maa Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 sa stii ca mari zgomote nu se aud cand se duc magnetii. aceeasi problema am avut-o si eu ( si inca o mai am, cu sprijinul unei firme "serioase" din iasi care tot o repara de mai bine de un an jumate). nu este nevoie sa te duci la vreun mecanic pentru a verifica daca au sarit magnetii. este deajuns o cheie, un vas in care sa se scurga eventual ulei (nu curge mult cand desfaci) si pricepere prea putina. desfaci vreo 9 suruburi, dai jos capacul si vezi starea magnetilor. ah da...iti mai trebuie si niste silicon sa pui pecapac cand il montezi inapoi spor la treaba si roaga-te sa nu fie de acolo nu e mai simplu sa desfaci o mufa cu 3 fire galbene ce vin de la alternator si sa masori tensiunea pe cele 3 bobine sa vezi daca alternatorul merge? am facut asta si functioneaza alternatorul, aseara am schimbat releul. scrisesem in postul de dinainte ca am rezolvat-o, m-a ajutat bogdan_awo care a facut toate masuratorile posibile si imposibile. mersi mult, oricum. fa si tu rost de la dezmembrari de un nou alternator pentru motoreta ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 /.../pai daca o duc la cineva nu vreau s-o duc si sa astept dupa ea lancezind si eu si ea. oricum, e releul, m-a ajutat bogdan_awo sa masor si releu si alternator si tot. oricum, la modelele de pana-n 94 se desprind magnetii, de aia ziceam eu de zgomote ciudate. cand se desprind magnetii se aud zgomote ciudate. am mentionat acolo de zgomote ca sa nu imi zica cineva de magneti, intr-un fel ca sa filtrez posibilitatea de raspunsuri;) merci. Pai a mea sta si lancezeste acolo pentru ca nu am gasit inca alternator, ma bucur ca ti-ai rezolvat problema, eu doar ti-am dat o sugestie la intrebarea referitoare la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Pai a mea sta si lancezeste acolo pentru ca nu am gasit inca alternator, ma bucur ca ti-ai rezolvat problema, eu doar ti-am dat o sugestie la intrebarea referitoare la mecanic. eu glumeam.. glumeam cam inspaimantat de teama ca si a mea ar putea lancezi. si asa, vreo doua zile am lasat-o acasa si mi-a fost greu fara ea. mersi pentru sugestie, chiar nu am tratat aiurea postul tau. cauta si tu la bursa, la vanzari, piese, ca sunt cateva gpz-uri la dezmembrat. poate inca mai gasesti alternatorul pe ele. sau daca nu, cauta pe www.electroworld.co.uk, am gasit acolo si releu si stator si rotor de gpz500. si sunt ieftine. de exemplu, releul ajungea la vreo 90 de euro, cu tot cu transport, in tara am gasit cu 130. pana la urma am luat second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 nu e mai simplu sa desfaci o mufa cu 3 fire galbene ce vin de la alternator si sa masori tensiunea pe cele 3 bobine sa vezi daca alternatorul merge? am facut asta si functioneaza alternatorul, aseara am schimbat releul. scrisesem in postul de dinainte ca am rezolvat-o, m-a ajutat bogdan_awo care a facut toate masuratorile posibile si imposibile. mersi mult, oricum. fa si tu rost de la dezmembrari de un nou alternator pentru motoreta ta... intradevar e mai simplu. totusi o verificare ochiometrica nu ar strica. exista posibilitatea sa fie sarita de exemplu doar o bucata mica din magnet( tinand cont totusi de vechimea motorului ) si aia sa antreneze alte dezastre prin zona. (ca o masura preventiva). la mine erau dusi 2 magneti insa se observa ca unu a dus si la distrugerea celuilalt iar bucatile rupte au stricat si bobinajul si s-au si imprastiat prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Am eu un alternator de kawasaki gpz dar de 550 ... si e facut sa mearga pe uscat, nu in ulei(oricum uleiul nu e luchid conductor de electricitate asa ca nu vad asta ca fiind o probelma) dar nu stiu dca se potriveste la tine, eventual revino cu o poza sau vb pe mess si iti fac eu poze, si tu imi zici daca e bine sau nu ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 sambata a intrat un kawa gpz 500s,an 1999 in parcul de dezmembrari.e lovit frontal si carenajul spart...pret 700eu cu acte.daca intr-o saptamana nu se vinde intreg,o sa-l dezmembreze...pentru cei care au nevoie de piese,sa revina vineri cu un mesaj si daca nu se vinde intreg pana atunci,se dezmembreaza si pot lua piese.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 sper norocul meu si ala sa fie bine tot semighidoanele cu furcile de prindere din cate am vazut eu din poze nu difera ,,scaritele pilot ca ale mele icep sa se uzeze...oglinzile si pedala frana spate ms fain si asfalt uscat sau si ceva semighidoane sa se potriveasca pe furca de gpz nu fac mofturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) ok problema mea (de fapt a lu varumiu) va rog nu ma credeti fraer daca vedeti la profil ca am 16 ani . chiar am atata ....... stiu k i o problema des intalnita........ deci io adus fratesu motoru din spania un gpz de prin 90 shi mo chemat sa il pornesc 1 iam curatat carburatoarele, schimbat bujiile si iam schimbat uleiul, lam pornit 2 mam carat cu el putin , mergea fain 130-140 asa repede.... ok vin napoi il opresc,,, (nici un zgomot nimik nimik........ shi nu is surd) varumiu zice sa ii dau si lui o tura cand sa il pornesc dau la buton, electromotorul nu mai invarte motorul ,...... motorul nu mai intra in treapta 2.......... doar N si treapta 1 dupa care vad ca motorul e blocat............. il aduc acasa la mine shi ii zic ca o sa ma uit ce ii..... cand desfac capacu de la aprindere ......... magneti erau plecati la plimbare prin tot motorul......... dau motorul jos shi il pun pe masa.......in garaj dupa care, intr-o zi stau acasa de la sc shi il desfac bucati bucatele tot scot aproape un pumn de magnet il curat tot tot shi il montez la loc ok vitezele merg acuma........... da imi trebe alta aprindere cu tot cu magnetou........... cine are? io cumpar.......... nui problema de bani , da sa fie in limita bunului simtz ........numa sa fac rost de ea.................. apropo sunt din TM :D :D Editat Iulie 30, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 esti tare frate!!!!la experienta ta dobandita in cei 16 ani incerci un motor pe care nu-l cnosti cu 130-140...ce sa spun?imi scot ..casca in fata experientei tale...si esti meserias...demontezi un motor de gpz si-l montezi la loc..fara cuvinte...iti dau un pont-ce te intereseaza pe tine e 250eu noua,in spania(madrid)la reprezentanta kawa.daca tipul care a adus motorul din spania e in madrid,sa mearga in centru pe avenida de america..au si depozitul acolo,deci nu dureaza zile pana aduce piesa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) A mea iar n-a vrut sa porneasca aseara. adica a pornit d ela munca. am ajuns la benzinarie, cumpar o cola, ma duc la motor, si ii dau sa porneasca... canci! se auzea cum misca un pic motoru apoi nu mai vroia, se auzea un soi de bazait (din zona sheii) si cand ii dadeam la buton tot vedeam cum se duce in sus turometrul. tare ciudata senzatie sa-l vezi ca urca la 3000 fara sa mearga motoru. bun, acu dmineata a facut la fel, ba a reusit si o mica aprindere (una singura) ca apoi tot asa sa faca bazaind/caraind. am impins-o la vale si a pornit. am ajuns la mine la garaj, si scroafa porneste acu la sfert de buton acu plec la munca si vad daca mai face asa. this is puzzeling me ------ edit: am ajuns la munca. a pornit scroafa iar la sfert de buton. ------- edit: ia priviti ce am gasit, se pare ca fix asta ar fi. simptomele sunt fix aceleasi! http://www.ex-500.com/index.php/topic,6002...1.html#msg69491 INCA UN EDIT: am verificat bateria... WOHAAA cat de jos era nivelul electrolitului!!! ar trebui sa-mi fie rusine completat cu apa distilata si maine o incarc. deci de la baterie e. ... na.. Editat Iulie 31, 2008 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 esti tare frate!!!!la experienta ta dobandita in cei 16 ani incerci un motor pe care nu-l cnosti cu 130-140...ce sa spun?imi scot ..casca in fata experientei tale...si esti meserias...demontezi un motor de gpz si-l montezi la loc..fara cuvinte...iti dau un pont-ce te intereseaza pe tine e 250eu noua,in spania(madrid)la reprezentanta kawa.daca tipul care a adus motorul din spania e in madrid,sa mearga in centru pe avenida de america..au si depozitul acolo,deci nu dureaza zile pana aduce piesa... man mersi oricum da zi asta la varu' care nu prea ar da asa putin pe ea............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 eu ti-am dat un sfat...daca vrea motor bun,merita...eu am trimis una sh.la cineva si dupa 2 saptamani mi-a adus-o inapoi...e la risc cu piese vechi...dar poate o nimeresti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Fratilor, saga nu a luat sfarsit: am pus bateria pe incarcator si dimineata si am gasit incarcatorul zicandu-mi cum ca ar fi defecta. bun, deci e timpul de o baterie noua. dar tot am vrut sa vad daca poate porni motorul: ei bine, a pornit cu greu insa e de coma, efectiv face urat motoru'! uruie si face un zgomot de parca ar avea graunte in el! am deschis un topic pe ex-500.com si astept raspuns si acolo. in caz ca nu aveti user acolo uitati aici screenshot cu descrierea problemei mele si sa va pun si clipurile ca sa comparati cum suna motoru inainte si cum suna de azi dimineata: Asa suna ea de regula si asa a inceput sa sune azi Sa mor daca mai inteleg ceva. Bateria ca bateria, da suntele astea ce dracu is cu ele??? edit: linkul de pe ex-500 http://www.ex-500.com/index.php/topic,10055.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 ai un fel de harjait. cum stai cu uleiul? se incinge motorul? apa, bec, ceva? bunei baterie noua si vezi dc incarca. freaca ceva la tine , clar. poate e ceva desprins si freaca de capac la manetou sau la cutie. zic si eu. dar e bine sa verifici ca sa nu te trezesti ca cine stie ce e acolo pileste bine din vreun capac. sigur e zgomot de frecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 sambata a intrat un kawa gpz 500s,an 1999 in parcul de dezmembrari.e lovit frontal si carenajul spart...pret 700eu cu acte.daca intr-o saptamana nu se vinde intreg,o sa-l dezmembreze...pentru cei care au nevoie de piese,sa revina vineri cu un mesaj si daca nu se vinde intreg pana atunci,se dezmembreaza si pot lua piese.. motorul sa vandut intreg... asta e...singurele piese care sant de gpz acum(sau erau) in parc-pinten fata,carenaj lateral,scaun,lant,instalatie electrica.daca apare ceva pana saptamana viitoare,va anunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 A venit timpul sa schimb uleiul si .... ma gandeam semi sau full ... 10-40 sau 10-50 ce imi recomandati ?Filtru ... K&n 303;). Ps : dau bere daca imi imprumuta cineva o chieie de bujii de 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) A venit timpul sa schimb uleiul si .... ma gandeam semi sau full ... 10-40 sau 10-50 ce imi recomandati ?Filtru ... K&n 303;).Ps : dau bere daca imi imprumuta cineva o chieie de bujii de 18 Mai vascos pt caldurile astea. Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste. Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit. eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ai un fel de harjait. cum stai cu uleiul? se incinge motorul? apa, bec, ceva? bunei baterie noua si vezi dc incarca. freaca ceva la tine , clar. poate e ceva desprins si freaca de capac la manetou sau la cutie. zic si eu. dar e bine sa verifici ca sa nu te trezesti ca cine stie ce e acolo pileste bine din vreun capac. sigur e zgomot de frecare. pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti. dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192 'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston. Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii. Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma. Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare) Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare. Eh iata ca am patit-o si eu deci. LE PICTURES: rotorul/volanta cu magnetii statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie. Editat August 6, 2008 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 arata tare nasol . stiu despre mine ca as da cu capu de pereti si numa la dat foc la motor mas gandi sa vad de astea.... spor la reparatii si curatat watt.... very sad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Mai vascos pt caldurile astea. Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste. Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit. eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti. dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192 'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston. Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii. Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma. Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare) Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare. Eh iata ca am patit-o si eu deci. LE PICTURES: rotorul/volanta cu magnetii statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie. exact ca la mine numa ca la mine nu mai intra decat in treapta 1 shi in N ............... citeste mai sus povestea plz..... daca sti de unde sa cumperi aprinderea shi volanta te rog ,te implor dami un pm.............. pls Editat August 6, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 daca e pe banii vostri atunci asta e cel mai bun si ieftin loc din ce am gasit eu in timp de aproape 2 ani electrexworld.co.uk spor la reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Mai vascos pt caldurile astea. Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste. Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit. eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti. dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192 'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston. Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii. Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma. Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare) Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare. Eh iata ca am patit-o si eu deci. LE PICTURES: rotorul/volanta cu magnetii statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie. eu am avut aceias problema la un gpz din 2002 de fapt rotorul era facut altfel si gresala mea e ca il saprasesem eu si cumprasem un rotor pt un gpz de 500 mai vechi cu magnetzi prinsi intr`un fel de rasina ceva de genul daca vrei te pot ajuta sau ti`l pot da la proba incerci si mere ne intelegem nu mere asta e ghinion pt am2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 eu am avut aceias problema la un gpz din 2002 de fapt rotorul era facut altfel si gresala mea e ca il saprasesem eu si cumprasem un rotor pt un gpz de 500 mai vechi cu magnetzi prinsi intr`un fel de rasina ceva de genul daca vrei te pot ajuta sau ti`l pot da la proba incerci si mere ne intelegem nu mere asta e ghinion pt am2 dami un pm cu numarul tau de tel ..............pls ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 eu glumeam.. glumeam cam inspaimantat de teama ca si a mea ar putea lancezi. si asa, vreo doua zile am lasat-o acasa si mi-a fost greu fara ea. mersi pentru sugestie, chiar nu am tratat aiurea postul tau. cauta si tu la bursa, la vanzari, piese, ca sunt cateva gpz-uri la dezmembrat. poate inca mai gasesti alternatorul pe ele. sau daca nu, cauta pe www.electroworld.co.uk, am gasit acolo si releu si stator si rotor de gpz500. si sunt ieftine. de exemplu, releul ajungea la vreo 90 de euro, cu tot cu transport, in tara am gasit cu 130. pana la urma am luat second. Pfui... degeaba am subscription la topic... Am gasit alternator man, de aici: http://www.usedkawasakiparts.com/ Problema mare este ca nespecificand prin ce vreau sa imi trimita piesa, au folosit ză good-old post... drept urmare, am comandat pe data de 30 Iunie, si inca nu am piesa. De ce? Pentru ca de pe data de 24 Iulie sta in vama din Giulesti! Revin saptamana viitoare sa vad daca merita sa recomand oamenii de la Kawabunga Racing sau nu, in functie de starea piesei. Pretul a fost OK, in conditiile in care in tara mi s-a cerut 300 E pentru stator+rotor, nou e 350 de lire sterline sau 750$, si eu am platit 140 de lire, din care ghiciti... 80 transportul, cel mai ieftin... Electroworld au piesele noi cumva? Ca si recomandare la orice fel de comanda, daca nu se poate prin DHS, TNT, etc, cereti sa va trimita cu posibilitate de verificare online macar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 sal am si eu doua problemute cu kawa 1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ?? 2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea cam asta ar fi nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica pag 73 74 ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) sal am si eu doua problemute cu kawa 1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ?? 2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea cam asta ar fi nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica pag 73 74 ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!! nu cumva ai schimbat tu becurile ??? daca ii pui becuri mai mai mici ca W fatza de ce avea ea original iti stau aprinse tot timpul, iar daca pui mai mari palpaie mai repede decat e normal, sau invers ... cert este ca sigur de aici e problema Editat August 12, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.