Jump to content

Recommended Posts

la 8500 km in primi 10000 a luat 0.5 litri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe acolo ma incadrez si eu.

Auzisem ceva despre consumul de ulei, naualul pe care-l am e in germana asa ca nu pot citi nimik acolo.

In alta ordine de idei mi-am schimbat personal placutele pe spate cu unele de la ferodo comandate de la furnizorul de piese auto pe care-l am la magazin. Am constatat ca mai are si pt fata, chiar 2 tipuri, normale si mai bune (sinteric parca) am mai gasit filtru de ulei pe mann si kituri de ambreiaj, asa ca le am disponibile daca aveti si voi nevoie.

In ultimile zile cand plec mai tare de pe loc am observat fluieratul acela specific cand patineaza discul de ambreiaj asa ca ma pregatesc sa-l schimb...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pe acolo ma incadrez si eu.

Auzisem ceva despre consumul de ulei, naualul pe care-l am e in germana asa ca nu pot citi nimik acolo.

In alta ordine de idei mi-am schimbat personal placutele pe spate cu unele de la ferodo comandate de la furnizorul de piese auto pe care-l am la magazin. Am constatat ca mai are si pt fata, chiar 2 tipuri, normale si mai bune (sinteric parca) am mai gasit filtru de ulei pe mann si kituri de ambreiaj, asa ca le am disponibile daca aveti si voi nevoie.

In ultimile zile cand plec mai tare de pe loc am observat fluieratul acela specific cand patineaza discul de ambreiaj asa ca ma pregatesc sa-l schimb...

 

sal si eu am shimbat placutele spate cu ferodo premium

acum le voi inlocui cu cele de la wunderlich

oricum in banii de un set spate de la bavaria am luat 3 seturi de la wunderlich

 

ce anvelope ai

cati km si deja patineaza ambreiajul?

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am luat-o cu caiciucuri michelin anakee, foarte bune dupa parerea mea si pe ud si pe uscat

ambreiajul imi patineaza la 30 000, eu am luat-o la 28 000, nu patineaza rau doar in fortaj cand e incarcata, dar ma astept sa se agraveze.

deja cred ca-l comand la ferodo

 

o chestie interesanta la el este aventura uleiului in motor ca sa zic asa. dupa ce vin dintr-o tura mai lunga (cam 3-400 km) o las seara iar dimineatza cand plec cu ea la magazin (adica 1km de mers) o ridic acolo pe cricul central si pana sa navaleasca clientii am ceva timp sa mai bibilesc la ea. bineinteles caut sa ii verific uleil si constat cu surpriza ca e sub minim, deci au disparut 350ml de ulei...

daca merg prin oras ceva mai mult si temperatura motorului se ridica ceva mai sus constat ca uleiul revine la normal....

singura explicatie ar fi ca uleiul ramane in radiator blocat de termostat pana cand acesta deschide din nou circuitul.

 

problema abs:

roata se blocheaza iar abs limiteaza franarea, mobra sare juma de metru mai in fata si tot asa practic merg in hopuri de juma de metru pana opresc. nu stiu daca e in regula si daca eu as putea opri mai repede fara abs... dar franare din juma in juma de metru mi se pare cam ineficienta. cica se poate regla... orice numa sa nu ajung la bavaria :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
oricum in banii de un set spate de la bavaria am luat 3 seturi de la wunderlich

 

...si te vor tine de trei ori mai putin....probabil.

nu sint adeptul pieselor originale, da la placute m-am lamurit,cele originale m-au tinut aproape 30kkm.

 

apropo de placute, si voua vi se consuma mai repede cele de spate?

 

bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Scuze ca ma bag pe aici,eu facand parte din grupul cu 650 dar....

Nu e nici o pagina dedicata celor cu noul model de 800 GS ,probabil ca nu sunt multi si d'aia.Si atunci dorind sa aflu si pareri negative despre modelul pe care sigur l-ati vazut si pe care eu mi-l doresc,m-am gandit sa va intreb pe voi daca merita ,pentru ca voi avand un motor superior puteti privi cu ochi critic 800-le ne existand riscul sa cadeti in admiratie ca cei cu 650.

Deci merita?

 

ia uite pe une a razbit un monstru de 300 kg cu anvelope de asfalt

alta data nici mort nu o mai bag pe acolo

 

/index.php?...p;#entry1230641

 

Unde aveai fixata camera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
o chestie interesanta la el este aventura uleiului in motor ca sa zic asa. dupa ce vin dintr-o tura mai lunga (cam 3-400 km) o las seara iar dimineatza cand plec cu ea la magazin (adica 1km de mers) o ridic acolo pe cricul central si pana sa navaleasca clientii am ceva timp sa mai bibilesc la ea. bineinteles caut sa ii verific uleil si constat cu surpriza ca e sub minim, deci au disparut 350ml de ulei...

daca merg prin oras ceva mai mult si temperatura motorului se ridica ceva mai sus constat ca uleiul revine la normal....

singura explicatie ar fi ca uleiul ramane in radiator blocat de termostat pana cand acesta deschide din nou circuitul.

 

Nivelul uleiului se verifica in doua situatii: ori atunci cand este rece-rece ori la cca 5-10minute de la oprire dupa ce ajunsese

la temperatura normala de functionare. Evident, pe cricul central si intr-un loc perfect drept. Asadar, tu daca o verifici cum ai zis dupa 1km, nu a ajuns la temperatura normala si probabil nici nu ai asteptat acele 5-10minute. In cazul asta, ai cea mai eronata informatie (am patit si eu) si asa este riscul sa pui ulei peste nivel ceea ce este total periculos pt motor.

 

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum chestia cu admiratia nu e neaparat valabila.

de ex ce facu cu 650 nu facu cu 1200 decat daca esti priceput

plus pretul care face diferenta.

ma rog... in cazul meu trecerea la 1200 a fost poate din dorinta de a ma potoli la capitolu motorul si sezonul.

sper sa nu-l mai vand la anu :)

 

oricum am mers in ture cu amici cu f si vreau sa zic ca mergeau de rupeau drumul sub ei deci e un motor superfain

f 800 la randul lui este extraordinar, daca eram mai orientat spre partea de off as fi ales acel model.

 

acum ar fi interesant sa vedem cine si ce probleme a avut cu bmw-urile ca sa incercam sa le solutionam cat mai ieftin si bine

 

eu am gasit un soft pt service gen manual de reparatie, l-am lasat la descarcat aseara asa ca daca-l mai vrea cineva sa se faca auzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut

Scuze ca ma bag pe aici,eu facand parte din grupul cu 650 dar....

Nu e nici o pagina dedicata celor cu noul model de 800 GS ,probabil ca nu sunt multi si d'aia.Si atunci dorind sa aflu si pareri negative despre modelul pe care sigur l-ati vazut si pe care eu mi-l doresc,m-am gandit sa va intreb pe voi daca merita ,pentru ca voi avand un motor superior puteti privi cu ochi critic 800-le ne existand riscul sa cadeti in admiratie ca cei cu 650.

Deci merita?

 

Exista cu siguranta o pagina pt F800GS aici la coltul enduristilor unde s-a scris destul.

Eu l-am testat pe 8 martie la deschiderea sezonului BMW, poti citi ceea ce am scris eu.

 

Pe scurt: depinde cum faci comparatia: tu probabil ai 650 modelul considerat deja cel vechi (monocilindru) si este clar, nu se prea poate compara cu F800GS.

Insa, daca vrei sa compari noul F650GS (acelasi 800 bicilindru redus la 72cp), situatia este alta. F800GS este mai mult dedicat pt enduro; este mai inalt (desi am 1,86 nu mi s-a parut tocmai usor accesibil), saua foarte ingusta pt mers in picioare, nu este recomandat pt distante f lungi. Daca mergi mai mult in oras si vrei sa dai si o tura mai lunga, este clar recomandat 650 care nu este atat de inalt si are o sa si suspensii mai adaptate pt mers pe distante mai lungi. Cei 14 cai nu sunt chiar atat de importanti cred in schimb confortul (si pretul) difera. In plus, si F650GS intra fara probleme pe drumuri forestiere sau mai accidentate.

Iar daca compari F800GS si R1200GS... nu se compara! 800 pare o jucarie, un frate mai "nemancat" si saracacios pe langa 1200GS.

 

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

referitor la consumul placutelor de pe spate intr-un fel mi se pare normal caci pe spate e doar un set iar pe fata 2 si daca socotim ca intotdeauna franeaza si spatele cred ca se justifica.

 

stie cineva daca se regleaza si cum se regleaza abs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de raspuns.

Partea proasta e ca daca vrei sa faci enduro si stai in Bucuresti trebuie mai intai sa mergi pe sosea si aici intervine confortul.Iar cum eu nu "scap" niciodata de pasagera atunci cred ca si confortul pasagerului conteaza.Altfel te opreste din jumate'n jumate de ora sa-si dezmorteasca fuduletzul.

 

Exista cu siguranta o pagina pt F800GS aici la coltul enduristilor unde s-a scris destul.

Eu l-am testat pe 8 martie la deschiderea sezonului BMW, poti citi ceea ce am scris eu.

 

Pe scurt: depinde cum faci comparatia: tu probabil ai 650 modelul considerat deja cel vechi (monocilindru) si este clar, nu se prea poate compara cu F800GS.

Insa, daca vrei sa compari noul F650GS (acelasi 800 bicilindru redus la 72cp), situatia este alta. F800GS este mai mult dedicat pt enduro; este mai inalt (desi am 1,86 nu mi s-a parut tocmai usor accesibil), saua foarte ingusta pt mers in picioare, nu este recomandat pt distante f lungi. Daca mergi mai mult in oras si vrei sa dai si o tura mai lunga, este clar recomandat 650 care nu este atat de inalt si are o sa si suspensii mai adaptate pt mers pe distante mai lungi. Cei 14 cai nu sunt chiar atat de importanti cred in schimb confortul (si pretul) difera. In plus, si F650GS intra fara probleme pe drumuri forestiere sau mai accidentate.

Iar daca compari F800GS si R1200GS... nu se compara! 800 pare o jucarie, un frate mai "nemancat" si saracacios pe langa 1200GS.

 

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites
referitor la consumul placutelor de pe spate intr-un fel mi se pare normal caci pe spate e doar un set iar pe fata 2 si daca socotim ca intotdeauna franeaza si spatele cred ca se justifica.

 

stie cineva daca se regleaza si cum se regleaza abs?

 

timpul in care intra abs-ul este dat de niste distantiere aflati lintre senzorii de abs si suportul pe care sunt prinsi.

arata ca niste lamele subtiri si sunt de mai multe grosimi.

sunt si in fata si in spate..in mod normal trebuie respectata exact distanta data de producator.la mine scrie 0.4/0.5 mm parca,dar daca nu esti multumit mai poti mari aceasta distanta introducind alte distantiere pe care cred ca le gasesti la bavaria.

faci apoi teste cu noua pozitionare si pe asfalt si pe macadam si reglezi totul din acele lamele pina iti convine cum frineaza.

bafta..

referitor la patinarea ambreiajului..30.000 km mi se par mult pea putini pentru a se strica.probabil n-a fost exploatata corespunzator sau..

inca o dovada ca astea noi sunt departe dpdv calitativ fata de cel mai vechi(1150/1100gs)

luigi vicol

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Exista cu siguranta o pagina pt F800GS aici la coltul enduristilor unde s-a scris destul.

Eu l-am testat pe 8 martie la deschiderea sezonului BMW, poti citi ceea ce am scris eu.

 

Pe scurt: depinde cum faci comparatia: tu probabil ai 650 modelul considerat deja cel vechi (monocilindru) si este clar, nu se prea poate compara cu F800GS.

Insa, daca vrei sa compari noul F650GS (acelasi 800 bicilindru redus la 72cp), situatia este alta. F800GS este mai mult dedicat pt enduro; este mai inalt (desi am 1,86 nu mi s-a parut tocmai usor accesibil), saua foarte ingusta pt mers in picioare, nu este recomandat pt distante f lungi. Daca mergi mai mult in oras si vrei sa dai si o tura mai lunga, este clar recomandat 650 care nu este atat de inalt si are o sa si suspensii mai adaptate pt mers pe distante mai lungi. Cei 14 cai nu sunt chiar atat de importanti cred in schimb confortul (si pretul) difera. In plus, si F650GS intra fara probleme pe drumuri forestiere sau mai accidentate.

Iar daca compari F800GS si R1200GS... nu se compara! 800 pare o jucarie, un frate mai "nemancat" si saracacios pe langa 1200GS.

 

Vlad

As avea si eu o nelamurire.Am mai intrebat pe aici, pe forum si am fost luat la mijto.Vreau sa imi iau bmw, m-am hotarat la un f650 desi as vrea un 850, ma incanta mai mult forma si motorul boxer si faptul ca e destul de bun la turing, in ceea ce priveste distantele mari.Nu am avut ocazia sa ma urc pe 850 insa pe F650 am mers si mi s-a parut mai moale decat Kle-ul meu.Bineinteles ca difera de la motor la motor, dar totusi e prea mare diferenta intre Kawasaki Kle 500 si Bmw R 850.Am in jur de 60 kg si 1,77 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In cel de-al doilea "i" de la "Fii capitanul nostru"??? B) :)

Acu pe bune, calaritul urban/utilitar facut de nevoie, ca si cel "la moda" tributar imaginii de macho in constructie, sunt o specie de motociclism "speciala". Prefer scuterul pt oras ("sportul" respectiv nu poarta un nume), autoturismul pt transport utilitar ... iar motocicleta/motociclismul pt suflet si eliberarea lui temporara (ca mai trebuie sa ne si intoarcem din noroaie, paduri, praf, munti, tari straine, etc).

:)

foarte adevarat frate!

Share this post


Link to post
Share on other sites
As avea si eu o nelamurire.Am mai intrebat pe aici, pe forum si am fost luat la mijto.Vreau sa imi iau bmw, m-am hotarat la un f650 desi as vrea un 850, ma incanta mai mult forma si motorul boxer si faptul ca e destul de bun la turing, in ceea ce priveste distantele mari.Nu am avut ocazia sa ma urc pe 850 insa pe F650 am mers si mi s-a parut mai moale decat Kle-ul meu.Bineinteles ca difera de la motor la motor, dar totusi e prea mare diferenta intre Kawasaki Kle 500 si Bmw R 850.Am in jur de 60 kg si 1,77 cm.

 

Ai avea sau chiar ai o nelamurire? :)

 

In primul rand, care 850? Din cate stiu, au existat doar R 850 R (naked/roadster) si R 850 GS (enduro/touring). Sau poate coupe-ul 850i V12? :)

 

Deci, sa nu crezi cumva (valabil si pt R si pt GS) ca 850 e mai mic/usor decat 1100. Sunt doar 10cp n minus. Si nici nu il vei gasi neaparat mai ieftin ca e mai rar, poate doar in cazul lui R.

La dimensiunea ta, in nici un caz nu te vad pe 850/1100GS, motocicleta inalta si peste 250kg.

Daca nu vrei neaparat enduro dar vrei boxer, poti incerca 850 sau 1100 R, putin mai usor dar clar mai usor de manuit. (nu ma refer la manevrabilitate ci la dimensiuni).

Daca vrei ceva mai enduro, atunci ia clar F650. La 60kg este suficient de puternic si foarte manevrabil, mai ieftin, economic, super motocicleta. Eu as cauta clar un F650GS cu ABS.

 

Vlad

 

p.s. aici este topic dedicat R1200GS & Adventure. Hai sa postam aici in legatura cu aceste modele! Puteti muta discutiile la BMW sau in alta parte.

Edited by khk

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa iau un manual de reparatie pt BMW R1200 GS, este sub forma imaginii de CD si ruleaza de pe CD respectiv.

la o prima vedere e cam simplutz asa ca o sa caut in continuare un manual mai amanuntit. daca are cineva sa ma anunte, daca vrea cineva ce am gasit eu sa dea de veste.

 

merci!

merci Luigi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
la o prima vedere e cam simplutz asa ca o sa caut in continuare un manual mai amanuntit. daca are cineva sa ma anunte

 

Cred ca poti comanda la orice service BMW (poate si la Bavaria) manual-DVD original amanuntit cu toate detaliile. Eu am comandat pt cineva aici la Viena, era unul comun pt R1200 R, S, ST si RT si a costat cca 65 euro, in engleza si germana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: este vreo unul dintre posesorii de gs1200 sau sg1200adv. care sa fie mai scund de 175cm? Eu am 171cm, m-as descurca cu un fier atat de mare (inalt)?

...ca ma bate tare gandul (de fapt sunt hotarat) sa scimb categoria si simt eu asa, ca un gs1200 / gs1200 adv. mi-e sortit pana la urma.

Multzam...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu prea.....

te-ai chinui rau..mai ales cand o misti cu spatele....

in mers te-ai descurca...dar in rest ai scapa-o pe jos destul de des

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebare: este vreo unul dintre posesorii de gs1200 sau sg1200adv. care sa fie mai scund de 175cm? Eu am 171cm, m-as descurca cu un fier atat de mare (inalt)?

...ca ma bate tare gandul (de fapt sunt hotarat) sa scimb categoria si simt eu asa, ca un gs1200 / gs1200 adv. mi-e sortit pana la urma.

Multzam...!

 

Cred ca totul tine de exercitiu !

 

Am 1.70m si 84kg si calaresc cel mai inalt model de LC8 Adv., in speta modelul S. Nu ajung cu ambele talpi jos. Cand ating cu jumatate de talpa a unui picior, celalalt este la 15cm deasupra solului cu varful intins. Cu toate astea, i-l pot da si inapoi calare, impingand in piciorul sprijinit pe sol. Insa am grija de fiecare data sa-l parchez in asemenea fel incat sa nu fiu nevoit sa dau cu spatele. Daca e musai si musai, pot da cu spatele descalecat, ... care e' problema ?

Ce e' drept, LC8-ul este ,,o idee" mai usor decat GS1200-ul, insa tot o ,,big caw" ramane !

 

Repet ... cu exercitiu si perseverenta SE POATE ! Apropo's ... inca nu am dat LC8-ul pe jos ! Este asa manevrabil la viteze mici incat ai impresia ca pot sta pe loc fara sa pun piciorul jos ... ca la trial !

 

In concluzie ... de ce sa nu fie valabil si pentru GS1200 ? Mai mult ... acesta are saua si centrul de greutate mai jos !

 

Bafta !

 

P.S. Mergi la un drive-test !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, merci baieti. Pana acum stau bine (50%-50%), am incalecat odata un sg1200 si nu mi s-a parut a fi de necontrolat (atingeam cu varfurile bine.), insa la dat cu spatele nu m-am gandit. Sper sa nu fie asa cum zice Stilgar, cu toate ca tind sa cred ca doar pe langa sa putea-o da cu spatele). E musai un drive test sa stiu sa ma reorientez macar :crack:

Pana la drive test-ul cu pricina astept in continuare pareri ca nu stiu inca, sa ma umflu..., sa ma dezumflu...

Pace, drumuri lungi si f. lungi...! :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu mi-a raspuns si mie nimeni care sint problemele tehnice la acest motor? Din cite am auzit eu ar fi citeva, dar stii cum e nu poti avea incredere in zvonuri.

 

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebare: este vreo unul dintre posesorii de gs1200 sau sg1200adv. care sa fie mai scund de 175cm? Eu am 171cm, m-as descurca cu un fier atat de mare (inalt)?

...ca ma bate tare gandul (de fapt sunt hotarat) sa scimb categoria si simt eu asa, ca un gs1200 / gs1200 adv. mi-e sortit pana la urma.

Multzam...!

 

Eu am 172cm si 97kg, cu burtica mica, mica ... adica am suficiente rezerve sa trag de animalul asta. Problema e ca forta nu foloseste la nimic, cand esti calare si stationat, daca nu ai un punct de sprijin, o suprafata in care sa faci parghie ... dansezi ca balerina pe varfuri. Mai ales daca vrea sa se urce si pasagerul (sau sa coboare)! Daca R1200GS in varianta normala este oarecum acceptabila (la limita totusi), la Adventure sa nici nu te gandesti! E prea grea si prea inalta pt picioarele noastre scurte (oricat de groase si/sau puternice).

La manevrarea de pe langa, eu nu am nicio problema, imping sau trag suficient cat s-o supun. In mers la fel (aici kiar nu mai conteaza DELOC forta).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebare: este vreo unul dintre posesorii de gs1200 sau sg1200adv. care sa fie mai scund de 175cm? Eu am 171cm, m-as descurca cu un fier atat de mare (inalt)?

...ca ma bate tare gandul (de fapt sunt hotarat) sa scimb categoria si simt eu asa, ca un gs1200 / gs1200 adv. mi-e sortit pana la urma.

Multzam...!

 

vezi sa nu te apuci sa compari ktm 990 cu bmw 1200 gs adv

daca ktm il mai poti tine pt ca are greutatea sub poponeata

bmw mai are si ceva in stg / dreapta care atarna boxer

 

eu la 1.83 cand mai ies putin in offroad nu il simt deloc ok pe seleauri unde nu ajung ok cu picioarele

poti incerca un 1200 gs simplu cu SEA JOASA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebare: este vreo unul dintre posesorii de gs1200 sau sg1200adv. care sa fie mai scund de 175cm? Eu am 171cm, m-as descurca cu un fier atat de mare (inalt)?

...ca ma bate tare gandul (de fapt sunt hotarat) sa scimb categoria si simt eu asa, ca un gs1200 / gs1200 adv. mi-e sortit pana la urma.

Multzam...!

draga shamok da suna-ma frate si rezolva problema, practic, sau iti place sa postezi?

0744672942

Edited by bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...