Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlad, stiu, asa este. Insa eu la modelele GS ma refeream - am crezut ca se intelege, ca doar nu iesim cu K-ul sau RT-ul in afara soselei.



Apropos, pe la Viena, cum stau lucrurile?

S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul?

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auleliane ai luat plasa! Nu ai ales zona cea mai performanta a GS-ului pt exemplificare. Nici macar la cel nou nu ar trebui pomenit ABS-ul pt evidentiere. In fond si la el din soft se intrerupe actiunea pe fata si ramane doar pe spate la setarea Enduro. L-au inbunatatit fata de cel vechi, dar nu intratat cat sa-l poata lasa cuplat in orice situatie. Rezuma-te la farul cu leduri, noile cauciuce, si gama de culori care fac diferenta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii tu ceva, dar nu pana la capat: dupa ce a fost dezactivata fata prin apasarea de butonul de 20 de euro (cu transport), deconectarea abs-ului la roata spate se face la prima actionare a pedalei de frana - scrie in manual, la pagina 59.

 

Deci poate fi decuplat in totalitate, sau nu?

 

Bogdan, ideea era ca ... nu trebuie sa te dai jos de pe motocicleta, sa o pui pe cricul central si sa incepi sa invarti roata ...!

Tie chiar ti de pare elegant sa faci acest lucru, cand platesti 15000 euro?



ti-am spus eu ca te-ai lenevit ...?!

abs.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O tii una si buna. Mai spun o data . Daca intelegi bine daca nu sanatate. La XT, NU TREBUIE DECUPLAT ABS-ul NICIODATA. Nu trebuie sa te dai jos, continui sa mergi fara sa-ti faci griji. Ca unii au inventat decuplarea, inducand sau nu, o eroate in calculator e treaba lor. Uite subiectul unei intrebari la prezentare. De ce este nevoie la GS de decuplare si la XT nu. Care sunt adevaratele motive ale decuplarii si de ce la alti nu e necesara?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, cele doua echipari Dynamic - care includ farul cu led - nu sunt deloc interesante; bani aruncati / fitze!

Ca sa ma dau pe nisip, sa merg prin padure si pe drumuri de Dobrogea, chiar nu am nevoie de far cu led.

Exista o optiune / alternativa / varianta mult mai buna si mult mai ieftina: proiectoarele cu led!

 

Da, faptul ca acum cauciucurile sunt mai late, este ceva laudabil! In teren, pentru greutatea pe care o are GS-ul, o amprenta cu 2cm mai mare ...chiar face diferenta!

 

Pacat ca nu exista optiunea de a alege cutia enduro si cauciucurile off, ca la GSA...!

Momentan nu este nicio culoare care sa ma dea pe spate; griul mi se pare mai ok; cand va apare pe galben insa ...

 

"De ce este nevoie la GS de decuplare si la XT nu. Care sunt adevaratele motive ale decuplarii si de ce la alti nu e necesara?"

 

Simplu: in offroad se merge cu abs-ul decuplat! asta scria jurnalistul in articolul despre ST: Also recommend to disconnect the ABS

 

De deh, daca la super scula fara buton de 20 de euro (cu transport), nu este posibil acest lucru pentru ca este ATAT de evoluata incat nu este necesar ... asta e!

Poti sa ne dai exemple de motociclete OFF care au abs nedecuplabil ...?!

 

Auzi, de ce nu te arati tu vineri la prezentare si sa explici celor de la BMW, cum ca la ST acest lucru nu este necesar, iar ceea ce au facut ei prin aceasta optiune este doar sa mai traga niste bani de la cilenti?

Acum inteleg de ce banditii de la BMW au pretul mai mare: fac specula cu butoanele de 20 de euro ...!

 

SANATATE SI SPOR LA INVARTIT ROATA ... !

 

Hai sa-ti mai spun una ca sa-ti poti lua distonocalmul linistit: eu deja am stat si pipait noul gs; ce impresie mi-a facut ... chiar nu conteaza (acum)!

Problema este alta: oare cum va reactiona Angi cand il va vedea langa ST? Sper sa nu spuna iar depre ST ca arata ca o ... chinezarie! Pioa, dar sunt vorbele lui!

 

Pace!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O invarti cum iti convine. Nici nu ma astept la altceva. Motocicleta, si pt off ,cu ABS-ul nedecuplabil este XT-ul si asta pt ca are cel mai performant ABS de pe piata. Strict personal cred ca si Explorerul se descurca bine fara decuplare, dar pt ca stiau cat de caposi sunt fanii BMW, cei cu adevarat vizati ca potentiali clienti, i-au pus celebrul intrerupator pt a le face pe plac. Dar asta este o parere strict personala. Daca ajungeti la prezentare nu ezitati sa intrebati. Poate vedem si varianta oficiala BMW pe aceste subiecte. Eu ma rog s-o dreaga si sa o poti cumpara. Astept vara pt litoral cu cortul. Anul asta am un fix.

 

Apropos, pe la Viena, cum stau lucrurile?

S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul?

Testele si vanzarile sunt sistate peste tot, pana la rezolvarea problemelor la furca. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, fa-ma sa inteleg, cum e aia sa ai abs permanent si sa ai nevoie sa fie decuplat cand e pe off-road? mai departe ce se intampla?

se decupleaza singur? care-i conditia de "decuplare"? nu te-ai simti mai in siguranta cand i-ai trage-o tu-n ochi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, pt. chestii d-astea - pt ca are cel mai performant ABS de pe piata - te iubesc eu ..!

da-te-n coace sa ti tzuc pi frunce ...!

 

Stai asa sa-mi sterg lacrimile, si sa ma potolesc putin din ras, caci zau ca nu mai pot scrie ...1

Cum naiba poate fi cineva suparat pe tine, cand tu este o sursa continua de umor ...?!

Iti dai seama cati membrii ai forumului ai facut sa zambeasca in seara asta prin postul tau...?

 

Uite, daca nu vrei sa mergi cu Ian, te invit sa mergi cu mine vineri!

Stiu ca o sa-ti fie greu sa privesti drept in parbrizul reglabil - manual ce-i drept, dar reglabil - noul model, dar voi sta langa tine si-ti voi da tot sprijinul meu ca sa treci peste socul pe care-l vei avea ...!

 

Te inteleg, nu-ti va fi usor - am trecut si eu prin asta si stiu cum este ....!

Sincer, eu cand l-am vazut, am tacut cateva momente; dupa ce m-am asezat in sa, am continuat sa tac, dar mi-a sunat telefonul si ... m-am trezit la realitate.

 

Ar fi urat din partea ta sa me refuzi si pe mine ...!

 

Deci ...?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu le-ai pune ...?

 

Sa-ti spun un secret: niciodata nu mi-au placut cutiile originale ale GS (simplu)!

In schimb ... mor dupa cele de Adventure ...!

 

Si sa-ti mai spun inca unul: este posibil sa nu iau noul GS, ci ... GSA-ul! Da' asta ramane intre noi ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul cand intra pe teren dificil, in anumite conditii, din cauza vitezei de reactie mici a ABS-ului din dotare, nu reuseste sa alterneze suficient de repede perioadele de franare cu cele de intrerupere a franarii, rezultatul fiind o lipsa totala a posibilitatii de a opri si de aceea se impune un intrerupator care sa-l scoata din functiune. La XT viteza de reactie este suficient de mare astfel incat franeaza indiferent daca esti pe sosea sau noroi, pe drum plat sau in panta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am simtit ce zici tu. si l-am folosit de 2 ori pana acum.

eu stiu ca daca vreau sa scot abs-ul inseamna sa fiu capabil sa fiu in control deplin sa imi blochez roata daca vreau. asta n-o poti face cu nici un abs din lume daca e cuplat.

deci cred ca e o lipsa la xt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu XT-ul si te vei convinge. Pe teren dificil in panta nu blocheaza roata, dar franeaza, te poti opri si asta este esenta ABS. Si inca o data, marea lipsa a butonului, imensul lui avantaj, se rezolva cu 20 euro

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul cand intra pe teren dificil ...

 

Bogdan, GS-ul cand intra pe teren dificil, chiar daca are 43 de kg de bagaj, CREDE-MA CA SE DESCURCA - chiar si cu cauciucurile de strada!

 

Auzi, tie ti-ar placea cutiile astea pe noul GS ...?

post-4731-0-98360700-1363551185_thumb.jpg

post-4731-0-37656600-1363551198_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu XT-ul si te vei convinge. Pe teren dificil in panta nu blocheaza roata, dar franeaza, te poti opri si asta este esenta ABS. Si inca o data, marea lipsa a butonului, imensul lui avantaj, se rezolva cu 20 euro

 

montat de dealer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bogdan, GS-ul cand intra pe teren dificil, chiar daca are 43 de kg de bagaj, CREDE-MA CA SE DESCURCA - chiar si cu cauciucurile de strada!

 

Auzi, tie ti-ar placea cutiile astea pe noul GS ...?

sper ca acum sa iti iei de la INCEPUT ce iti trebuie si sa nu te mai chinui cu tot fell de modificari......

 

sa mai vin o data cu GSA ul sa l probezi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul?

 

Sezonul s-a deschis, in Austria pe 9 martie (am pomenit cu vreo doua pagini in urma) si in Germania pe 16.

 

Problema cu furca s-a rezolvat.

La una dintre motocicletele testate intensiv pe bancul de probe, dupa echivalentul a cca 60.000km parcursi, s-a observat un joc in capul de sus al jambei. Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare. Evident ca s-a luat imediat decizia de a inceta orice teste pana la rezolvarea problemei, care este destul de simpla: au facut scula cu care pot face asta usor si repede, cu un singur om, si nu presupune demontarea furcii. Asta valabil bineinteles pt. motocicletel de testare si cele deja livrate la dealeri. De exemplu, cei de la Motorrad erau in test cu toata cireada de enduro-touring mari in sudul Frantei, au primit la un moment dat mesaj sa nu se mai atinga de GS, a zburat la ei la Marsilia un mecanic de la Berlin si le-a rezolvat problema, continuaund ulterior testul. La cele din productia de serie se va face bineinteles din start asa cum trebuie. Alte probeleme nerezolvate nu mai exista momentan.

Conform cercetarilor facute atat de politia sud-africana cat si de catre cei de la BMW Motorrad, accidentul regretatului Kevin Ash nu a avut la baza vreo defectiune tehnica. N-am niciun dubiu ca britanicii ar face o valva incredibila daca s-ar putea demonstra asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce-mi ies ghetele din garantie mi le inod chiar sub plapuma

era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea.

ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu.

intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

 

Vroiam sa stiu daca la Viena se poate testa deja noul GS.

Da, stiam despre problema cu furca si modul in care s-a remediat / se poate remedia.

 

Cat despre moartea lui Kevin scrie si pe advrider.com ca nu furca a fost cauza accidentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...