Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuze, dar aberatia cu GS ul la muzeu nu mi apartine . Este a "Expertului" . Recititi cu atentie postul 890 Eu doar am atins un punct cenusiu al noului concept,Alerg oricum dupa bani Ma recunosc in postura de trol nr 2. Tau, Vlad Yan, sunt oameni pe care nu ma pot supara si sa vreau

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan, chiar nu trebuia sa te explici!

 

Tu credeai ca noi nu am inteles ce ai vrut sa spui ...?!

 

O persoana - ca tine - ce detine in momentul de fata (doar) doua motociclete BMW -ambele boxer - nu poate ..."abera aberatii ..."!

 

Vorba cantecului "Lasa lumea sa vorbeasca, asta-i rostul ei ..." - ca la videoclipuri nu ma pricep asa bine ca Vlad ...!



Astia au inebunit 190 euro si tot cu dunga aia imposibila pe mijloc. S-a varsat ceva apropos de noul GSA? Rezervorul tot de tanc?

 

Nu-ti bate capul pentru dunga, are rolul ei!

 

Problema e studiata: http://www.youtube.com/watch?v=sthepBf3ahI (intre 1:49 si 1:54) de profesionisti - iar rezultatul nu poate fi decat pe masura!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Studiata pe dracu'. E facut sa-l schimbi in prima zi. Te ratacesti daca privesti prin el.

Aureliane accept ca si data trecuta, cand te-ai dat lovit, orice conditii. Nu mai insinua mizerii pt ca si data trecuta cu exceptia primilor 5-10 km eu am mers primul. si daca chiar crezi ca este atat de important aspectul putem merge la dus intr-un fel si la intors invers dpdv al ordinii pe sosea. Numai sa nu te mai aud ca ai fost dezavantajat. Alege modelul cu afisarea consumului instantaneu, daca exista, ca altfel nu ai nicio sansa. Si inca un secret eu sunt in avantaj daca merg primul pt ca-mi aleg regimul de functionare cel mai convenabil pt Yamaha. Ti-am spus si acest mic secret ca sa vezi ca nu vreau avantaje de niciun fel. Pt mine este curiozitate pura.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, daca mai este valabila iesirea la Arbanasi, sunati-l pe Martin - 0728.528.988.

 

El locuieste la Ruse si va asteapta acolo; vorbeste foarte bine romaneste si fiind "de-al casei", poate fi de mare ajutor.

 

In plus, puteti admira si voi o motocicleta adevarata ....!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, puteti admira si voi o motocicleta adevarata ....!

Pai inseamna ca trebuie sa ma imbrac si sa plec repede. Noroc c-am spalat-o, sa admirati o motocicleta adevarata si curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin - aka Martynez, ca sa fiu mai bine inteles - asteapta un semn de la voi.



Pai inseamna ca trebuie sa ma imbrac si sa plec repede. Noroc c-am spalat-o, sa admirati o motocicleta adevarata si curata.

 

Nu-ti fie teama, GTR-ul intoarce multe capete pe strada - pt. simplul motiv ca seamana cu BMW-ul ...! :lol:

Din punctul meu de vedere, cine nu-si pastreaza motocicleta curata nu o merita!

 

Hai, la drum ca este o zi frumoasa ...!



Si sa nu ma barfiti prea mult ...!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Fraierul" posesor al GS ului 2013 de culoare argintie si roti turnate ( nr nu il destainui fara aviz proprietar )aflat astazi pe str NERVA TRAIAN este rugat sa "bage impresii". Domnule, sa l stapaniti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin - aka Martynez, ca sa fiu mai bine inteles - asteapta un semn de la voi.

Ne-a prins din urma in Ruse si am facut restul traseului impreuna. Multumim pe aceasta cale rolului de translator si ghid pe care si la asumat. Ti-am admirat si motocicleta care-ti trasmite toate cele bune. Sa stii ca surprinzator, merge si mai repede de 90km/h, cum o invatase-si tu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-a prins din urma in Ruse si am facut restul traseului impreuna. Multumim pe aceasta cale rolului de translator si ghid pe care si la asumat. Ti-am admirat si motocicleta care-ti trasmite toate cele bune. Sa stii ca surprinzator, merge si mai repede de 90km/h, cum o invatase-si tu.

 

Sa va fie de bine ...!

 

Ma crezi sau nu, de fiecare data cand ma uit pe pozele cu ea ... mai scap cate o lacrima - uneori chiar doua - si-mi mai dau o castana...!

 

Dar dupa am scris si anterior, durerea mi-e compensata de faptul ca stiu ca a ajuns pe maini (foarte) bune. Nu-i nimic, merg inainte ...!

 

Eh, lasa ca pe autostrada mai vedea si ea 100, 110. Ce vrei omule, la viteza asta ma simt eu bine!

 

Din cei care au vazut si stat pe noul model, nu-si mai exprima nimeni nicio opinie?

 

Parti bune, parti rele ...? Asta la rece, pentru ca dupa test il vom vedea cu alti ochii ...

 

L-ati cumpara? daca da, in ce echipare si de ce?

 

Eu unul as opta pentru doar pentru pachetul Active + spite + protectie maini + (eventual) presiunea in roti.

 

Din ce-am citit pe advrider.com, se pare ca manerele nu mai incalzesc asa de bine precum la modelul anterior.

ESA ...?! Nu stiu , da' sincer parca nu ma atrage asa mult, desi cei care au testat-o se pare ca sunt incantati.

 

Cea mai buna chestie in momentul de fata, mi se pare garantia de 4 ani.

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunteti mai experti, informati, bagati amanunte legat de echipare si ce stie ea sa faca.

Exemplu: suspensia clasica este reglabila cat de cat, sau mai bine zis, cea mai putin electronizata suspensie ce stie sa faca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si spatele la fel? sa inteleg ca suspensia clasica este tot din secolul trecut, pusa la misto ca oricum nu o cumpara nimeni, dar da bine la pretul minim de achizitie din pliante?

Ce are a face nr de bujii cu sincronizarea cilindrilor?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aici se pare ca intervine noutatea pentru cea de pe fata: fiind din secolul viitor, e mult mai desteapta.

 

Citisem pe undeva pe advrider.com c-ar avea niste supape, da' nu prea mi-a fost clar si nici n-am salvat postul.

Spatele este reglabil manual - pretensionare si revenire - din punctual meu de vedere ... cea mai sfanta solutie!

 

Se intelege ca numarul bujiilor nu are de-a face cu sincronizarea - era doar un versus cu modelul anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ati cumpara? daca da, in ce echipare si de ce?

 

Eu unul as opta pentru doar pentru pachetul Active + spite + protectie maini + (eventual) presiunea in roti.

 

Eu nu-mi inchipui la ce as putea renunta din optiuni asa ca le-as pune iar pe toate. Si incazul accesoriilor, la fel, inclusiv scarite, Akrapovic etc. Fara proiectoare eventual, avand in vedere farul cu LED.

Daca m-as calici, sigur ulterior voi regreta. La fel am luat-o si pe cea actuala si nu regret nimic.

Basca, una fara ESA si far cu LED sigur se va revinde greu.

Cum vrei tu Aurelian sa-ti iei de exemplu fara ghidon incalzit, fara protectii maini? Eu am prins si frig si nu mai vreau fara... RDC clar iti ia o grija... si oricim, diferenta, dupa ce dai oricum peste 15000 parca nu mai e asa mare :D

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mi-am mai adus aminte de cateva aspecte care-mi plac:

 

- in configuratie standard, amortizorul spate este acoperit de doua protectii: una destul de generoasa ce aduce a aripa suspendata, si inca una foarte mica, montata direct pe el; un mare plus, zic eu...

 

- scaritele sunt si ele ceva mai late decat la modelul anterior; ca atare se sta mult mai bine pe ele, dar nu la fel de bine ca pe GSA.

 

- cilindrii pot fi curatati mult mai usor decat la modelul precedent, intrucat spatiile dintre "aripioarele" acestora sunt mult mai mari (si mai putine).

 

- comanda pentru semnalizare are functie self-cancelling; as fi preferat totusi sistemul folosit anterior, dar se pare ca s-a ales solutia aceasta pentru situatia in care activezi cruise controlul - si astfel mana dreapta este complet libera.



Vlad, la prezentarea de la AB, au asezat unul langa celalalt doua GS-uri - unul cu LED, celalalt fara - si au pornit motoarele si luminile.

 

Sincer iti spun ca nu LED-ul nu m-a dat pe spate; deloc. In schimb, Daylight-ul de la modelul fara LED se vedea mult mai bine decat cel de la modelul cu LED - "cantitativ" era mai multa lumina si parca mult mai densa / condesata / compacta.

 

Ca si conducator auto cred de departe se observa Daylight-ul de la farul fara LED, intrucat la cel cu LED, conturul acela este - din punctual meu de vedere insuficient.

 

Acest aspect l-am obesrvat inainte de prezentare, la filmuletele de pe youtube.

 

Referitor la ESA, este posibil ca sa-mi placa; din tot ce-am citit pana acum - tehnologie si functionare - e clar ca este peste cea dinainte.

 

Manere incalzite? La GS si GSA mi-au placut, isi faceau treaba; DAR cand este frig afara, prefer sa stau cuminte. Sunt rac de zodie si urasc frigul.

Este adevarat ca la GSA - datorita protectiei oferite atat de rezervor cat si datorita parbrizului VStream - nu am simtit niciun disconfort, dar repet, cand este frig, prefer sa stau cuminte.

Acum ca ele vin in pachet cu altceva ... sunt bine venite...!

 

RDC-ul, da imi place; am avut la ambele si chiar ma incanta. Ca sa fiu sincer, doar la GSA am realizat cat de bun este, in sensul ca eram mai tot timpul cu ochii pe display ca sa vad daca am sau nu presiunea corecta - si ca atare am mers cu TKC80 10000 km!

 

Scaritele da, ar fi de inlocuit.

 

Vezi tu, de aici mi se trage nedumerirea: oare nu e mai bine sa astept si sa iau direct GSA-ul cu toate cele care le are in plus?

 

Pe toba Akrapovic chiar nu as da bani; pentru ce? pentru 3-5 cai in plus? sunt totusi 125 ... arhisuficienti! prima motocicleta pe care am luat-o in '89 avea ... 14cp!

pentru zgomot? il urasc!

pentru greutate mai mica? da, dar parca costa cam mult cele 5kg (cred) in minus.

 

In ceea ce priveste revanzarea ... lasa-ma te rog sa am rezerve! De curiozitate incearca sa vezi cate GS(A) 1200 sunt la ora actuala la vanzare in tara! Nu cred ca le numeri pe degetele de la o mana.

 

Cu trepidatii, cu scurgeri de ulei, cu cardane care se rup, cu toate bubele pe care le au si care nu-mi vin acum in minte ... se vand de numa'!

 

Pai iti dai seama, daca s-a dat motorul lui Ian la 99940 (parca) de km ...!

 

Iar la cum merg eu si cum imi place sa cred ca intretin motocicletele - fara sa fiu inteles gresit - chiar nu-mi fac o problema ca as ramane cu ea.



ca tot vorbeam de ESA - preluat de pe advrider.com:

 

Originally Posted by Japanviking

Dynamic ESA,
I never had much faith in the electronic suspension thing. Had ESA on a 2008 GS and hated it. On that bike they just made the cheap crappy suspension adjustable on the fly, it was still cheap and crappy though.

I have a full Öhlins setup on my 2006 GS that I have been very happy with. Was disappointed that all bikes here in Japan came with the Dynamic ESA.

But

The new ESA is nothing like the old, it really works! I did need to put the preload on rider+luggage to handle my 110kg's of Swedish flab.
Played around with different modes and found the Dynamic mode to work best for aggressive riding in the twisties and the Road setting with the suspension set to soft worked well on the highway to filter out the road vibrations.

When ridden fast the suspension feels just like a high quality well setup set of aftermrket shocks. Everything is kept under control and didn't give me any surprises. When the bike isn't moving it the damping feels very soft when jumping on the seat.
On the old bike I sometimes had issues with hard braking into bumpy hairpins. The front wheel ABS would be triggered and the brakes would be released for a split second.
This is not the case on the new GS. I think the newer generation ABS together with the suspension keep everything better under control. Even on rippled roads I could brake hard enough to have the tires chirping front and rear without feeling any intervention from the ABS.
Now I only worry about the longevity of this complex system.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi iau un crash bar pentru motor si nu stiu ce sa aleg intre hepco becker si sw motech.Pretul e cu vreo 30 de euro mai mare la hb, dar stie cineva daca sunt diferente intre ele, vis-a-vis de faptul ca unul protejeaza mai bine decat celalalt, este din material mai rezistent, etc., eventual daca mai sunt si alti producatori care ofera ceva tot pe la 200 de euro.Multumesc anticipat.Poate chiar are cineva de vanzare unul second-hand. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arunca o privire si aici- http://www.r1200gs.info/forum/2-general-chatter/1161-crash-bar.html

Poate parea un fenomen singular, insa din acest motiv am ales touratech si nu mi-a parut rau. Am lovit din fata pe la 30km/h (ceva similar cu lovitura din link) un stalpisor de pe trotuar si crash-ul a ajuns exact pana la nervurile de la capacul pistonului, fara alte pagube. M-am ales cu mandria sifonata si schimbat doar partea stanga a crash-barului.

A, si cu Touratech pot fi montate si protectiile cilindrilor. Probabil si asta a ajutat avand in vedere ca suportul ala subtirel al crash-ului (gandit pentru impact din fata) s-a oprit in protectia cilindrului.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B - http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-sturzbugel-5899.html.

 

Am avut si eu pe GS si - din punctul meu de vedere - sunt cele mai bune; daca ai rabdare sa citesti review-urile pe advrider.com te vei convinge.

 

Oricum, daca cumva le gasesti pe cele originale BMW (sh) parerea mea este sa nu te bagi.



Si inca un aspect: daca la pui pe cele H&B, nu mai este nevoie sa-ti mai pui si protectie pe cilindrii!

 

La GSA protectiile de cilindri vin in echiparea standard tocmai pentru faptul ca crash-ul original este ... de cacao!

 

Solutia tot de H&B a venit: http://www.wunderlich.de/shop/catalogsearch/result/?model=&q=8166220

 

Deh, trebuie sa traiasca si ei, ca doar sunt tot firma nemteasca - iar cardasia dintre BMW & H&B / Touratech e mare ...!

post-4731-0-92832400-1364841396_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul, H&B si SW nu-mi plac deloc cum arata, nici ca forma nici ca si culoare (griul ala mat), arata "ieftin".

Daca as lua, as lua pe cel de la TT care mi se pare suficient de bine gandit si parca arata mai bine. Vad ca e cca 249€ (il poti comanda si la Bavaria). Nu stiu ce sa zic, daca ar mai fi necesare protectii de cilindri la el...

 

Vad ca si protectiile de cilindri "sport" (care de fapt merg si la celelalte modele boxer din seria 1200, in afara de DOHC-ul incepand cu 2010) sunt la oferta:

http://shop.touratech.de/ventildeckelschutz-sport-1satz-zylinderschutz-fur-alle-bmw-r1200-modelle-bis-2009-bmw-r1200r-bis-2010.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B..!

Nu stiu ce vrei sa spui....arata a H&B si omul spune ca sunt H&B?

Da daca tu ai H&B si crezi ca sunt cele mai bune poti refuza ideea, nu-i problema.....

 

Exact cum spune khk, pe langa micile probleme la loviturile din fata(chestiune generala cam la toate modelele), sunt inestetice.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu este deloc H&B!

 

Unde vezi "breteaua" laterala - cea care vine de-a lungul cilindrului?

 

Uita-te cu atentie in linkul H&B precum si poza pe care am atasat-o! Se vede treaba ca cel care a postat a cumparat motocicleta ca sh!

 

Da' pentru linistea ta mergi la AB si vei vedea motocicleta asta

 

http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/bmw-r1200gs-sector-1-bucuresti/176803858.html?useCase=SearchSession&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.modelDescription=r+1200gs&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&lang=ro&pageNumber=1

 

care are exact aceeasi protectie (BMW).



Acum / momentan nu (mai) am nimic!

 

Dar crede-ma ca la accesorii ma mai pricep!

Am avut si GS si GSA - ambele destul de accesorizate - iar inainte de a cumpara toate acele repere am tot studiat "ce si cum"!

 

Ma rog, faci cum crezi! Eu unul am vrut doar sa te ajut si sa-ti impartasesc din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...