Jump to content

Recommended Posts

Am avut si eu aceeasi problema cu un gs din 2007 am rezolvat-o la Tibi la mototehnica. Cred ca nu a costat mult pentru ca nu imi mai amintesc 😂😂

Tibi are un furnizor de piese sh. Cutia noua costa o avere, nu merita.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, dellnegro said:

Am avut si eu aceeasi problema cu un gs din 2007 am rezolvat-o la Tibi la mototehnica. Cred ca nu a costat mult pentru ca nu imi mai amintesc 😂😂

Tibi are un furnizor de piese sh. Cutia noua costa o avere, nu merita.

 

Mai exact ce a fost problema? Cuita trebuia schimbata?

Edited by RedRat
Link to post
Share on other sites

Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele.

Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie.

Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce!

Cardanul cu atata mai mult 😐 Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?!

Link to post
Share on other sites

 

 

6 minutes ago, Dan Cata said:

Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele.

Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie.

Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce!

Cardanul cu atata mai mult 😐 Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?!

 

Tocmai de asta trebam :)

Ma cam deranjeaza clacanitul... 

De cardan am amintit pentru ca cel care a recomandat cutia noua zicea ca la modelul mai "nou" trebuie alt brat, avand alt numar de dinti.

 

Edited by RedRat
Link to post
Share on other sites

Dupa ce am schimbat-o nu am mai avut zgomote si nici nu mai sarea. Aia cu saritul din viteza era aiurea rau.

Nu imi mai amintesc multe detalii, asta a fost acum 4-5 ani, de atunci am schimbat mobra de doua ori 😏

Link to post
Share on other sites

Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat.

 

Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

O senzație de proastă acționare a schimbătorului este dată și de nucile de la tije. Desfaceți tijele din nuci, curățați-le, ungeți bine cu vaselină și va întra și ieși din viteză cum trebuie. 

Link to post
Share on other sites
5 hours ago, andreiandrei53 said:

Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat.

 

Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba.

Cam asa ceva. Uzura in placa de presiune, tija noua facuta praf in 3500 km.

clutch4.jpg

Link to post
Share on other sites

Mda, se confirmă că inițialele vin de la Bust My Wallet! Bine că n-a fost Marcel disponibil, am fost la un colț să-mi adaug un bmw pe 2 roți la cel pe 4 acu' 2 săptămâni...

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, andreiandrei53 a spus:

Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat.

 

Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba.

:) nu este zgomot " de rahat ... de stricat" ... este un zgomot care ofera personalitate ...

solutia tehnica nu e chiar proasta ... este doar incompleta, subdimensionata - rulmentul logic de care povestesti (rulmentul de presiune) este in partea cealalta a axului ... in corpul cilindrului receptor de la ambreiajul hidraulic si ar trebui sa preia miscarea de rotatie a axului - este o solutie "inovativa"!

(cateva poze in postul acesta - https://motociclism.ro/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/page/280/?tab=comments#comment-4198726)

 

Edited by ivanp
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
La 19.11.2018 la 16:55, Byzu a spus:

Salutare,

Eu mi-am luat pentru al meu "SET SADDLEMEN GENTI INTERIOARE CUTII LATERALE BMW 1200" - 243 Lei un set ( adica stanga/dreapta). Da o cautare pe goagle ca le gasesti pe un magazin moto online de la noi.

 

 

Dau si eu un update pentru cine vrea sa ia gentile astea in considerare.

 

Sunt FOARTE mici, cea mica e aprox. 1/3 din cutia de pe partea cu toba iar cealalta se apropie de jumatate volum. Vorbesc despre cutiile BMW Vario.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, vladf a spus:

 

Dau si eu un update pentru cine vrea sa ia gentile astea in considerare.

 

Sunt FOARTE mici, cea mica e aprox. 1/3 din cutia de pe partea cu toba iar cealalta se apropie de jumatate volum. Vorbesc despre cutiile BMW Vario.

gasiti pe ebay, genti textile, facute pentru model specific. No name , made in uk, cca 60 lire. Eu am luat pentru Rt, extinse la maxim, sunt fix cat sideurile. Au meritat banii.

Link to post
Share on other sites

Mersi de sugestie, Adrian, am vazut acum si eu ca sunt kit-uri faine pentru toate trei cutiile la preturi bune.

 

Intre timp, se pare ca am supraestimat capacitatea cutiilor, umplute bine gentile, incap ok, sunt sensibil mai mici dar acceptabil.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut!

 

Am pus la rubrica Bazar niste protectii cilindri... Poate intereseaza pe cineva.

Sunt noi, nefolosite, nici macar montate.

Thx!

Si mai am amortizor fata cu ESA, sh.

Pentru modelele de la 2008 la 2011.

El este de Adv, dar se poate pune si pe gs.

Asta se da la 250 euro.

IMG-20190826-WA0002.jpg

IMG-20190826-WA0001.jpg

IMG-20190826-WA0000.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
La 19.07.2019 la 13:17, vladf a spus:

Pentru cine are suportul de navigator dar nu foloseste GPS-ul Garmin, recomand: https://www.aliexpress.com/item/32958255359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1b6f4c4dyBppuR

 

E un suport de telefon cu doua USB-uri alimentate la contactele suportului original.

 

 

20190717_105343.jpg

 

Te salut! Am comandat si un eu asemenea suport dar din pacate nu incarca daca il conectez la suportul original...mentionez ca este identic cu al tau. Ai facut ceva in mod special sau a mers pur si simplu ?  Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Nu am facut nimic special dar din ce am vazut lumea se plange ca nu functioneaza cablul cu care a venit, deci daca ai incercat cu cel din pachet, fa inva o incercare cu firul de la telefon.

 

Daca nu, incearca sa verifici cu un multimetru daca ai tensiune pe conector.

 

Link to post
Share on other sites

Pai si suportul de unde e alimentat? De la mufa aia lasata de fabrica de pe cadrul de bord? Ca aia nu are tensiune daca nu pui contactul...

Link to post
Share on other sites

Am incercat cu un cablu nou ( altul decat cel din pachet ), dar o sa incerc si cu o a doua varianta.Daca nu o sa masor sa vedem daca exista tensiune acolo. Mentionez ca motorul era pornit cand am facut proba.

 

Si va mai cer un sfat - ce deflector de vant pentru parbriz sa iau sau de unde pot lua ? Orice recomandare este bine-venita.

 

Multumesc !

Edited by yrkalex
Link to post
Share on other sites

La seria 1200 2004-2014, am vazut multe mobre care au mufa de la becul pe faza scurta, topita.

O cauza poate fi de la caldura becului care merge tot timpul cand merge motorul, o alta cauza poate fi ca nu e suficient de gros firul de minus.

 

Se pare ca sunt mufe ceramice care elimina neajunsul cu caldura, adaptoare :D

 

image.png.867d066880684526e5400ac738e880f5.png

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Dan Cata a spus:

La seria 1200 2004-2014, am vazut multe mobre care au mufa de la becul pe faza scurta, topita.

O cauza poate fi de la caldura becului care merge tot timpul cand merge motorul, o alta cauza poate fi ca nu e suficient de gros firul de minus.

 

Se pare ca sunt mufe ceramice care elimina neajunsul cu caldura, adaptoare :D

 

image.png.867d066880684526e5400ac738e880f5.png

 

 

Am avut si eu. 

Cele doua fire, cel care vine la bec si cel de masa nu au sectiuni egale? De spui de firul de masa insuficient.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
La 28.09.2017 la 10:58, 22iulian a spus:

 

 

Lichidul de ambreiaj:

 

Dupa cum scrie si pe capacul rezervorului, se utilizeaza doar ulei mineral, pe la noi se foloseste Vitamol V10 sau Magura Royal Blood...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.bikexpert.ro/piese/frane/ulei-mineral-magura-royal-blood

 

Salutare! 

E ok asta? 

 

Link to post
Share on other sites

Eu zic ca da. Din ce stiu, vine in doua culori, rosu si albastru. Tie iti trebuie ala albastru, da si mai sigur, il comanzi de la BMW si stii sigur ca ii ce trebuie ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...