Sari la conținut

"La Pascut"


demostene
 Share

Postări Recomandate

Cald si frumos afara, prea cald in redactie...

Muuulte de scris si tot atat de multe de facut... :laugh:

Iar ca sa nu zica lumea ca stam degeaba uite si o poza :ok: :laugh:

post-74-1116849470_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demostene am si eu o intrebare daca nu e cu suparare, si sti bineinteles.

ce parere ai despre Ducati Multistrada 1000 merita cumparata???

Cum se comporta in oras avand racirea cu aer si alte alea .

Ca stiu ca voi ati avut una in probe.

merci mult :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi raspunde si eu, desi intrebarea nu mi se adreseaza: am mers prin oras cca doua saptamani cu un Multistrada, in Italia. Este minunat, manevrabil si agil. Nu se sperie de denivelari (valabil pt Romania) si nici de urcusuri/coborasuri. Nu stiu cum sta la capitolul fiabilitate in timp, dar aici probabil te va lamuri Demostene. Cat despre incalzit in oras, ei bine, nu a dat semne de oboseala nici dupa 2 ore in trafic...

 

Daca ai posibilitatea sa il cumperi: GO FOR IT!

 

Ry. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Este minunat, manevrabil si agil. Nu se sperie de denivelari (valabil pt Romania) si nici de urcusuri/coborasuri.

:makeout:

Este un motor f. bun si poti merge lejer cu el chiar si in Bucuresti. E dovedita treaba :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
:birthday:

Nu e dreptate pe lumea asta!

Dupa cum se vede unii au prea multi cai...

Demostene, sper sa nu va duceti "pe bune" si voi la pascut. Asta este specialitatea "concurentei" Moto Laif...  :ok:

169993[/snapback]

 

 

Inca o data tu iti dai cu stangul in dreptu...

Universalule :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

hellryder faci, cred eu, o mare confuzie.

 

tu vorbesti despre motocicleta de 600 cmc, omul a intrebat de cea de 1000 ...

diferentele sunt foarte mari ... in timp ce multistrada (620) e o jucarie minunata modelul mai mare mi s-a parut un pic mai greu de manevrat, iar motorul cam nervos pentru categoria aceasta de motociclete ...

(poate era de vina doar modelul testat, calarit inainte de dl. Nastase)

 

sa revin la motocicleta ... motorul de 1000 se incalzeste destul de usor daca este folosit in ture la viteze mici (conditii des intalnite prin oras) dar depinde foarte mult de stilul de pilotaj. ciclistica este destul de greoaie pentru un ducatie dar nu este ceva de speriat.

 

mult mai reusit mi s-a parut multistrada 620 ... mai usoara, mai agila, foarte economica

 

am testat personal ambele modele vezi MotoLife nr 33 si 34

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

... motorul de 1000 se incalzeste destul de usor daca este folosit in ture la viteze mici (conditii des intalnite prin oras). ciclistica este destul de greoaie pentru un ducati.

mult mai reusit mi s-a parut multistrada 620 ... mai usoara, mai agila, foarte economica

 

MOTORUL:

Dupa ce am "rezolvat" 7.500 km cu Ducati Multistrada 1000 DS, cu o zi inainte de a-l da inapoi importatorului, am facut o cursa bestiala de vreo 20 de minute, gen supermoto, prin Bucuresti, la o ora de varf. Am "crosetat" in viteza tot ce imi statea in fata sau am folosit un brutal stil "stop and go" pana i-am albastrit discurile...

Motorul nu s-a incins excesiv si tragea bestial.

 

CICLISTICA:

Despre ciclistica si ghidonabilitate ? Sa va spun eu despre sutele de kilometri pe macadam, cu doua persoane si bagaje pe drumurile in reparatie din Turcia sau sa va marturiseasca "gasca" cu care am facut intr-o sambata o partida de pomina de "viteza in urcare", de la Predeal la Trei Brazi...

Manevrabilitate ?! Pana sa ajunga ei la cabana, fumasem o jumatate de tigara...

 

CONCLUZII:

O.K. Ducati Multistrada 620. In special pentru oras si deplasari nu foarte lungi.

Ducati Multistrada 1000 DS - un motor polivalent, barbatesc, demn de deviza "oricand, oricum, oriunde".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ghidonabilitatea" ? :finger: :crack: Nu cunosteam termenul...adica...."maniabilitatea"? :lol:

"Ghidonabilitatea" reprezinta manevrabilitatea motocicletei!

la unele motoare iti trebuie fortza pentru a vira shi stapani ghidonul, aceasta facandu-se greoi shi deci cel ce piloteaza poate obosi repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ghidonabilitatea" reprezinta manevrabilitatea motocicletei!

la unele motoare iti trebuie fortza pentru a vira shi stapani ghidonul, aceasta facandu-se greoi shi deci cel ce piloteaza poate obosi repede...

 

si ce ai scris tu aici este o mica limbuta :finger: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger:

In "limbajul academic" cuvantul "ghidonabil" nu exista.

Ghidonabil, ghidonabilitate sunt cuvinte uzitate in limbajul motociclistilor si se refera la manevrabilitatea motocicletei.

Hai sa nu divagam, totusi !

Discutia este axata pe diferenta de perceptie a modelului Ducati Multistrada 1000 DS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... da' e urîta foc (parerea mea) ...

hidoasa, parca-i cocosata ... (parerea mea proprie si personala :-) )

Despre designul lui Terblanche se poate discuta si pro si contra...

Mie nu mi se pare hidoasa Multistrada.

Si camilele sunt urate, si motocicletele de Dakar sunt cocosate, dar ce treaba fac !...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

offtopic: azi, 31.03 mergeam pe dn1 spre bucuresti si dupa metro am fost salutat de un motociclist din sens opus (care cred ca era dan nastase), dar care nu l-am vazut decat tarziu si nu am reusit sa-i raspund decat cand cred ca nu m-a mai vazut. scuze :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

si pana la urma cu gentile alea din aliaj despre cat de mult offroad putem vorbi??? si nici rotile nu cred ca sunt cramponate, asa cum se preteaza la un enduro-touring. Sincer sa fiu, pentru mine Multistrada a insemnat acum putina vreme cel mai frumos vis care as fi putut sa mi-l iplinesc candva, dar acum m-am axat pe motoare "spitate", gen 950 Adventure sau r 1100 sau r 1150 gs. Multistrada oricum o sa imi ramana vesnic in suflet...

 

De fapt, Ducati o sa imi ramana vesnic in suflet... cine stie, poate intr-o buna zi, daca va fi sa detin mai multe motare, cu siguranta Ducati o sa fie cea mai importanta piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...