Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Mai vascos pt caldurile astea.

Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste.

 

Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit.

 

eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred :kiss:

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti.

 

dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders:

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192

 

 

'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston.

Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii.

 

Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma.

Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare)

 

Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare.

 

Eh iata ca am patit-o si eu deci.

 

LE PICTURES:

rotorul/volanta cu magnetii

IMG_1635.jpg

IMG_1634.jpg

 

 

 

statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie.

IMG_1633.jpg

 

 

exact ca la mine numa ca la mine

nu mai intra decat in treapta 1 shi in N ...............

citeste mai sus povestea plz.....:D

 

daca sti de unde sa cumperi aprinderea shi volanta te rog ,te implor dami un pm.............. pls :)

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai vascos pt caldurile astea.

Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste.

 

Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit.

 

eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred :kiss:

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti.

 

dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders:

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192

 

 

'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston.

Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii.

 

Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma.

Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare)

 

Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare.

 

Eh iata ca am patit-o si eu deci.

 

LE PICTURES:

rotorul/volanta cu magnetii

IMG_1635.jpg

IMG_1634.jpg

 

 

 

statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie.

IMG_1633.jpg

eu am avut aceias problema la un gpz din 2002 de fapt rotorul era facut altfel si gresala mea e ca il saprasesem eu si cumprasem un rotor pt un gpz de 500 mai vechi cu magnetzi prinsi intr`un fel de rasina ceva de genul daca vrei te pot ajuta sau ti`l pot da la proba incerci si mere ne intelegem nu mere asta e ghinion pt am2 :D

post-14727-1218104765_thumb.jpg

post-14727-1218104773_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut aceias problema la un gpz din 2002 de fapt rotorul era facut altfel si gresala mea e ca il saprasesem eu si cumprasem un rotor pt un gpz de 500 mai vechi cu magnetzi prinsi intr`un fel de rasina ceva de genul daca vrei te pot ajuta sau ti`l pot da la proba incerci si mere ne intelegem nu mere asta e ghinion pt am2 :kiss:

 

dami un pm cu numarul tau de tel ..............pls ..... :D :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu glumeam.. glumeam cam inspaimantat de teama ca si a mea ar putea lancezi. si asa, vreo doua zile am lasat-o acasa si mi-a fost greu fara ea. mersi pentru sugestie, chiar nu am tratat aiurea postul tau. cauta si tu la bursa, la vanzari, piese, ca sunt cateva gpz-uri la dezmembrat. poate inca mai gasesti alternatorul pe ele. sau daca nu, cauta pe www.electroworld.co.uk, am gasit acolo si releu si stator si rotor de gpz500. si sunt ieftine. de exemplu, releul ajungea la vreo 90 de euro, cu tot cu transport, in tara am gasit cu 130. pana la urma am luat second.

 

Pfui... degeaba am subscription la topic... :D

 

Am gasit alternator man, de aici: http://www.usedkawasakiparts.com/

 

Problema mare este ca nespecificand prin ce vreau sa imi trimita piesa, au folosit ză good-old post... drept urmare, am comandat pe data de 30 Iunie, si inca nu am piesa. De ce? Pentru ca de pe data de 24 Iulie sta in vama din Giulesti! :kiss:

 

Revin saptamana viitoare sa vad daca merita sa recomand oamenii de la Kawabunga Racing sau nu, in functie de starea piesei. :)

 

Pretul a fost OK, in conditiile in care in tara mi s-a cerut 300 E pentru stator+rotor, nou e 350 de lire sterline sau 750$, si eu am platit 140 de lire, din care ghiciti... 80 transportul, cel mai ieftin...

 

Electroworld au piesele noi cumva? :D

 

Ca si recomandare la orice fel de comanda, daca nu se poate prin DHS, TNT, etc, cereti sa va trimita cu posibilitate de verificare online macar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am si eu doua problemute cu kawa

1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie

nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ??

2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea

 

cam asta ar fi

 

nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica :D

pag 73 74

ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am si eu doua problemute cu kawa

1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie

nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ??

2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea

 

cam asta ar fi

 

nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica :P

pag 73 74

ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!!

nu cumva ai schimbat tu becurile ??? daca ii pui becuri mai mai mici ca W fatza de ce avea ea original iti stau aprinse tot timpul, iar daca pui mai mari palpaie mai repede decat e normal, sau invers :D ... cert este ca sigur de aici e problema :D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am si eu doua problemute cu kawa

1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie

nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ??

2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea

 

cam asta ar fi

 

nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica :cheers:

pag 73 74

ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!!

iar la partea a doua, e lantul de distributie. si la mine zornaie, dar mecanicul meu a zis ca mai pot merge sezonul asta cu el asa, dupa care sa-i iau un kit de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, confrati GPZ-isti! Cam asta am patit:

/index.php?...t&p=1408103

 

Acum as avea nevoie de o carena frontala cu tot cu parbriz si de un set de oglinzi, poate si un bugspoiler. Modelul este EX500AE 1997.

 

Astept sugestii, preturi... si provincia! :makeout:

 

Mda, confrati GPZ-isti! Cam asta am patit:

/index.php?...t&p=1408103

 

Acum as avea nevoie de o carena frontala cu tot cu parbriz si de un set de oglinzi, poate si un bugspoiler. Modelul este EX500AE 1997.

 

Astept sugestii, preturi... si provincia! :makeout:

 

:P Nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... e naspa ca mai trebuie sa inghitim asa ceva din partea asiguratorilor si mai ales din neatentia soferilor.

 

de fiecare data cand o parchez crede lumea ca is nebun, ma tot uit daca sta bine, daca nu cumva, NU CUMVA deranjeaza pe careva dobitoc, sa o rastoarne. pierd asa timpul pana cat de cat ma linistesc stiind ca o gasesc tot asa cum am lasat-o. si pana la urma tot nu is sigur...

 

 

oricum, daca tot s-a dus dracului, poate te gandesti sa o transformi in streetfighter.

 

http://choppercharles.com/cs/photos/shrine...2/original.aspx

 

http://img.photobucket.com/albums/v488/arc...l870/Ninja1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, confrati GPZ-isti! Cam asta am patit:

/index.php?...t&p=1408103

 

Acum as avea nevoie de o carena frontala cu tot cu parbriz si de un set de oglinzi, poate si un bugspoiler. Modelul este EX500AE 1997.

 

Astept sugestii, preturi... si provincia! :crack:

 

 

 

:kali: Nimeni?

din pacate nu si eu mi-am reparat-o,, se vede cam naspa dar cu chit si vopsea rezolvi problema ,,aia daca se poate repara ,,daca ar fi reparabila pot sa-ti dau niste idei cam cum am reparat-o pe a mea ..toate bune !!!!

 

 

mai am 2 intrebari trebuie sa-mi schimb placutele de frana ca oricum una mi s-a dus si vreau sa-mi comand de pe louis

care ar fi mai ok?? 1004428 sau 10044120

sau daca aveti alte sugestii

ms fain

 

nu cumva ai schimbat tu becurile ??? daca ii pui becuri mai mai mici ca W fatza de ce avea ea original iti stau aprinse tot timpul, iar daca pui mai mari palpaie mai repede decat e normal, sau invers :scratch: ... cert este ca sigur de aici e problema :D

da i-am pus alte semnalizari si becurile is intradevar mai mici de 10w fata de 21w cele originale o sa ii caut alte becuri mersi fain !!!!toata stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu destul de urgent un cablu de ambreiaj cu tot cu camasa. enibadi? se duce sezonul si eu nu m-am dat mai deloc... :scratch:((

 

 

cablu ambreiaj 2mmcu camasa de 4mm lungime 1m pe louis.de cod10037003 4.5 eu

daca nu ai cine sa-ti aduca cauta-l la sectiune vanzari echipament si accerorii pe romi3 sau la 0744131876iti aduce el

bafta si asfalt uscat!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, fratilor! :scratch: Nu vreau chit pe ea, nu vreau streetfighter! Vreau ceva protectie la vant, si o vreau frumoasa cum a fost! Vreau carena noua, originala! Am aflat si un pret... :kali: peste 600 de euro doar carena, fara parbriz...

M. mamii lui de mos betiv, ma intorc in Suceava numai sa-l bat de toti banii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, fratilor! :scratch: Nu vreau chit pe ea, nu vreau streetfighter! Vreau ceva protectie la vant, si o vreau frumoasa cum a fost! Vreau carena noua, originala! Am aflat si un pret... :kali: peste 600 de euro doar carena, fara parbriz...

M. mamii lui de mos betiv, ma intorc in Suceava numai sa-l bat de toti banii!

 

 

sorry mate! incercam doar sa te ajutam ! asta e sa-si vanda coapta si sa-ti ia cerena

toate bune si bafta maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry mate! incercam doar sa te ajutam ! asta e sa-si vanda coapta si sa-ti ia cerena

toate bune si bafta maxima!!!

 

Am inteles, om bun! Dar sunt disperat de astia cu asigurarile. Vad eu cum o scot la capat.

Toate bune si fara astfel de incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema, nu mai porneste mobra. La automat se aude un pac de la vreun releu de sub cutiuta de sigurante si atat. De la ce sa fie? am incercat sa o pornesc si cu redresorul pus... Nu par a fi semne ca nu mai are baterie... Se poate porni altfel?

 

Partea nasoala e ca am facut poc cu ea si tre s-o duc la asigurari sa-i faca poze in maxim o sapt...

 

Nu stiu ce sa mai fac... n-am nici ITP...

 

Vreun sfat, ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema, nu mai porneste mobra. La automat se aude un pac de la vreun releu de sub cutiuta de sigurante si atat. De la ce sa fie? am incercat sa o pornesc si cu redresorul pus... Nu par a fi semne ca nu mai are baterie... Se poate porni altfel?

 

Partea nasoala e ca am facut poc cu ea si tre s-o duc la asigurari sa-i faca poze in maxim o sapt...

 

Nu stiu ce sa mai fac... n-am nici ITP...

 

Vreun sfat, ceva???

nu ca as fi expert da poate ai un scurt sau un fir intrerupt

verifica intai sigurantele si dupa aia daca ai cu un aparat de masura

pocul ala pare a fi ca face releul contact dar nu-ti ajunge curent la electromotor

in teorie daca duci fir de la baterie la bornele elecromotorului ,contact si ar trebui sa porneasca ,,,daca nu ai alta buba mai mare,,sa speram ca nu

mai asteapta si alte pareri! si bafta!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema, nu mai porneste mobra. La automat se aude un pac de la vreun releu de sub cutiuta de sigurante si atat. De la ce sa fie? am incercat sa o pornesc si cu redresorul pus... Nu par a fi semne ca nu mai are baterie... Se poate porni altfel?

 

Partea nasoala e ca am facut poc cu ea si tre s-o duc la asigurari sa-i faca poze in maxim o sapt...

 

Nu stiu ce sa mai fac... n-am nici ITP...

 

Vreun sfat, ceva???

e bateria dusa. nu incerca cu redresor, incearca cu o alta baterie. sau cu cabluri de la o motoreta sau de la o alta masina. redresorul nu face fata, redresorul incarca bateria in timp lung, nu are amperajul necesar pentru a-ti pune in miscare electromotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa-mi iau un "gepezeu" , am citit ca are probleme la magnetii de "jos din cutie :scratch: " cum as putea sa stiu ca sunt in regula fara sa desfac ?

 

la ce alte probleme as putea sa ma astept ?

 

gpz 1999 , 15.000 km .

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa verifici bine restul motocicletei. 19000 km la un motor de 9 ani m-i se pare aberant. probabil nu are nici o problema... dar nu strica sa fi sigur. verifica suspensia bine. la GPZ e moale oricum dar trebuie sa ai mare grija sa nu aiba efectul vaporas pe mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o inrebare mai de noob, am vrut sa imi iau un motor, mai exact un bandit, dar am gasit un kawasaki gzp 500 la 1900 de euro, din anul 1999 cu 21000 Km, credeti ca face bani? in conditile in care arata si merge super (verificat de un prieten, ca eu unul sunt varza, chiar la inceput si nu ma pricep).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt hotarat sa cumpar gpz-ul , si eu as fi vrut bandit dar n'am gasit unu buni la banii mei ,

motorul e ingrijit , arata excelent consumabile noi , cauciuc ,placute, discuri ,ulei , a avut 2 cazaturi , tobele sunt putin zgariate si carena de la far e zgariata , nu cred ca e mare problema asta , motorul suna OK trage OK . are 15 mii si ceva km ,e din 99 , proprietarul un director la o firma ( nu conteaza numele) motorul este din germania , acolo are o verificare la 10.000 km el a cumparat-o la 12 mii si a facut cam 3000 si ceva fara probleme zice el .

 

sper sa fie totul in regula

 

poate cineva sa-mi spuna seriile de sasiu sa vad daca e adevarat anul . ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...