mircea_simson Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Bine ca nu ai desfacut motorul. Ceea ce cica se cheama "positive neutral finder" nu da voie schimbului vitezelor mai sus de pozitia "neutru" cata vreme motocicleta e pe loc. Pentru a schimba in a doua trebuie macar 10km/h sa ai sau cam asa. Acum, daca o pui pe cricul central, cu roata spate ridicata, invartindu-se in gol, ar trebui sa poti schimba la fel de bine ca pe strada. Multumesc de raspuns ma bucur ca asa este normal. Totusi este neplacut daca opresti de urgenta si nu apuci sa schimbi in timp ce este in miscare la mine nu schimba vitezele nici de sus in jos. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Multumesc de raspuns ma bucur ca asa este normal. Totusi este neplacut daca opresti de urgenta si nu apuci sa schimbi in timp ce este in miscare la mine nu schimba vitezele nici de sus in jos. Numai bine Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul? Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce? O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul? Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce? O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat. Multumesc de raspuns. M-am obisnuit si opresc numai cand este in viteza a Ia daca opresc de urgenta si nu apuc plec de pe loc cu viteza respectiva ca nu mai pot schimba levierul de viteza se misca dar nici prin cap nu-i trece sa schimbe.Voi verifica nivelul de ulei posibil sa fie mai mult. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salut imi poate recomanda cineva ce coburi sa cumpar ptr un GPZ din 94? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Multumesc de raspuns. M-am obisnuit si opresc numai cand este in viteza a Ia daca opresc de urgenta si nu apuc plec de pe loc cu viteza respectiva ca nu mai pot schimba levierul de viteza se misca dar nici prin cap nu-i trece sa schimbe.Voi verifica nivelul de ulei posibil sa fie mai mult. Numai bine Am verificat nivelul uleiului este bun deci cutia are ceva Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Am cutie de viteze cu tot cu ambreiaj in stare buna de vanzare - pret 450 de lei Am carterele inferioare - 200 de lei ambele Pt detalii PM sau cs_05_hho sau 0755-976553 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Am cutie de viteze cu tot cu ambreiaj in stare buna de vanzare - pret 450 de lei Am carterele inferioare - 200 de lei ambele Pt detalii PM sau cs_05_hho sau 0755-976553 Multumesc de oferta dar deocamdata nu-mi permit Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Multumesc de oferta dar deocamdata nu-mi permit Numai bine preturile sunt negociabile! NU SUNT FIXE! - 0755-976-553 si discutam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 am si eu motor de gpz,lipsesc:capacele laterale.in rest complet si functional.500lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10NtZ Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sa traiti Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarlboroMan Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Salutare, De curand m-am pricopsit cu un GPZ (sau EX400) . Am intampinat o problema la identificare: anvelopa spate este 170/80/17 62H in loc de 170/70/17 62 H. Pentru ca anvelopele sunt noi nu consider ca merita cumparat un altul, iar din plimbarile de pana acum nu am gasit nimic potrivit. Este vreunul din voi dispus sa imprumute o anvelopa pentru inspectia RAR [bineinteles contra berea cuvenita - eventual statuie in p-ta Universitatii (dupa ce termina astia cu "lucrul" )] Orice sfat, recomandare sau trimitere sunt binevenite. Multumesc. *completare: dimensiunile corecte sunt 130/80/17 62 H si 130/70/17 62 H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Sa traiti Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat Cel mai bine este sa cumperi un kit de reparatie a robinetului vacuumatic ! este max 15 euro! pe direct nu recomand, ca intra benzina in ulei si alte probleme ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Salutare Am un EN500 si mi s-a ars motorasul de la ventilator, cred ca s-a potrivi unul de gpz 500 (motor identic cu al meu); are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salutare Am un EN500 si mi s-a ars motorasul de la ventilator, cred ca s-a potrivi unul de gpz 500 (motor identic cu al meu); are cineva? REZOLVAT AM: Cabluri Acceleratie Ambreiaj si Soc,stare buna. PM +multe alte piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Termostat gpz 500s (si zx600A), functionabil perfect, nu are nimeni ? PM va rog. Se pare ca se potriveste la vfr'u meu, nu-s inca % sigur. Editat Iunie 7, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Termostat gpz 500s (si zx600A), functionabil perfect, nu are nimeni ? PM va rog. Se pare ca se potriveste la vfr'u meu, nu-s inca % sigur. am eu...plus multe alte piese.preturi bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 /index.php?/topic/663049-gpz500s-din-93-vand-sau-dezmembrez/page__p__2864175#entry2864175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 mare linistea pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac! Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Poate bobine, dar posibil chiar CDI (lipitura rece care sa manifesta cand sa incalzeste) sau senzori de aprindere. Spun asta pentru ca zici ca si turumetru ia razna, si presupun ca problema e undeva la aprindere, partea primara. ps sa nu fie vreun contact de cric. disclaimer: nu sunt mechanic si nici nu am gpz de 500. Editat Iunie 22, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ma gandesc ca turometru citeste ce se intampla cu pistoanele adica turatia... mai astept pareri... consider ca daca ar fi din cauza bobinelor sau a cdi-ului n-ar porni deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) ma gandesc ca turometru citeste ce se intampla cu pistoanele adica turatia... Depinde cum sa manifesteaza - tu ai scris ca "incepe acul de la turometru sa joace pe bord". Daca scade, creste brusc, atunci nu el arate turatie adevarata. Daca motor este in viteza si in miscare in timp asta, turatie de motor nu variaza mult, chiar daca 'sa taie' putere. consider ca daca ar fi din cauza bobinelor sau a cdi-ului n-ar porni deloc! Nu neaparat, sunt cazuri destula sa functioneaza o bobina sau CDI bine la rece, iar cand incalzesc, nu mai merg. Eu chiar la motorul meu am remediat niste lipituri proaste in CDI pentru ca mergea intrerupt la caldura mare. La rece nu avea nici o treaba. Este un defect tipic in circuitele electronice cu componente care disipa caldura. LE: nu trage cumva vacuum in rezervor? Dupa ce opreste, deschide buson, vezi daca porneste apoi. Editat Iunie 23, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 am primit ceva informatii foarte utile de la voi! Va multumesc pentru asistenta - zilele astea cand am timp liber am sa verific contactele de la bobine, la cdi si am sa le curat indiferent daca sunt sau nu murdare! Daca inca mai persista in greseala am sa dau jos bobinele si cdi-ul am sa le desfac impreuna cu un prieten electronist! Am sa va dau de veste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Sa ne spui ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.