uzunu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Spatele cu siguranta nu se potriveste din cauza FD-ului diferit si a prinderii cu 4 prezoane in loc de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 cica au ajuns la numarul 500.000 din seria GS de la stramosul r80g/s pana la 1200gs si vor sa scoata ceva aniversar motorcyclenews.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Interesant. Dar si mai interesant mi se pare faptul ca primul GS s-a vandut in vreo 15.000 exemplare (R 80 G/S), urmatorul stiu ca n-a trecut de 25.000 (R 100 GS), R 1100 GS s-a vandut in 42.000 + 2500 R 850 GS. Deci 1150u' si 1200-le au vandut impreuna ~400.000 exemplare. 50.000 pe an. Wow! Mai mult decat R 1100-le in 6 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2009 Autor Share Postat Mai 15, 2009 La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe. stai linistit ca tu ai deci ai scapat de astea cu defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 ... pentru 100000 km cu o singura motocicleta revizii 10000 km 10 x 200 euro 2000 euro anvelope la 12000 km 8 per x 260 2000 euro gaz la un consum mediu de 7 % si 1 euro pe litru 7000 euro deci la un motor de 14000 euro fara tva la 100000 km bagi 11000 euro atentie fara piese de schimb, acesorii, etc UAU There are some things money can't buy For everything else, there's Master Card. adica un fel de : Bucuria "copilului" tau ....NEPRETUITA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe. pleaca ma' nene d'aici cu junghiu tau ! acu' pe serioaselea, nu e nimic jenant, e o afacere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2009 Autor Share Postat Mai 17, 2009 http://www.grande-traversee-alpes.com/je-v...ndes-alpes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 doi britanici au plecat pe o ruta asemanatoare cu a celor doi din longwayround insa fara echipa de asistenta rss blog harta gps siteul oficial eu sunt curios cum or sa treaca de siberia si mongolia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 It's alive! It's ALIVE! Me bike is back! Magnetii statorului mucificati. 3.5 mil stator nou (de Opel), 1 mil manopera. Me happy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 http://www.grande-traversee-alpes.com/je-v...ndes-alpes.html Ai mare grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se-ntample... . Te documentezi,... foarte bine, foarte bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Salut...o intrebare ptr cei cu r1200gs\adv...ati avut probleme cu modulul electronic de la pompa de benzina ? Editat Mai 20, 2009 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 Ai mare grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se-ntample... . Te documentezi,... foarte bine, foarte bine... nu de documentare duc lipsa......khk sa traiasca pt link ci de concediu si finante cam undeva la 5 zile sa te bucuri de 700 de alpi francezi ar fi nevoie dar de........ 2 trebuie sa fie doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut...o intrebare ptr cei cu r1200gs\adv...ati avut probleme cu modulul electronic de la pompa de benzina ? Acum o luna l-am schimbat. M-a costat 470 lei la AB fara manopera. Vad ca asta nou este diferit de ce aveam eu... pare mult mai bine etansat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ar cam trebui sa schimb placutele de frana la balaur... Daca nu vreau sa dau 100 eur la Bavaria, ce alta varianta BUNA de placute am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut...o intrebare ptr cei cu r1200gs\adv...ati avut probleme cu modulul electronic de la pompa de benzina ? Patrunde apa la el daca mergi mult prin ploie sau nu esti atent la spalatorie si se da cu jetul, unde nu trebuie... . Pe mine m-a lasat pe A 2 in Austria intre Viena si Graz. Aveam 150 km /h si eram pe banda 3, iar motocicleta ( R 1200 RT), mi s-a oprit pur si simplu in mers , fara nici o simptoma; nu vreau sa va descriu ce am patit sa ajung pe banda de urgenta. Am primit o mare mana de ajutor de la Werner Wolf de la AB care a facut intr-o dupa-amiaza de duminica teleconferinta cu mine si cu fabrica BMW din Germania. Mi s-a trimis echipa de service mobil care mi-a rezolvat problema in 30 min ( modulatorul vechi se scurtcircuitase de la apa si a fost inlocuit cu unul nou). Costuri zero. garantie. Multumesc si pe aceasta cale unui om care si-a facut datoria, ba chiar mai mullt decat atat a fost in timpul sau liber, la dispozitia unui client, rezolvindu-i o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Patrunde apa la el daca mergi mult prin ploie sau nu esti atent la spalatorie si se da cu jetul, unde nu trebuie... . Pe mine m-a lasat pe A 2 in Austria intre Viena si Graz. Aveam 150 km /h si eram pe banda 3, iar motocicleta ( R 1200 RT), mi s-a oprit pur si simplu in mers , fara nici o simptoma; nu vreau sa va descriu ce am patit sa ajung pe banda de urgenta. Am primit o mare mana de ajutor de la Werner Wolf de la AB care a facut intr-o dupa-amiaza de duminica teleconferinta cu mine si cu fabrica BMW din Germania. Mi s-a trimis echipa de service mobil care mi-a rezolvat problema in 30 min ( modulatorul vechi se scurtcircuitase de la apa si a fost inlocuit cu unul nou). Costuri zero. garantie. Multumesc si pe aceasta cale unui om care si-a facut datoria, ba chiar mai mullt decat atat a fost in timpul sau liber, la dispozitia unui client, rezolvindu-i o problema. Stiu sentimentul...pe mine ma lasat la Minimiundus langa Klagenfurt. Am stricat o zi de vacanta a 8 bikeri,dar pana la urma sa rezolvat,tot in garantie,si asta datorita retelei de dealeri BMW raspanditi peste tot. Problema este cam de cacao,si acu ma intreb ce rezolvare sa ai gasesc. A da,am vb cu Tibi si mi-a zis ca tre sa umblu cu inca un "modul in trasita" ori nu mi se pare corect ca o mobra de calibrul asta sa aibe asa probleme. de fapt cei de la Ab mi-au spus ca acu au rezolvat BMW problema si am observat ca noul modul are cite ceva schimbat si mai ales are alta garnitura care se pare ca etanseaza bine,cealalta era un oring penal. eu oricum o sa iau inca un modul in plus dar la Ab este cam 470 ron pe cind in Austria este cam 40 euro dak tin bine minte. ride safe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 mi-am pus un modul "CAN Bus" pe mobra ... mai multe detalii aici Ar cam trebui sa schimb placutele de frana la balaur... Daca nu vreau sa dau 100 eur la Bavaria, ce alta varianta BUNA de placute am? Brake Pad Test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Ar cam trebui sa schimb placutele de frana la balaur... Daca nu vreau sa dau 100 eur la Bavaria, ce alta varianta BUNA de placute am? vorbim de placute fata sau spate? nu de alta dar vara trecuta am dat 650 ron pe-un set de placute fata. 100 eur mi se pare cam ieftin... cat despre placutele spate - SBS cu incredere. atentie insa, placuta din interior trebuie nitel manarita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Stiu sentimentul...pe mine ma lasat la Minimiundus langa Klagenfurt. Am stricat o zi de vacanta a 8 bikeri,dar pana la urma sa rezolvat,tot in garantie,si asta datorita retelei de dealeri BMW raspanditi peste tot. Problema este cam de cacao,si acu ma intreb ce rezolvare sa ai gasesc. A da,am vb cu Tibi si mi-a zis ca tre sa umblu cu inca un "modul in trasita" ori nu mi se pare corect ca o mobra de calibrul asta sa aibe asa probleme. de fapt cei de la Ab mi-au spus ca acu au rezolvat BMW problema si am observat ca noul modul are cite ceva schimbat si mai ales are alta garnitura care se pare ca etanseaza bine,cealalta era un oring penal. eu oricum o sa iau inca un modul in plus dar la Ab este cam 470 ron pe cind in Austria este cam 40 euro dak tin bine minte. La rugamintea lui Raul, am fost la BMW si am intrebat... releul costa 122euro, nu 40. (cu toate ca cel de la service stia tot in jur de 40 initial dar la piese am vazut clar poza in calculator, codul de la Raul si pretul 122) De la service mi-au spus ca noile relee nu se mai strica, problema a fost remediata, deci inteleg ca nu ar fi chiar necesar sa mai ai unul de rezerva. In plus, cel vechi trebuia schimbat gratuit la service BMW. (asa am inteles) p.s. macar ti-a placut la Minimundus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 La rugamintea lui Raul, am fost la BMW si am intrebat... releul costa 122euro, nu 40. (cu toate ca cel de la service stia tot in jur de 40 initial dar la piese am vazut clar poza in calculator, codul de la Raul si pretul 122)De la service mi-au spus ca noile relee nu se mai strica, problema a fost remediata, deci inteleg ca nu ar fi chiar necesar sa mai ai unul de rezerva. In plus, cel vechi trebuia schimbat gratuit la service BMW. (asa am inteles) p.s. macar ti-a placut la Minimundus? Salut @khk scuze de deranj si merci ptr interes...ma repet si spun ca pretul de 40 euro il stiam de la mecanicul de la Klagenfurt care a facut schimbarea modulului in garantie. Acum am schimbat a doua oara modulul si cel de acum arata diferit fata de celelalte,este posibil sa se fi rezolvat problema insa eu ca si patit o sa merg iar la AB si am sa mai iau inca unul de rezerva. P.S... in iulie vreau sa merg la BMW Days poate ne vedem pe acolo...sunt dator de cinste... ps2..no coment Minimundus...tre sa vezi sa te convingi...DEOSEBIT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 MARE RUGAMINTE!!! Am nevoie(imprumut si daca este ok o si cumpar) de o sa de adventure fiind cea mai la indemana metoda de a vedea daca pozitia pasagerului se schimba ..s-a va explic: vreau ca pasagerul sa stea la acelasi nivel cu mine, diferenta de nivel de la saua standard de la GS este suparatoare in cazul meu nevasta-mea este inalta si la drum se tine de mine nu de manerele din spate dar eu fiind pozitionat prea jos o oblig sa se incline spre fata si la drum apar dureri de spate!! mai am varianta unei sei dintr-o bucata de la touratech sau wunderlich dar cea mai rapida si al indemana solutie ar fii asta cu saua de adventure mai ales ca am citit pe topic ca o parte ati renuntat la ea in favoarea uneia aftermarket deci sper ca cineva v-a avea buna vointa s-a ma ajute!!!multumesc anticipat Raul!! am de vanzare saua de adventure rosu negru 300 eu 0744600472 0722143552 MARE RUGAMINTE!!! Am nevoie(imprumut si daca este ok o si cumpar) de o sa de adventure fiind cea mai la indemana metoda de a vedea daca pozitia pasagerului se schimba ..s-a va explic: vreau ca pasagerul sa stea la acelasi nivel cu mine, diferenta de nivel de la saua standard de la GS este suparatoare in cazul meu nevasta-mea este inalta si la drum se tine de mine nu de manerele din spate dar eu fiind pozitionat prea jos o oblig sa se incline spre fata si la drum apar dureri de spate!! mai am varianta unei sei dintr-o bucata de la touratech sau wunderlich dar cea mai rapida si al indemana solutie ar fii asta cu saua de adventure mai ales ca am citit pe topic ca o parte ati renuntat la ea in favoarea uneia aftermarket deci sper ca cineva v-a avea buna vointa s-a ma ajute!!!multumesc anticipat Raul!! am de vanzare saua de adventure rosu negru 300 eu 0744600472 0722143552 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 BMW ETK Electronic Spare Parts Catalogue v03.2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 un filmulet interesant, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 am pus scarite pe crashbar (20 lire cu transport), abia astept sa le fac testu la un drum mai lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.