eti_radu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Fost African Twinist, proaspat Adventurier transmit salutari grupului. Cine recomanda o lista de protectii diverse de la touratech (lambda sensor,abs, etc...) adica din punctul vostru de vedere ce ar merita luat? Numai bine, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Cati bani ai de cheltuit pe TT? As lua alea care se pun pe telelever, ceva pe rezervorul de frana fata, ala de la grupu spate de la linkage arm... In rest crashbar musai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Bani gasim, ideea e sa nu ma lacomesc ca la africana, plina de chestii de care nu era nevoie . despre care crash bars vorbim, cele care protejeaza alimentarea cu benzina? nu de alta dar Adv are deja crashbars standard. eu ma uitam la astea: -spoiler for original hand protectors -esa sensor protection -oil cooler protection -throttle potentiometer protection -brakefluid reservoir protection (numai pe spate) -abs sensor protection -manifold exhaust flap protection -drive shaft crash bungs -petrol line protection -headlight protector - transparent Si inca o intrebare pt posesori, cum se comporta faza scurta? sa ma apuc sa caut xenon sau nu? Pe africa nu aveam pb cu 2 faruri pe scurta, philips night vision bulbs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 22, 2011 Autor Share Postat Iulie 22, 2011 pune xenon pe scurta .. merita pune protectii pe cilindri, cardan culca o data moto de pe loc ..adica las.o usor si vezi punctele de contact acolo acopera daca nu inti pe aratura restul nu isi au sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 pune xenon pe scurta .. merita pune protectii pe cilindri, cardan culca o data moto de pe loc ..adica las.o usor si vezi punctele de contact acolo acopera daca nu inti pe aratura restul nu isi au sens Multzam de detalii si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 pune xenon pe scurta .. merita pune protectii pe cilindri, cardan culca o data moto de pe loc ..adica las.o usor si vezi punctele de contact acolo acopera daca nu inti pe aratura restul nu isi au sens Sunt de aceeasi parere,daca nu intri pe aratura nu merita sa dai banii pe toate protectiile alea. Au inventat astia protectii ptr orice! Daca ai proiectoare,mai merita xenon-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) Cine recomanda o lista de protectii diverse de la touratech (lambda sensor,abs, etc...) adica din punctul vostru de vedere ce ar merita luat? Eu am studiat mult catalogul TT si sincer nu mi s-a parut nimic prea interesant din toate "bucatile alea de metal". Mi-am luat in schimb saua (diferenta mare) dat tu daca ai ADV nu cred ca ai nevoie. M-ar mai tenta protectia de cardansi oil cooler protector. Restul, mi se par ca incarca cam fara rost; poate daca mergi mult in teren accidentat sa aiba sens. Mi se pare insa foarte bun un scut pt. motor si cel mai mult mi-a placut celoriginal BMW. -spoiler for original hand protectors -headlight protector - transparent Si inca o intrebare pt posesori, cum se comporta faza scurta? sa ma apuc sa caut xenon sau nu? Spoilerul de handguards TT am impresia ca este valabil doar pt modelele pana in 2007. Eu si Ianachim am luat de la BMW spoilerul mare pt modelele incepand cu 2008 (vezi lista de accesorii BMW) Din cate vad traiesti in Elvetia... acolo e voie cu "xenoane" improvizate?? In Austria este ilegal sa faci astfel de modificari; am vazut politia luandu-se de unul cu un Passat care avea asa ceva; in plus cred ca nici de inspectie nu as trece; nu ar fi exclus sa afecteze chiar si garantia ca pana la urma este ceva improvizat. Mai ales daca ai si proiectoare, nu cred ca este necesar. Headlight protector nu este omologat pt. drumurile publice. Editat Iulie 23, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 24, 2011 Admin Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) ..Pentru ca a venit vorba, acum ceva vreme am avut la hotel un client neamt, cu un Adv..om la 60 ani..simpatic si tare vorbaret..avea pe mobra la far si pe proiectoare xenon, chiar cu slabe irizatii bleu..mi-a confirmat ca sunt de 5000k. Am stat de vorba de una/alta vreo doua ore si printre altele l-am intrebat daca nu are probleme cu xenoanele dpdv legal..mi-a spus ca nu l-a oprit nimeni niciodata niciunde(si dupa cite abtipilduri avea pe coffere..umblase ceva..), dar ca odata la doi ani, cind vine vorba sa faca TUV-ul acasa la el, pur si simplu le da jos, face inspectia si pe urma le monteaza la loc.. Asa fac toti baietii destepti pe aici, mi-a zis razand.. Ma gandeam ce fac ceilalti , probabil se multumesc cu becuri normale sau isi comanda proiectoare cu led, ultimul "must have", cu care vezi absolut senzational @eti..ca sa fii mai linistit iti poti monta cele de 4300k, identice la culoare cu becurile halogen de fabrica si ai scapat de orice griji.. Editat Iulie 24, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Bani gasim, ideea e sa nu ma lacomesc ca la africana, plina de chestii de care nu era nevoie . despre care crash bars vorbim, cele care protejeaza alimentarea cu benzina? nu de alta dar Adv are deja crashbars standard. eu ma uitam la astea: -spoiler for original hand protectors -esa sensor protection -oil cooler protection -throttle potentiometer protection -brakefluid reservoir protection (numai pe spate) -abs sensor protection -manifold exhaust flap protection -drive shaft crash bungs -petrol line protection -headlight protector - transparent Si inca o intrebare pt posesori, cum se comporta faza scurta? sa ma apuc sa caut xenon sau nu? Pe africa nu aveam pb cu 2 faruri pe scurta, philips night vision bulbs. In functie de cat timp vrei s-o ai, eu iti recomand asa ceva link, iti protejeaza partea frontala a motorului de coroziune. Si neaparat protectie la cilindrii. Restul protectiilor le consider optionale. Eu am xenon, si nu as sta fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 In loc de fugliness-ul ala, mai bine un fenda extenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Eu am studiat mult catalogul TT si sincer nu mi s-a parut nimic prea interesant din toate "bucatile alea de metal". Mi-am luat in schimb saua (diferenta mare) dat tu daca ai ADV nu cred ca ai nevoie. M-ar mai tenta protectia de cardansi oil cooler protector. Restul, mi se par ca incarca cam fara rost; poate daca mergi mult in teren accidentat sa aiba sens. Mi se pare insa foarte bun un scut pt. motor si cel mai mult mi-a placut celoriginal BMW. Spoilerul de handguards TT am impresia ca este valabil doar pt modelele pana in 2007. Eu si Ianachim am luat de la BMW spoilerul mare pt modelele incepand cu 2008 (vezi lista de accesorii BMW) Din cate vad traiesti in Elvetia... acolo e voie cu "xenoane" improvizate?? In Austria este ilegal sa faci astfel de modificari; am vazut politia luandu-se de unul cu un Passat care avea asa ceva; in plus cred ca nici de inspectie nu as trece; nu ar fi exclus sa afecteze chiar si garantia ca pana la urma este ceva improvizat. Mai ales daca ai si proiectoare, nu cred ca este necesar. Headlight protector nu este omologat pt. drumurile publice. Mersi de detalii, intr adevar la un stil de drum pt urmatoarele 12 luni de 98% on road nu prea se merita toate maruntisurile alea. O sa fac o lista scurta si o sa elimin chestiile in plus. Nu am apucat sa ma uit prin catalogul BMW dar o sa arunc un ochi saptamana asta pt spoilere si scut motor sa vedem despre ce e vorba. Oricum aceste "mici"achizitii trebuie facute in etape ca sa ai satisfactia ca mai aduci cate o imbunatatire din cand in cand, nu sa dai iama la toate din day 1. Legat de xenon, in principiu politia nu are pb cu tine daca nu faci vreo duda, si si asa nu se uita nimeni in cartea vehiculului, decat doar daca ai nr de inmatriculare din "afara" . Africana am avut o inmatriculata pe RO cand am venit aici, la inspectia tehnica in vederea inmatricularii in CH nu au zis absolut nimic de proiectoarele de ceata (2x55W) si nici nu le au trecut in cartea de inmantriculare (spre deosebire de esapament si discuri de frana pe care le au mentionat ca non standard si le au trecut pe hartie). Tot ce e imp pt ei este sa aiba acel semn EXX, omologare europeana. O sa ma mai interesez pe tema asta la un service de "cartier", am vazut destule mobre super sport / naked care umbla cu xenon, deci banuiesc ca nu o sa fie vreo problema. In functie de cat timp vrei s-o ai, eu iti recomand asa ceva link, iti protejeaza partea frontala a motorului de coroziune. Si neaparat protectie la cilindrii. Restul protectiilor le consider optionale. Eu am xenon, si nu as sta fara. Multzam. Din pacate nu am acces la ebay de la munca, o sa ma documentez de acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2011 Admin Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Daa? Tare ma mir la ce aud de la tine..! Cum si-or permite aia sa mearga cu improvizatii de-astea in far? Este la fel de adevarat ca Elvetia si Germania nu se compara cu Austria . Trag concluzia ca in Austria sunt cei mai corecti si imaculati oameni, nuferi, nu altceva.. Editat Iulie 25, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Avand in vedere ca momentan nu sunt intr-o tara unde se vorbeste germana, am gasit cam greu ultimul numar al revistei Motorrad, ca sa vad ce s-a intamplat in finala Alpen Masters 2011. Eram curios cu atat mai mult cu cat R1200GS a castigat editia 2010 si automat a participat si anul acesta. Se pare ca inca nu si-a gasit "nasul" cand vine vorba de drumurile alpine asa ca si in 2011 GS si-a mentinut statutul de Regina Alpilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) Avand in vedere ca momentan nu sunt intr-o tara unde se vorbeste germana, am gasit cam greu ultimul numar al revistei Motorrad, ca sa vad ce s-a intamplat in finala Alpen Masters 2011. Eram curios cu atat mai mult cu cat R1200GS a castigat editia 2010 si automat a participat si anul acesta. Se pare ca inca nu si-a gasit "nasul" cand vine vorba de drumurile alpine asa ca si in 2011 GS si-a mentinut statutul de Regina Alpilor. Asta nu spune mare lucru, decat poate pentru cei care se inchina acestui model. Obiectivitatea celor care fac acest test este indoielnica, asadar nu stiu ce relevanta are. "Nasul" nu si-l poate gasi, el este regele...sau regina, aceasta titulatura este suprema, nu exista nimic peste. Drumuri bune. Am uitat sa spun: Vive la reine! Editat Iulie 28, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 29, 2011 Autor Share Postat Iulie 29, 2011 Avand in vedere ca momentan nu sunt intr-o tara unde se vorbeste germana, am gasit cam greu ultimul numar al revistei Motorrad, ca sa vad ce s-a intamplat in finala Alpen Masters 2011. Eram curios cu atat mai mult cu cat R1200GS a castigat editia 2010 si automat a participat si anul acesta. Se pare ca inca nu si-a gasit "nasul" cand vine vorba de drumurile alpine asa ca si in 2011 GS si-a mentinut statutul de Regina Alpilor. neneaaa vlad eu cand o sa ma fac mare asa ca mata o din asta o sa "vleau" o "reghina" .......daca o sa si stiu sa ma las pe EA acum fara cioace r 1200 r pentru alpi si virajelor lor e mult mai adecvata un singur minus i.as putea gasi REZERVOR MIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Asta nu spune mare lucru, decat poate pentru cei care se inchina acestui model. Nici pe topicul dedicat nu mai putem sa ne simtim bine? p.s. tocmai am vazut ca pana si in Italia, tara cu "ceva" traditie moto, GS e no. 1, la dstanta maaare de locul 2, Multistrada. (vanzari pe primele 6 luni 2011) Obiectivitatea celor care fac acest test este indoielnica, asadar nu stiu ce relevanta are. Mda, ai dreptate, stii tu ce stii r 1200 r pentru alpi si virajelor lor e mult mai adecvata un singur minus i.as putea gasi REZERVOR MIC Dupa cum ai vazut, in Alpi sunt benzinarii peste tot, nu-i problema. Abia astept sa vad finala la anu' cand probabil se vor intalni cele 3 duble castigatoare: noul V-Strom, noul R si GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Nici pe topicul dedicat nu mai putem sa ne simtim bine? Poti sa te simti bine unde vrei, asta nu inseamna ca ce spui are vreun sens vis-a-vis de modelul discutat. p.s. tocmai am vazut ca pana si in Italia, tara cu "ceva" traditie moto, GS e no. 1, la dstanta maaare de locul 2, Multistrada. (vanzari pe primele 6 luni 2011) Pai parca era vorba de finala mult discutata Alpin Masters 2011, unde cateva modele s-au intrecut pentru asa-zisa suprematie, ce treaba are faptul ca modelul respectiv este foarte vandut?-sunt multi carora le place si punct, sau poate imi lipsesc mie informatiile unui fin cunoscator asa cum probabil crezi ca esti. Voie buna. Editat Iulie 31, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 @khk, chiar am cautat dar n-am gasit si mor de curiozitate... care-s ultimii 10 castigatori la susa revistei nemtesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Poti sa te simti bine unde vrei, asta nu inseamna ca ce spui are vreun sens vis-a-vis de modelul discutat. Pai parca era vorba de finala mult discutata Alpin Masters 2011, unde cateva modele s-au intrecut pentru asa-zisa suprematie, ce treaba are faptul ca modelul respectiv este foarte vandut?-sunt multi carora le place si punct, sau poate imi lipsesc mie informatiile unui fin cunoscator asa cum probabil crezi ca esti. De fapt... care e problema ta?? Cu ce ti-am gresit eu tie de ai atitudinea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 (editat) De fapt... care e problema ta?? Cu ce ti-am gresit eu tie de ai atitudinea asta? il tot iau e pe curbe la drum si e suparat ca nu are BMW tu fafa tu nu le mai lua in seama de rautati feminine hai sa.ti zic mi.am luat un "VUITON" asortat la jentile cu spite ... o nebuie Editat August 2, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) il tot iau e pe curbe la drum si e suparat ca nu are BMW tu fafa tu nu le mai lua in seama de rautati feminine hai sa.ti zic mi.am luat un "VUITON" asortat la jentile cu spite ... o nebuie Mai Cristi, dar ce perspicac esti! Dar cum de ti-ai dat seama ca eu eram mai lent? aaaaa, probabil ma vedeai in oglinda retrovizoare incarcat cu laterale si top-case plus pasager si tot nu dispaream... Apropos de "VUITTON", am si eu tank-bag Jimmy Ciu(ciu) care se asorteza cu orice vrei tu. Imi place casca ta! e genul half-helmet in care poti sa si gatesti la o adica si merge de minune cu R1200GS...regina Alpilor. Intrebare: Daca R1200 GS este regina Alpilor, ce este R1200 GS ADV? cumva regele? Daca da, atunci Vive le roi! Drumuri bune si uscate sa aveti. Editat August 2, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer asa sa mai agite spiritele un pic..sa vezi atunci dezbateri aprinse 4 cilindrii vs 3 vs 2V vs boxer vs.... Un singur lucru e de apreciat, cu cat mai multe feluri cu atat mai mare paleta de optiuni care sa se potriveasca fiecarui calaretz... din pacate la preturi se pare ca se aplica spiritul de turma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer .. Acum am dat un search pe google si am aflat si eu mai multe info despre modelul asta ...foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 sarumana nenea bogdane ceai cu nenea vlad baiat subtire sa fi iubit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.