Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Sa protejam oleaca radiatorele de bolovani. Presupun ca sunt costisitoare, nu de alta :D

 

Si pt ca se vehiculau diverse consumuri mai inainte - asta am scos eu, la o medie de vreo 82 kmph (cu varfuri de aprox 180). Facut pe vreo 1500 km, diverse trasee montane, prin orase etc. la o temperatura exterioara de 5-15°. Fara pasager si cu un minim de bagaj prinse pe rack.

post-40715-0-41569900-1383164067_thumb.jpg

post-40715-0-45532500-1383164068_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SALUT BOGDAN........

 

Si noi incercam SA NE LASAM DE CURVE.......

PE curve

Acum vad ca am scris din greseala curbe. Rog un admin sa corecteze.

 

 

La capitolul "chestii mai practice", de exemplu postati si voi o poza cu o chiuloasa sparta, ceva stricat..... :crack:

Altfel suntem tentati sa credem ca sunt perfecte.

G$ are valoare, nu se strica asa usor

post-40715-0-85435000-1383255726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaţa.

Am facut ceva (multi) km cu mobra cat a fost perioada aia ploioasa de acum vreo luna. Totul frumos, doar ca roata spate arunca o gramada de apa. De la pantalonii & bocancii mei si pana la saua pilotului in laterale, a pasagerului si restul chestiilor aflate prin zona din spate, erau pline de jeg. Presupun ca problemuta asta este si la GS-ul normal, nu doar la LC.

 

Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? Nu am pretentia sa ajung lacrima acasa, dar daca nu ies de pe sosea nici sa nu ajung de parca am mers numai pe coclauri prin noroaie :)

 

Ma uitam la astea 2 solutii in principal. Dar nu stiu care ar fi mai eficienta (si daca sunt eficiente...).

http://shop.touratech.com/side-covers-for-the-bmw-r1200gs-from-2013-set-left-and-right.html

https://www.pyramid-plastics.co.uk/accessory.html?accessoryCode=2124

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Stai relax, designerii de la BMW nu lasa nimic la voia intamplarii, au luat in calcul treaba asta, decupajul ala este proiectat in asa fel incat sa sara stropi si sa te murdaresti oricum, sa lasi impresia ca iesi si pe coclauri, avand in vedere ca mobra este pentru ADVenturieri si 99% o ard (eti) pe asfalt.. :wink:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? Nu am pretentia sa ajung lacrima acasa, dar daca nu ies de pe sosea nici sa nu ajung de parca am mers numai pe coclauri prin noroaie :)

Eu am pus d'asta si sunt multumit, protejeaza chiar bine:

http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-innenkotflugel-fur-modelle-ohne-esa-5103.html

Mai sunt unele "fitoase" si mai scumpe, niste aripi care stau aproape de roata spate, dar sunt mai scumpe si daca intrii in noroi (off road) se sparg.

http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6961/s/carbon-hinterradabdeckung/category/8742/

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? ..

 

Salut,

 

Eu unul am preferat chestia din link: http://www.louis.de/_1005c5e2348832fb3f08c625609fa85f35/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009924&typ_id=0450 (facuta de boxer-design.de).

 

Avantajos este ca este departe de aripa, acopera in primul rand amortizorul si, daca intru in noroi, nu-mi fac griji ca ar bloca roata. De cand am montat-o, cand vin de la drum motocicleta arata ca un porc, dar eu sunt un pic stropit pe gheata stanga si cam atat (de cele mai multe ori merg cu un rucsac prins pe locul pasagerului si pe el nu ajunge deloc murdarie). Planul initial era sa incep cu piesa asta si apoi sa ma concentrez asupra gaurilor laterale din cadru, dar nu a mai fost nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista o aripa pt roata spate, din aluminiu si plastic negru, foarte reusita dpdv design, integrate perfect in context si dupa spusele proprietarilor eficienta. Parca la Tau@ am vazut-o.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul asta: http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6961/s/carbon-hinterradabdeckung/category/8742/

Nu e carbon,e un plastic dur.

Cam scump, aprox. 200 euro.

Isi face treaba bine pe asfalt.

Pe off sigur se incarca cu pamant si se rupe.

Editat de jhonny1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam baieti pt pareri. Vad ca unele modele inca nu au fost adaptate/produse si pt LC, dar probabil (sper) nu mai dureaza mult.

Ma gandeam si eu la una din aripile pt roata sate (pe langa cea de carbon de la Wund. am vazut ca mai sut de la puig si inca unii disponibile). Dar parca nu prea arata chiar asa bine si daca m-o manca in c.ur sa ma bag prin noroaie n-as vrea sa stau cu grija ei...

Deci momentan sunt limitat oarecum la side panel-urile de la TT (sau sa ma apuc eu sa imi fac ceva, dar la cat de "gratios" lucrez ma indoiesc sa iasa ceva :D ).

 

Pt roata fata cred ca o sa iau la un moment dat o dracovenie din aia de extensie a aripii, desi am vazut ca totusi nu arunca chiar asa mult jeg, comparativ cu a din spate.

 

care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...???

Ar fi o idee. Stiam un baiat care se ocupa cu din astea, o sa ii pun o intrebare sa vad daca mai profeseaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...???

Nu este nevoie de fibra. Plastic negru dur si termoformare cu vacuum. Treci pe la mine sa studiem problema, dar daca nu ies la jumatate pret cat cele originale plus transport nu se vand si nu are rost deranjul. Cu un prieten am demarat actiunea termoformare+vacuum+plastic negru pt extensiile de aripa fata, asa ca suntem pe aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine. Daca am GS si ma duc si la job cu el, de ce sa ajung ca porcul, plin de noroi...

 

Asta nu ma opreste ca in weekend sa ii arat dealurile, de pe drumul asfaltat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

65 '/, din discutiile de aici sunt despre ce protectii s-ar mai putea pune sa nu stropeasca,sa nu se rupa,sa nu se zgarie,sa nu tuseasca....

si peste 80% sunt posturi ca al tau.......OFF TOPIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ianachim.

 

Daca te intereseaza stiu pe cineva care lucreaza in fibra de sticla si de carbon, foarte bine. Mi-a facut o bucata din parbrizul Desierto aia neagra pe care o sparsesem. Nimeni nnu si-a dat seama ca nu e originala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ma intrebam daca exita o solutie (ceva aftermarket) sa mai atenueze din vibratiile parbrizului de la mersul la relanti.

 

doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece...

parca auzisem ca cei de la Turatech fac o piesa in sensul asta... dar nu stiu care...

 

multumesc pentru sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...