mircea_simson Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Am cutie de viteze cu tot cu ambreiaj in stare buna de vanzare - pret 450 de lei Am carterele inferioare - 200 de lei ambele Pt detalii PM sau cs_05_hho sau 0755-976553 Multumesc de oferta dar deocamdata nu-mi permit Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Multumesc de oferta dar deocamdata nu-mi permit Numai bine preturile sunt negociabile! NU SUNT FIXE! - 0755-976-553 si discutam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 am si eu motor de gpz,lipsesc:capacele laterale.in rest complet si functional.500lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10NtZ Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sa traiti Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarlboroMan Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Salutare, De curand m-am pricopsit cu un GPZ (sau EX400) . Am intampinat o problema la identificare: anvelopa spate este 170/80/17 62H in loc de 170/70/17 62 H. Pentru ca anvelopele sunt noi nu consider ca merita cumparat un altul, iar din plimbarile de pana acum nu am gasit nimic potrivit. Este vreunul din voi dispus sa imprumute o anvelopa pentru inspectia RAR [bineinteles contra berea cuvenita - eventual statuie in p-ta Universitatii (dupa ce termina astia cu "lucrul" )] Orice sfat, recomandare sau trimitere sunt binevenite. Multumesc. *completare: dimensiunile corecte sunt 130/80/17 62 H si 130/70/17 62 H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Sa traiti Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat Cel mai bine este sa cumperi un kit de reparatie a robinetului vacuumatic ! este max 15 euro! pe direct nu recomand, ca intra benzina in ulei si alte probleme ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Salutare Am un EN500 si mi s-a ars motorasul de la ventilator, cred ca s-a potrivi unul de gpz 500 (motor identic cu al meu); are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salutare Am un EN500 si mi s-a ars motorasul de la ventilator, cred ca s-a potrivi unul de gpz 500 (motor identic cu al meu); are cineva? REZOLVAT AM: Cabluri Acceleratie Ambreiaj si Soc,stare buna. PM +multe alte piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Termostat gpz 500s (si zx600A), functionabil perfect, nu are nimeni ? PM va rog. Se pare ca se potriveste la vfr'u meu, nu-s inca % sigur. Editat Iunie 7, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Termostat gpz 500s (si zx600A), functionabil perfect, nu are nimeni ? PM va rog. Se pare ca se potriveste la vfr'u meu, nu-s inca % sigur. am eu...plus multe alte piese.preturi bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 /index.php?/topic/663049-gpz500s-din-93-vand-sau-dezmembrez/page__p__2864175#entry2864175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 mare linistea pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac! Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Poate bobine, dar posibil chiar CDI (lipitura rece care sa manifesta cand sa incalzeste) sau senzori de aprindere. Spun asta pentru ca zici ca si turumetru ia razna, si presupun ca problema e undeva la aprindere, partea primara. ps sa nu fie vreun contact de cric. disclaimer: nu sunt mechanic si nici nu am gpz de 500. Editat Iunie 22, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ma gandesc ca turometru citeste ce se intampla cu pistoanele adica turatia... mai astept pareri... consider ca daca ar fi din cauza bobinelor sau a cdi-ului n-ar porni deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) ma gandesc ca turometru citeste ce se intampla cu pistoanele adica turatia... Depinde cum sa manifesteaza - tu ai scris ca "incepe acul de la turometru sa joace pe bord". Daca scade, creste brusc, atunci nu el arate turatie adevarata. Daca motor este in viteza si in miscare in timp asta, turatie de motor nu variaza mult, chiar daca 'sa taie' putere. consider ca daca ar fi din cauza bobinelor sau a cdi-ului n-ar porni deloc! Nu neaparat, sunt cazuri destula sa functioneaza o bobina sau CDI bine la rece, iar cand incalzesc, nu mai merg. Eu chiar la motorul meu am remediat niste lipituri proaste in CDI pentru ca mergea intrerupt la caldura mare. La rece nu avea nici o treaba. Este un defect tipic in circuitele electronice cu componente care disipa caldura. LE: nu trage cumva vacuum in rezervor? Dupa ce opreste, deschide buson, vezi daca porneste apoi. Editat Iunie 23, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 am primit ceva informatii foarte utile de la voi! Va multumesc pentru asistenta - zilele astea cand am timp liber am sa verific contactele de la bobine, la cdi si am sa le curat indiferent daca sunt sau nu murdare! Daca inca mai persista in greseala am sa dau jos bobinele si cdi-ul am sa le desfac impreuna cu un prieten electronist! Am sa va dau de veste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Sa ne spui ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 ce pot sa va spun pana acum e ca am curatat contactele de la bobine - erau pline de grasime, am curatat contactele si de la CDI si de la regulatorul de tensiune si de la releul de pornire! Problema inca persista in sensul ca in toate treptele inafara de treapta 1 pe la 8500 - pana in 10500 motocicleta merge in hopuri - fara rateuri de data asta (ci doar nu ii vine benzina destula intr-unul din carburatoare)! Luni merg la "medic" cu ea si va mai da de veste atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Cum pot afla dimensiune semering fata fara sa demontez furca ? Am gasit un site unde gasesc mai multe dimensiuni pentru acelasi model ( `91 ex500A ) de unde si nedumerirea ? Sunt cumva 36x48x11 ? Multumesc . ps: Are cineva carburator de vanzare sau piese din carburatoare ? In special "sliderele" m-ar interesa ( nu cunosc denumirea in limba romana ,scz ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 id: ademotoo ,de la el am luat si ulei si semeringuri!stie el tot ce trebe de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 ce pot sa va spun pana acum e ca am curatat contactele de la bobine - erau pline de grasime, am curatat contactele si de la CDI si de la regulatorul de tensiune si de la releul de pornire! Problema inca persista in sensul ca in toate treptele inafara de treapta 1 pe la 8500 - pana in 10500 motocicleta merge in hopuri - fara rateuri de data asta (ci doar nu ii vine benzina destula intr-unul din carburatoare)! Luni merg la "medic" cu ea si va mai da de veste atunci aceiasi problema am avut si eu,dupa un sprint,am redus mai mult din frana de motor apoi m-am trezit ca merge smucit. si-a revenit singura.am scurs benzina din carburi si era numai rugina,ceea ce m-a facut sa golesc tot ce era in rezervor (atat cat s-a putut) ,cam 5 l. rezultatul....rugina si depuneri cat cuprinde. are cineva idee cum se poate curata rezervorul si daca se poate monta un filtru suplimentar pe furtunul de alimentare,fara a modifica performantele motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Feruginol parca se numeste solutia care se foloseste la astfel de operatii Sau 2-3litri de cola Bafta Editat Iunie 30, 2011 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 la feruginol m-am gandit,dar mi-e teama sa nu fie prea "tare",sa ma trezesc cu gauri prin rezervor. cat priveste coca-cola,mi se pare o gluma.chiar a incercat cineva? am vazut ceva documentare cu efectele coca -cola asupra diverselor obiecte,dar de rugina nu pomenea nimic. acum am alta problema.....nu se aprinde becul la ulei. am verificat bec-bun,cablul "sunat",nu este intrerupt. singura varianta ar fi sonda. are cineva una buna?se poate adapta alt tip,gen auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 la feruginol m-am gandit,dar mi-e teama sa nu fie prea "tare",sa ma trezesc cu gauri prin rezervor. cat priveste coca-cola,mi se pare o gluma.chiar a incercat cineva? am vazut ceva documentare cu efectele coca -cola asupra diverselor obiecte,dar de rugina nu pomenea nimic. acum am alta problema.....nu se aprinde becul la ulei. am verificat bec-bun,cablul "sunat",nu este intrerupt. singura varianta ar fi sonda. are cineva una buna?se poate adapta alt tip,gen auto? cu 4-5lei sau cat o fi o cola...merita incercat.macar aflii ce bei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.