Jump to content

Recommended Posts

10 hours ago, RedRat said:

Are cineva asa proiectoare? Sunt oare bune de ceva?

https://www.okazii.ro/proiector-led-moto-atv-putere-20w-2000-lm-cu-incarcator-usb-si-suport-de-bara-a192013396

Chiar am nevoie de ceva mai multa lumina :(

Cauta ceva mai de calitate, priza aia USB fara protectie nu inspira incredere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca alea OEM de la BMW nu au (inca) adversar, cand vine vorba de calitate/pret...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Dan Cata a spus:

Eu zic ca alea OEM de la BMW nu au (inca) adversar, cand vine vorba de calitate/pret...

CORECT !!!   👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 28.11.2018 la 7:46, Dan Cata a spus:

Eu zic ca alea OEM de la BMW nu au (inca) adversar, cand vine vorba de calitate/pret...

Nu e chiar asa... Am schimbat pe garantie. Dar din punct de vedere lumina sunt f ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Cum mi-as putea lua ceva de pe wunderlich sau touratech? Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wunderlich poti cumpara de la moto-hub.ro, touratech de la Automobile Bavaria sau iti faci cont direct la ei pe site (wunderlich si touratech) si iti comanzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la AB le iei fara cost transport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Acum 3 ore, shpixy a spus:

De la AB le iei fara cost transport.

Mersi fratilor.Sarbatori fericite tuturor!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, klocky said:

Salut. Cum mi-as putea lua ceva de pe wunderlich sau touratech? Mersi.

Ia legatura cu userul @metricmotion.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, ca sa nu fac alt topic, m-am gandit sa intreb intai aici, unde ar trebui sa se regaseasca oamenii cu experienta in R1200 GS si poate unii care s-au intalnit la un moment dat cu dileme cel putin asemanatoare cu a mea.

Asadar, pe scurt. Buget 7000Euro (cu greu adunati si cu careva imprumuturi), visul meu R1200GSA.

 

Din cautarile pe diverse anunturi de vanzari apare dilema. 

R1200 GSA as gasi cu ceva eforturi de prin 2006 sau 2007 sau R1200 GS mai nou, chiar si 2010. Asta e Prima dilema. Oare ce ar fi mai bine? De mers, probabil ca voi merge 90% pe asfalt, si din cand in cand cate o iesire la drumuri neasfaltate. Pe principiul, mergi departe pe asfalt, dar la capat mai sunt 50 km de drum forestier sau noroi sau ....un pic de mizerie pe motor.

 

A doua dilema: Ca si piata de achizitie exista trei variante - piata autohtona - destul de saraca in modele si destul de scumpe, dar bine echipate.

Piata din Germania - suficiente modele, mai mult GS, dar scumpute.

Piata din Franta/Olanda/Belgia/Italia- cele mai ieftine, la prima vedere pare varianta ideala. Cat de mare sa fie diferenta la calitate fata de cele din Germania, ca preturile sunt cu 1000 de euro mai mici?

A treia dilema. Acum eu m.am uitat in principiu la cele pana in 100k km. Nu sunt mecanic, nu fac la motor decat lucrari simple, deci....ca sa intru in pret scad pretentiile  si iau un motor la 150k?

 

Concluzie: de cele mai multe ori alegem cu inima. Mie inima imi zice GSA, e mai lat, rezervor mai mare, cateva optiuni dorite deja prezente: roti spitate, cutii, crashbar, parbriz inalt.  Ce sa o dau la intors: de cand am luat carnetul moto tot zic ca o sa ma fac mare si o sa-mi iau Adventure. Dar cand te uiti in buzunar si la anunturi, si cand te pricepi prea putin, incepi sa-ti pui intrebari.

Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica. Ce nu accept, si imi cer scuze pentru asta anticipat: variante precum - de ce tocmai BMW, de ce nu KTM, de ce asa mare, de ce acum?etc Simplu, mi s-a pus pata si gata. Dar vreau sa imi fac damblaua asta ca un pic de logica si cunoastere in spate. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia GS, GSA e mai greu, benzina gasesti in toata Europa la maxim 20 km o benzinarie fata de alta, suspensia mai lunga nu te intereseaza daca te dai doar pe asfalt.

Ia varianta 2010 2013, le gasesti  si cu roti cu spite. Cu cat mai accesorizata, cu atat mai bine pentru tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, o_kellu a spus:

Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica.

- intre GS si GSA am ales mereu GS; nu sunt un deloc un micut dar toata "maretia" Adv-ului imi displace si o vad numai ca dezavantaje, si garda putin mai mare, si greutatea ceva mai mare dar mai ales rezervorul ala. Cum a zis si Dan mai sus (desi a cam exagerat cu cei 20km) benzinarii gasesti peste tot iar daca macar unul din grup nu are Adv, tot trebuie sa opresti sa alimentezi :D GS-ul este ceva mai suplu, mai usor, "mai motocicleta" dupa parerea mea. Parbrizul mare nu este un avantaj pentru toata lumea. De exemplu eu am vrut sa-mi pun parbriz de GSA pe GS si nu m-am impacat deloc cu el.

- la capitolul echipare: da, GSA vine cu crashbar, scarite enduro (obligatoriu de montat si la GS) si jante cu spite in standard, cutii nu are neaparat pentru ca este Adv. Ar mai putea avea proiectoare dar nu cu LED asa ca nu mai sunt mare smecherie, poti pune ulterior unele cu LED la GS. Un crashbar nu e chiar greu de achzitionat (desi multe cam au, sau macar protectia de cilindri). Cutiile n-as zice ca sunt neparat mai intalnite la GSA decat la GS la revanzare. Insa (chestie de gust ce-i drept) la GS nu vezi suporturile alea naspa pentru cutii.

- as lua clar GS-ul mai nou decat Adv; de exemplu incepand cu modelul 2008 a fost un facelift (la GS vezi un ornament de aluminiu la rezervor) care a adus mai multe imbunatatiri tehnice si optice, printre care si la cutia de viteze dar si o crestere de putere de la 100 (98) la 105 cp. Apoi in 2010 cand au schimbat strict motorul (trecerea la dohc care a mai adus inca 5 cp).

In concluzie, eu iti sugerez sa cauti un GS 2008/2009 cu cat mai putini km. Poate ai noroc sa gasesti cu spite iar restul se mai pot pune in timp. Referitor la DE UNDE: Romania ar trebui sa fie clar ultima optiune. Daca vezi diferenta sensibila de pret, nu stiu daca e mare diferenta "calitativa" de exemplu intre Olanda, Belgia si Germania. Ai insa toate sansele sa gasesti motocicleta cu carte de service la zi, eventual si numai la service BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un vot ptr GSA din 2008. Dece?-pentru ca din 2008 gasesti motociclete cu ESA, cu monitorizare presiune in cauciucuri, cu loc special rezervat bidonului de ulei, cu semnalizari led, cu generatia mai noua la ABS,cu o aripa de fata mai frumos desenata. Fata de modelul anterior 2005/2007 De ce? GSA pentru ca rezervorul ala asa cum este el (mare) te apara de curent la genunchi.Pentru ca are un parbriz si deflectoare de vant care elimina mult turbulentele.Pentru ca poti pune usor bagaje si pe cutiile laterale,fara sa stai cu frica ca se rup prinderile. Pentru ca atunci cand scapi motocicleta (involuntar) suportii de cutii protejeaza motocicleta si cat de inestetici par unora pe atat de utili sunt. Pentru ca are crash-bar inalt din fabrica,si nu esti nevoit sa montezi un set de tevi strambate de diversi binevoitori,iar care la primul impact cu solul sparg blocul motor.Pentru ca are seaua mai ergonomica,gandita pentru ture lungi.Pentru ca pe suportul de sustinere al parbrizului poti fixa GPS-ul sau telefonul.Pentru ca are protectie pe capacul cilindrului.Pentru ca are proiectoare cu buton de comanda in blocul de lumini. Daca bugetul ar fii mai generos GSA dupa 2010 incep motoarele DOCH mai silentioase si mai puternice.Daca consideri ca rezervorul plin la ADV al face prea greu, nu te opreste nimeni sa nu alimentezi mai putin cu 10 l.Daca ti-a placut ADV, nu ezita sa-l achizitionezi.Personal am avut si GS....urmatoarea tot ADV va fii.Gasesti si in RO motociclete dar ai nevoie de cineva care sa te ajute la vizionare.Din Germania aduci motociclete mai bune.Daca au servisare BMW scapi de griji.Din Olanda vin cam ruginite din anul ala.Din Anglia necesita schimbare de far, si nu scapi de rugina. Adusul din afara implica costuri Nu uita daca tara nu este in UE se plateste vama.Referitor la km.....cand achizitionezi un BMW 1200 nou in primul an 20000 km este nimik.Cu timpul mai reduci din plimbari dar in 10 ani se cam fac ceva km.Iluziile cu km putini sunt pentru cei care inghit gogosi.Intretinute corespunzator merg mult si merg bine.Motociclisti de pe planeta asta ne demonstreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up si de la mine pentru GSA....

mitul cu benzinarii din 20 in 20 e cam ....mit

prefer sa alimentez in bg la 1.1 euro decat prin grecia 1.6 si sunt multe drumuri unde inca depinzi de acei 11 -12 litri diferenta

plus protectia la genunchi data de rezervorul GSAului

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi dilema, in final mi-am urmat inima desi ratiunea imi spunea altceva, este o chestiune de gust, motoru-i  pentru suflet, placerea condusului. 

As fi regretat daca luam GS. Deci AP pentru GSA chiar daca mai astepti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata ca dupa 130.000 km  in intervalul 2011-2018 a venit vremea sa schimb discul frana spate 

D727250D-5FD0-4B2D-9686-D364F23F45B9.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca urmatoarea intrebare este generala, dar avand in vedere ca analizez mai multe anunturi de R1200 GS/A...

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, o_kellu said:

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Negru, maro, cox si garare sub cerul liber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indiferent de modul utilizarii galeria de evacuare pierde aspectul -CROMAT- .Pentru primii 20/30000 km aspectul va fii cel de care vorbeai albastru/violet. Dupa asta incepe sa devina maroniu.Fara nici un fel de igrijire si datorita factorilor externi galeria oxideaza mai mult dand senzatia de rugina. Daca bagi motocicleta la intuneric si pornesti motorul in 10 sec ai galeria rosu incandescent....fara-cox-. O minima intretinere(pasta lustruit si lana de otel) o mai ajuta la aspect altfel devine...neagra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu o ai ...NEAGRA..... degeaba o AI😂😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...