KHK Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Suportul de picioare e interesant ca si concept dar nu cred ca se potriveste pe o asemenea mobra.... D-aia am bagat si eu emoticonul cu zambet "tamp"... dar cateodata, la drum lung, mi-ar placea sa am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 D-aia am bagat si eu emoticonul cu zambet "tamp"... dar cateodata, la drum lung, mi-ar placea sa am. Eu ma urc pe crashbars, desi nu sunt la fel de comode ca H&B pe care le aveam pe Africana... Am mai auzit ca unii si le tin pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Eu ma urc pe crashbars, desi nu sunt la fel de comode ca H&B pe care le aveam pe Africana... Am mai auzit ca unii si le tin pe ghidon nu unii ci, unele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Mi-am luat si eu Metzeler Tourance exp pentru ca citisem lucruri bune de aceste cauciucuri, dar sunt cam dezamagit de ele pentru ca desi le-am echilibrat, cel de fata este cam zgomotos la rulare. Asa sunt ele, sau caucicul meu fata are ceva?Le-am luat de noi noute din Germania, dot 2011. Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Cel putin asta e impresia mea dupa vreo 2000 de km cu Tourance exp.Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara, pentru ca banuiesc ca se pot pune bujii din astea, ca in carticica mea nu scrie de ele.Acum am gasit ca imi trebuie ngk DCPR8EKC.Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi. Editat Septembrie 5, 2012 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) a experimentat cineva patinarea ambreajului? (cel putin eu asa am avut impresia) Schimbasem, in depasire, in inferioara si am accelerat puternic intr-a 3-a(probabil undeva sub 40km/h)....ceea ce nu mai stiu exact este daca am eliberat complet ambreajul sau l-am tinut putin tras de teama sa nu intru in frana de motor sau nu....cert este ca am simtit cum se accelereaza (am accelerat progresiv) si nu trage, dupa care a mirosit urat pana la prima oprire(cateva semafoare bune am simtit miros de ferodou incins). Ulterior am incercat toate variantele posibile pentru a vedea un reply la fenomen si nimic (am fost si pe autostrada cu viteze 140-160 a 5-a si a 6-a si nimic. Trage indiferent de situatie...chiar si subturata se gatuie motorul dar nu patineaza. Precizez ca nu se blocheaza maneta in handguard. Motorul are 17000km. Am descoperit la ultima completare cu ulei ca am exagerat si am depasit limaita maxima cu 150-200ml.....asta sa fie motivul???? a facut presiune prea mare si a scapat pe la simeringul de la arbore? (la incercarile ulterioare fenomenului deja eliminasem surplusul de ulei) si daca da, oare am scapat doar eliminand 150ml de ulei? nu am constatat nici un fel de pierderi la imbinarea grupului cu motorul.... a... si inca o chestie : cand accelerez puternic am parte de un pacanit cel mult 2 - ceva metalic (m-am gandit sa nu fie galeria)....un zgomot similar cu cel de racire galerie dar pare mai puternic Editat Septembrie 5, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 a experimentat cineva patinarea ambreajului? (cel putin eu asa am avut impresia) Schimbasem, in depasire, in inferioara si am accelerat puternic intr-a 3-a(probabil undeva sub 40km/h)....ceea ce nu mai stiu exact este daca am eliberat complet ambreajul sau l-am tinut putin tras de teama sa nu intru in frana de motor sau nu....cert este ca am simtit cum se accelereaza (am accelerat progresiv) si nu trage, dupa care a mirosit urat pana la prima oprire(cateva semafoare bune am simtit miros de ferodou incins). Ulterior am incercat toate variantele posibile pentru a vedea un reply la fenomen si nimic (am fost si pe autostrada cu viteze 140-160 a 5-a si a 6-a si nimic. Trage indiferent de situatie...chiar si subturata se gatuie motorul dar nu patineaza. Precizez ca nu se blocheaza maneta in handguard. Motorul are 17000km. BINGO si eu am crezut ca sunt TAMPIT cand era motocicleta mai noua, am zis ca s-au pus astrele stramb. Am patit si eu chestie similara cand era motocicleta mai noua nu este GS e R dar tot motorul si cutia aia o are. Pana in 15000km am patit simptome de genul asta(doar cand schimbam)......... atunci cand ma duceam in 7000 si schimbam la 7500-8000 bagam 3-a si ii dadeam imediat GAZ cat ma tinea palma, si patina ambreiajul 1 2 sec nu se intampla nimic.........ambreiajul era liber 3-a cuplata, si motorul duduia in limitare....... iar eu ma uitam WTF....iar in urmatoarea secunda BAM o lua, sau se ridica pe 1 roata daca schimbam 1-a in 2-a. De 2 3 ori am patit asta si repet numai atunci cand era noua. Niciodata nu mi-a patinat ambreiajul la o acceleratie brusca indiferent de treapta. Numai la schimbari foarte rapide de treapta, cand era noua ......... mai patina...........acum n-are treaba. Banuiesc ca ambreiajul nu era rodat 100% nu era mancat/tocit acolo 1 - 2 mm cat trebuia ca sa prinda uniform si fest. Acum la + 33.000km nu mai face , nici anul trecut in ALPI nu a patinat la schimbari bruste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara Desi la fostul boxer (1100) mi le-au recomandat si asa am scapat de problema cu mersul inconstant, cei de la BMW Viena mi-au recomandat sa nu pun bujii cu iridium la motor 1200; ca nu prea ajunta si ar fi fost chiar cazuri cand au daunat motorului (nu am retinut si explicatia). Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi. Castrol Power 1, 10w40, semisintetic. Editat Septembrie 5, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 5, 2012 Admin Share Postat Septembrie 5, 2012 Ca sa verifici daca-ti patineaza baga treapta superioara(5/6)pe la 40/50 si accelereaza puternic, daca urca in ture odata cu cresterea vitezei este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Castrol Power 1, 10w40, semisintetic. Eu la a mea pun 10W60 Castrol Sport Full Synt( ulei exclusiv auto ) imi consuma la mersul meu 500g la 10.000km . Sunt foarte multumit de el. Inainte sa iasa din garantie cu 20w50 al lor de la BMW lua 1litru la 10.000km si mai consuma dar nu indeajuns incat sa completez a 3-a oara ca sa umplu ochiul de vizitare. Pe romaneste 500g inseamna 1 ochi de vizitare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Revista Motorrad a facut in 2011 un test destul de complex cu 7 anvelope enduro-touring; Anakee 2 a iesit pe locul 6, fiind salvat de locul 3 pe ploaie si cea mai mica uzura dupa 5500km. Insa pe asfalt uscat, atat nou cat si dupa cei 5500km, a iesit cel mai slab, fiind considerat ca prea solicitat pt. 1200GS. (motocicletele de test au fost 8 R1200GS) Dunlop Trailmax TR91 a fost castigatorul testului, fiind considerat cel mai bun pe ploaie si locul doi pe uscat (atat nou cat si dupa 5500km). Locul 2 la general a fost Conti Trail Attack (locul 1 pe uscat dar 6 pe ud, rezistand insa bine la uzura) Locul 3 Tourance EXP (4/5 pe uscat nou/5500km dar locul 2 pe ud, dar se uzeaza repede) Eu la a mea pun 10W60 Castrol Sport Full Synt( ulei exclusiv auto ) imi consuma la mersul meu 500g la 10.000km . Discutia asta cu uleiurile este veche si interminabila, nu prea am inteles-o niciodata. In carte sunt date niste norme negru pe alb si gata; normal fiecare face cum crede. La service BMW mi s-a recomandat Power1 pt. boxer si asta am pus, nu mi-am batut capul. Ca idee, mie dupa primii cca. 10.000km mi-a scazut consumul consireabil, la acelasi stil de mers. Oricum, stilul de mers, cel putin la boxer, influenteaza clar consumul asa ca la un moment dat comparatiile intre cat consuma una sau alta la un moment dat imi par irelevante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Ca sa verifici daca-ti patineaza baga treapta superioara(5/6)pe la 40/50 si accelereaza puternic, daca urca in ture odata cu cresterea vitezei este ok. Am incercat si varianta asta si nu patineaza(de fapt in toate treptele am accelerat puternic fiind subturata si da sa se opreasca, in nici un caz nu se accelereaza)....din fericire nu am reusit sa repet fenomenul. Asa cum spune si bigfoot fenomenul a avut loc intr-a 3-a pentru cateva sec(moment in care motorul s-a accelerat progresiv - nefiind foarte subturat) dupa care a tras ff puternic (a cuplat ambreajul) sa fie oare o hiba a sistemului hidraulic? Daca era dus ambreajul nu tragea brusc dupa 1-2 sec ci crestea treptat....zic....singura varianta care ar sta in picioare este ceva ulei pe placa, insa nu am nici picatura prelinsa la imbinare.... BINGO si eu am crezut ca sunt TAMPIT cand era motocicleta mai noua, am zis ca s-au pus astrele stramb. si eu incercam sa-mi dau seama daca nu cumva n-am eliberat complet maneta, insa frustarea momentului nu putea fi atat de mare daca nu o aveam libera..... sunt ceva mai linistit avand in vedere ca ai patit-o si tu si nu au urmat consecinte urate....inteleg ca ai avut parte de fenomen in mai multe randuri... a urmat si un miros de ferodou incins? Editat Septembrie 6, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 1 geam poti sa faci la orice oglinzi si geamuri insa nu este ok la calitate 2 poti cumpara deam de la o oglinda normala de masina mai ieftin si sa mergi sa l taie pe dimensiune 3 nu sctiu sa se vanda separat doar sticla 4 a cazut intr .o curba la stanga inainte de ranca? o curba f inselatoare si lunga??? Nope, a cazut imdiat dupa Ranca intr-o curba fara mari probleme...dar deh, admira peisajul.... Multam de sfaturi, le-am switch-uit si rezolvam pe cascoul lui. Si apoi cui ii trebuie oglinzi? Daca depasesti tot timpul si nu esti depasit, la ce iti mai trebuiesc ? Adevarat dar cand am ajuns in Bucale pe Fane the great....am simtit brusc lipsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 @xtrblack, intr-adevar ce o zis Luigi e testul ambreiajului, dar recent am observat ceva care seamana cu ce zici tu la masina, la care stiu ca ambreiajul e pe duca... Tine-l o vreme si vezi daca se mai reproduce problema. Referitor la zgomotul ala care il auzit tu, e de la avans. Este ca seamana cu niste piulite aruncate intr-o galeata de metal? Ala e zgomotul d ela vans, care se poate auzi mai mult sau mai putin... Ce se intampla e ca daca mergi cu viteza constanta si tragi brusc de gaz, senzorul TPS (ala negru de pe admisia din stanga) ii zice la calculator in ce pozitie e clapeta, si calculatoru regleaza unghiu la avans in consecinta. Numai ca motorul nu e la turatia potrivita pentru avansu ala, hence, ai sunetul respectiv. A, e mai pronuntat cu cat e mai cald afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Aaa, ce am uitat sa zic e ca pe intoarcere, pe autostrada am vazut ca mobra lui e cu curu' pe jos. Am oprit, verificat setarile si culmea e ca erau aceleasi la ambele motorete. Am incercat orice alte setari si am vazut ca lucra doar fata, spatele ramanand pe ciuci.E posibil ca de la o cazatura nu atat de grava sa buleasca suspensia? Sau e o chestie ce va trebui rezolvata pe garantie cu prietenii de la AB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 @xtrblack, intr-adevar ce o zis Luigi e testul ambreiajului, dar recent am observat ceva care seamana cu ce zici tu la masina, la care stiu ca ambreiajul e pe duca... Tine-l o vreme si vezi daca se mai reproduce problema. Referitor la zgomotul ala care il auzit tu, e de la avans. Este ca seamana cu niste piulite aruncate intr-o galeata de metal? Ala e zgomotul d ela vans, care se poate auzi mai mult sau mai putin... Ce se intampla e ca daca mergi cu viteza constanta si tragi brusc de gaz, senzorul TPS (ala negru de pe admisia din stanga) ii zice la calculator in ce pozitie e clapeta, si calculatoru regleaza unghiu la avans in consecinta. Numai ca motorul nu e la turatia potrivita pentru avansu ala, hence, ai sunetul respectiv. A, e mai pronuntat cu cat e mai cald afara nu zic ca nu-i posibil, insa avand in vedere nr. de km -17000 si faptul ca nu trag de ea sau sa exagerez cu debraierea, ma gandeam ca ar fi prea curand......in mod normal tine peste 100mii....patania lui @bigfoot imi da speranta (nu zic ca am scapat) ca nu tre sa rup motorul in 2 ca sa schimb un simering exact ala e zgomotul...multam de lamurire ....inteleg ca e normal si nu am ce sa-i mai reglez.....se aude una doua pacanituri fct de trapta sau turatie gen.....in 2-3a face de 2 ori in 4,5,6 face o data uneori de 2 ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Daca e simering sa curga, poate avea si 5000 de km. Aparent problemelea astea se intampla mai ales daca mobra a stat mult nemiscata, ca sa nu dea ulei pe simering pe dinauntru, caz in care incepe si se coace. Asta am auzit-o si eu de la un mester, nu pot sa bag mana in foc ca e si adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Mi-am luat si eu Metzeler Tourance exp pentru ca citisem lucruri bune de aceste cauciucuri, dar sunt cam dezamagit de ele pentru ca desi le-am echilibrat, cel de fata este cam zgomotos la rulare. Asa sunt ele, sau caucicul meu fata are ceva?Le-am luat de noi noute din Germania, dot 2011. Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Cel putin asta e impresia mea dupa vreo 2000 de km cu Tourance exp.Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara, pentru ca banuiesc ca se pot pune bujii din astea, ca in carticica mea nu scrie de ele.Acum am gasit ca imi trebuie ngk DCPR8EKC.Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi. 1. Subscriu la EXP, schimbat fatza pe garantzie din motive de voblaje...EXP tine bine pe ploaie dar o sa trec pe Dunlop la primavara sa vedem cum sunt. Daca nu o sa mi placa o sa caut Tourance clasic, am fost multumit de ele pe toate mobrele. 2. Am scris mai in spate, dealeru de unde am luat mobra bagau in 2011-2012 Castrol Actevo 20w50 desi asta nu mai apare oficial in cartea pt DOHC, consumat 1,2L in 7000km. Acum ei baga Castrol Power 1 Racing 10W50 (si au terminat stocu de Actevo) Dealerul din Geneva baga Motorex Boxer 15W50 in DOHC, fiind in garantie, acum am asa ceva in motor (inainte era Actevo de la nemti), nu am pucat sa fac KM sa vad daca l papa mai putin sau nu In afara fiecare dealer are "combinatia " lui cu uleiul si nu neaparat merg pe recomandarea BMW. Germania vinde Castrol pe aci pe langa grantita, Elvetia isi promoveaza Motorexu lor, etc... Editat Septembrie 6, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) 1. Subscriu la EXP, schimbat fatza pe garantzie din motive de voblaje...EXP tine bine pe ploaie dar o sa trec pe Dunlop la primavara sa vedem cum sunt. Daca nu o sa mi placa o sa caut Tourance clasic, am fost multumit de ele pe toate mobrele. tocmai ce am montat TR91 de la Dunlop si am facut prima mie....cauciucurile sunt super - merge ata, aderenta este excelenta(vin de pe anakee2 destul de uzate) intra abs spate ceva mai tarziu decat la Anakee 2....ce ma incanta cel mai mult este ca nu mai aud nici un fel de zgomot - sunt super silentioase atat pe drept cat si pe curbe. Ce ma ingrijoreaza este ca la baza crampoanelor a aparut deja o mica fisura....probabil asa apare la toate....nu le-am incercat inca pe ploaie. Daca e simering sa curga, poate avea si 5000 de km. Aparent problemelea astea se intampla mai ales daca mobra a stat mult nemiscata, ca sa nu dea ulei pe simering pe dinauntru, caz in care incepe si se coace. Asta am auzit-o si eu de la un mester, nu pot sa bag mana in foc ca e si adevarata. pai de cam asta mi-e frica....mobra este 2008 si a stat 2010 - 2012 adica un an si ceva-2 pe bara...am luat-o la inceputul sezonului la 8300km si am facut pana acum 9000...sper insa sa fie ca la @bigfoot....daca nu ma paste o vizita fie la tine fie la AB....Doamne fere. Editat Septembrie 6, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 tocmai ce am montat TR91 de la Dunlop si am facut prima mie....cauciucurile sunt super - merge ata, aderenta este excelenta(vin de pe anakee2 destul de uzate) intra abs spate ceva mai tarziu decat la Anakee 2....ce ma incanta cel mai mult este ca nu mai aud nici un fel de zgomot - sunt super silentioase atat pe drept cat si pe curbe. Ce ma ingrijoreaza este ca la baza crampoanelor a aparut deja o mica fisura....probabil asa apare la toate....nu le-am incercat inca pe ploaie. pai de cam asta mi-e frica....mobra este 2008 si a stat 2010 - 2012 adica un an si ceva-2 pe bara...am luat-o la inceputul sezonului la 8300km si am facut pana acum 9000...sper insa sa fie ca la @bigfoot....daca nu ma paste o vizita fie la tine fie la AB....Doamne fere. - suna bine, ma bucur ca esti multumit de ele - ce oameni...sa tina mobrele 2 ani pe bara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Mi-am luat si eu Metzeler Tourance exp pentru ca citisem lucruri bune de aceste cauciucuri, dar sunt cam dezamagit de ele pentru ca desi le-am echilibrat, cel de fata este cam zgomotos la rulare. Asa sunt ele, sau caucicul meu fata are ceva?Le-am luat de noi noute din Germania, dot 2011. Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Cel putin asta e impresia mea dupa vreo 2000 de km cu Tourance exp.Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara, pentru ca banuiesc ca se pot pune bujii din astea, ca in carticica mea nu scrie de ele.Acum am gasit ca imi trebuie ngk DCPR8EKC.Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi. confirm la cauciucuri. de acord ca si mechilibrarea a fost facuta cu fundu.., dar au fost motivul pentru care a trebuit sa ma intorc din ucraina si am ratat nordkapp-ul anul asta (si sute de euro) din cauza lor. acum am anakee2. nu sunt cele mai silentioase, insa canta frumos si continuu. bujii, incearca la louis http://www.kronaumoto.ro/ ulei, am pus 10W50, motul, parca. bavaria n-a vrut sa mi-l puna ca cica "bate tachetii", asa ca l-am pus singur si nu pot fi mai multumit. am mers si pe 42°C, fara probleme. daca vrei sa stii exact, cobor la garaj si-ti zic. cred ca l-am gasit la metro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ca tot vorbiti de cauciucuri, ce chestie desteapta cu cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ca tot vorbiti de cauciucuri, ce chestie desteapta cu cricul central 100% true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 care ai fi interesat de un drum la budapesta pentru revizii la reprezentanta bmw am in vedere sa pun 2 moto pe o remorca si sa o iau usurel spre budapesta nu stiu daca e mai ieftin sa inchiriem o duba sau sa mergem cu o remorca cu 3 moto????? la gsa trebuie sa o fac la reprezentanta ca e inca in garantie iar la k ...tot bat drumul pana acolo ...sau ma opresc in cluj.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 ianachime, ia o duba, la remorca te chinui si cu 2 biamveuri. iti intra numai unu cu fata, unu cu spatele. cred ca remorca aia a fost pregatita pentru biciclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salut! Sigur sunt off-topic, dar trebuie sa intelegeti ca n-am cum sa citesc 300+ pagini de forum sa vad daca a mai fost expusa o problema asemanatoare. Problema mea este ca mi-am luat de curand un GS din 2006 si am de la inceput probleme cu sistemul de franare: ABS-ul clipeste continuu si bineinteles este inactiv, iar etrierul din spate se incalzeste puternic deoarece dupa primele frane ale fiecarei ture, motocicleta ramane putin infranata pe spate - a trebuit sa-i mai degajez putin sabotii ca s-o pot folosi, dar am slabit astfel frana pe spate ceea ce nu e prea bine in trafic. Cateodata, rar, ma mai intalnesc si cu alta eroare: cand pornesc motorul ma vertizeaza ca am nivelul de ulei scazut (adica un ! rosu), iar cand am aceasta eroare, franele sunt extrem de tari, cum atingi putin maneta, motorul intepemneste efectiv. Repornesc si uleiul isi revine la normal, iar franele sunt asa, mai flasca dupa cum le-am reglat. Acum, ca fost posesor de F, si stiind despre profesionalismul si ospitalitatea celor de la Bavaria, exista cateva lucruri pe care sa le pot controla/face pana sa ajung la ei. Ma gandeam la un reset de soft dar nu stiu cum se face. De asemenea, un cititor de soft, altundeva decat la Bavaria...? O alta intrebare a mea este daca are cineva acel DVD cu diverse reparatii... Multumesc anticipat pentru interes si raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.