Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am studiat mult catalogul TT si sincer nu mi s-a parut nimic prea interesant din toate "bucatile alea de metal". Mi-am luat in schimb saua (diferenta mare) dat tu daca ai ADV nu cred ca ai nevoie.

M-ar mai tenta protectia de cardansi oil cooler protector. Restul, mi se par ca incarca cam fara rost; poate daca mergi mult in teren accidentat sa aiba sens.

 

Mi se pare insa foarte bun un scut pt. motor si cel mai mult mi-a placut celoriginal BMW.

 

 

 

Spoilerul de handguards TT am impresia ca este valabil doar pt modelele pana in 2007. Eu si Ianachim am luat de la BMW spoilerul mare pt modelele incepand cu 2008 (vezi lista de accesorii BMW)

 

Din cate vad traiesti in Elvetia... acolo e voie cu "xenoane" improvizate?? In Austria este ilegal sa faci astfel de modificari; am vazut politia luandu-se de unul cu un Passat care avea asa ceva; in plus cred ca nici de inspectie nu as trece; nu ar fi exclus sa afecteze chiar si garantia ca pana la urma este ceva improvizat.

Mai ales daca ai si proiectoare, nu cred ca este necesar.

 

Headlight protector nu este omologat pt. drumurile publice.

 

Mersi de detalii, intr adevar la un stil de drum pt urmatoarele 12 luni de 98% on road nu prea se merita toate maruntisurile alea. O sa fac o lista scurta si o sa elimin chestiile in plus. Nu am apucat sa ma uit prin catalogul BMW dar o sa arunc un ochi saptamana asta pt spoilere si scut motor sa vedem despre ce e vorba. Oricum aceste "mici"achizitii trebuie facute in etape ca sa ai satisfactia ca mai aduci cate o imbunatatire din cand in cand, nu sa dai iama la toate din day 1.

 

 

Legat de xenon, in principiu politia nu are pb cu tine daca nu faci vreo duda, si si asa nu se uita nimeni in cartea vehiculului, decat doar daca ai nr de inmatriculare din "afara" :). Africana am avut o inmatriculata pe RO cand am venit aici, la inspectia tehnica in vederea inmatricularii in CH nu au zis absolut nimic de proiectoarele de ceata (2x55W) si nici nu le au trecut in cartea de inmantriculare (spre deosebire de esapament si discuri de frana pe care le au mentionat ca non standard si le au trecut pe hartie). Tot ce e imp pt ei este sa aiba acel semn EXX, omologare europeana. O sa ma mai interesez pe tema asta la un service de "cartier", am vazut destule mobre super sport / naked care umbla cu xenon, deci banuiesc ca nu o sa fie vreo problema.

 

In functie de cat timp vrei s-o ai, eu iti recomand asa ceva link, iti protejeaza partea frontala a motorului de coroziune. Si neaparat protectie la cilindrii. Restul protectiilor le consider optionale.

 

Eu am xenon, si nu as sta fara. :cheers:

 

 

Multzam. Din pacate nu am acces la ebay de la munca, o sa ma documentez de acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daa?

Tare ma mir la ce aud de la tine..!

Cum si-or permite aia sa mearga cu improvizatii de-astea in far? :lol:

Este la fel de adevarat ca Elvetia si Germania nu se compara cu Austria :rolleyes: .

Trag concluzia ca in Austria sunt cei mai corecti si imaculati oameni, nuferi, nu altceva.. :rusinica:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca momentan nu sunt intr-o tara unde se vorbeste germana, am gasit cam greu ultimul numar al revistei Motorrad, ca sa vad ce s-a intamplat in finala Alpen Masters 2011.

Eram curios cu atat mai mult cu cat R1200GS a castigat editia 2010 si automat a participat si anul acesta.

 

Se pare ca inca nu si-a gasit "nasul" cand vine vorba de drumurile alpine asa ca si in 2011 GS si-a mentinut statutul de Regina Alpilor. :banana:

 

post-9546-0-82112500-1311842097_thumb.jpgpost-9546-0-81747700-1311842126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca momentan nu sunt intr-o tara unde se vorbeste germana, am gasit cam greu ultimul numar al revistei Motorrad, ca sa vad ce s-a intamplat in finala Alpen Masters 2011.

Eram curios cu atat mai mult cu cat R1200GS a castigat editia 2010 si automat a participat si anul acesta.

 

Se pare ca inca nu si-a gasit "nasul" cand vine vorba de drumurile alpine asa ca si in 2011 GS si-a mentinut statutul de Regina Alpilor. :banana:

 

post-9546-0-82112500-1311842097_thumb.jpgpost-9546-0-81747700-1311842126_thumb.jpg

 

Asta nu spune mare lucru, decat poate pentru cei care se inchina acestui model.

 

Obiectivitatea celor care fac acest test este indoielnica, asadar nu stiu ce relevanta are.

 

"Nasul" nu si-l poate gasi, el este regele...sau regina, aceasta titulatura este suprema, nu exista nimic peste.

 

Drumuri bune.

 

Am uitat sa spun:

 

Vive la reine!

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca momentan nu sunt intr-o tara unde se vorbeste germana, am gasit cam greu ultimul numar al revistei Motorrad, ca sa vad ce s-a intamplat in finala Alpen Masters 2011.

Eram curios cu atat mai mult cu cat R1200GS a castigat editia 2010 si automat a participat si anul acesta.

 

Se pare ca inca nu si-a gasit "nasul" cand vine vorba de drumurile alpine asa ca si in 2011 GS si-a mentinut statutul de Regina Alpilor. :banana:

 

post-9546-0-82112500-1311842097_thumb.jpgpost-9546-0-81747700-1311842126_thumb.jpg

 

 

neneaaa vlad

eu cand o sa ma fac mare asa ca mata o din asta o sa "vleau"

 

o "reghina" .......daca o sa si stiu sa ma las pe EA

 

acum fara cioace

 

r 1200 r pentru alpi si virajelor lor e mult mai adecvata

un singur minus i.as putea gasi

 

REZERVOR MIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu spune mare lucru, decat poate pentru cei care se inchina acestui model.

 

Nici pe topicul dedicat nu mai putem sa ne simtim bine? :rolleyes:

 

p.s. tocmai am vazut ca pana si in Italia, tara cu "ceva" traditie moto, GS e no. 1, la dstanta maaare de locul 2, Multistrada. (vanzari pe primele 6 luni 2011)

 

Obiectivitatea celor care fac acest test este indoielnica, asadar nu stiu ce relevanta are.

 

Mda, ai dreptate, stii tu ce stii :crack:

 

r 1200 r pentru alpi si virajelor lor e mult mai adecvata

un singur minus i.as putea gasi

REZERVOR MIC

 

Dupa cum ai vazut, in Alpi sunt benzinarii peste tot, nu-i problema.

 

Abia astept sa vad finala la anu' cand probabil se vor intalni cele 3 duble castigatoare: noul V-Strom, noul R si GS. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici pe topicul dedicat nu mai putem sa ne simtim bine? :rolleyes:

 

Poti sa te simti bine unde vrei, asta nu inseamna ca ce spui are vreun sens vis-a-vis de modelul discutat.

 

p.s. tocmai am vazut ca pana si in Italia, tara cu "ceva" traditie moto, GS e no. 1, la dstanta maaare de locul 2, Multistrada. (vanzari pe primele 6 luni 2011)

 

Pai parca era vorba de finala mult discutata Alpin Masters 2011, unde cateva modele s-au intrecut pentru asa-zisa suprematie, ce treaba are faptul ca modelul respectiv este foarte vandut?-sunt multi carora le place si punct, sau poate imi lipsesc mie informatiile unui fin cunoscator asa cum probabil crezi ca esti.

 

Voie buna.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te simti bine unde vrei, asta nu inseamna ca ce spui are vreun sens vis-a-vis de modelul discutat.

 

Pai parca era vorba de finala mult discutata Alpin Masters 2011, unde cateva modele s-au intrecut pentru asa-zisa suprematie, ce treaba are faptul ca modelul respectiv este foarte vandut?-sunt multi carora le place si punct, sau poate imi lipsesc mie informatiile unui fin cunoscator asa cum probabil crezi ca esti.

 

De fapt... care e problema ta?? Cu ce ti-am gresit eu tie de ai atitudinea asta? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt... care e problema ta?? Cu ce ti-am gresit eu tie de ai atitudinea asta? :moron:

 

il tot iau e pe curbe la drum si e suparat ca nu are BMW :crack:

 

tu fafa tu

nu le mai lua in seama de rautati feminine

 

hai sa.ti zic

 

mi.am luat un "VUITON" asortat la jentile cu spite ... o nebuie :banana:

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il tot iau e pe curbe la drum si e suparat ca nu are BMW :crack:

 

tu fafa tu

nu le mai lua in seama de rautati feminine

 

hai sa.ti zic

 

mi.am luat un "VUITON" asortat la jentile cu spite ... o nebuie :banana:

 

Mai Cristi, dar ce perspicac esti! :laugh:

 

Dar cum de ti-ai dat seama ca eu eram mai lent?

 

aaaaa, probabil ma vedeai in oglinda retrovizoare incarcat cu laterale si top-case plus pasager si tot nu dispaream...

 

Apropos de "VUITTON", am si eu tank-bag Jimmy Ciu(ciu) care se asorteza cu orice vrei tu.

 

Imi place casca ta! e genul half-helmet in care poti sa si gatesti la o adica si merge de minune cu R1200GS...regina Alpilor. :crack:

 

Intrebare: Daca R1200 GS este regina Alpilor, ce este R1200 GS ADV? cumva regele?

 

Daca da, atunci Vive le roi!

 

Drumuri bune si uscate sa aveti. :ok:

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer asa sa mai agite spiritele un pic..sa vezi atunci dezbateri aprinse 4 cilindrii vs 3 vs 2V vs boxer vs....

 

Un singur lucru e de apreciat, cu cat mai multe feluri cu atat mai mare paleta de optiuni care sa se potriveasca fiecarui calaretz... din pacate la preturi se pare ca se aplica spiritul de turma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator PopaCosmin
La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer ..

 

Acum am dat un search pe google si am aflat si eu mai multe info despre modelul asta ...foarte tare :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sarumana nenea bogdane ceai cu nenea vlad baiat subtire sa fi iubit

Sa traiesti Pompi, nu am nimic cu nimeni, eu ma refer strict la modelul discutat si la argumentele aduse.

 

Daca domnul"fin" in cauza o ia personal, e problema lui. Probabil se gandeste ca de unde am mai aparut si eu sa-l contrazic pe "Il comandante" cand vorbeste, nu-i asa, de "regina Alpilor", chiar daca eu nu posed acest model, dar m-am dat pe el fiind irelevant pentru o parere obiectiva.

 

Acum sa afirmi ca daca ai modelul respectiv si mai ales daca il vezi si pe coperta unei reviste moto, faptul ca nu si-a gasit "nasul" pe drumurile alpine pentru ca asa zic unii din revista, eu cred ca este superflu.

 

Altfel, numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ca sa fii rege(sau regina )nu-i usor trebuie sa te tii tare sa primesti si lovituri si critici, mi se pare legitima curiozitatea DE CE ? omu vrea sa stie mai multe despre cine conduce poate nu are timp si cunostinte de germana sa citeasca-n germana tot fel de reviste moto cum face Vlad nu-i sariti in cap, fiecare lauda ce are, pe de alta parte dupa parerea mea orice moto ai avea tot iti doresti un 1200GSA numai ca multi nu recunosc, cu asta poti sa cari la greu bagaje, merge la fel de bine si-n touring ca si una dedicata, si-n off-road depinde de calaret cum stie s-o ,,struneasca ",nu mai vorbesc de confort,pentru rider si mai ales pt. pasager, mobrele astea nu mor de la drum ci mai degraba de la cazaturi, singurul neajuns si de neajuns ar fi pretul si de-aici tot felu' de frustrari si struguri acri.

numa' bine si la mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asigur ca daca imi doream acest model il aveam, asadar prezumtia falsa si totodata exagerata pe care o faci ca vroiam acest model dar strugurii sunt prea departe si frustrarile prea mari, sunt nelalocul lor, asta ca sa nu zic ca bati putin campii.

 

Eu nu cred ca fiecare si-ar dori acest model, cum afirmi, sau ca fiecare lauda ce are, probabil asa faci tu, insa daca ai gandi matur sau altfel decat o faci, ti-ai da seama ca generalizarea pe care o invoci aici este lipsita de orice logica.

 

Afirmatia cu bagajele este pur si simplu amuzanta, acelasi volum de bagaje si chiar mai mare, il poti cara foarte bine si cu un Varadero, Super Tenere, Transalp, Africa Twin, etc, etc.

 

Credeam ca poti veni cu argumente viabile si care se bazeaza pe o experienta proprie sau pe experienta altora in domeniu, nu sa spui ca "mobrele astea nu mor de la drum ci mai degraba de la cazaturi" si sa te astepti sa te mai si creada lumea.

 

Asadar, sunt de acord ca poti merge oriunde si pe orice fel de drum cu acest model si poti cara un oarecare volum de bagaje si pasagerul sta impecabil si... si... si..., insa aceleasi lucruri le poti face foarte bine si cu alte modele, nu mai dau exemple acum.

 

Pana la urma revin la prima idee scrisa ca si replica la ce a zis Vlad, ce face acest model "Regina Alpilor"?

 

As aprecia niste raspusuri care sa nu fie de ordin personal de genul, esti frustrat, sau nu-ti permiti, sau mai stiu eu ce probleme psihice invocate, sunt sigur ca posesorii acestui model se ridica peste acest gen de abordare.

 

Asadar, drumuri uscate sa avem pe care sa mergem si cu una si cu alta, pana la urma conteaza senzatia pe care o are fiecare cand urca pe motorul sau drag.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma revin la prima idee scrisa ca si replica la ce a zis Vlad, ce face acest model "Regina Alpilor"?

Raspunsul este foarte simplu! Participarea masiva la capital si reclama a BMW in revista care organizeaza testul. Daca doi ani a castigat V-Stromul a fost pt ca in acea perioada GS era plin de greseli de proiectare si ar fi fost prea cusuta cu ata alba. Acum majoritatea lipsurilor au fost remediate si GS-ul a ajuns in top. Dupa mine daca ar fi un test cinstit, respectant criteriile presupuse, acum, castigator ar fi Multistrada si la mare distanta de celelalte. Si asta pt ca pretul de vanzare nu este luat in considerare in niciun fel, pt ca daca ar fi, tot V-Stromul ar fi in frunte, mai ales dupa ce l-au modernizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul este foarte simplu! Participarea masiva la capital si reclama a BMW in revista care organizeaza testul. Daca doi ani a castigat V-Stromul a fost pt ca in acea perioada GS era plin de greseli de proiectare si ar fi fost prea cusuta cu ata alba. Acum majoritatea lipsurilor au fost remediate si GS-ul a ajuns in top. Dupa mine daca ar fi un test cinstit, respectant criteriile presupuse, acum, castigator ar fi Multistrada si la mare distanta de celelalte. Si asta pt ca pretul de vanzare nu este luat in considerare in niciun fel, pt ca daca ar fi, tot V-Stromul ar fi in frunte, mai ales dupa ce l-au modernizat.

 

La asta ma refeream si eu cand am spus ca obiectivitatea lor, a celor care fac aceste teste e indoielnica, si este adevarat ca noul GS este mai bun calitativ fata de vechile modele,insa sa afirmi ca nu exista nimic peste mi se pare absolut exagerat. Multistrada ca design mi se pare o reusita, italienii sunt f buni la asta, dar sunt rezervat in privinta fiabilitatii motorului si rezistentei la orice fel de drum.

 

In alta ordine de idei, miss BMW Camp merita titlul, frumoasa motocicleta!

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bogdanii, aloo, nu mai rasuciti cutitul in rana.. :rolleyes:

Din pacate mass media, alaturi de biserica sunt cele mai nenorocite arme de spalare a creierelor, de manevra a maselor!

Trist este ca sunt milioane care (inca) nu realizeaza asta..!

Poate ca omul este unul dintre ei..

Nu putem spera decit sa-si revina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu nu cred ca fiecare si-ar dori acest model, cum afirmi, sau ca fiecare lauda ce are, probabil asa faci tu, insa daca ai gandi matur sau altfel decat o faci, ti-ai da seama ca generalizarea pe care o invoci aici este lipsita de orice logica.

 

-asa am zis si eu inainte sa-mi schimb Dacia si mobrele, bune, fiabile, acum insa imi dau seama ca nu am gandit matur.

- aia cu strugurii si frustrarile se cam intampla in general, poate nu e cazul tau si eu am o frustrare ca inca nu-l pot avea.

 

Afirmatia cu bagajele este pur si simplu amuzanta, acelasi volum de bagaje si chiar mai mare, il poti cara foarte bine si cu un Varadero, Super Tenere, Transalp, Africa Twin, etc, etc.

 

-poate daca sacrifici locul pasagerului si confortul.

 

 

Credeam ca poti veni cu argumente viabile si care se bazeaza pe o experienta proprie sau pe experienta altora in domeniu, nu sa spui ca "mobrele astea nu mor de la drum ci mai degraba de la cazaturi" si sa te astepti sa te mai si creada lumea.

 

-cazuri izolate si acelea probabil antireclama.

 

-argumente si pareri obiective poti obtine doar de la cei care participa efectiv la teste, de la cei care fac inconjurul lumii, prieteni proprietari,cat il priveste pe al meu, nu-l prea laud se poate si mai bine ,in fond dupa ce am testat, documentat,net-uit am dreptul la o parere daca-mi dai voie nu?

 

Asadar, sunt de acord ca poti merge oriunde si pe orice fel de drum cu acest model si poti cara un oarecare volum de bagaje si pasagerul sta impecabil si... si... si..., insa aceleasi lucruri le poti face foarte bine si cu alte modele.

 

-am auzit de la cunoscatori ca spatele magarului e la fel de puternic ca al unui cal, pui la fel de mult dar il tii de "gura"ca nu mai ai loc :grinbandit:

 

1200GSA ? D I V I N .

Numa' bine la toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...