black_prince Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Mai vascos pt caldurile astea. Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste. Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit. eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti. dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192 'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston. Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii. Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma. Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare) Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare. Eh iata ca am patit-o si eu deci. LE PICTURES: rotorul/volanta cu magnetii statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie. exact ca la mine numa ca la mine nu mai intra decat in treapta 1 shi in N ............... citeste mai sus povestea plz..... daca sti de unde sa cumperi aprinderea shi volanta te rog ,te implor dami un pm.............. pls Editat August 6, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 daca e pe banii vostri atunci asta e cel mai bun si ieftin loc din ce am gasit eu in timp de aproape 2 ani electrexworld.co.uk spor la reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Mai vascos pt caldurile astea. Daca o sa mergi si toamna tarziu pana in iarna cu ea, atunci va trebui sa-l schimbi cu unul mai putin vascos cand vezi ca dimineata tine greu relantiul sus cu socul tras full. pur si simplu e prea gros uleiul si ii cam ia pana se incalzeste. Motul 5100 e bun daca nu mergi forjat. Daca totusi te dai la ea, Motul 7100 ar fi mai bine de folosit. eu acum am in ea motul 5100 10w40. e bun pt temperaturi ok, insa pt caldurile astea nush ce sa zic... n-am avut probleme insa nici nu m-am dat la ea, chit ca am mers prin caldura mare. Parca urca temperatura mai repede cred ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- pai da, fix asta era, buba cu magnetii cazuti. dau copy paste la ce am scris si pe urbanriders: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry50192 'Deci inainte sa-si dea duhul complet si sa nu mai porneasca, a functionat cat sa probez cu mersul intr-un singur piston. Am scos o fisha si imediat a inceput sa scada relantiul si a murit motoru in 4 secunde. Bun, deci asa, merg amandoi cilindrii. Apoi n-a mai pornit. transport pt ea nu am mai gasit,asa ca am zis sa o desfac in garaj pana la urma. Aazi am reusit sa dau jos capacul ala lateral impreuna cu ipman (mergi man de tubulare) Si, cam ce ma asteptam: magnetii rotorului facuti praf faramitze si pulbere. S-au desprins, asta e o buba tipica pt modelul meu; la generatia de dupa 1994 au rezolvat defectul asta dupa ce Kawasaki si-a luat injuraturi la greu pt defectul asta de proiectare. Eh iata ca am patit-o si eu deci. LE PICTURES: rotorul/volanta cu magnetii statorul dinauntrul capacului: a fost si el lovit de magneti nu stiu inca daca mai merge. se vad acolo bucati si bucatele de magneti, pilitura, bucatele de la garnitura magnetilor... ce mai, o bucurie. eu am avut aceias problema la un gpz din 2002 de fapt rotorul era facut altfel si gresala mea e ca il saprasesem eu si cumprasem un rotor pt un gpz de 500 mai vechi cu magnetzi prinsi intr`un fel de rasina ceva de genul daca vrei te pot ajuta sau ti`l pot da la proba incerci si mere ne intelegem nu mere asta e ghinion pt am2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 eu am avut aceias problema la un gpz din 2002 de fapt rotorul era facut altfel si gresala mea e ca il saprasesem eu si cumprasem un rotor pt un gpz de 500 mai vechi cu magnetzi prinsi intr`un fel de rasina ceva de genul daca vrei te pot ajuta sau ti`l pot da la proba incerci si mere ne intelegem nu mere asta e ghinion pt am2 dami un pm cu numarul tau de tel ..............pls ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 eu glumeam.. glumeam cam inspaimantat de teama ca si a mea ar putea lancezi. si asa, vreo doua zile am lasat-o acasa si mi-a fost greu fara ea. mersi pentru sugestie, chiar nu am tratat aiurea postul tau. cauta si tu la bursa, la vanzari, piese, ca sunt cateva gpz-uri la dezmembrat. poate inca mai gasesti alternatorul pe ele. sau daca nu, cauta pe www.electroworld.co.uk, am gasit acolo si releu si stator si rotor de gpz500. si sunt ieftine. de exemplu, releul ajungea la vreo 90 de euro, cu tot cu transport, in tara am gasit cu 130. pana la urma am luat second. Pfui... degeaba am subscription la topic... Am gasit alternator man, de aici: http://www.usedkawasakiparts.com/ Problema mare este ca nespecificand prin ce vreau sa imi trimita piesa, au folosit ză good-old post... drept urmare, am comandat pe data de 30 Iunie, si inca nu am piesa. De ce? Pentru ca de pe data de 24 Iulie sta in vama din Giulesti! Revin saptamana viitoare sa vad daca merita sa recomand oamenii de la Kawabunga Racing sau nu, in functie de starea piesei. Pretul a fost OK, in conditiile in care in tara mi s-a cerut 300 E pentru stator+rotor, nou e 350 de lire sterline sau 750$, si eu am platit 140 de lire, din care ghiciti... 80 transportul, cel mai ieftin... Electroworld au piesele noi cumva? Ca si recomandare la orice fel de comanda, daca nu se poate prin DHS, TNT, etc, cereti sa va trimita cu posibilitate de verificare online macar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 sal am si eu doua problemute cu kawa 1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ?? 2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea cam asta ar fi nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica pag 73 74 ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) sal am si eu doua problemute cu kawa 1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ?? 2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea cam asta ar fi nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica pag 73 74 ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!! nu cumva ai schimbat tu becurile ??? daca ii pui becuri mai mai mici ca W fatza de ce avea ea original iti stau aprinse tot timpul, iar daca pui mai mari palpaie mai repede decat e normal, sau invers ... cert este ca sigur de aici e problema Editat August 12, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 sal am si eu doua problemute cu kawa 1 semnalizarea nu merge.. se aprind becurile dar nu palpaie releul e ok verificat,,nu pere sa aiba nimik si totusi nu palpaie nu i-am dat de cap .tot sting si pornesc cand am de facut viraje sau depasiri .....cam obositor ,,, ce o fi ?? 2 suna ceva la motor ,,,a lant banuiesc ca-i ,camshaft chain,, (aaa nu imi vine acum im romana)slabit si ar trebiu tensionat aaaaa nu am inteles nik din cartea tehnica cum s-ar face operatiunea cam asta ar fi nu pot sa incarc paginile din cartea tehnica pag 73 74 ms si asfalt uscat!!!toata stima!!!! iar la partea a doua, e lantul de distributie. si la mine zornaie, dar mecanicul meu a zis ca mai pot merge sezonul asta cu el asa, dupa care sa-i iau un kit de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Piese motor GPZ 500 din 88 Relatii la tel: 0732391458 Cristi! Piese GPZ 500 din 88 Relatii la tel: 0732391458 Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Mda, confrati GPZ-isti! Cam asta am patit: /index.php?...t&p=1408103 Acum as avea nevoie de o carena frontala cu tot cu parbriz si de un set de oglinzi, poate si un bugspoiler. Modelul este EX500AE 1997. Astept sugestii, preturi... si provincia! Mda, confrati GPZ-isti! Cam asta am patit: /index.php?...t&p=1408103 Acum as avea nevoie de o carena frontala cu tot cu parbriz si de un set de oglinzi, poate si un bugspoiler. Modelul este EX500AE 1997. Astept sugestii, preturi... si provincia! Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 pai... e naspa ca mai trebuie sa inghitim asa ceva din partea asiguratorilor si mai ales din neatentia soferilor. de fiecare data cand o parchez crede lumea ca is nebun, ma tot uit daca sta bine, daca nu cumva, NU CUMVA deranjeaza pe careva dobitoc, sa o rastoarne. pierd asa timpul pana cat de cat ma linistesc stiind ca o gasesc tot asa cum am lasat-o. si pana la urma tot nu is sigur... oricum, daca tot s-a dus dracului, poate te gandesti sa o transformi in streetfighter. http://choppercharles.com/cs/photos/shrine...2/original.aspx http://img.photobucket.com/albums/v488/arc...l870/Ninja1.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Mda, confrati GPZ-isti! Cam asta am patit: /index.php?...t&p=1408103 Acum as avea nevoie de o carena frontala cu tot cu parbriz si de un set de oglinzi, poate si un bugspoiler. Modelul este EX500AE 1997. Astept sugestii, preturi... si provincia! Nimeni? din pacate nu si eu mi-am reparat-o,, se vede cam naspa dar cu chit si vopsea rezolvi problema ,,aia daca se poate repara ,,daca ar fi reparabila pot sa-ti dau niste idei cam cum am reparat-o pe a mea ..toate bune !!!! mai am 2 intrebari trebuie sa-mi schimb placutele de frana ca oricum una mi s-a dus si vreau sa-mi comand de pe louis care ar fi mai ok?? 1004428 sau 10044120 sau daca aveti alte sugestii ms fain nu cumva ai schimbat tu becurile ??? daca ii pui becuri mai mai mici ca W fatza de ce avea ea original iti stau aprinse tot timpul, iar daca pui mai mari palpaie mai repede decat e normal, sau invers ... cert este ca sigur de aici e problema da i-am pus alte semnalizari si becurile is intradevar mai mici de 10w fata de 21w cele originale o sa ii caut alte becuri mersi fain !!!!toata stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) caut si eu destul de urgent un cablu de ambreiaj cu tot cu camasa. enibadi? se duce sezonul si eu nu m-am dat mai deloc... (( Editat August 22, 2008 de Cheyenne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 caut si eu destul de urgent un cablu de ambreiaj cu tot cu camasa. enibadi? se duce sezonul si eu nu m-am dat mai deloc... (( cablu ambreiaj 2mmcu camasa de 4mm lungime 1m pe louis.de cod10037003 4.5 eu daca nu ai cine sa-ti aduca cauta-l la sectiune vanzari echipament si accerorii pe romi3 sau la 0744131876iti aduce el bafta si asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Nu, fratilor! Nu vreau chit pe ea, nu vreau streetfighter! Vreau ceva protectie la vant, si o vreau frumoasa cum a fost! Vreau carena noua, originala! Am aflat si un pret... peste 600 de euro doar carena, fara parbriz... M. mamii lui de mos betiv, ma intorc in Suceava numai sa-l bat de toti banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Nu, fratilor! Nu vreau chit pe ea, nu vreau streetfighter! Vreau ceva protectie la vant, si o vreau frumoasa cum a fost! Vreau carena noua, originala! Am aflat si un pret... peste 600 de euro doar carena, fara parbriz...M. mamii lui de mos betiv, ma intorc in Suceava numai sa-l bat de toti banii! sorry mate! incercam doar sa te ajutam ! asta e sa-si vanda coapta si sa-ti ia cerena toate bune si bafta maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 sorry mate! incercam doar sa te ajutam ! asta e sa-si vanda coapta si sa-ti ia cerena toate bune si bafta maxima!!! Am inteles, om bun! Dar sunt disperat de astia cu asigurarile. Vad eu cum o scot la capat. Toate bune si fara astfel de incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
keloo579 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare. Am si eu o problema, nu mai porneste mobra. La automat se aude un pac de la vreun releu de sub cutiuta de sigurante si atat. De la ce sa fie? am incercat sa o pornesc si cu redresorul pus... Nu par a fi semne ca nu mai are baterie... Se poate porni altfel? Partea nasoala e ca am facut poc cu ea si tre s-o duc la asigurari sa-i faca poze in maxim o sapt... Nu stiu ce sa mai fac... n-am nici ITP... Vreun sfat, ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare. Am si eu o problema, nu mai porneste mobra. La automat se aude un pac de la vreun releu de sub cutiuta de sigurante si atat. De la ce sa fie? am incercat sa o pornesc si cu redresorul pus... Nu par a fi semne ca nu mai are baterie... Se poate porni altfel? Partea nasoala e ca am facut poc cu ea si tre s-o duc la asigurari sa-i faca poze in maxim o sapt... Nu stiu ce sa mai fac... n-am nici ITP... Vreun sfat, ceva??? nu ca as fi expert da poate ai un scurt sau un fir intrerupt verifica intai sigurantele si dupa aia daca ai cu un aparat de masura pocul ala pare a fi ca face releul contact dar nu-ti ajunge curent la electromotor in teorie daca duci fir de la baterie la bornele elecromotorului ,contact si ar trebui sa porneasca ,,,daca nu ai alta buba mai mare,,sa speram ca nu mai asteapta si alte pareri! si bafta!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Salutare. Am si eu o problema, nu mai porneste mobra. La automat se aude un pac de la vreun releu de sub cutiuta de sigurante si atat. De la ce sa fie? am incercat sa o pornesc si cu redresorul pus... Nu par a fi semne ca nu mai are baterie... Se poate porni altfel? Partea nasoala e ca am facut poc cu ea si tre s-o duc la asigurari sa-i faca poze in maxim o sapt... Nu stiu ce sa mai fac... n-am nici ITP... Vreun sfat, ceva??? e bateria dusa. nu incerca cu redresor, incearca cu o alta baterie. sau cu cabluri de la o motoreta sau de la o alta masina. redresorul nu face fata, redresorul incarca bateria in timp lung, nu are amperajul necesar pentru a-ti pune in miscare electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 as vrea sa-mi iau un "gepezeu" , am citit ca are probleme la magnetii de "jos din cutie " cum as putea sa stiu ca sunt in regula fara sa desfac ? la ce alte probleme as putea sa ma astept ? gpz 1999 , 15.000 km . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Problema cu magnetii la alternator e doar la modelele anterioare '94, deci poti sta linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 sa verifici bine restul motocicletei. 19000 km la un motor de 9 ani m-i se pare aberant. probabil nu are nici o problema... dar nu strica sa fi sigur. verifica suspensia bine. la GPZ e moale oricum dar trebuie sa ai mare grija sa nu aiba efectul vaporas pe mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am si eu o inrebare mai de noob, am vrut sa imi iau un motor, mai exact un bandit, dar am gasit un kawasaki gzp 500 la 1900 de euro, din anul 1999 cu 21000 Km, credeti ca face bani? in conditile in care arata si merge super (verificat de un prieten, ca eu unul sunt varza, chiar la inceput si nu ma pricep). bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 sunt hotarat sa cumpar gpz-ul , si eu as fi vrut bandit dar n'am gasit unu buni la banii mei , motorul e ingrijit , arata excelent consumabile noi , cauciuc ,placute, discuri ,ulei , a avut 2 cazaturi , tobele sunt putin zgariate si carena de la far e zgariata , nu cred ca e mare problema asta , motorul suna OK trage OK . are 15 mii si ceva km ,e din 99 , proprietarul un director la o firma ( nu conteaza numele) motorul este din germania , acolo are o verificare la 10.000 km el a cumparat-o la 12 mii si a facut cam 3000 si ceva fara probleme zice el . sper sa fie totul in regula poate cineva sa-mi spuna seriile de sasiu sa vad daca e adevarat anul . ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.