gabrielgpz Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 (editat) la multi ani! sunt si eu posesorul unui gpz500s de trei ani si sunt foarte multumit de el.exact cum au spus si ceilalti inaintea mea consum afara 4% la o viteza medie de 120-150 si oras 6%. recunosc nu o prea forjez. de cand o am nu am schimbat decat guma pe spate,bateria si bujiile.sa ne bucuram de ele ca tare bune sunt.la drum lung este foarte buna.eu am casa in maramures si fac drumul asta cam de 3-4 ori pe vara,in functie de cum scap in libere. :moto:acum o singura problema ma roade sa-mi fac esapamentica sunt mancati de rugina.imi puteti da si mie un sfat,unde sa ii repar.multam Editat Ianuarie 7, 2006 de gabrielgpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_spd Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 (editat) salutare tuturor. am si eu un gpz de 750 din 83. am si eu nevoie de supape de admisie si de niste segmentzi. nu gasesc la nimeni. :help: Editat Ianuarie 19, 2006 de alex_spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Va salut baieti ! In februarie acum, fac un an de cand sunt motociclist calare(pe GPZ). Ca in suflet, de cand ma stiu numai motoare visam. Stateam cu nasul lipit de vitrina cand aparuse Hoinaru' - modelul nou al Mobrei si ma visam calare. Anul asta nu cred sa reusesc dar la anul trebuie sa trec la ceva mai mare. Nu ca nu mi-a placut GPZ-ul, a fost super pentru inceput numai ca la 160 motorul se tureaza rau. Bine, asta a fost o singura data pentru ca nu prea am iesit din Bucuresti cu el, in oras e o bijuterie. Sunt nou pe forum dar abia astept sa ne intalnim cand se face mai cald. Pe Bronco il stiu de la o pizzerie pe langa Tomina si abia astept sa va cunosc si pe voi. PS: Nici o posesoare de GPZ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexbasket23 Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 salutare tuturor! sunt si eu un posesor de gpz 500s de putin timp, vreo luna si jumate si am o mare,mare intrebare pentru voi. tre sa imi vopsesc o carena k e putin zgariata si nu stiu codul culorii. nu e trecut pe ea asa k nu stiu ce sa fac k n-as vrea s-o fac ochiometric, e pacat de ea. daca ar cineva codul culorilor de la kawasaki sau cartea tehnica,ceva, orice v-as fi foarte recunoscator. culoarea e un mov inchis care pare negru dar nu e negru, e o culoare foarte neobisnuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 (editat) Un pic offtopic (sau cu totul offtopic), dar aici macar se citesc post-urile : a facut cineva copii (accentul pe "o") pentru cheia de la motor? Daca da - unde?! Eu am fost la Bricostore si Carrefour si mi-au spus ca nu au cheie . Probabil este nevoie de o cheie similara ca si lungime / grosime. Lumea care a cautat mi-a spus ca nu prea gasesti Eu am o singura cheie care s-a indoit un pic si mi-e frica ca se rupe sau, mai rau, o pierd Multumesc. in bucuresti poti face copie la cheia de gpz in obor, la parter, chiar langa o intrare....(e 100.000) am si eu un gpz500s, dar il am doar de vreo 2 zile si nu am apucat sa merg cu el insa imi place mult pozitia in sea(e prima mea motocicleta). Editat Februarie 9, 2006 de najnaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 In sfarsit a venit un pic primavara (cu toate ca astia "zice" ca spre sfarsitul saptamanii o sa se raceasca si chiar o sa ninga ) si cu aceasta ocazie felicit toti motociclistii si posesorii de GPZ in special! in bucuresti poti face copie la cheia de gpz in obor, la parter, chiar langa o intrare....(e 100.000) Pana la urma tot la bricostore orhideea am facut. 130.000 ROL m-a costat am si eu un gpz500s, dar il am doar de vreo 2 zile si nu am apucat sa merg cu el insa imi place mult pozitia in sea(e prima mea motocicleta). E foarte buna motocicleta. Mie imi place enorm. Nu este prima mea motocicleta (am mai condus un Minsk si o Jawa) dar cu siguranta nu se compara cu celelalte. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Dupa ce a stat o saptamana pe "tusa" azi m-am dus s-o pornesc pe Kamisaki. Am chinuit-o vreo 5 min cu "da-i cu choke-ul tras 6 sec, las-o 6 sec, etc.". Intr-un final a pornit dar motorul zici ca era un mos de 70 ani care a prins o raceala - "grrrrrr-grrrrr-grrrr". Dupa ce a "grrrrr"-uit asa vreo 10 min la un moment dat s-a auzit acel sunet inconfundabil pe care il stim cu totii "brrrrrrzzzzz-brrrrrrzzzz". Am stat langa ea vreo 15-20 min si s-a incalzit binisor. Asa ca probabil azi fac o plimbarica. Am o intrebare: sub carburator este un "surub de reglat cantitatea de aer" (cred). Daca invarti de el poti mari turatiile la care sta motorul la relenti. Eu in procesul de pornire am strans acel "surub" si turatiile erau mai maricele (aprox 1500-2000), pana cand a inceput motorul sa lucreze cum trebuie si atunci au sarit pana la 3000. Acum l-am mai slabit (surubul) si am redus turatiile un pic peste 1000. Acum si intrebarea: care ar fi turatiile optime pentru motor la relenti? La masina parca erau 900. La motor presupun ca trebuie sa fie un pic mai mari sau gresesc? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 intre 1150 si 1250, conform manualului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 1500 la gpz 500 s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 1500 la gpz 500 s Aha. Deci e ok. Credeam ca sta putin turat la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Dupa ce a stat o saptamana pe "tusa" azi m-am dus s-o pornesc pe Kamisaki (...) @declspec: Salut, Am vazut pe un forum ca ai/aveai niste probleme cu motocicleta - ceva legat de partea electrica, semnalizari, butonul stop/run, etc. In cazul in care te ajuta, iti pot pune la dispozitie schema electrica a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 Salut! Saptamana viitoare vreau sa intru in gasca voastra, adica plec in Germania dupa GPZ 500 . Am o mare rugaminte la un gepezist din Bucale care a iesit deja cu motorul, sa mi-l prezinte mai de-aproape, eventual la ce sa fiu atent la cumparare... M-am orientat la an de fabricatie 98-99 cu maxim 30-35 de mii de km la bord. Care-si face un pustiu de bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 @declspec: Salut, Am vazut pe un forum ca ai/aveai niste probleme cu motocicleta - ceva legat de partea electrica, semnalizari, butonul stop/run, etc. In cazul in care te ajuta, iti pot pune la dispozitie schema electrica a motocicletei. Da, n-am reusit sa rezolv problema cu butonul PASS (de fapt cu faza lunga si scurta). Se pare ca la mine sunt inversate cablurile pentru becul de la faza lunga si cea scurta. Cu alte cuvinte, atunci cand comutez faza lunga se activeaza becul de la faza scurta si vice-versa. O schema m-ar ajuta si in acelasi timp vreau sa va rog sa verificati care bec se aprinde la voi pentru faza scurta si care pentru cea lunga (la mine cel de jos se aprinde atunci cand comutez faza lunga). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 Da, n-am reusit sa rezolv problema cu butonul PASS (de fapt cu faza lunga si scurta). Se pare ca la mine sunt inversate cablurile pentru becul de la faza lunga si cea scurta. Cu alte cuvinte, atunci cand comutez faza lunga se activeaza becul de la faza scurta si vice-versa. O schema m-ar ajuta si in acelasi timp vreau sa va rog sa verificati care bec se aprinde la voi pentru faza scurta si care pentru cea lunga (la mine cel de jos se aprinde atunci cand comutez faza lunga). Asfalt uscat! Ti-am atasat schema electrica. Sper sa-ti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 am si eu o problema care ma enerveaza. de fraier ce sunt am scapat motorul pe partea dreapta si normal ca s-a bulit ceva:maneta de frana! drept urmare am dat anunt pe net, dupa aia am dat comanda de la louis.m-am uitat in acte si am dat comanda pentru modelul de gpz pe care il aveam trecut in acte. acu eu nu stiu unde e buba ...nu se potrivesc! poate se pricepe cineva sa imi spuna unde e problema! asta e cea comandata si asta e aia pe care o am pe motor...nu stiu cat de bine se vede in acte e EX500EA(iar codul pe louis e 10019855) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 Ce anume nu se potriveste, mai exact ? Codul 10019855 este bun pentru maneta de frana, tot de la Louis mi-am luat si eu si am schimbat-o fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 pai nu se potriveste pentru ca ala de pe motor are doua orificii:unu e ala in care se prinde cablul cu o chestie pentru reglaj(cu 4 pozitii parca) si inca unu prin care se prinde de restul dispozitivului cu un surub _ala de la louis e cu doar un orificiu...pot sa il intorc pe enshpe parti ca nu are cum sa fie montat ma gandesc ca poate sistemul de pe motor e de la altul... mai pun o poza din alt unghi pai nu se potriveste pentru ca ala de pe motor are doua orificii:unu e ala in care se prinde cablul cu o chestie pentru reglaj(cu 4 pozitii parca) si inca unu prin care se prinde de restul dispozitivului cu un surub _ala de la louis e cu doar un orificiu...pot sa il intorc pe enshpe parti ca nu are cum sa fie montat ma gandesc ca poate sistemul de pe motor e de la altul... mai pun o poza din alt unghi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Maneta e sigur buna (am una de rezerva acasa si am comparat-o), deci ceva e in neregula la sistemul de prindere. Reglajul este pe cablu (un inel filetat), si nu pe maneta (la fel e si la maneta de ambreiaj, care este aproape identica - difera nitel la dimensiuni). Uite cum arata la mine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 da, la tine vad ca e in plan vertical pe cand la mine e in plan orizontal ma gandesc ca poate maneta de pe motor e de la alt model de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Hai sa va luminez eu... ai 2 variante: 1. Demontezi maneta stricata, demontezi sistemul de ajustare a pozitiei manetei (ala cu cerculetzul cu 4 pozitzii) si dupa aia o sa vezi ca intra maneta. 2. Itzi faci comanda la luis pentru maneta care itzi trebuie tzie, nu pentru alta adik Ceea ce ai comandat tu este maneta de frana pentru serie cadru ex500a care costa in jur de 5 euro, in timp ce tu rebuia sa itzi comanzi pentru ex500 simplu care costa vreo 10 euro. ex500a - model 85-87 ex500 - model 87-93 - la care se incadreaza si a ta... reglajul de cablu este reglajul manetei pentru simplul fapt ca pe acolo nu trece nici un cablu... Uncle faster tu ai modelul vechi de comenzi Oricum ti i-ai facut poza la ambreiaj nu la frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Mda, nu stiam cum arata comenzile de pe generatia urmatoare, am presupus ca au ramas identice. Stiu ca e ambreiajul, dar aveam deja poza facuta (oricum nu e mare diferenta intre manete, aia de ambreiaj are pintenul o idee mai lung) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 nu cumva o fi de zzr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Salut, In momentul de fata motocicleta are ambele cauciucuri Metzeler ME 1. Ma intereseaza sa-l schimb pe cel de pe spate, cu toate ca este inca destul de bun. Ca varianta ar fi Mitas-ul care are ca principal avantaj faptul ca este ieftin. Si acum intrebarile: - mai are cineva pe GPZ cauciuc MITAS pe spate? daca da, cum se comporta, cum se uzeaza, aderenta, cum suporta umezeala, etc. - este indicat sa desperechez cauciucurile (adica sa raman cu metzeler pe fata si cu mitas pe spate) sau ar fi mai bine sa achizionez tot un metzeler? - in afra de pneurom, cine mai vinde metzeler in bucuresti? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Mi-am luat GPZ, mi-am luat GPZ An 1996, 17700 km (ceva imi spune ca nu a dat inapoi prea multi , din 4 zile in Germania 3 au fost cu ploaie), rosu cu albastru (deh, FORZZA STEAUA), o tzâra polizat pe partea stanga. Azi am dat actele la tradus, maine constatarea vamala si probabil plata vamii (aoleu, 700 de euroi, mai mult de jumate din pretul motorului) sper ca a in doua saptamani sa am actele. Poze inca nu am, fac cu prima ocazie, inca sunt mort de oboseala (din 6 nopti, 4 le-am atipit prin masina). Felicitarile, masa si dansul in vinerea ulterioara obtinerii unor numere (rosii sau definitive), in Etrusco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Welcome to the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.