Jump to content

Recommended Posts

Desi acolo am vazut doar GS 1200 LC fara Adv. Aici pe topicul asta am vazut ca mai scrie si Adv, de asta postasem initial

Acum se vor face topicuri separate pentru fiecare model diferit in functie de ani ? Acolo scrie 2013, nu 2013 + sau ceva de genu. Si nici aici nu e mentionat in titlu daca e model 1200 dohc sau simplu sau lc.

Din fericire, pana acum, cam toata lumea a inteles rostul fiecarui topic de 1200 GS. Este clara impartirea pe modelele racite cu aer si racite cu apa (LC). Sunt suficiente diferente importante intre cele doua generatii ca sa necesite topicuri separate.

Nu, nu s-a pus problema sa facem topic pentru fiecare an/model, ci doar la generatie diferita. Tocmai de aceea mi se pare prosteasca deschiderea topicului de 1250. Dar na, cineva a tinut sa ne anunte ca-si ia motocicleta noua iar moderatorii au fost dupa parerea mea ignoranti, neintelegand ce si cum.

 

Legat de titlul din 2013... eu sunt vinovatul de faptul ca nu am specificat "incepand cu..." iar atunci a aparut doar varianta de baza GS, nu si derivatul Adventure care a aparut cu un an mai tarziu. Dar, Adventure fiind doar o varianta a GS-ului se intelege de la sine ca este inclus. Daca cineva vrea sa schimbe in "BMW R1200 GS/Adv LC 2013+" eu sunt total de acord.

» Post actualizat in 06 Oct 2018 00:23

Ala cu BMW GS LC 2013 a inceput ca un topic de prezentare a noului model la momentul respectiv si pe parcurs s-a transformat neoficial in discutii intre posesori.

Cum adica "neoficial"?? Am deschis topicul de LC clar cu ideea se a nu incurca borcanele. Sunt alte discutii, alt ulei, alte dimeniuni de anvelope, alte accesorii si mai ales multe diferente conceptuale semnificative.

Singurele repere care se potrivesc la ambele sunt semnalizatorul cu LED si capacul busonului de ulei. Iar ca accesorii gentile interioare din case-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o greseala si nu e nimeni vinovat de nimic. E doar o precizare in titlu sa nu se incurce noii posesori. Poate totusi ne vede un moderator.

Cu 1250 si mie mi s-a parut ciudat, in definitiv 1100 si 1150 au acelasi topic. Daca ne intindem pe n topicuri nu stiu cat e de benefic pentru posesori. Dar astea-s doar detalii...

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

O noua intrebare...

 

Cat de normal este pentru un GS1200 vechi, din 2004 sa consumbe ulei?

Am mers cu al meu vreo 3.5k km si nivelul uleiului a scazut aproape cu o treime din inaltimea ferestrei care iti arata nivelul... ( descriere de kko, dar sper sa intelegeti... )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma ulei, e ok, nu-ti fa griji. Verifica din cand in cand, completeaza cand e cazu si nu-ti bate capu cu asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O noua intrebare...

 

Cat de normal este pentru un GS1200 vechi, din 2004 sa consumbe ulei?

Am mers cu al meu vreo 3.5k km si nivelul uleiului a scazut aproape cu o treime din inaltimea ferestrei care iti arata nivelul... ( descriere de kko, dar sper sa intelegeti... )

Esti sigur ca ai citit corect nivelul? Pt 3.5 km e cam mult ... fie el si bmw, chir si din 2004.

Motor oprit, dupa 5 min pe cric central (sa aibe timp sa se scurga uleiul din radiator in baie)?

 

numai bine,

paul

 

dupa am vazut k-ul de dupa 3.5 ... deci probabil ai citit corect nivelul.

Edited by ivanp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca ai citit corect nivelul? Pt 3.5 km e cam mult ... fie el si bmw, chir si din 2004.

Motor oprit, dupa 5 min pe cric central (sa aibe timp sa se scurga uleiul din radiator in baie)?

 

numai bine,

paul

 

dupa am vazut k-ul de dupa 3.5 ... deci probabil ai citit corect nivelul.

3.5K = 3500 km..... asa se scrie mai nou de la smekerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu diferenta de nivel intre fereastra plina si goala e de 500 ml. 1/3 inseamna destul de putin. Cunosc GS din anul tau care consuma asemanator. Eu am noroc, nu completez nimic intre schimburi la al meu 2009 , consuma maxim 250 ml la 6-7K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De joia trecuta, pe Transalpina, dupa un traseu Bucuresti - Curtea de Arges - Transfagarasan - Sibiu - Sighisoara - Balvanyos - Toplita - Turda- Sebes - Transalpina - Baia de Fier - Bucuresti. GS-ul s-a comportat decent.

post-72311-0-54002300-1539891158_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma ulei, e ok, nu-ti fa griji. Verifica din cand in cand, completeaza cand e cazu si nu-ti bate capu cu asta.

 

Mersi!

 

Esti sigur ca ai citit corect nivelul? Pt 3.5 km e cam mult ... fie el si bmw, chir si din 2004.

Motor oprit, dupa 5 min pe cric central (sa aibe timp sa se scurga uleiul din radiator in baie)?

 

numai bine,

paul

 

dupa am vazut k-ul de dupa 3.5 ... deci probabil ai citit corect nivelul.

 

Motorul era pe cricul central cand am verificat si oprit de ceva vreme. Mersi de info!

 

3.5K = 3500 km..... asa se scrie mai nou de la smekerie

 

asa e bo$$

 

Din cate stiu diferenta de nivel intre fereastra plina si goala e de 500 ml. 1/3 inseamna destul de putin. Cunosc GS din anul tau care consuma asemanator. Eu am noroc, nu completez nimic intre schimburi la al meu 2009 , consuma maxim 250 ml la 6-7K.

 

Asta este informatie foarte utila!! Mersi :)

 

Ca rezumat, azi ma duc sa cumpar 1L de ulei sa am in garaj, si voi verifica mai des nivelul.

Mersi de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu eram sigur asa ca am verificat si in manual, este corect... Engine oil, quantity for topping up max 0.5 l, Difference between MIN and MAX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat bobina de inductie de pe stanga, cea din capul pistonului, am luat echivalenta de la Beru, la juma' de pret fata de originala BMW. Astept iarna ca sa-i schimb si kitul de ambreiaj complet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astept iarna ca sa-i schimb si kitul de ambreiaj complet.

Kit original BMW ? Si eu trebuie sa fac asta... unde ai gasit si la ce pret ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat bobina de inductie de pe stanga, cea din capul pistonului, am luat echivalenta de la Beru, la juma' de pret fata de originala BMW. Astept iarna ca sa-i schimb si kitul de ambreiaj complet.

Mai cauta niste bani si schimba-le amandoua... daca tot is asa lesne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kit original BMW ? Si eu trebuie sa fac asta... unde ai gasit si la ce pret ?

In cateva zile pot sa-ti zic, momentan l.am rugat pe un coleg sa-mi caute pe original dar si after market, parca n-as vrea sa dau bani in plus doar ca are stanta BMW atata timp cat au folosit Valeo, Lucas, Sachs si TRW rebranduite.

» Post actualizat in 24 Oct 2018 16:06

Mai cauta niste bani si schimba-le amandoua... daca tot is asa lesne ;)

Este in plan, vor urma si celelalte 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai are rost discutia OEM vs piese de producator? Am patit-o pe masina si explicatia a fost simpla: “reteta” pe original difera față de aftermarket. Cred ca vezi asta pe kilometrajul/ani uzura pe piesa in cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reteta difera de la ce pune producatorul la prim montaj (OEM) la piesa de origine (OE), after market poate fi incepand de la piese fabricate undeva in China pana la direct replacement nebranduit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, dar totusi, e 2018. Mai ai vreo certitudine la provenienta? In fine, nu vreau sa conving pe nimeni. Fiecare alege cum crede. Spor la reparatii si sanatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa fiu inteles gresit, daca after market-ul nu-mi va prezenta incredere voi merge pe piese de origine. Pentru direct replacement sau alternative nu-mi fac probleme, lucrez intr-un service auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

La primavara o sa vreau sa imi schimb gumele.

 

Ceva recomandari pentru "mai mult pe asfalt" ?

Am citit cevate reviewuri despre TKC 70, si par interesante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Caut o suspensie spate cu ESA pt un Adventure din 2010.

Va rog sunati-ma sau dati un sms la 0754789987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Caut o suspensie spate cu ESA pt un Adventure din 2010.

Va rog sunati-ma sau dati un sms la 0754789987

https://www.boonstraparts.com/en/part/bmw-r-1200-gs-adventure-2010-2013-r1200gsa-10-shock-absorber-rear-2010&ID=B100012OB4#part

 

Oleaca mai scumpa decat ne-am fi asteptat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...