Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

sant dispusa la negocierepana la sfarsitul anului.nevoie urgenta de ani.......dupa care se dezmembreaza,si e pacat de el,ca e motor foarte bun si are toate actele ok.nimeni interesat?nici o oferta?

Daca-l dezmembrezi sa nu desfaci motorul. Ma "abonez" la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deocamdata mai sper sa-l dau intreg.e pacat de el,ca functioneaza super bine,actele sant in regula,aspectul acceptabil.poate o sa-l vrea totusi cineva fara prea mari posibilitati financiare....totusi,tinand cont ca piata moto e la pamant din toate punctele de vedere,nu exclud nici varianta dezmembrarii.fa-mi o oferta pentru motor.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata mai sper sa-l dau intreg.e pacat de el,ca functioneaza super bine,actele sant in regula,aspectul acceptabil.poate o sa-l vrea totusi cineva fara prea mari posibilitati financiare....totusi,tinand cont ca piata moto e la pamant din toate punctele de vedere,nu exclud nici varianta dezmembrarii.fa-mi o oferta pentru motor.....

Stimati GPZ isti. Am un GPZ de 500 din 1990cu care am rulat foarte bine un sezon( peste 3000 Km) fara probleme majore 2 bujii schimbate una dupa 1000 Km celalata dupa 2000 de Km bujii NGK pe care le consider foarte slabe ( mai mult rezista si Sinteromul)n curatit reglat carburatoare si supape si probeleme cu racirea am citit ca la modelul pana in 1994 se dezlipesc magnetii deci ma asteptam cu groaza. Am ramas fara bendix s-a rupt sudura dintre roata deintata si aceea bucsa cu asta ocazie am constatat ca am un magnet crapat am vrut sa dau jos si magnetul diametral opus insa va spun cu siguranta ca sunt f. bine lipiti insa se exfoliaza ( se desprinde in straturi). Nu am gasit un rotor convenabil si am cumparat un motor intreg din Franta de la o motocicleta accidentata fabricatie 1998 multi recomandau schimbarea rotorului cu unul de dupa 1994 insa nimeni nu a incercat si nu a spus cu certitudine ca se potriveste . Va spun sigur ca NU se potriveste partea conica care vine pe vibrochen este identitica insa nu potriveste capacul deoarece este mai lat si nu are decat un senzor pentru aprindere deci merge cu scantei pierdute.Asa ca se poate schimba insa cu mici modificari si numai cu capac impreuna. Problema este ca nu stiu daca potriveste momentul aprinderii deoarece am aruncat rotorul vechi deci nu pot sa va spun decat saptamana viitoare.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata mai sper sa-l dau intreg.e pacat de el,ca functioneaza super bine,actele sant in regula,aspectul acceptabil.poate o sa-l vrea totusi cineva fara prea mari posibilitati financiare....totusi,tinand cont ca piata moto e la pamant din toate punctele de vedere,nu exclud nici varianta dezmembrarii.fa-mi o oferta pentru motor.....

 

 

nici o oferta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati GPZ isti. Am un GPZ de 500 din 1990cu care am rulat foarte bine un sezon( peste 3000 Km) fara probleme majore 2 bujii schimbate una dupa 1000 Km celalata dupa 2000 de Km bujii NGK pe care le consider foarte slabe ( mai mult rezista si Sinteromul)n curatit reglat carburatoare si supape si probeleme cu racirea am citit ca la modelul pana in 1994 se dezlipesc magnetii deci ma asteptam cu groaza. Am ramas fara bendix s-a rupt sudura dintre roata deintata si aceea bucsa cu asta ocazie am constatat ca am un magnet crapat am vrut sa dau jos si magnetul diametral opus insa va spun cu siguranta ca sunt f. bine lipiti insa se exfoliaza ( se desprinde in straturi). Nu am gasit un rotor convenabil si am cumparat un motor intreg din Franta de la o motocicleta accidentata fabricatie 1998 multi recomandau schimbarea rotorului cu unul de dupa 1994 insa nimeni nu a incercat si nu a spus cu certitudine ca se potriveste . Va spun sigur ca NU se potriveste partea conica care vine pe vibrochen este identitica insa nu potriveste capacul deoarece este mai lat si nu are decat un senzor pentru aprindere deci merge cu scantei pierdute.Asa ca se poate schimba insa cu mici modificari si numai cu capac impreuna. Problema este ca nu stiu daca potriveste momentul aprinderii deoarece am aruncat rotorul vechi deci nu pot sa va spun decat saptamana viitoare.

Numai bine

 

eu am unul din '91,de prin mai si tot 3000 am facut anul acesta. am auzit si eu de problema cu magnetii,deocamdata nu am desfacut capacul sa verific,dar.... doamne fereste!!! daca reusesti modificarea posteaza aici cu cat mai multe detalii,este bine de stiut.

i-am schimbat uleiul in telescoape fata,antigelul,intins putin lantul si adaugat suporti laterali pentru bagaje,home made.

aaaa uitasem de baterie care am pus-o noua,varta 12v/14ah si sonda presiune ulei, a trebuit sa o inlocuiesc ,nu mai dadea comandala becul din bord.

uleiul si filtrul il schimb in primavara,acum este la iernat.

una peste alta sunt multumit de motor cu exceptie la drumurile lungi,iti cam tabaceste fundul.

sunt foarte mu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am unul din '91,de prin mai si tot 3000 am facut anul acesta. am auzit si eu de problema cu magnetii,deocamdata nu am desfacut capacul sa verific,dar.... doamne fereste!!! daca reusesti modificarea posteaza aici cu cat mai multe detalii,este bine de stiut.

i-am schimbat uleiul in telescoape fata,antigelul,intins putin lantul si adaugat suporti laterali pentru bagaje,home made.

aaaa uitasem de baterie care am pus-o noua,varta 12v/14ah si sonda presiune ulei, a trebuit sa o inlocuiesc ,nu mai dadea comandala becul din bord.

uleiul si filtrul il schimb in primavara,acum este la iernat.

una peste alta sunt multumit de motor cu exceptie la drumurile lungi,iti cam tabaceste fundul.

sunt foarte mu

Eu am cumparat un motor intreg de GPZ din Franta fabricat in 1998 in ideea ca daca nu se potriveste rotorul schimb tot motorul. Si nu se potriveste cred ca nici macar momentul aprinderii . Trebuie schimbat si CDI ul asa ca scumpa afacere. Ma consider norocos ca am observat magnetul crapat inainte de a pica si sfarma ca era jale nu-mi imaginez cum se poate curata un motor de bucati de magneti fara a-l desface complet.

si asta costa f. mult garnituri semeringuri etc. Ca sa vizitezi magnetii este suficient sa dai jos capacul din dreapta daca nu au aceea rasina in jurul magnetilor viata lor este limitata.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat un motor intreg de GPZ din Franta fabricat in 1998 in ideea ca daca nu se potriveste rotorul schimb tot motorul. Si nu se potriveste cred ca nici macar momentul aprinderii . Trebuie schimbat si CDI ul asa ca scumpa afacere. Ma consider norocos ca am observat magnetul crapat inainte de a pica si sfarma ca era jale nu-mi imaginez cum se poate curata un motor de bucati de magneti fara a-l desface complet.

si asta costa f. mult garnituri semeringuri etc. Ca sa vizitezi magnetii este suficient sa dai jos capacul din dreapta daca nu au aceea rasina in jurul magnetilor viata lor este limitata.

Numai bine

 

cred ca mai bine ai schimba motorul cu totul. iti trebuie o declaratie notariala,mergi la rar sa-ti opereze in carte si ...ai scapat.cred ca este mai ieftin si fara batai de cap.

la primavara ii voi verifica sigur,acum este la iernat,infofolita bine .

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mai bine ai schimba motorul cu totul. iti trebuie o declaratie notariala,mergi la rar sa-ti opereze in carte si ...ai scapat.cred ca este mai ieftin si fara batai de cap.

la primavara ii voi verifica sigur,acum este la iernat,infofolita bine .

numai bine!

La concluzia asta am ajuns si eu dar trebuie si un CDI pentru trecerea de la doi senzori la un senzor.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800eu neg..accept 2 ratelunare......nevoie ebai,ca de aer.n-lvreanmeni?e la pret de capra.....

 

sa imbatat tastatura...................ideea era ca dau gpz-ul si in 2-3 rate lunare.nevoie de bani ca de aer........nu-l vrea nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotorul l-am schimbat la al meu, pe vremea cand am avut gpz, cu unul cu magnetii scaldati in rasina epoxidica, deci piesa de calitate. L-am pus sus, si acum merge fara probleme. A costat aprox 600 de lei nou.

 

este bine de retinut ! multam pentru informatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un motor de kle din 2000, intrebarea e daca are aceeasi prindere ca la gpz de cadru. Cine a mai schimbat motoare??

 

Dragi GPZ-isti,

 

Eu zic sa ne combinam 2-3 persoane si sa cumparam un GPZ bun pentru piese. Cine se baga??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vand motor Kawasaki GPZ 500 fabricat in 1990 52000 Km ( din care 4000 in RO) functioneaza foarte bine consum intre 3,5 si 4 lla mers decent s-a stricat bendixul si am observat un magnet fisurat am luat un motor fabricat in 1998 detalii pe PM

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vand kawasaki gpz 500s anul 1995 Jud iasi orasul Pascani motocicleta o fost furata si acuma am gasito dupa o perioada de jumatate de an - si are urmatoarele defecte

1-jugul de sus rupt

2-semicomanda stanga rupta

3-contactul e rupt

4-ornament buson rezervor indoit

5-cablu kilometraj rupt

6-oglinzi lipsa

7-stop aripa spate lipsa

 

Motocicleta inaite sa fie furata era intr-o stare foste buna nu avea nici o zgaritura acuma este zgariata aripa fata pocnita si coltul de jos e crapat dar se pot remedia

de pornit nu am mai pornito ca nu am contactul , hoti care au furat au zis ca nu au mers cu ea

pentru mai multe informati ma puteti contacta pe mes metaxxa_87 tel 0764494002

 

poze cu motorul kawasaki gpz 1995

post-66962-0-29082100-1330530773_thumb.jpg

post-66962-0-58404400-1330530787_thumb.jpg

post-66962-0-95753400-1330530803_thumb.jpg

post-66962-0-78300800-1330530821_thumb.jpg

post-66962-0-76849000-1330530842_thumb.jpg

post-66962-0-07492800-1330530857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pentru GPZ-isti : Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtrul de aer ... De ce trebuie sa tin cont atunci cand dau rezervorul jos ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pentru GPZ-isti : Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtrul de aer ... De ce trebuie sa tin cont atunci cand dau rezervorul jos ?

Da.Filtrul de aer este sub rezervor.

 

 

Sa pui furtunele la locul lor si sa nu se suceasca,pt ca ramai fara benzina.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...