Jump to content

Recommended Posts

Vreo 5 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nitsugua

Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri...

Adica sa o scoti la timp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

... tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa.

Eu fac altfel, bag ''pistolul'' de la pompa complet, alimentez pana se opreste automat apoi ridic ''pistolul'' pana la baza gatului de la buson si tin clapeta apasata pana la jumatate, cand ajunge benzina la nivel nu mai opreste atat de brusc, este mai usor de controlat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de pompa dar asa fac si eu.

Pe mine m-a dus 300 mile (500km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o pun pe cricul central și îi bag pana in buza de sus, sub bușon. O și zgâlțâi de câteva ori, să iasă aerul :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Din gatul interior se mai poate taia vre-o 2 cm pana sub cele 2 gauri de sub buson. Nu neaparat ca intra mai multa benzina dar "se face" plinul mai usor - circula mai usor aerul.

 

numai bine,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Se da un 1200 gsa din 2011 la care mai vreau sa montez o pereche de proiectoare pe led, pe langa cele auxiliare si un gps de la garmin. Cum procedez?

La motoru anterior 1150 gsa, am facut singur toate astea, dar asta nou are canbus si nu-s foarte lamurit.

Planu era sa alimentez proiectoarele printr-un releu, legate la baterie si triggeru legat la far (faza lunga) astefel incat sa porneasca cand pornesc faza lunga.

Cel putin asa am facut la 1150.

Pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Se da un 1200 gsa din 2011 la care mai vreau sa montez o pereche de proiectoare pe led, pe langa cele auxiliare si un gps de la garmin. Cum procedez?

La motoru anterior 1150 gsa, am facut singur toate astea, dar asta nou are canbus si nu-s foarte lamurit.

Planu era sa alimentez proiectoarele printr-un releu, legate la baterie si triggeru legat la far (faza lunga) astefel incat sa porneasca cand pornesc faza lunga.

Cel putin asa am facut la 1150.

Pareri?

Gos de la garmin se alimenteaza de sub cioc, are mufa acolo. Iti trebuie un adaptor care costa vreo 50 de lei. E modul cel mai elegant, care taie si curentul cand iei contactul. Iti fac o poza mai tarziu la a mea, e la cazare, eu sunt pe plaja.

La proiectoare nu ma pronunt, pt ca nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eleganta metoda cu conectorul ala, este pe toate 1200 din 2005 incoace. Mufa pare-mi-se ca o gasesti si pe louis, cu 15cm de cablu atasat la ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Garmin, iti recomand montarea pe can-bus, cu conector - iti taie curentul (la 30 de secunde dupa ce iei contactul) si nu risti sa ramai cu bateria descarcata.

http://www.nippynormans.com/f650gs-08-on/lead-for-connecting-any-garmin-or-tomtom-gps-into-the-bmw-harness

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saru`mana de sfaturi!

Cu Garminu pare mai simplu de rezolvat. Motoru a venit cu suportul pentru navigatia de la Bmw, deci ma gandesc ca-l pot scoate pe ala si pune Garminu in loc. Evident o sa-mi trebuiasca o mufa, cel mai probabil cea postata de Robert.

Cu proiectoarele din ce am mai citit, ar trebui sa mearga varianta cu releul, alimentate direct din baterie si conectate la faza lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proiectoarele le alimentezi cu releu din baterie si poti face comanda separata, controlata de contact, prin care sa poti porni proiectoarele cand vrei tu si nu conditionat de una din faze (proiectoarele au utilitate si pentru a ilumina suplimentar zona acoperita de faza scurta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am deja proiectoarele din fabrica si le pastrez, pe astea le vreau doar combinate cu faza lunga. Sunt foarte puternice, "flood lights" si noaptea ar deranja prea mult oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut, as avea nevoie de cateva informatii referitoare la probleme comune si costuri de servisare pentru prima generatie de 1200GS. Mai exact:

- servisare/reconditionare transimise finala. Aici nu ma refer la schimburile de ulei, ci la schimbul de rulmenti si simeringuri. Cineva mi-a scris pe un topicul de vanzare al unui 1200GS ca pretul pentru piese pentru o astfel de operatiune este de ~100lei (rulment si simeringuri SKF) insa pur si simplu imi vine foarte greu sa cred acest lucru. De ce zic asta? Pentru ca din documentarile mele de pe net pe forumuri dedicate + vizualizare de fise explodate, am vazut ca de fapt pentru o reconditionare totala este nevoie de schimbul a 4 rulmenti din grupul final + 3 simeringuri. La o prima vedere, pretul pentru toate aceste piese (OEM) sare lejer de 400$. Asadar, dintre cei care ati facut servisare la grupul final, cati ati schimbat doar rulmentul mare cu bile + simeringuri si cati ati schmbat toati rulmentii + simeringurile aferente?


- pompa ABS. Vad ca sunt destul de multi care se plang ca picat pompa ABS, unii ajungand sa renunte la ea si sa o demonteze fizic de pe motocicleta. Cat de mult contriubuie la aceasta problema schimbarea lichidului de frana la un interval foarte rar?


- pompa de benzina. La fel, citesc pe forumurile dedicate si vad ca sunt destul de multi care spun ca pica modulul de comanda de la pompa de benzina. Aici am vazut ca exista si o rezolvare destul de simpla, se renunta la acel modul si se trece pompa pe direct. Cati dintre voi v-ati lovit de aceasta problema?


In rest, ce alte probleme specifice mai sunt la prima generatie de 1200GS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Salut, as avea nevoie de cateva informatii referitoare la probleme comune si costuri de servisare pentru prima generatie de 1200GS. Mai exact:

- servisare/reconditionare transimise finala. Aici nu ma refer la schimburile de ulei, ci la schimbul de rulmenti si simeringuri. Cineva mi-a scris pe un topicul de vanzare al unui 1200GS ca pretul pentru piese pentru o astfel de operatiune este de ~100lei (rulment si simeringuri SKF) insa pur si simplu imi vine foarte greu sa cred acest lucru. De ce zic asta? Pentru ca din documentarile mele de pe net pe forumuri dedicate + vizualizare de fise explodate, am vazut ca de fapt pentru o reconditionare totala este nevoie de schimbul a 4 rulmenti din grupul final + 3 simeringuri. La o prima vedere, pretul pentru toate aceste piese (OEM) sare lejer de 400$. Asadar, dintre cei care ati facut servisare la grupul final, cati ati schimbat doar rulmentul mare cu bile + simeringuri si cati ati schmbat toati rulmentii + simeringurile aferente?

 

- pompa ABS. Vad ca sunt destul de multi care se plang ca picat pompa ABS, unii ajungand sa renunte la ea si sa o demonteze fizic de pe motocicleta. Cat de mult contriubuie la aceasta problema schimbarea lichidului de frana la un interval foarte rar?

 

- pompa de benzina. La fel, citesc pe forumurile dedicate si vad ca sunt destul de multi care spun ca pica modulul de comanda de la pompa de benzina. Aici am vazut ca exista si o rezolvare destul de simpla, se renunta la acel modul si se trece pompa pe direct. Cati dintre voi v-ati lovit de aceasta problema?

 

In rest, ce alte probleme specifice mai sunt la prima generatie de 1200GS?

Salut. Servisare grup - rulmenti si semeringuri - 1200 RON acum 4 ani la Contempo Brasov cand aveam RT'ul. Probabil daca ai scule si stii, eviti partea de manopera. Estimativ ma astept la un 150-200eur costul pieselor, dar e din cap, nu ma bazez pe nimic.

Cu restul revin mai tarziu.

» Post actualizat in 14 Sep 2017 13:03

Revin, pentru ca acum am vazut si eu discutia la care faci referire. Acolo ti s-au spus costurile cu rulmentii FATA, nicidecum cu cei de la grup. Citeste mai bine.

Nu am auzit din cercul de prieteni/cunostinte de pompe/module de ABS care sa crape la 12GS. Mai curand este o problema a generatiei anterioare (1100/1150GS si RT).

Electronica de la pompa de benzina mi-a cazut si mie la 12RT, acelasi despre care povesteam referitor la refacerea grupului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Multumesc pentru raspuns! 1200lei, acum 4 ani, este intr-adevar un pret care se apropie de realitate. A nu se intelege ca mi se pare foarte mult, pentru ca pana la urma chiar daca ai o motocicleta pe lant, in ~100 mii km tot va trebui sa schimbi 2 kituri de lant. Referitor la topicul de la care a plecat discutia eu am citit foarte bine: era vorba despre pretul pentru servisarea grupului final si raspunsul pe care l-am primit a fost ca pretul este de aprox. 100lei, cu rulment si simeringuri de la SKF. Ulterior a postat proprietarul ca a schimbat rulmentii de pe fata si pretul lor a fost de 30-35lei - lucrul pe care il confirm si eu in sensul ca daca stii dimensiunea rulmentilor, poti gasi alternative la preturi foarte bune.

Edited by danutu_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca stii codul sau dimensiunile, si nu sunt rulmenti speciali, gasesti rulmenti de calitate la preturi decente (SKF, Koyo). De exemplu, m-au costat pana in 80 lei rulmenti si semeringuri pentru roata fata la un 1200, la fel si pentru un LC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mare grija ce bagati prin motoare....

curea pusa acum 20000 km

continental

post-2209-0-94365900-1505411613_thumb.jpg

post-2209-0-60986700-1505411633_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da eu am schimbat un rulment spate +semering SKF la 92 ron. Pot trimite codul maine


» Post actualizat in 14 Sep 2017 20:00

Dureaza 3h


» Post actualizat in 14 Sep 2017 20:01

iar rulmentii fata tot SKF au costat 24 ron


» Post actualizat in 16 Sep 2017 07:15

rulment mare 6013-2RS1 semering mare 80x100x10 HMS5 RG semering mic 35x50x8 Rulmenti roata fata 6205-2RSH

Share this post


Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 16 Sep 2017 07:15

rulment mare 6013-2RS1 semering mare 80x100x10 HMS5 RG semering mic 35x50x8 Rulmenti roata fata 6205-2RSH

Salut,

 

La mine unul dintre dubii la care nu am reusit sa ii dau de cap 100% era in trecut daca toleranta rulmentului mare de la grup este normala sau C3?

De prin documentatii online ar trebui C3.

 

Numai bine,

Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi intreba un inginer din fabrica de rulmenti.Revin cu informatiile

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine unul dintre dubii la care nu am reusit sa ii dau de cap 100% era in trecut daca toleranta rulmentului mare de la grup este normala sau C3?

De prin documentatii online ar trebui C3.

C3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in majoritatea locurilor in care rulmentul se monteaza la cald in aliaj usor (unde va fi strans de piesa in functionarea normala) se folosesc rulmenti C3 pentru a nu se gripa dupa montaj. Din ce estiu pe la BMW toti rulmentii se monteaza la cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare boys,

 

stie careva care e treaba cu lantul/lanturile de distributie? Cred ca pe cilindrul stang se aude o mica bataie de distributie.

 

Thanks,

Ionut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia legatura cu Dan Cata , sau Tibi - Mototehnica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...