Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

cam de la 45ooo km se auzea un zdranganit de oale prin motor la pornire

undeva de la 50000 s.a aprofundat

 

dar tot asa doar la pornire

 

iata ca dupa intoarcerea din alpi adica 66000 se aude in permanenta si se simte foarte nasol

la schimbarea vitezelor

 

so am ajuns la bavaria la tibi

 

a desfacut moto si ambreiajul are o uzura de aprox 50% din normal deci asta ar fi ok

 

acum urmeaza cutia si sa vedem ce si cum se intampla

intinzatoarele la lanturile de distributie; la mine facea la fel - i-am pus cate 4 saibe sub fiecare arc ca sa le tina mai tensionate si nu mai am treaba.

 

exista si varianta intinzatoare de lant aftermarket, contra sumei modice de 150$ :bounce:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care venea azi cu motorul ( cred ca GS 1200 adventure) de la Iedera spre Moreni ? :lol: Am trecut cu masina din sens opus si am ramas surprins sa vad in zona asta asa ceva. Pilotul avea o casca de chopper (de aia care vine ca o palarie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce au desfacut baietii aproape tot motorul

hiba a fost identificata

nu era nimic la ambreiaj care este uzat abia 50 % din ce poate el

 

ci

un rulment din cutie

 

fiind in garantie se va remedia problema

 

si o sa schimb si ambreiajul pentru ca vreu sa stau linistit inca pe atat... sper eu

 

nr 2 din poza

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema la bavaria este ca nu poti fi sigur ca ti-au pus uleiul care trebuie. mie la gs, pe cand service-ul era pe centura, mi-au pus o boratura de ulei, am mers dupa revizie spre ploiesti cca 15km, facea ca toate alea. m-am intors, mi-a fost frica sa merg mai departe. am scos putin ulei, (cuvant urat) frate nu altceva. la rece nu facea urat. va dati seama ce au putut sa-mi puna in motor. m-am enervat, m-am intors la service, am cerut schimb de ulei pe cheltuiala mea dupa 30km de la revizie. acum au pus ulei de boxer la bidon. motorul si-a revenit subit. treaba e ca pt cateva sute de mii ce le fura ei la una sau alta iti distrug motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce au desfacut baietii aproape tot motorul

hiba a fost identificata

nu era nimic la ambreiaj care este uzat abia 50 % din ce poate el

 

ci

un rulment din cutie

 

fiind in garantie se va remedia problema

 

si o sa schimb si ambreiajul pentru ca vreu sa stau linistit inca pe atat... sper eu

 

nr 2 din poza

Ianachine, a inceput circul! Peste inca 10000km un simering, peste inca 5000 o siguranta, apoi inca un rulment si inca un burduf si tot asa. Nu se va rupe-n doua motorul, dar nici de service nu scapi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachine, a inceput circul! Peste inca 10000km un simering, peste inca 5000 o siguranta, apoi inca un rulment si inca un burduf si tot asa. Nu se va rupe-n doua motorul, dar nici de service nu scapi.

 

 

asta e la 66000 km alergati ce moto gasesti sa te tina fara hibe

 

mai ales pe drumurile noastre

ce dracu ca doar nu am luat.o sa o arat la prieteni la arc.............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e la 66000 km alergati ce moto gasesti sa te tina fara hibe

 

mai ales pe drumurile noastre

ce dracu ca doar nu am luat.o sa o arat la prieteni la arc.............

 

 

Cristi, zgomotul pe care il scotea semana cu ce se auzea la mine? Desi cei de la Bavaria mi'au spus ca este un zgomot de uzura normal, parerea mea de inginer este ca tot un rulment in cutie isi face de cap si la mine.

 

Apropo... la mine a inceput cam tot la cati km zici tu... 35.000

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e la 66000 km alergati ce moto gasesti sa te tina fara hibe

Nu este nici un secret. Mai toate japonezele, Dl 650 sigur. In cazul tau, desi mergi destul de abrupt pe moto, nu ai avut pasager si ai mers exclusiv pe asfalt, deci nu ar fi conditii pt o uzura exagerata pt un enduro-turing mare si atat de scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

 

 

sa.l stapanesti sanatos si sa te bucuri de drumuri frumoase cu el

este "un tovaras" DE INCREDERE care desi multi dupa cum vezi il blameaza

 

1. ai grija cu anvelopele ce le vad in poza max 150 km/h

2. pentru inceput nu schimba peste 3000 ture

3. abia dupa 40000 km am inceput sa schimb la 5500 si 6000

4. undeva la 4000 sta cuminte la drum intins

5. verifica permanent nivelul la ulei

nu vei simti acelasi "ZVAC" ca la o vitezana dar confortul pozitiei de pilotaj, protectia la curentii de aer, ciclistica extraordinara te vor face sa nu iti doresti o alta motocicleta

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa.l stapanesti sanatos si sa te bucuri de drumuri frumoase cu el

este "un tovaras" DE INCREDERE care desi multi dupa cum vezi il blameaza

 

1. ai grija cu anvelopele ce le vad in poza max 150 km/h

2. pentru inceput nu schimba peste 3000 ture

3. abia dupa 40000 km am inceput sa schimb la 5500 si 6000

4. undeva la 4000 sta cuminte la drum intins

5. verifica permanent nivelul la ulei

nu vei simti acelasi "ZVAC" ca la o vitezana dar confortul pozitiei de pilotaj, protectia la curentii de aer, ciclistica extraordinara te vor face sa nu iti doresti o alta motocicleta

 

bafta

 

 

Iti multumesc pentru raspunsuri.

Daca imi raman bani luna aceasta as schimba cauciucurile cu ceva stradal. Am citit toate cele 70 pagini ale acestui topic si mi-am facut o idee cam ce sa iau.

Am schimbat la 3000 si e ciudat. O sa ma invat eu. Am reusit sa blochez motorul (engine stall) la plecarea de pe loc intr-o intersectie. Dar ma invat eu si cu asta. E total diferit fata de ce am condus pana azi dimineata.

 

Nivelul de ulei il vad pe gemuletz sau pe senzori in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru raspunsuri.

Daca imi raman bani luna aceasta as schimba cauciucurile cu ceva stradal. Am citit toate cele 70 pagini ale acestui topic si mi-am facut o idee cam ce sa iau.

Am schimbat la 3000 si e ciudat. O sa ma invat eu. Am reusit sa blochez motorul (engine stall) la plecarea de pe loc intr-o intersectie. Dar ma invat eu si cu asta. E total diferit fata de ce am condus pana azi dimineata.

 

Nivelul de ulei il vad pe gemuletz sau pe senzori in bord.

 

gemulet!!!!!!!!!!!!

 

deja cand se aprind senzorii e cam un litru de pus

 

trebuie sa fie undeva peste 1/2 din geam

 

anvelope eu am plecat acum in alpi cu metzeler tourance exp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, lasand la o parte seria de cauciucuri 90/10 (Tourance), ai si posibilitatea de a pune cauciucuri exclusiv de strada, gen Metzeler Z6 sau Conti Road Attack.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

 

Super motoru roakare :D Sa il stapanesti sanatos zeci/sute de mii de km fara incidente :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super motoru roakare :D Sa il stapanesti sanatos zeci/sute de mii de km fara incidente :lol:

 

Merci frumos.

 

M-am jucat azi cu suspensia electronica. E funny. Trebuie sa ma obisnuiesc cu semnalizarile ca sunt puse pe ambele manere.

 

post-22-1248526777_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo bre Baiazide! ma bucur ca ti-a mers treaba si-ai ajuns si tu la un motor "adevarat". :lol:

 

ref la ture, eu merg aproape exclusiv intre 3k5 si 5k5. motorul pare sa se simta bine

ref la ulei, sunt voci care zic ca e mai bine sa nu completezi uleiul peste 1/2 din fereastra de vizitare. nu se intampla nimic rau insa, chiar si mie mi se pare ca ce-i peste se consuma mai repede.

 

bucura-te de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii 450KM.

 

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

2. Imi place ca nu pun benzina des. Am scos un consum de 6% mers in 3000-4000rpm linistit pe drum gen Cheia-Brasov.

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

5. Am sarit o bordura si a iesit un capac de la simeringul de pe telescop. Cel de praf. Am fost la bmw si l-au inpins la loc. Au zis ca daca mai sare, garantie. Sunt convins ca o sa mai sara.

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

7. Primul motor cu care merg multi km dintr-o bucata si nu ma dor toate alea. Buna alegere.

8. Nu stiu de ce, dar la drum ma simt mai in siguranta decat cu CBR-ul. Probabil 100kmph in minus :lol: :D

9. Naspa ca ii lipseste marsarierul. E chiar greu.

10. De azi are Zumo 550 montat pe ghidon. Maine testez pe drum la munca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii 450KM.

 

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

eu am dat pe tourance exp 250 euro si 30 schimbul

2. Imi place ca nu pun benzina des. Am scos un consum de 6% mers in 3000-4000rpm linistit pe drum gen Cheia-Brasov.

e un consum mediu cu viteze pana in 140

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

e asa de frig acolo sa le foloseti acum?

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

 

depinde de model . ale mele sunt ok

5. Am sarit o bordura si a iesit un capac de la simeringul de pe telescop. Cel de praf. Am fost la bmw si l-au inpins la loc. Au zis ca daca mai sare, garantie. Sunt convins ca o sa mai sara.

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

ia de la touratech, joasa si comoda eu am schimbat.o si e super

7. Primul motor cu care merg multi km dintr-o bucata si nu ma dor toate alea. Buna alegere.

pentru aste e facut

8. Nu stiu de ce, dar la drum ma simt mai in siguranta decat cu CBR-ul. Probabil 100kmph in minus :lol: :D

la 220 km/h stai super drept in sa daca vrei peste 210 la ora ia vitezana inapoi

9. Naspa ca ii lipseste marsarierul. E chiar greu.

 

greu??????????????? dor cand trebuie sa.l misti ceba de pe loc , invata sa.l parchezi in panta cu spatele si sa nu fii nevoit sa tragi de el.............

 

10. De azi are Zumo 550 montat pe ghidon. Maine testez pe drum la munca :)

 

garmin e f bun........ in funtie si de ZONA de acoperire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

Bravo man, ti-a venit mintea la cap! :lol: dar... BMW.... dupa kawe, honde si suzuke...? hmmm

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

garmin e f bun........ in funtie si de ZONA de acoperire

 

Am cumparat licenta pentru maps 2010 Australia (include si Noua Zeelanda). Acoperire 100% in materie de drumuri "On Road" + POIs la greu (benzinarii, spitale, etc).

 

Am avut un alt zumo pe CBR (tot 550) dar cumparatorul a insistat ca il vrea cu tot cu mobra. Zumo e ok. Usor de folosit, dar are puncte slabe la calculul drumului optim. E dificil sa ii specific way-points ca saracul nu stie ca autostrada X e full la ora 5PM cand lumea vine de la munca si e mai bine pe drumuri ocolite. Nici nu cred ca are traffic info in australia.

 

 

Mesaj completat

REPLY la paragrafe

 

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

eu am dat pe tourance exp 250 euro si 30 schimbul

reply: 250 euro e cam 450aud. Asa am gasit aici la un shop. 30euro schimbul e laser ca aici e 110$/ora manopera

 

2. Imi place ca nu pun benzina des. Am scos un consum de 6% mers in 3000-4000rpm linistit pe drum gen Cheia-Brasov.

e un consum mediu cu viteze pana in 140

reply: nu am depasit 120 pe sosea. Si asa eram intr-a 6-a :lol:

 

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

e asa de frig acolo sa le foloseti acum?

reply: Acum e iarna. Au fost 12C si a plouat intens. Aveam costum de ploaie peste echipament. Nu am avut stress decat la ghete, unde sosetele si-au imprimat culoarea in pielea mea :D

 

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

depinde de model . ale mele sunt ok

reply: lumineaza nu zic, dar ma cam asteptam sa fac radiografie cu ele. Faza lunga e laser la mine, mai tare ca proiectoarele alea.

 

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

ia de la touratech, joasa si comoda eu am schimbat.o si e super

reply: touratech au preturi imense. Zumo la ei e 1500$ si l-am luat din magazin obisnuit cu 900$. Adica 600$ diferenta e mega HUGE. Am sa ma interesez de shaua aceea ca mi-au trimis un catalog pe cd acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aper ca ti-am dat sfaturile cele bune iar parerile mele ti-au fost de ajutor !

 

mai tine-ne la curent cu aventurile tale cu noua "matroana cu tatele lasate" vezi explicatii in topicul tau "Bike No9"

 

ehh, alta viata!

 

iaca un link pe unde sa-ti mai dezmortesti neuronii mecanici: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=34&fg=15

 

o sa-ti mai dau unul cu after-markets ptr boxere (au si ceva sei modificate frumos) dar cand mi-l amintesc ti-l trimit in pm

Editat de DDU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum probabil o sa radeti ca urmeaza cea mai idioata intrebare pusa vreodata:

 

Care este treaba cu "," castile enduro cu cozoroc. Folosesc la ceva? sau imi pot pastra lejer in continuare casca street pe care o am?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum probabil o sa radeti ca urmeaza cea mai idioata intrebare pusa vreodata:

 

Care este treaba cu "," castile enduro cu cozoroc. Folosesc la ceva? sau imi pot pastra lejer in continuare casca street pe care o am?

 

poti s-o folosesti linistit pe cea cu care te simti cel mai bine!

avand deflectorul/geamul si celel laterale poti spune ca esti bine protejat de curenti pe GSA.

cozorocul de la castile cross e ptr ca atunci cand dai in creengi ori iti sare noroi aruncat de cel din fata ta sa inchizi / protejezi prin punerea barbiei/capului in piept.

Castile cross sunt si muult mai usoare si aerisite deoarece ai nevoie la ce efort depui.

Eu folosesc un open-face (jet) in oras zi de zi, iar in ture lungi folosesc un Shark Evo (dual-homologation) care-mi este ok.

 

 

iaca si link-uyl cu aftermarketuri ptr bmw-uri unde-ti poti arunca cate un ochi ca idee sau poate nu:

http://www.motorradzubehoer-hornig.de/en/0..._Adventure.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inaugurat asfaltul azi :angry: :cheers:

Am pierdut balansul cand o parcam la munca si poc pe dreapta. Surprinzator se ridica usor, am antrenament cu nipra. Doar cateva zgarieturi pe protectia cilindrului. Se poarta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ti-ai luat inca EXP-uri, iti recomand sa reconsideri alegerea. Nu de alta dar, la acelasi pret probabil, poti sa iei Tourance-urile normale care dureaza cam de doua ori mai mult, fara diferente in aderenta. Eu am un cauciuc pe fata de 15.000km si as putea spune ca-i pe undeva pe la jumatea resursei, in timp ce spatele are 10.000km si abia se vede ca ar fi folosit.

 

Cat despre cozoroc, nu neaparat el e cel mai important la tipul asta de casca, ci barbia alungita care-ti aduce mult mai mult aer in mecla atunci cand situatia incepe sa devina complicata. O forestiera nu-i o mare problema, dar sa vezi ce nasol e cu o casca sport cand incepi sa urci, sa treci prin noroaie la viteza mica sau, ca deh, trebuie sa ridici mobra de pe jos.

 

Daca tragi putin de tine si de ea, poti sa ajungi pana la un consum de 4.5%, deci un rezervor te-ar putea duce mult peste 700km in caz de nevoie. Mai ales in Australia :angry: Saua poti sa o rezolvi mult mai ieftin la tapiter.

 

Eu unul vad o greseala in faptul ca ti-ai luat ESA. Amortizoarele nu sunt reconditionabile, iar in 50.000km se cam duc. Nu ma refer la "incep sa curga", ci calitatea suspensiei va fi compromisa mult cam dupa numarul asta de km. Daca vrei sa le schimbi, costa cam 1000E unul, in timp ce un set de Wilbers sau Ohlins e cam 1400E.

 

Multa bafta si bravos pentru alegere. Poate te vei plictisi de ea la un moment dat pentru ca, e drept, nu ofera cine-stie-ce senzatii pe sosea, insa, daca o intretii cum trebuie, o vei putea lasa amintire si stramosilor stramosilor tai. Ai grija doar la final drive :cheers:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...