Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O prezentare cu circuit inchis?

bogdan

este o prezentare cu informare la cei care si au adresa de mail in baza it de la bavaria

adica pentru tine ... Prostii aia care au BMW

 

daca tu nu ai cotizat la fundatiile sediilor bavaria.... ei de unde dracu sa aibe adresa ta de mail......

 

plus ca fiecare invitat poate sa vina cu PRIETENA....

vrei sa fii PRIETENA mea pentru o seara

 

Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

 

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.

 

Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le e cam frica sa o prezinte publicului larg. Invita numai "pasionatii" care au simtul critic anihilat. Sunt curios daca va pune cineva intrebari incomode si daca gazdele se vor deranja sa raspunda la obiect, nu in balarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le e cam frica sa o prezinte publicului larg. Invita numai "pasionatii" care au simtul critic anihilat. Sunt curios daca va pune cineva intrebari incomode si daca gazdele se vor deranja sa raspunda la obiect, nu in balarii.

 

nope, incearca si ei sa bage sub covor lipsa de respect fata de clientii care le mentin afacerea. gatu' mamii lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, cei care se asteptau ca noul model GS sa vina cu solutii inovatoare, trebuie sa se multumeasca in continuare cu aceeasi procedura rudimentara de decupalre a abs-ului! Solutia aleasa de fabricantul german este folosita la toate modele marcii - decuplarea abs-ului facandu-se printr-o sofisticata apasare de buton - si se pare ca sunt slabe sanse de a se renunta la ea.

 

Daca ne este permisa o comparatie, leaderul incontestabil al categoriei - ST1200 XTZ – este singurul care beneficiaza in continuare de cel mai evoluat, sofisticat, dar foarte simplu de operat, sistem de decuplare a abs-uli: Also recommend to disconnect the ABS; to do so, please place the motorcycle on the Centre stand and spin the rear wheel for a few seconds until the ABS by flashing becomes fixed. The anti-lock system performs well even on the road, while downhill bothers and strokes from the bottom moved.

sursa: http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Activity&a=http%3A%2F%2Fwww.moto.it%2Fprove%2Fyamaha-xt1200z-super-tenere-worldcrosser-long-test-nel-deserto.html

 

Aceasta solutie nu reprezinta niciun pericol pentru rider si pasager, intrucat dupa cum se recomanda si intelege din cele de mai sus, manevra trebuie facuta doar pe teren plat - ca doar nu o sa ne oprim pentru a pune motocicleta pe cricul central, cand suntem deja in panta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le e cam frica sa o prezinte publicului larg. Invita numai "pasionatii" care au simtul critic anihilat. Sunt curios daca va pune cineva intrebari incomode si daca gazdele se vor deranja sa raspunda la obiect, nu in balarii.

bogdan, vii sau ba, ca am PM plin de cereri pentru vineri seara????

 

nici nu stiam ca sunt asa multi fara PRIETEN????

 

acum daca vii si castigi un loc la cursul de pilotaj BMW doar nu o sa l refuzi...

 

o sa ai ocazia sa vezi ce proaste motociclete sunt .....pilotandu le...si nu asa ..5 minute cum ai mai facut o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul pe doo roti nu a inceput si nu se va termina cu BMW. Mai incaleca si alte marci. Valorile s-au apropiat atat de mult incat numai marketingul face diferenta si aici BMW este pe podium dupa Harly evident. Dupa ce treceti de faza exaltarii, specifice fanilor BMW, intreaba-i daca au rezolvat problema furcii si daca jurnalistul englez a murit din cauza ei, cum spun gurile rele. Celelalte defecte, desi grave, cred ca sunt mai usor de rezolvat in urmatorii 2-3 ani pana la primul facelift :crack:



Din pacate, cei care se asteptau ca noul model GS sa vina cu solutii inovatoare, trebuie sa se multumeasca in continuare cu aceeasi procedura rudimentara de decupalre a abs-ului! Solutia aleasa de fabricantul german este folosita la toate modele marcii - decuplarea abs-ului facandu-se printr-o sofisticata apasare de buton - si se pare ca sunt slabe sanse de a se renunta la ea.

 

Daca ne este permisa o comparatie, leaderul incontestabil al categoriei - ST1200 XTZ – este singurul care beneficiaza in continuare de cel mai evoluat, sofisticat, dar foarte simplu de operat, sistem de decuplare a abs-uli: Also recommend to disconnect the ABS; to do so, please place the motorcycle on the Centre stand and spin the rear wheel for a few seconds until the ABS by flashing becomes fixed. The anti-lock system performs well even on the road, while downhill bothers and strokes from the bottom moved.

sursa: http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Activity&a=http%3A%2F%2Fwww.moto.it%2Fprove%2Fyamaha-xt1200z-super-tenere-worldcrosser-long-test-nel-deserto.html

 

Aceasta solutie nu reprezinta niciun pericol pentru rider si pasager, intrucat dupa cum se recomanda si intelege din cele de mai sus, manevra trebuie facuta doar pe teren plat - ca doar nu o sa ne oprim pentru a pune motocicleta pe cricul central, cand suntem deja in panta.

Ce te faci ca nu intelegi este ca ABS-ul XT-ului nu trebuie decuplat pt ca functioneaza in toate conditiile de deplasare, nefiind periculos in anumite situatii, cum se intampla cu celelalte, singurul motiv pt care ABS-ul ar trebui decuplat vreo data. Pt cei care vin de pe GS si au ramas cu fixul ABS-ului decuplabil exista un intrerupator, cca 20 euro cu transport, ce se poate adauga si preia functia la ghidon. Daca te hotarasti pt XT, ca tot ai banii la saltea, iti fac eu cadoo un intrerupator sa te linistesti.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica cumperi o motocicleta si pentru ca sa functioneze in siguranta pentru categoria pentru care a fost proiectata trebuie sa-i pui un intrerupator?

ce motor e ala sa stiu sa-l pun pe lista?

si ceva-mi zice ca nu e prea ieftin.

 

poate in "sale" sa vanda motocicleta in "bundle" cu tot cu gizmo?

le-as putea propune...

sau vor scoate versiunea cu intrerupator ( "-S limitted edition" ), "S" de la switch

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la BMW nu trebe decuplat, insa se poate. Oricum rinocerii despre care se face vorbire vad mai rar off.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar revenim la, celebrul si mult difuzatul filmulet, cu GS-ul plecat la vale care nu a mai putut fi oprit. Pt acele situatii era imperios necesar un intrerupator care sa scoata din functie acel arhaic ABS si sa ramana franarea la discretia calaretului. Nu pot crede ca mai exista unii care sa considere evolutie tehnologica intr-un buton care anuleaza un dispozitiv. Daca acel buton l-ar fi potentat, l-ar fi trecut intr-o stare superioara de functionare pt situatii exceptionale, acceptam, dar asa? Este un exemplu clasic in care marketingul prezinta un defect evident drept calitate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la BMW nu trebe decuplat, insa se poate. Oricum rinocerii despre care se face vorbire vad mai rar off.

bravo, in fine un rider cu capul pe umeri

rinocerii nu sunt de off. pt off..max 800-ul dar si ala..cu rezerver

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatii ca cele din filmulet se pot intalni nu neaparat in off. Actiunea se desfasura totusi pe un drum de pamant cu fagase, pietris si bolovani. Imaginati-va un drum forestier stricat de o viitura recenta pe care ajungi din intamplare. Ce faci? Decuplezi ABS-ul si cobori cele cateva zeci de metri daca esti cu BMW sau mergi linistit cu XT-ul. Ambele variante sunt fezabile si relativ usor de intalnit intr-o excursie de drumuri dezfundate. Eu nu consider off atata timp cat esti pe drum, indiferent de starea, sau natura lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia aleasa de fabricantul german este folosita la toate modele marcii - decuplarea abs-ului facandu-se printr-o sofisticata apasare de buton - si se pare ca sunt slabe sanse de a se renunta la ea.

 

Nu este valabil pt. "toate modelele marcii".

Decuplarea ABS-ului este posibila doar la modelele GS. La celelalte modele BMW, ABS NU poate fi decuplat (nu exista buton), asta incepand cu K-urile transversale si cu boxerele de 1200, deci de prin 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, stiu, asa este. Insa eu la modelele GS ma refeream - am crezut ca se intelege, ca doar nu iesim cu K-ul sau RT-ul in afara soselei.



Apropos, pe la Viena, cum stau lucrurile?

S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul?

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auleliane ai luat plasa! Nu ai ales zona cea mai performanta a GS-ului pt exemplificare. Nici macar la cel nou nu ar trebui pomenit ABS-ul pt evidentiere. In fond si la el din soft se intrerupe actiunea pe fata si ramane doar pe spate la setarea Enduro. L-au inbunatatit fata de cel vechi, dar nu intratat cat sa-l poata lasa cuplat in orice situatie. Rezuma-te la farul cu leduri, noile cauciuce, si gama de culori care fac diferenta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii tu ceva, dar nu pana la capat: dupa ce a fost dezactivata fata prin apasarea de butonul de 20 de euro (cu transport), deconectarea abs-ului la roata spate se face la prima actionare a pedalei de frana - scrie in manual, la pagina 59.

 

Deci poate fi decuplat in totalitate, sau nu?

 

Bogdan, ideea era ca ... nu trebuie sa te dai jos de pe motocicleta, sa o pui pe cricul central si sa incepi sa invarti roata ...!

Tie chiar ti de pare elegant sa faci acest lucru, cand platesti 15000 euro?



ti-am spus eu ca te-ai lenevit ...?!

abs.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O tii una si buna. Mai spun o data . Daca intelegi bine daca nu sanatate. La XT, NU TREBUIE DECUPLAT ABS-ul NICIODATA. Nu trebuie sa te dai jos, continui sa mergi fara sa-ti faci griji. Ca unii au inventat decuplarea, inducand sau nu, o eroate in calculator e treaba lor. Uite subiectul unei intrebari la prezentare. De ce este nevoie la GS de decuplare si la XT nu. Care sunt adevaratele motive ale decuplarii si de ce la alti nu e necesara?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, cele doua echipari Dynamic - care includ farul cu led - nu sunt deloc interesante; bani aruncati / fitze!

Ca sa ma dau pe nisip, sa merg prin padure si pe drumuri de Dobrogea, chiar nu am nevoie de far cu led.

Exista o optiune / alternativa / varianta mult mai buna si mult mai ieftina: proiectoarele cu led!

 

Da, faptul ca acum cauciucurile sunt mai late, este ceva laudabil! In teren, pentru greutatea pe care o are GS-ul, o amprenta cu 2cm mai mare ...chiar face diferenta!

 

Pacat ca nu exista optiunea de a alege cutia enduro si cauciucurile off, ca la GSA...!

Momentan nu este nicio culoare care sa ma dea pe spate; griul mi se pare mai ok; cand va apare pe galben insa ...

 

"De ce este nevoie la GS de decuplare si la XT nu. Care sunt adevaratele motive ale decuplarii si de ce la alti nu e necesara?"

 

Simplu: in offroad se merge cu abs-ul decuplat! asta scria jurnalistul in articolul despre ST: Also recommend to disconnect the ABS

 

De deh, daca la super scula fara buton de 20 de euro (cu transport), nu este posibil acest lucru pentru ca este ATAT de evoluata incat nu este necesar ... asta e!

Poti sa ne dai exemple de motociclete OFF care au abs nedecuplabil ...?!

 

Auzi, de ce nu te arati tu vineri la prezentare si sa explici celor de la BMW, cum ca la ST acest lucru nu este necesar, iar ceea ce au facut ei prin aceasta optiune este doar sa mai traga niste bani de la cilenti?

Acum inteleg de ce banditii de la BMW au pretul mai mare: fac specula cu butoanele de 20 de euro ...!

 

SANATATE SI SPOR LA INVARTIT ROATA ... !

 

Hai sa-ti mai spun una ca sa-ti poti lua distonocalmul linistit: eu deja am stat si pipait noul gs; ce impresie mi-a facut ... chiar nu conteaza (acum)!

Problema este alta: oare cum va reactiona Angi cand il va vedea langa ST? Sper sa nu spuna iar depre ST ca arata ca o ... chinezarie! Pioa, dar sunt vorbele lui!

 

Pace!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O invarti cum iti convine. Nici nu ma astept la altceva. Motocicleta, si pt off ,cu ABS-ul nedecuplabil este XT-ul si asta pt ca are cel mai performant ABS de pe piata. Strict personal cred ca si Explorerul se descurca bine fara decuplare, dar pt ca stiau cat de caposi sunt fanii BMW, cei cu adevarat vizati ca potentiali clienti, i-au pus celebrul intrerupator pt a le face pe plac. Dar asta este o parere strict personala. Daca ajungeti la prezentare nu ezitati sa intrebati. Poate vedem si varianta oficiala BMW pe aceste subiecte. Eu ma rog s-o dreaga si sa o poti cumpara. Astept vara pt litoral cu cortul. Anul asta am un fix.

 

Apropos, pe la Viena, cum stau lucrurile?

S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul?

Testele si vanzarile sunt sistate peste tot, pana la rezolvarea problemelor la furca. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, fa-ma sa inteleg, cum e aia sa ai abs permanent si sa ai nevoie sa fie decuplat cand e pe off-road? mai departe ce se intampla?

se decupleaza singur? care-i conditia de "decuplare"? nu te-ai simti mai in siguranta cand i-ai trage-o tu-n ochi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, pt. chestii d-astea - pt ca are cel mai performant ABS de pe piata - te iubesc eu ..!

da-te-n coace sa ti tzuc pi frunce ...!

 

Stai asa sa-mi sterg lacrimile, si sa ma potolesc putin din ras, caci zau ca nu mai pot scrie ...1

Cum naiba poate fi cineva suparat pe tine, cand tu este o sursa continua de umor ...?!

Iti dai seama cati membrii ai forumului ai facut sa zambeasca in seara asta prin postul tau...?

 

Uite, daca nu vrei sa mergi cu Ian, te invit sa mergi cu mine vineri!

Stiu ca o sa-ti fie greu sa privesti drept in parbrizul reglabil - manual ce-i drept, dar reglabil - noul model, dar voi sta langa tine si-ti voi da tot sprijinul meu ca sa treci peste socul pe care-l vei avea ...!

 

Te inteleg, nu-ti va fi usor - am trecut si eu prin asta si stiu cum este ....!

Sincer, eu cand l-am vazut, am tacut cateva momente; dupa ce m-am asezat in sa, am continuat sa tac, dar mi-a sunat telefonul si ... m-am trezit la realitate.

 

Ar fi urat din partea ta sa me refuzi si pe mine ...!

 

Deci ...?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...