Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Multam pt sfaturi. Mie imi faceu cu ochiu astea de la SW motech. Sunt late, reglabile pe inaltime, cauciucul se scoate/pune usor si, cel mai mare avantaj, nu sunt aurii :laugh: Nu stiu de ce naiba le-au facut in culoarea aia... :)

Dar da, e faina si ma incanta ideea cu cauciucul care se lasa la cele de la bmw cand stai in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia vezi daca gasesti PivotPegz :D eu m-am indragostit de ele.

sunt si pt LC

http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-pp-56mk3-bmw-r1200gs-water-cooled-2013.html

in combinatie cu astea

http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-toppers.html

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

caucicurile sunt cam inutile din punctul meu de vedere. chiar daca au tzepi, scaritele sunt foarte comode prin faptul ca pivoteaza si mai tot timpul sprijini talpa pe ambele canturi. in special la cei cu craci lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sunt PivotPegz astea? "se merita" ? :tomato:

 

come and test. sunt funky la inceput… eu am si-mi plac, mi-as pune pe orice mobra cu care fac si una si alta, mai am un prieten care a avut si si-a pus ulterior si pe alte mobre dupa prima… altuia nu i-au placut in prima saptamana, le-a dat jos si le-a vandut.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si, cel mai mare avantaj, nu sunt aurii :laugh: Nu stiu de ce naiba le-au facut in culoarea aia... :)

Dar da, e faina si ma incanta ideea cu cauciucul care se lasa la cele de la bmw cand stai in picioare.

 

Cu auriul sunt total de acord, nici mie nu-mi plac, poate au vrut sa para "altfel", sa iasa in evidenta. Dar macar au gravat cu laser "BMW Motorrad" pe ele :crack:

 

Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus.

insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off.

 

Front footrests, adjustable

• High-quality forged footrests, anodised gold finish.

• 3 positions selectable for height of footrest.

- Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable.

- Easy to adjust by screw.

• Spring-mounted footplate:

- Comfortable spring shock absorption for seated riding.

- When the rider stands on the footrests the extra weight presses the footplate down flush with the footrest. The serrated outside contour exposed in this way offers a better stance and therefore more control over the motorcycle.

• Replaceable plastic contact guard.

• Width of the tread: 4.8 cm (+ 1.8 cm vis-à-vis standard).

• Length of the tread: 10.5 cm (+ 1.3 cm vis-à-vis standard).

• Lasered BMW Motorrad logotype.

• Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minim 14 ani, conform :

 

Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 98

(1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase.

(2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 98

(1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase.

(2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor.

 

Aha, multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minim 14 ani, conform :

 

Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor.

Pai in brate cum... sa il tin? deci peste 14 ani. Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi daca gasesti PivotPegz :D eu m-am indragostit de ele.

Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele.

Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun :D

 

Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus.

insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off.

La partea de reglaj, astia de la SW se lauda cu "two different heights (original position and 15 mm lower)".

O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte, ca imi fac cu ochiu. Poate am cum sa le vopsesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun

 

 

Cam da... ale mele (cele de Adv) au lucrat putin la talpa, insa nu prea rau/mult... dar am mers destul in picioare si sunt si greu. Am insa un amic care si-a luat de la TT si i-au facut talpa praf la niste bocani in timp foarte scurt si le-a dat cuiva sa-i "rotunjeasca" putin dintii.

 

O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte...

 

Asta daca cumva stiu de ele, sa le aiba chiar m-as mira :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele.

 

daca vrei neaparat a pus cineva mai devreme link la accesoriu. misto sau nu, depinde… initial mi s-a parut foarte ciudat sa se miste… dupa mi s-a parut super comod si ca pozitii permise in sa / picioare cu grip maxim si contact pe ambele canturi si ca comoditate in schimbat viteza sau actionat frana.

 

Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun :D

 

legat de zimti si ghete - mie nu mi s-a parut. pe scaritele stock de pe tenere (tot zimtate) am avut cauciucurile date jos de la prima revizie si pe la vreo 10k am pus pivot pegz. in 50k adunat n-am sesizat sa-mi roada talpi si de mers am mers si cu cizme moto si cu ghete 3 seasons non moto si cu pantofi cand eram prin oras… cu echipament sa zicem ca sar de 90-95kg… ymmv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...