Ablenick Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Ma scuzati ca iar ma bag Cat de greu este un geseu plin fatza de un gepezeu plin? Spun asta ca am mers cu geseu si vreau sa fac o comparatie. Multumesc! Diferenta de greutate nu este foarte mare, comparabile, poate GSul un pic mai usor, dar nu semnificativ pt a putea face o diferenta din asta. Diferentele sunt altele . GPZ e mai puternica, are un parbriz care e super la drumuri mai lungi. Insa la cazaturi e mai scumpa decat un GS ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saphira Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Saru mana de asistentza Daca toate merg bine in curand o sa am si eu de postat aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UltraDM Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Daca toate merg bine in curand o sa am si eu de postat aici baftă Âşi happy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 M-am hotarat aseara sa o spal pe Kamisaki pentru ca dupa ploaia de acum 2 saptamani semana cu un enduro iesit dintr-o padure tropicala. Buun. Cum terminam eu de spalat partile vizibile zic "hai sa spal si jantele, ca sunt si ele murdare, sarmanele" si cand ma aplec la roata din spate, ce credeti ca vad?! O bucata de "tabla" care arata ca o sageata. Si ma gandesc: ce <cuvinte urate> e cu tabla asta aici? (In acel moment, din cauza mizeriei, nu am vazut inscriptia care se vede in pozele de mai jos). Deci, dupa ce am dat cu carpa cu apa am vazut inscriptia "Usable Range", am inteles ca nu e o bucata de tabla, ci un indicator al uzurii franei. Intrebarea mea este - cum functioneaza chestia asta si cand este timpul sa-mi fac probleme referitor la frana din spate? Uite si poza: O alta intrebare "stupida": cum se desface semnalul din poza? Bag un cutit intre partea galbena (care ar trebui sa fie galbena, dar din pacate proprietarul vechi i-a facut "tunning" si acum este de culoare neagra ) si cea in culorile tablei de sah si le indepartez sau trebuie sa-l scot din gaura unde sta? Problema este ca nu mai functioneaza si am impresia ca s-a ars becul. Intrebare aditionala: daca unul din becuri este ars - nu mai clipeste becul care ramane (la mine cel din fata, care functioneaza, nu mai clipeste - ramane aprins). Uite si poza: P.S.: Sper sa ajung la arc si poate arunca cineva o privire impreuna cu mine la semnalul cela Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Mai 24, 2006 Autor Share Postat Mai 24, 2006 1. cand scartie 2. Ce'ai facut? ai rupt semnalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 1. cand scartie Am inteles, da` parca tot mai am o intrebare: scartie cand indicatorul se apropie de partea stanga sau de partea dreapta? Si eu stiu ca atunci cand scartie sabotii inseamna ca sunt uzati, dar intrebarea era strict legata de indicatorul de pe tambur. 2. Ce'ai facut? ai rupt semnalul N-am rupt nimic. A doua gaura care se vede in poza este pentru suportul de bagaje (top case). Pe acolo trece o bara metalica care are rol de "baza", cred. Semnalul este prins in cea de-a 2 gaurica. Problema este ca in spate are o piulita care ar trebui sa-l tina fixat, dar ea a iesit impreuna cu o bucata de "ceva", care presupun ca este un fel de surub din plastic si care era lipit (sau chiar parte componenta) cu semnalul. Am impresia ca va trebui sa-mi caut un semnal. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Mai 24, 2006 Autor Share Postat Mai 24, 2006 am glumit... semnalul daca nu are nici un surub.. tre' sa fie ceva cu "click" ... nu forta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwak305 Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Salutare, am si eu un Kawa Gpz 305 (sper ca ma incadrez in grupul Gpz-istilor , pt ca vad ca majoritatea au modele noi si de 500 ) si am aceeasi nedumerire legata de sagetutza de la frana spate. Si mai am o intrebare, unde pot gasi cabluri de ambreiaj si kilometraj ? Asfalt uscat si fara trante !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 Salutare, am si eu un Kawa Gpz 305 (sper ca ma incadrez in grupul Gpz-istilor , pt ca vad ca majoritatea au modele noi si de 500 ) si am aceeasi nedumerire legata de sagetutza de la frana spate. Si mai am o intrebare, unde pot gasi cabluri de ambreiaj si kilometraj ? Asfalt uscat si fara trante !! incearca cu un telefon la astia http://www.promotorinternational.ro/index_ro.php (mai au cate ceva pe stoc) sau mergi la ei cu cablul de ambreiaj in mana, eu cautam ceva pt mine si am luat de la alt model... e un pic mai lung dar capetele sunt identice si s'a potrivit la fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 salutare, am si eu o intrebare ...in august dau de carnet si mi s-a cam pus pata de ceva vreme pe un gpz si vreau sa stiu dak e mai mic decat un zzr 600 d prin 90...ca la ala ating doar cu juma de talpa ...cam la 1,67 merge un gpz? caut mai multe pareri ca in general am auzit k e destul de ok pt inaltimea mea si la greutate nu e chiar atat d greu...so?ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Foarte greu nu e, dar nici foarte usor. De fapt la greutate e comparabil cu destule modele noi, dar astea noi au centrul de greutate mai jos si par mai usoare. Iarasi, saua e destul de joasa fata de alte motociclete. Oricum, cam greu sa-ti dai seama daca ti-e bun sau nu fara sa stai pe unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 pai asa ma gandeam si eu ....numa k acum la bikerfest la cj nu am gasit nici un gpz ...sau nu le-am vazut eu sau nu au fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Mai 30, 2006 Autor Share Postat Mai 30, 2006 salutare, am si eu o intrebare ...in august dau de carnet si mi s-a cam pus pata de ceva vreme pe un gpz si vreau sa stiu dak e mai mic decat un zzr 600 d prin 90...ca la ala ating doar cu juma de talpa ...cam la 1,67 merge un gpz? caut mai multe pareri ca in general am auzit k e destul de ok pt inaltimea mea si la greutate nu e chiar atat d greu...so?ma puteti ajuta? da, e ok.. nu iti face griji... daca ajungi pe la arc cand ajung si eu.. iti arat GPZ ul meu... fostul proprietar l'a coborat putin de spate si e super comod pt mersul in oras acum. Eu insa acum ma gandesc sa il... ridic putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 pai....poate nu il ridici si tu pana ajung eu prin buc ...acum sunt km la dreaq in praznic prin cj si sper sa ajung km peste vreo 2 saptamani pe acolo ...oricum ma tenteaza rau d tot un gpz kiar dak nu o sa stau fff bine p el...ori asta ori un cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 pai...oricum ma tenteaza rau d tot un gpz kiar dak nu o sa stau fff bine p el...ori asta ori un cbr Iti doresc multa BAFTA ... si la Examen moto... si la cumpararea unui GPZ .... (si speram ca va fi mai joasa decat un zzr ) Asfalt uscat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 (editat) am si eu o intrebare ...in august dau de carnet si mi s-a cam pus pata de ceva vreme pe un gpz si vreau sa stiu dak e mai mic decat un zzr 600 d prin 90...ca la ala ating doar cu juma de talpa Am gasit o singura poza ...inpreuna cele doua modele ... (zzr-u e de 1100 daca bine vad) ...si nici nu prea se poate trage concluzie care e mai joasa... da oricum cred ca o sa te descurci cu ambele Asfalt uscat... Editat Mai 30, 2006 de madar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 In sfarsit am gasit manualul pentru GPZ 500 S (EX500) - "Clymer - Kawasaki EX500S - 1987-1993 \ Service \ Repair \ Maintenance" - in limba engleza. Pentru cei interesati incercati link-ul de mai jos: Kawasaki GPZ 500 S (EX500) manual in limba engleza P.S.: Daca link-ul nu merge, mergeti pe www.manualclub.com, inregistrati-va (o sa ceara o adresa de mail la care va va trimite un link de activare) si pe urma mergeti la categoria Kawasaki si gasiti acolo link-ul catre GPZ 500 S. P.P.S.: Nu am unde sa-l copiez pe net. Daca are cineva un server FTP sau ceva de genul asta - dati-mi un PM si fac upload acolo. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwak305 Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Pana la urma se face "coltul Gpz-istilor" la Arc, ca as vrea sa incep sa merg si eu, dar nu stiu pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Iunie 1, 2006 Autor Share Postat Iunie 1, 2006 Pana la urma se face "coltul Gpz-istilor" la Arc, ca as vrea sa incep sa merg si eu, dar nu stiu pe nimeni nu trebuie sa stii ... ne bagam in seama unii cu altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 salutare frati gpz-isti! (de la un CB-ist...) am citit mai inainte pe acest topic cum ca daca pui ulei sintetic patineaza ambreiajul?!!? Chiar nu stiam de asta, majoritatea parerilor de pe forum in legatura cu problema uleiurilor erau de genul : "nu conteaza ce ulei pui, daca il schimbi cand trebuie, etc" Doresc pareri despre acest subiect, cred ca ar fi interesant de lamurit. Asfalt uscat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 E gresit formulat, nu are nici o legatura cu GPz; se refera la asta: Can I use car engine oil in my motorbike then? No you can't. Well, actually you can in some cases. The real answer to this question lies in the type of motorbike you own. If you own a bike with a wet clutch (ie. where the clutch sits partially submerged in the sump oil) and you dump car oil into it, all sorts of nasty things happen. Oils formulated for car engines have friction-modifiers in them. When the engine oil gets into the clutch, the friction-modifiers get to work and you'll end up with a clutch that won't bite. Bike oils generally don't have friction-modifiers, so they don't have this problem. If you're not sure, check for a JASO MA spec on the bottle. If you see that on the label, then it means the oil has been tested and confirmed to work with a wet clutch. The other side of this coin is if you have a dry clutch bike, like some BMWs. In this case, the clutch is configured similar to a car in that it's never in contact with the engine oil, and if that's the case, then regular car engine oil should provide all the protection and lubrication you need for your bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 GPZisti din lumea'ntreaga, luati de-aici un sfat: daca va cumparati oglinzi de la Louis, sa NU le cumparati pe cele mai lungi si patratoase (nu le gasesc acum codul), ca sunt proaste (prinderea bratului e slaba, ajunsesera ca in mers la acceleratie sa se dea pe spate, si la frana sa se duca in fata). Luati-le pe cele cu codurile 10028046 (stanga - VEKLEIDUNGSSPIEGEL GPZ 900 MODELLE LINKS) si 10028045 (dreapta - VEKLEIDUNGSSPIEGEL GPZ 900 MODELLE RECHTS), pentru GPZ 900, sunt mult mai bune (bratul este fix fata de talpa oglinzii si intreaga oglinda se rabateaza din nuca in plan vertical). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tachemic82 Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Am intrat si eu in clubul GPZ-istilor ? lol Ma, am luat GPZ de 2 zile , am 700 Km deja, sunt multumit de el , imi consuma cam multisor (6 mi-a luat inafara) .... (ps : e de 500 Motoru') ..... e nervos, si imi e greu sa ma stapanesc sa nu ii dau ...... dar trebuie..... Ce nu imi place deloc e ca imi zdrangane la fiecare damb ceva in fatza la carena... si mai nou si scartaie cateodata.... daca e o problema destul de generala , spuneti-mi va rog care este rezolvarea.... daca nu , ma voi bate singur cu capu' de pereti pana aimi dau seama ce tre sa ii fac. Apropo, sunt din Brasov.... care mai e de pe aici ? Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Welcome. Schimba-ti profilul Carena fata e destul de nabadaioasa la montat/demontat; din cate mai tin eu minte, are asa: - 2 suruburi lungi cu o saiba, in spate, sub rezervor (astea prind carena de urechile rezervorului) - 4 suruburi la oglinzi (astea trec prin "talpa" oglinzilor, printr-o garnitura de cauciuc, prin carena si se infileteaza in 2 "urechi" solidare cu cadrul) - 4 suruburi la plasticele care vin in jurul bordului ("cowls" cum le zic ei in engleza) Prin fata nu stiu ce-ar putea sa-ti zdrangane in afara de fire si claxon (pe care-ai putea sa-l verifici usor de altfel) nu prea are ce sa fie p-acolo. Un ... bug, sa zic, destul de aiurea, ar fi carenele (sau ma rog, bucatile alea de plastic) care vin de la rezervor spre spate: din fabrica, sunt gandite sa se prinda intr-un surub si niste "bumbi" de cauciuc; e, bumbii astia se rup/taseaza in timp si plasticele pot sa vibreze/zdrangane; solutia e simpla: dai usurel o gaura in plastice si bagi un surub negru -- nu se vede, si le fixeaza excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwak305 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 A sosit momentul sa schimb uleiul ! Si nu prea ma pricep, al meu kawa e din '86 si are ambreiajul in baie de ulei. M-am prins ca uleiul trebuie sa fie special pt motoare cu ambreiaj umed, dar puteti sa imi recomandati ceva specific, Castrol, Yacco, Mobil1 ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.