cu el chiar si in Bucuresti. E dovedita treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iulie 23, 2005 Share Postat Iulie 23, 2005 Nu e dreptate pe lumea asta! Dupa cum se vede unii au prea multi cai... Demostene, sper sa nu va duceti "pe bune" si voi la pascut. Asta este specialitatea "concurentei" Moto Laif... 169993[/snapback] Inca o data tu iti dai cu stangul in dreptu... Universalule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 hellryder faci, cred eu, o mare confuzie. tu vorbesti despre motocicleta de 600 cmc, omul a intrebat de cea de 1000 ... diferentele sunt foarte mari ... in timp ce multistrada (620) e o jucarie minunata modelul mai mare mi s-a parut un pic mai greu de manevrat, iar motorul cam nervos pentru categoria aceasta de motociclete ... (poate era de vina doar modelul testat, calarit inainte de dl. Nastase) sa revin la motocicleta ... motorul de 1000 se incalzeste destul de usor daca este folosit in ture la viteze mici (conditii des intalnite prin oras) dar depinde foarte mult de stilul de pilotaj. ciclistica este destul de greoaie pentru un ducatie dar nu este ceva de speriat. mult mai reusit mi s-a parut multistrada 620 ... mai usoara, mai agila, foarte economica am testat personal ambele modele vezi MotoLife nr 33 si 34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 ... motorul de 1000 se incalzeste destul de usor daca este folosit in ture la viteze mici (conditii des intalnite prin oras). ciclistica este destul de greoaie pentru un ducati. mult mai reusit mi s-a parut multistrada 620 ... mai usoara, mai agila, foarte economica MOTORUL: Dupa ce am "rezolvat" 7.500 km cu Ducati Multistrada 1000 DS, cu o zi inainte de a-l da inapoi importatorului, am facut o cursa bestiala de vreo 20 de minute, gen supermoto, prin Bucuresti, la o ora de varf. Am "crosetat" in viteza tot ce imi statea in fata sau am folosit un brutal stil "stop and go" pana i-am albastrit discurile... Motorul nu s-a incins excesiv si tragea bestial. CICLISTICA: Despre ciclistica si ghidonabilitate ? Sa va spun eu despre sutele de kilometri pe macadam, cu doua persoane si bagaje pe drumurile in reparatie din Turcia sau sa va marturiseasca "gasca" cu care am facut intr-o sambata o partida de pomina de "viteza in urcare", de la Predeal la Trei Brazi... Manevrabilitate ?! Pana sa ajunga ei la cabana, fumasem o jumatate de tigara... CONCLUZII: O.K. Ducati Multistrada 620. In special pentru oras si deplasari nu foarte lungi. Ducati Multistrada 1000 DS - un motor polivalent, barbatesc, demn de deviza "oricand, oricum, oriunde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 "Ghidonabilitatea" ? Nu cunosteam termenul...adica...."maniabilitatea"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 "Ghidonabilitatea" ? Nu cunosteam termenul...adica...."maniabilitatea"? "Ghidonabilitatea" reprezinta manevrabilitatea motocicletei! la unele motoare iti trebuie fortza pentru a vira shi stapani ghidonul, aceasta facandu-se greoi shi deci cel ce piloteaza poate obosi repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alone_frank Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 "Ghidonabilitatea" reprezinta manevrabilitatea motocicletei! la unele motoare iti trebuie fortza pentru a vira shi stapani ghidonul, aceasta facandu-se greoi shi deci cel ce piloteaza poate obosi repede... si ce ai scris tu aici este o mica limbuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 In "limbajul academic" cuvantul "ghidonabil" nu exista. Ghidonabil, ghidonabilitate sunt cuvinte uzitate in limbajul motociclistilor si se refera la manevrabilitatea motocicletei. Hai sa nu divagam, totusi ! Discutia este axata pe diferenta de perceptie a modelului Ducati Multistrada 1000 DS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 ... da' e urîta foc (parerea mea) ... hidoasa, parca-i cocosata ... (parerea mea proprie si personala :-) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 ... da' e urîta foc (parerea mea) ... hidoasa, parca-i cocosata ... (parerea mea proprie si personala :-) ) Despre designul lui Terblanche se poate discuta si pro si contra... Mie nu mi se pare hidoasa Multistrada. Si camilele sunt urate, si motocicletele de Dakar sunt cocosate, dar ce treaba fac !... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 offtopic: azi, 31.03 mergeam pe dn1 spre bucuresti si dupa metro am fost salutat de un motociclist din sens opus (care cred ca era dan nastase), dar care nu l-am vazut decat tarziu si nu am reusit sa-i raspund decat cand cred ca nu m-a mai vazut. scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 si pana la urma cu gentile alea din aliaj despre cat de mult offroad putem vorbi??? si nici rotile nu cred ca sunt cramponate, asa cum se preteaza la un enduro-touring. Sincer sa fiu, pentru mine Multistrada a insemnat acum putina vreme cel mai frumos vis care as fi putut sa mi-l iplinesc candva, dar acum m-am axat pe motoare "spitate", gen 950 Adventure sau r 1100 sau r 1150 gs. Multistrada oricum o sa imi ramana vesnic in suflet... De fapt, Ducati o sa imi ramana vesnic in suflet... cine stie, poate intr-o buna zi, daca va fi sa detin mai multe motare, cu siguranta Ducati o sa fie cea mai importanta piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.