Jump to content

Recommended Posts

Mai Maverick..conform Google, cica sunt alte drumuri mai sus..

Posibil, de la francezi ma astept la orice. Asa scria pe semn :)

» Post actualizat in 17 Aug 2016 22:18

198817791_ce71346f72.jpg

post-16462-0-73885300-1471472101_thumb.jpg

Edited by M a v e r i c k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum am bagat la bookmarks traseul tau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa arata ce era in coletul trimis din germania

 

Aia cu Feelgood e naspa... ca iti da tot felul de idei de trasee (Islanda, Scotia, Norvegia etc) si ti se pare ca ai trait degeaba pana acum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita facut! In special partea de la Beaford la Bourg-Saint-Maurice, Val-d"Isere, Boneval-sur-Arc pana la Mont-Cenis si de la Saint-Pauls-sur-Ubaye prin Saint-Etienne-sur-Tienee spre Rubion si apoi pe defileul Daluis pana la Lacul Saint-Croix, absolut superb! M-as muta acolo! De la Saint-Etienne-sur-Tienee sunt cateva drumuri forestiere sau de access la diferite ferme (catre Saint-Dalmas-le-Sauvage) pe care poti face ceva off-road usor sau poti inchiria un MTB si sa o faci barbateste, tu si cu muntele :). 5 ore de pedalat pana sub Cime de la Bonette care iti garantez ca vor scoate toata transpiratia din tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Maverick..conform Google, cica sunt alte drumuri mai sus..

 

Asta este deja o discutie lunga... ideea e ca fiecare se lauda cu cate ceva... In cazul de fata, este vorba despre Cime de la Bonette, deci nu pasul in sine ci bucla creata special sa atinga inaltimea asta cu care sa se laude. Si este vezi-Doamne cea mai inalta portiune asfaltata pe unde poti trece mai departe, fara sa trebuiasca sa faci dus-intors. Ca altfel, intr-adevar, mai sunt si mai inalte. Ex. la tunelul de la ghetarul de la Sölden 2816m. Dar sunt discutii de dragul discutiilor gen care o are mai lunga. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil, de la francezi ma astept la orice. Asa scria pe semn :)

» Post actualizat in 17 Aug 2016 22:18198817791_ce71346f72.jpg

acum cativa ani am luat de la touratech o plasa metalica care se pune peste bagaje si se laga cu un snur metalic si lacat de moto

eu bag rollbagul in ea si l lega de moto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am insa o intrebare serioasa: cum va asigurati bagajele? Nu ma refer la ce puneti in cutiile din aluminiu, alea sunt cat-de-cat solide, ma refer la chestiile care le puneti pe ici si pe colo, gen cort, sau cate un sac impermeabil care sta pe capacul cutiei, etc. Precum observati in pozele de mai sus eu le prind cu doua corzi si cam atat, le-am lasat asa si am plecat de langa mobra insa am avut noroc si le-am gasit la fel.. Dar nu as face asta prea des sau in orase... Orice recomandari sunt binevenite, multumesc anticipat.

 

In primul rand ti-as recomanda sa-ti iei de la BMW chingile pentru cutiile metalice care au dublu rol: in primul rand rol de maner sa le poti cara/ridica usor si in al doile rand sunt extensibile sa poti prinde bagajele de pe cutii cu ele.

 

Legat de incuierea/asigurarea bagajelor, nu-mi dau seama ce solutie poti avea in afara de plasele de la Touratech la care se refera Ianachim dar care sunt pentru bagaje ceva mai maricele.

 

 

Fara legatura cu bagajele: ce mi se mai pare practic de avut mereu la tine, este un cablu care se incuie cu care sa-ti poti lega gecile (il bagi pe o maneca), eventual si pantalonii daca este cazul si casca (de recomandat insa mai mult pt integrale, nu si flip-up) atunci cand parchezi undeva. Normal, nu e sigur 100% dar e ceva. Eu l-am gasit chiar la BMW, alta culoare si cu reducerea pe care o am, la acelasi pret ca la Louis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este deja o discutie lunga... ideea e ca fiecare se lauda cu cate ceva... I... sunt discutii de dragul discutiilor gen care o are mai lunga. :)

 

Exact, multumesc ca ai punctat. As vrea sa specific ca nu intentionam sa ma laud ca as fi facut eu cele mai inalte drumuri sau ca as fi eu cel mai grozav.. dar drumurile alea merita atentia. Sper sa mergeti toti sa le vedeti si sa va bucurati de natura si de curbe.

 

acum cativa ani am luat de la touratech o plasa metalica care se pune peste bagaje si se laga cu un snur metalic si lacat de moto

eu bag rollbagul in ea si l lega de moto

Da-da, asa ceva ma intereseaza. Ai un link sau un nume/brand/model?

» Post actualizat in 18 Aug 2016 10:34

In primul rand ti-as recomanda sa-ti iei de la BMW chingile pentru cutiile metalice care au dublu rol: in primul rand rol de maner sa le poti cara/ridica usor si in al doile rand sunt extensibile sa poti prinde bagajele de pe cutii cu ele.

 

Legat de incuierea/asigurarea bagajelor, nu-mi dau seama ce solutie poti avea in afara de plasele de la Touratech la care se refera Ianachim dar care sunt pentru bagaje ceva mai maricele.

 

 

Fara legatura cu bagajele: ce mi se mai pare practic de avut mereu la tine, este un cablu care se incuie cu care sa-ti poti lega gecile (il bagi pe o maneca), eventual si pantalonii daca este cazul si casca (de recomandat insa mai mult pt integrale, nu si flip-up) atunci cand parchezi undeva. Normal, nu e sigur 100% dar e ceva. Eu l-am gasit chiar la BMW, alta culoare si cu reducerea pe care o am, la acelasi pret ca la Louis.

 

Am chingile de la Turatech, alea cu capat metalic autoblocant, sunt OK pentru asigurat diferite obiecte, dar se desfac usor. De asta am intrebat de plase sau ceva cu care sa asigur acele rolbaguri waterproof pe care le pun pe gentile laterale (se poate vedea in poza). Multumesc mult pentr link!!!

Treaba cu cablul o fac, leg castile si haina de ghidon. Uneori trec cablul ala prin incuietoarea de la geanta de rezervor si pun haina peste, ca sa acopar bagajul, dar exista sansa ca cineva sa taie geanta aia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inafara de legat bagajele/casca/echipamentul de motor,eu trag si husa pe motocicleta.Nu este mare scofala dar protejeaza vizual de posibilii curiosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am insa o intrebare serioasa: cum va asigurati bagajele?

 

Salut,

 

Eu unul nu mi-am batut capul cu asta. Doar am incercat sa nu imi las obiecte de valoare expuse: acte, gps, portmoneu.

Raman intotdeauna expuse tankrucsac (givi cu quicklock) cu nimicuri in el si cort, izomate, snorkele - prinse pe topcase. Getile daca le las pe moto - le agat pe parbriz la uscat transpiratia. Oricum - cel putin geaca mea e un held de 7 ani ... nici macar de sters praful nu merge :).

Cateodata si cizmele au fost lasate sub mobra.

Castile le prind cu un cablu de legat bicicleta pe care il car cu mine prins pe gratarul de pe topcase.

Pana acum nu mi-a disparut niciodata nimic si s-a mers si in zone aglomerate si mai putin aglomerate din tari si dubioase si civilizate.

Nici macar la cele 2 tururi mai lungi in tara nu mi-am batut capul cu chestiile lasate la vedere.

Pana acum totul ok - am incercat sa tin cont cand a fost posibil de alegerea locului de parcare si sa nu las mobra in acelasi loc mai multe zile la rand (cand rar s-a stat mai mult de o zi in acelasi loc).

:)

PS - distractie in concediu!

 

Numai bine,

Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!?

Una de Volga ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

..sa nu imi las obiecte de valoare expuse: acte, gps, portmoneu.

 

Pai de aia nu-ti ia nimeni nimic, ca nu au ce lua :P.

Lasand gluma la o parte, nici mie nu mi-a luat nimeni nimic, mi-a picat fisa cat de norocos am fost la Lyon cand am intrebat-o pe domnisoara de la oficiul de turism ce recomandari are pentru un sarantoc pe mobra mi-a zis nonsalant "legati-va bine bagajele si motocicleta sa nu vi-o fure". Parca mi-a dat cu un ciocan peste degete.. Eu care am lasat cheia de la mobra in cottact o zi intreaga.. sau care mi-am lasat manusi, si alte chestii asemenea in "parbriz" si care nu am avut niciodata o problema... Ma rog, ideea e ca nu vreau sa imi cumpar alt cort sau alta haina/ghete moto in mijlocul calatoriei...

 

 

Una de Volga ! :)

 

Ar merge. Se mai face? De Volga zic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este cineva interesat de suporturile originale pentru cutii ADV, BMW 1200, le am de dat. In stare perfecta. Stanga, dreapta si bara de legatura din spate, inclusiv suruburile originale de prindere.

Pret: 300 euro.

Sunt in cautarea suporturilorlor pentru gentile BMW Vario. Daca stiti ceva, please!

0730.660.418

http://myeurostores.com/bmw-carrier-case-holder-for-bmw-r1200-gs-advent-genuine-new.html

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pam Pam ... ma asteapta si pe mine o inlocuire de rulmenti la grup... interesant ca am joc cam 0.5mm la janta dar doar la 6/12 nu si la 9/3.

Deocamdata nu imi explic cum de am joc doar pe o axa dar probabil dupa ce desfac o sa ma prind.

2008, 40k km din care 17k eu, fara offroad - Ave Gunther!

 

stima,

paul


» Post actualizat in 26 Aug 2016 19:11

Necesar piese:

simering ax - 33117722890
rulment ax role - 33117674121
assembly ring - 33117674872
o-ring mare - 33117695218
simering ax rulment bile - 33117679864
rulment mare ax bile - 33117720235
o-ring flansa - 07119907129
Total fara manopera - 850 lei - sa traiasca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie primit! Sa pui poze cu procedura și sa ne spui care a fost cauza. Toate cele bune.

M

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie primit!

:)

Pai cred ca e destul de simplu: ori rulmentul ori axul.

(Din pacate) am mai multa incredere in rulment decat in axul tratat de BMW... ma intriga insa jocul DOAR pe axa verticala ... sa fi cedat camasa de la rulmentul cu bile (cel care preia forta cea mai mare) DOAR in partea superioara?

Procedura de inlocuire este simpla, intuitiva si apare cu detalii atat in manualul de service cat si pe web - trebuie doar neshte scule un pic mai ciudate dar cred ca se pot improviza.

Vedem - miercuri plec in conced si nu imi ajunge rulmentul pana atunci deci ramane pentru dupa :D ... sper sa ma intorc barbat (calare) ...

:D

 

numai bine,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!?

Au cei de la Louis huse in care incape GSA-ul cu topcase si cutii laterale. Eu am una gri la care am facut un snur mai lung pe care il trec pe sub motocicleta astfel incat sa pot lega si husa sa nu o ia vantul. In curand trebuie sa imi iau alta pentru ca dupa aproape 2 ani s-a copt materialul si a inceput sa cedeze.

Edited by blue_bandit

Share this post


Link to post
Share on other sites

rulment mare ax bile - 33117720235

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

la arat...

post-2209-0-36043000-1472312697_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

In multe cazuri poti pune rulmenti cu role in locul celor cu bile. Aici insa, eu zic ca trebuie sa ramana aia cu bile :)

Un grup refacut corect te tine LEJER 100k km, adica nu ai neplacerea de a se strica mai repede decat se uzeaza firesc rulmentul.

 

Acuma ramane numai de cantarit daca la mobra de 6k+ eur, merita sa faci economie de 200 de lei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

Salutare,

Pe original rulmentul 33117720235 la mine ar fi fost 350 lei TV inclus, livrare în 3-5 zile lucrătoare. Iar pe OEM îți pot spune luni.

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In multe cazuri poti pune rulmenti cu role in locul celor cu bile. Aici insa, eu zic ca trebuie sa ramana aia cu bile :)

Un grup refacut corect te tine LEJER 100k km, adica nu ai neplacerea de a se strica mai repede decat se uzeaza firesc rulmentul.

 

Acuma ramane numai de cantarit daca la mobra de 6k+ eur, merita sa faci economie de 200 de lei :D

Nu cred ca e problema de distantieri - dar o sa verific calcatura la angrenaj.

Sa fac economie 200 de lei la ce? Rulmentul luat de la BMW (OEM) este INA 6013 2RS C3 (450lei), ACELASI rulment 60132RS luat de la distribuitorii de rulmenti (SKF, KOYO, INA) costa 100 de lei.

Aici nu cred ca se pune problema de economie.

PS - mobra a costat 10k+

 

 

Salutare,

Pe original rulmentul 33117720235 la mine ar fi fost 350 lei TV inclus, livrare în 3-5 zile lucrătoare. Iar pe OEM îți pot spune luni.

Toate bune!

Pai codul ala e cel OEM (INA 6013 2RS C3). ACELASI rulment luat de la distribuitorii de rulmenti costa cu 300-350 de lei mai putin.

Dar tu de ce stii pretul la rulmenti grup?

:D

 

numai bine,

paul

Edited by ivanp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...