Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Daca va cumparati placute Ferodo la 1200... vedeti ca nu bate codul de pe site cu ce aveti voi nevoie. FDB 2124 is mai lungi cu vreo 3 4 mm decat slotul din etrier, asa ca aveti nevoie de FDB 2125 ;) Platinum sau ST.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

voi unde faceti reviziile si cine este taticul lor la mecanica? tre sa fac revizia de 10000km si as vrea sa fie cineva in tema.....nu mai am cunostinta de persoane cu experienta la service-ul din Buc.

Multam!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti fie teama, mergi cu incredere la Bavaria - testerul pe care il au ei nu-l gasesti pe toate drumurile!

 

Daca nu tii neaparat la diagnoza - care este inclusa in costul reviziei si CARE SPUNE MULTE DESPRE PARAMETRII MOTORULUI - un ulei si un filtru de ulei le poti schimba singur, acasa.

In plus, daca motorul are o singura axa cu came, trebuie sa stii sa-i reglezi jocul la supape.

 

Tu chiar crezi ca la numarul de bucati - atat GS cat si RT (politie) - vandute, pentru baietii de acolo reviziile mai sunt un semn de intrebare?

 

Cu cat platesti mai putin daca te duci la "un cineva care le stie pe toate" ? Se merita oare?

In plus - ca si la masini de altfel - la revanzare o carte de service stampilata la zi ... face destul de mult!

 

In general, in Romania mersul la service - atat la motociclete cat si la masini - este comparabila cu vizita la doctor: mergi doar atunci cand nu mai poti, sau - mai trist - cand e prea tarziu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu TAU

bavaria mai ales daca e moto in grantie

 

dar daca vrei sa faci o plimbare

 

...budapesta service autorizat BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va cumparati placute Ferodo la 1200... vedeti ca nu bate codul de pe site cu ce aveti voi nevoie. FDB 2124 is mai lungi cu vreo 3 4 mm decat slotul din etrier, asa ca aveti nevoie de FDB 2125 ;) Platinum sau ST.

 

 

sa ma p...s pe el de ferodo

la primul gsa am pus pe spate si mi au mancat discul ATENTIEEEEE

 

pentru spate la bmw gsa sunt identice cu cele de pe fata de la KTM 950/990

 

dar nu as mai pune nici gratis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care sunt diferentele intre 1200gs din 2006 si cel din 2007, de genul celor care se pot vedea intr-o fotografie, pentru ca cele tehnice le-am gasit pe internet.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ma p...s pe el de ferodo

la primul gsa am pus pe spate si mi au mancat discul ATENTIEEEEE

 

pentru spate la bmw gsa sunt identice cu cele de pe fata de la KTM 950/990

 

dar nu as mai pune nici gratis

Pai depinde de care Ferodo :) Eu numa ferodo pun de cand am boxere (80k km+) si nu am avut griji de genul. Da, mananca discul, da nu era nimic iesit din comun.

Cum zic, ferodo pentru BMW, din ce m-am documentat eu, este Platinum si ST - sintered. Eu doar platinum foloseam si poate de aia nu am avut neplaceri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu as mai folosi Ferodo. Am schimbat la un moment dat si in 2-3 mii de km o placuta s-a tocit complet iar cealalta numai cateva zecimi. Cand le-am demontat cea tocita prematur era moale" ca creta "(cacofonie pt caliatatea de kakat), cealalta cu duritatea normala a unei placute. Ambalajul placutelor original si made in italy pe ele, dar bag mama-n foc ca erau China. Etrierul respectiv nu avea nici o problema functionand perfect inainte si dupa cu alte modele de placute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic... pareri si pareri. :)

 

Conteaza si in ce regikm le folosesti, banuiesc. Daca esti tot cu picioru pe frane normal ca apar neplaceri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care sunt diferentele intre 1200gs din 2006 si cel din 2007, de genul celor care se pot vedea intr-o fotografie, pentru ca cele tehnice le-am gasit pe internet.Mersi.

 

Optic nu au existat diferente intre 2004 si 2007 inclusiv, abia dupa facelift-ul din 2008.

Poate doar anumite culori existente sau nu in anumiti ani.

 

Inteleg ca te-ai documentat dar atentie ca 2006 este un an "tricky"; in august/septembrie 2006 au aparut deja modelele 2007 si desi prima inmatriculare este 2006, pot fi ambele variante. Diferenta mare dupa cum stii a fost ca la modelul 2007 au scos controversatul sistem de amplificare a fortei de franare si a aparut optional computerul de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic... pareri si pareri. :)

 

Conteaza si in ce regikm le folosesti, banuiesc. Daca esti tot cu picioru pe frane normal ca apar neplaceri :)

In cazul meu doar una dintre placute avea probleme. Nu aveam cum sa-i grabesc sfarsitul printr-o proasta sau agresiva utilizare. Pur si simplu rebut de fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic... pareri si pareri. :)

 

Conteaza si in ce regikm le folosesti, banuiesc. Daca esti tot cu picioru pe frane normal ca apar neplaceri :)

 

 

stii ca e f ciudat

desi trag 90% frana de fata pentru ca sistemul cupleaza si spatele

iar direct picior folosesc doar cand e strict nevoie

 

placutele de spate se uzeaza de 2 ori mai repede...... decat cele de fata

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placutele de spate se uzeaza de 2 ori mai repede...... decat cele de fata

Sa fie oare pentru ca pe fata ai doua discuri si pe spate numai unu? Si placutele de pe fata is mai mari ca alea de pe spate, ca si suprafata zic :)

 

Nu iti fa griji, asa schimb si eu, un set pe fata 2 pe spate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti fie teama, mergi cu incredere la Bavaria - testerul pe care il au ei nu-l gasesti pe toate drumurile!

 

Daca nu tii neaparat la diagnoza - care este inclusa in costul reviziei si CARE SPUNE MULTE DESPRE PARAMETRII MOTORULUI - un ulei si un filtru de ulei le poti schimba singur, acasa.

In plus, daca motorul are o singura axa cu came, trebuie sa stii sa-i reglezi jocul la supape.

 

Tu chiar crezi ca la numarul de bucati - atat GS cat si RT (politie) - vandute, pentru baietii de acolo reviziile mai sunt un semn de intrebare?

 

Cu cat platesti mai putin daca te duci la "un cineva care le stie pe toate" ? Se merita oare?

In plus - ca si la masini de altfel - la revanzare o carte de service stampilata la zi ... face destul de mult!

 

In general, in Romania mersul la service - atat la motociclete cat si la masini - este comparabila cu vizita la doctor: mergi doar atunci cand nu mai poti, sau - mai trist - cand e prea tarziu!

 

 

 

am facut deja programarea, insa mi-as fi dorit sa stiu un "medic de familie" care sa si poata comunica cu mine, de preferat din cadrul Bavaria (asa cum era Tibi)....chiar si cu Tibi(care a intervenit mult prea tarziu) am fost dezamagit total de acest service. Patania mea a presupus inlocuirea unei piese (SIGUR e senzorul de turatie - aprox 200 euro fara manopera) ca sa se constate dupa alte cateva interventii esuate ca din cauza mizeriei se bloca clapeta de la acceleratie (F650GS)....pacalit si cu banii luati.

Asta avem cu asta defilam....

Multam de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre defelctorul Touratech pentru parbriz ... crede-ma, sunt bani aruncati!

Daca vrei un parbriz adevarat de touring - cu care sa poti merge cu casca deschisa si sa auzi doar motorul, sa nu te murdaresti pe geaca - mai ales pe maneci si in zona umerilor ... crede-ma, VStream este solutia

Salutare. Acum doua zile m-am intors din miniexcursia la Istanbul, in care am avut in premiera montat deflectorul Touratech (era comandat deja de vreo 2 saptamani), aparatoarea spate de la Puig, topcase-ul si un "full-load" cu pasager si bagaje pest ebagaje... Am prins si ploi si drumuri mai putin curate, asa ca am observat si imbunatatirea in protectia la jeg, care n-a mai ajuns asa de sus si peste tot, dar in continuare imi stropeste un pic partea din spate a motocicletei si arunca putin si pe valize... o sa revin cu poze.

 

Oricum, mobra arunca foarte urat apa / noroiul, deci nu-mi prea fac sperante sa o pot "cuminti" de tot. Cam asa arata saptamana trecuta, dupa cateva balti (din pacate nu se vede in poza cat de murdara era cu adevarat, era acoperita toata de noroi, din bot pana in ultimul coltisor al case-urilor):

IMG_2628.jpg

 

Referitor la deflector insa, pot spune ca a fost o surpriza placuta. Cel putin pentru mine (1,83 si saua originala de GSA) a facut diferenta, adica cei cativa cm ai lui au reusit sa-mi dea aerul undeva in zona ochilor si acum NU MAI AM ZGOMOT IN CASCA! Bairam! :)) Nu pot sa merg cu viziera deschisa complet, ptr risc sa-mi intre ceva in ochi, insa cred ca e chiar mai bine asa, ptr ca merg cu ea semideschisa si ma mai ventilez cat de cat. Am coborat parbrizul cu 1 pas pentru ca mi s-a parut ca opune o rezistenta prea mare in pozitie verticala si e in continuare ok. Banuiesc ca VStream-ul e ceva mai serios, dar mizeria asta mica poate fi un compromis decent.

 

Interesant e ca acum aud motorul foarte clar si la peste 120-130 km/h cu incarcatura, cand motorul se duce spre 5000 in treapta a 6a, sunetul motorului devine foarte puternic spre deranjant, chestie care ma face sa caut sa raman in plaja asta de turatie si viteza. E posibil ca fara pasager sa fie altfel, dar nu cred. Am vazut ca si in 6000 de ture zgomotul e cam acelasi. Si nu ma refer deci la zgomotul facut cand deschid gazul, ci la viteza constanta. Consumul cred ca incepe sa sara si el destul de brusc dupa acest prag. Asa, mers pana in 120-130 si fara s-o las sub 90-100, mi-a luat 5.7, ceea ce e chiar de bun simt, nu? Bine, si la intoarcerea spre casa a trebuit sa completez cu ulei, dar asta e alta discutie... :)

 

 

daca stii ca iesi si off pastreaza anakke ... e mai cramponat

daca bagi mai mult asfalt si te gandesi si la toamna mergi pe metzeler

pt grip mai bun pe umed este exp ul

Trebuie sa schimb si eu anvelopa spate. E un Tourance EXP si mi s-a parut o anvelopa decenta... am trecut si prin cateva namoale cu ea, dar mai mult din inertie si cu ceva echilibristica. Nu o sa pun TKC sau ceva similar pentru ca merg mult pe asfalt, uneori destul de tare si nu mi-ar place sa ma simt restrictionat de anvelope. Din cate am vazut, poti sa faci multe cu TKC-urile, dar daca mergi mai tare se incing si se uzeaza foarte repede.

 

Intrebarea ar fi a incercat cineva Pirelli Scorpion Trail? Ma atrage ca pare o anvelopa un pic mai sportiva decat EXP-ul si nu cred ca voi mai simti rontaitul pe care il simt acum la viteza mica si cand incep sa ma aplec stanga-dreapta. Pe de alta parte ma gandesc ca poate ar fi mai intelept sa merg pe EXP in continuare, fiind probate si avand certitudinea ca se descurca cat de cat si prin noroi (ma intereseaza sa pot sa trec portiuni mici, in plat).

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa, mers pana in 120-130 si fara s-o las sub 90-100, mi-a luat 5.7, ceea ce e chiar de bun simt, nu?

Mi-am inchipuit ca esti plecat , am trecut prin farta magazinului si am vazut obloanele trase. :rolleyes:

La consum mi se pare cam mult.

LT-ul consuma pe aceeiasi plaje de viteza cu parbrizul ridicat pe confort total 5,5-5,7 si cu el lasat complet jos(vantul bate spre partea de sus a castii)4,6-4,8.

Desi are cu aprox. 150 kilograme, doi cilindri mai mult si 12 ani in plus.. :rolleyes:

Depinde si la ce te raportezi, daca vechea mobra iti consuma mai mult se cheama ca ai facut un pas inainte.

Sunt curios cit consuma altii cu ADV, pe plaja asta de viteze..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, mers pana in 120-130 si fara s-o las sub 90-100, mi-a luat 5.7, ceea ce e chiar de bun simt, nu? Bine, si la intoarcerea spre casa a trebuit sa completez cu ulei, dar asta e alta discutie... :)

 

Trebuie sa schimb si eu anvelopa spate. E un Tourance EXP si mi s-a parut o anvelopa decenta...

 

La mine 5,7 a fost mereu "consumul standard" (mediu, dupa multi km per total in toate conditiile), inclusiv la boxerul anterior (1100RS).

Oricum, pt. ditamai matahala, zici ca ai fost si cu pasager, bagaje (care nici nu sunt tocmai aerodianmice), as zice ca este destul rezonabil.

 

Consumul de ulei creste clar daca te dai la ea, adica viteza mare sau turatie mare pe pasuri; altfel la mine nu prea scadea nivelul. La actuala la fel, vad ca a inceput sa se stabilizeze dupa service-ul de 10k (11,5k). Am alergat-o vreo 2000km si nu a fost nevoie inca sa completez ceva.

 

Oricum, consumul depinde clar si de cum te joci cu acceleratia. Cea mai buna dovada am avut-o in tura de 1 mai cand, dupa ce am facut plinul impreuna cu Ovidiu (@ovideo, GS dohc 2010), am alimentat iar dupa cca 280km; conform computerului (confirmat si la pompa) el avea consum de 4,5 (admirabil!) iar eu 5,4, evident si autonomia ramasa diferea considerabil. Desi facusem acelasi traseu, cu acelasi tip de motor, aceleasi 3 case-uri montate si teoretic in acelasi ritm. Diferenta e ca eu accelerez tare in depasiri si apoi ma duc, el merge mult mai constant si ma prindea ulterior din urma. Basca, si cca 30kg diferenta corporala care probabil isi spun cuvantul. Nu este exclus si ca parbrizul sa influenteze (al lui mai mare decat standard, al meu mai mic).

 

Tot in tura asta am facut schimb de motociclete pt. cateva zeci de km si am fost tare surprins(i) ca desi este exact acelasi tip de motocicleta, multe chestii le-am simtit diferite, am avut senzatia ca merg pe alta motocicleta; cel mai important ca motorul meu trage sensibil mai bine. Si m-am convins inca o data, desi nu mai era cazul, ca un parbriz mare nu-i de mine.

 

In legatura cu anvelopele... TrailAttack-urile mele fac si ele zgomot cand ma las pe curba dar Anakee-urile mi s-au parut super zgomotoase (in cazul in care Ovidiu nu are problema, ex. rulment).

Desi se pare ca EXP ar fi cele mai indicate pt GS/A, cei de la Motorrad au spus, in urma testului recent cu concurentele, ca EXP ar fi dezavantajat putin GS-ul. :scratch:

 

 

Moto ai luat-o de la dealerul Martin, din Bavaria? :)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, nu, nu cred ca e mult deloc din cate am mai vorbit cu ceilalti si am vazut si pe spritmonitor.de. Diferentele fata de LT probabil ca tin in primul rand de aerodinamism (doar daca ma gandesc la ce forma au gentile de Adv fata de celel incorporate pe LT, inaltime, forma si inclinatia parbrizului...); pe urma motorul in sine chiar daca e in 2 cilindrii s-ar putea sa nu fie la fel de economic la ture inalte, aici e doar o banuiala, nu stiu care e treaba cu BMW-urile. Nu in ultimul rand, 260kg + 43 kg pe sideuri (cantarite la intoarcere) + vreo 10 pe topcase + noi vreo 140 + mers destul de sustinut.

 

TDM-ul imi consuma 4-4,5 daca mergeam solo si 5-5,5 in doi daca mergeam in conditii asemanatoare, cu viteze de varf un pic mai mari chiar.

BMW-ul, solo si mers destul de tare pe Tg Mures mi-a luat cam 5,5%. Daca merg 100-120 constant si fara incarcatura mare cam 5% din cate am vazut.

 

Btw, cred ca am trecut unul pe langa altul luni pe 30, undeva pe curbele de langa Brasov... eu veneam din sens invers, dinspre Bucuresti.

 

Pai Anakee nu o sa fie sigur, cu Continental am incheiat pentru moment socotelile (cand dupa 3 perechi de Road Attack am trecut pe Pirelli Angel ST), asa ca raman astea doua, facute pana la urma de acelasi producator: EXP si Scorpion Trail. Am vazut ca multe mobre veneau cu ele in echiparea de fabrica (KTM, parca si Crosstourer si altele). Pe unele forumuri am citit ca ar fi o evolutie a profilului Tourance EXP dar par totusi destul de diferite.

 

Da, mobra e de la Erwin Martin din Shongau. Nu m-am agitat sa dau stickerele jos ca am in plan sa-i schimb infatisarea oricum... o s-o colantez alb cu negru. Dar trebuie sa imi vina materialele mai intai.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM-ul imi consuma 4-4,5 daca mergeam solo si 5-5,5 in doi daca mergeam in conditii asemanatoare, cu viteze de varf un pic mai mari chiar.

BMW-ul, solo si mers destul de tare pe Tg Mures mi-a luat cam 5,5%. Daca merg 100-120 constant si fara incarcatura mare cam 5% din cate am vazut.

 

Asta e, te-am facut la consum de acum incolo :P

 

[...] asa ca raman astea doua, facute pana la urma de acelasi producator: EXP si Scorpion Trail. Am vazut ca multe mobre veneau cu ele in echiparea de fabrica (KTM, parca si Crosstourer si altele).

 

Scorpioancele cu care vine 990 sunt Scorpion MT90 - nu e acelasi drac ca Trail.

 

o s-o colantez alb cu negru. Dar trebuie sa imi vina materialele mai intai.

 

ti-am zis... grrr... arata bine asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,83 si credeam ca ar fi o solutie inlocuirea parbrizului GS cu Adventure, insa dupa postul lui LinX se pare ca nu va fi suficient.....citind topicul am observat ca sunt interesati si poate chiar utilizatori de Desierto 3.

Ceva pareri in cazul unei inaltimi similare cu a mea la utilizarea celor doua variante? (LinX spune ca la 1,80 nu este suficient cel de Adventure....mai sunt si alte experiente similare?)

Mi-ar fi de foarte mare ajutor un feedback, avand in vedere costurile in cazul unei alegeri gresite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1336919092[/url]' post='3126273']

Am 1,83 si credeam ca ar fi o solutie inlocuirea parbrizului GS cu Adventure, insa dupa postul lui LinX se pare ca nu va fi suficient.....citind topicul am observat ca sunt interesati si poate chiar utilizatori de Desierto 3.

Ceva pareri in cazul unei inaltimi similare cu a mea la utilizarea celor doua variante? (LinX spune ca la 1,80 nu este suficient cel de Adventure....mai sunt si alte experiente similare?)

Mi-ar fi de foarte mare ajutor un feedback, avand in vedere costurile in cazul unei alegeri gresite.

 

Dupa ce ma intorc din Crimeea , adica peste doua saptamani te pot ajuta eu cu un parbriz la comanda. Am mai multe de proba si stabilim impreuna desinul conturului. Daca este perfect pt ST va fi bun si pt BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ma intorc din Crimeea , adica peste doua saptamani te pot ajuta eu cu un parbriz la comanda. Am mai multe de proba si stabilim impreuna desinul conturului. Daca este perfect pt ST va fi bun si pt BMW.

 

ok!

Multam,

Am sa te contactez in 2spt....adica de maine in 2spt.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...