ivan pedala Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nici al meu n-are ITP, RCA...dar merge in draci! Pe cimp nici nu-mi trebuiesc acte care sa ma coste bani! Si ce batrineti, ca asta al meu din ce trece vremea parca merge mai bine! Si stai sa-l trec pe 350, sa vezi atunci omor ce-i dau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 O intalnire foarte frumoasa ca intre doua cehoaice, am depanat amintiri si multe alte toate avand ca subiect motoarele. Multumesc Dane pentru ajutor sper sa duc la final proiectul pe care l-am inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 Va salut ! Revin dupa mult timp, am reinceput sa mesteresc pe la motocicletele mele si au aparut cateva intrebari pentru cei care si-au restaurat rotile la CZ-uri : 1. De unde ati luat niplurile? Ati reusit sa le salvati pe toate sau ati gasit de cumparat pe undeva ? Am vazut ca se gasesc seturi noi de spite+nipluri pe magazinele din Cehia, insa caut o varianta mai ieftina. 2. Spitele din inox de 4mm cum le-ati facut capetele ? le-ati indoit sau ati reusit sa le faceti acea 'floare'? 3. Ce probleme pot aparea daca imi fac singur roata si n-am mai facut ? E dificil de centrat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Daca nu te pricepi la spitat/centrat roti iti recomand sa le dai pe mana cuiva priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Multumesc ! Chiar am noroc de cativa motociclisti priceputi in zona. Legat de spite si nipluri, ma poate ajuta cineva cu vreun sfat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ce dimensiuni au rotile pe care vrei sa le spitezi? Sint pe 16" sau pe 18" ? Ce butuci vrei sa folosesti? Originali sau Sport? Fa-le o poza cercurilor si butucilor ca sa lamurim mai repede problema si poate te ajuta cineva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 @sherekhan: rotile mele sunt asa din 1970........ am avut noroc , cele dupa '74 sunt de aluminiu....alt noroc 9 pt cine le are, asa-i @ivan ) La cz sport rotile sunt de 18", deci cum intreba ivan....tu ce jante ai ? o roata de 18" ( provenienta jawa, la Cz e ceva mai ingusta ) am eu disponibila, janta are ceva urme de rugina da' e sanatoasa. Daca crezi ca te ajuta..... cat oferi pe ea, atat e bine. Si doar pt piulite/nipluri pt spite.... 0766.102.201 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Rotile pe care vreau sa le restaurez sunt de la o Jawa 354 ( 350cmc). Sunt pe 16", spitele cred ca sunt din otel, sunt destul de ruginite. Butucii sunt mai mari decat la modelele cu motoare de 175. Nu am poze acum, abia peste o saptamana ajung iar acolo unde tin motocicleta, este ca cea din poza : http://www.oldtimerfreunde-angermuende.de/Jawa-354.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Acum circa o saptamina sau doua am donat o astfel de roata unui user...iar alta pe 16" nu mai am in batatura. Am in schimb doua roti de Jawa Ogar pe 18", cu butuci mari, chiar mai mari decit cei de pe modelul Sport. Stiu ca nu se potrivesc, dar daca vrei sa treci la alta dimensiune, ti le pot da...pretul, la fel ca si in cazul de mai sus, il faci tu! Mai am si citeva roti de Sport, incaltate gata, pe care le-am pus mai demult la vinzare...dar nu exista interes pentru astfel de modele. Si, ca sa fie tacimul complet, am si ceva spite pentru roti pe 18", tot de Sport. Daca te pot ajuta cu ceva din pomelnicul de mai sus, da-mi de stire! Editat Martie 31, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Multumesc foarte mult, insa nu intentionez sa modific nimic. Pe 18" mai am si eu roti. Revenind la ideea mea de a restaura ceea ce am deja, adica rotile pe 16", stie cineva de unde pot procura nipluri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 O intalnire foarte frumoasa ca intre doua cehoaice, am depanat amintiri si multe alte toate avand ca subiect motoarele. Multumesc Dane pentru ajutor sper sa duc la final proiectul pe care l-am inceput. Momoase jucarelele astea vechi! Sa le stapaniti sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Multumesc foarte mult, insa nu intentionez sa modific nimic. Pe 18" mai am si eu roti. Revenind la ideea mea de a restaura ceea ce am deja, adica rotile pe 16", stie cineva de unde pot procura nipluri ? de pe roata mea de 18".... daca vrei doar niplurile... costa demontarea............................... .... puternic si amarui ! Bineinteles daca e acelasi filet. Momoase jucarelele astea vechi! Sa le stapaniti sanatosi! mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 @ Calin , inca astept sa vad daca nu gasesc din alte surse mai aproape de mine niste nipluri, daca nu, voi apela la tine, contracost, nu stiu cand ne vom putea intalni la un .. puternic si amarui... desi mi-ar face mare placere, nu prea ajung pe la intruniri iar toata vara voi fi plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 stie cineva cum se monteaza elementele de cauciuc pe rezervor la cz? a trecut cumva cineva dintre voi prin aceasta experienta 'deosebita'? De dat jos au fost un chin dar montajul este imposibil , am incercat chiar sa le 'inmoi ' in apa calda dar nu am ajuns la nici un rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Am avut 2 rezervoare modelul asta. Unul era cu acele cauciucuri intarite .... s-au crepat. (tot cu apa calda.... apoi cu lampa de instalator cu gaz...'plimbata" bine ) . Dupa toata chestia am inlaturat cu totul acele table/suport si am lipit cauciuc cu forma initiala. Al doilea .... am preferat sa le las pe rezervor si le-am izolat pt vopsire. Ma gandeam sa indoi acele table de pe rezervor ( eventual crestate pe la colturi ), sa asezi cauciucurile, apoi la apasare sa revina la pozitia initiala cu cauciucul pe ele. Doar o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Poți încerca o „tehnică” d-aia cu sfoară, așa cum se pun chederele la parbrizele vechi (nu cele lipite cu silicon). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Caline, mi-ai citit gandurile! ; Si eu m-am gandit sa indoi tablele dar nu stiu daca fac corect. Cu lampa sincer imi este frica , e prea riscant la un plastic de 30 ani. @ciclo nu merge cu sfoara ca buza e prea lunga si foarte tare. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Astazi,dupa mai multe tratamente am reusit sa montez (fara a indoii urechiile) reteta: inmuriere in apa calda + Phön+ rabdare+ tutun Editat Aprilie 13, 2014 de hufo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Citeva poze proaspete, normal...cu CZ-ul! https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/6005158342273746833?banner=pwa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 mai asteptam poze de genul p.s. poate imi spune si mie cineva ca la prostii cu se incarca poze pe forum. eu am tot incercat cu my media si nu am reusit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Nu te mai chinui...uite-le aici si pe-ale tale! https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/6005189024995676177/6005189069352133906?pid=6005189069352133906&oid=115535409735507317956 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 O intalnire foarte frumoasa ca intre doua cehoaice, am depanat amintiri si multe alte toate avand ca subiect motoarele. Multumesc Dane pentru ajutor sper sa duc la final proiectul pe care l-am inceput. vad ca pozele sunt in cugir, l-ai scos putin la aer dane? caut pedala schimbator de viteze / pornire pentru motor de jawa 125 din 1960 seria motorului este 945386 acestea sunt axul si pedala care au canelurile foarte uzate si am nevoie de altele care sa aiba canelurile bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 ...se zice că atunci cînd îmbătrîneşti dai in mintea copiilor; aşa o fi, pentru că la 53 de ani mi-am luat din nou motocicletă! Ei ,nu vă aşteptaţi la cine ştie ce sculă de motocicletă,am rămas credincios "comunistelor".Permisul îl am din *84 şi pînă in *92 cînd am trecut la maşină ,am avut Jawa 175, Cz 125, CZ 175 şi ultima la care am ţinut cel mai mult a fost un Cz de 250 sport. În vremurile alea "proaste" era mai uşor cu piesele de schimb pentru că se găseau piese noi la magazinul din Bucureşti (am avut prieteni care şi-au făcut motociclete din bucăţi). Motorul pe care l-am achiziţionat de curînd este un Cz sport de 175 cu carte de identitate şi talon nou, cu toate seriile în regulă dar fără I T P şi cu ceva probleme la telescoapele faţâ şi spate (pierderi de ulei) şi deasemenea cu probleme la partea electrică dar asta se rezolvă uşor! Cz sport de 250 îl vîndusem unui prieten in *92 şi ştiam că în *93 avusese un accident cu el (nu prea grav) dar de atunci nu îl mai folosise şi era abandonat într-un şopron. Bineînţeles că acte nu mai avea dar i-am făcut o întrebare ce şi cum se mai prezintă motorul ştiind că in *92 motorului îi băgasem : ambielaj,pistoane şi cilindri "ŞTOC". Ce credeţi? ...motorul nu este blocat ,la pedală merge foarte uşor, are compresie drept pentru care după ce înmatriculez Czul de 175 am să-i plombez motorul de 250(am şi coturile şi tobele aferente) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Iuhuuu, inca unu'! Bine-ai venit printre noi...si sper sa ne si cunoastem la vreo intrunire! Acelasi lucru am facut io (am facut ITP-ul cu motor de 250 - motor care are setul foarte vechi si ma mir cum de mai porneste si fuge cu peste 110Km/h, iar in zilele viitoare voi schimba motorul cu unul de 350 - care sper sa aiba mai multa vlaga in el ca asta micu', sic! L.E. - Gabi, vrem niste poze si detalii despre tine si motorul tau! Editat Mai 11, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Poze am să pun cînd o să fie gata deocamdată am descoperit că pe faţă are telescoape de tip vechi(de Jawa sau Cz)din acelea cu arcurile pe afară şi ce credeţi...arcurile sunt mai scurte!!! Te-aş întreba "nea" Ivane crezi că telescoapele de Jawa 350 de după *90 se potrivesc?...şi aş mai avea nevoie de un cot pentru că şi ăsta a fost "ciobănit".La întruniri bineînţeles că am să vin ,cele care o să fie la o distanţă rezonabilă de Târgovişte (de aici sunt) şi sigur o să vin şi cu "remorca", asta după ce o să-mi facă un pic de dirigenţie pentru că nu i-am spus că am luat motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.