Trandafir Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 singurul dezavantaj pe care l-am vazut eu cand am trecut pe acolo cautand un gs era pretul . cateva sute de euro in plus nu-s un capat de lume . avantaje in schimb destule: istoric, garantie, factura etc. nu-l vrei pe-al meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 As vrea sa trec la GS si vreau sa va intreb daca recomandati achizitia unui demo de la AB si care ar fi riscurile/dezavantajele? Nu-mi dau seama ce risc ar fi, mai ales ca trebuie sa-ti dea garantie. Banuiesc ca, scriind pe acest topic, te fereri la GS, racit cu aer. Dezavantajul in cazul asta este insa ca luand ceva "demo" probabil ca este destul de noua si implicit scumpa. Adica dai foarte multi bani pe o motocicleta invechita ca si generatie, care nu se mai fabrica, eventual culoarea si deja accesorizata cu chestii pe care nu ti le doreai... insa daca oferta este generoasa, nu vad ce risti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 da, la GS racit cu aer ma refer... mi-e teama sa nu fie pb de cum a fost rulata in km de rodaj si sa apara surprize mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2013 Admin Share Postat August 1, 2013 (editat) Pe coltul BMW - Motoare de strada colegul Smar2 a postat un articol preluat de pe net desprea calitatea de fabricatie BMW. Tipul care l-a scris a lucrat ani multi la diversi dealeri BMW in state.. Sper ca sunt in asentimentul lui postand acest articol si aici. Editat August 1, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Pentru seria R1200, exista ambreiaj antihopping, direct de la dealer: Pretul e unul modic, ~ 1300$ placa Eu unul nu am simtit niciodata nevoia de asa ceva... Dar ca si idee, e bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 este CLAR si de mult inteles ca ceea ce se fabrica cu 10 ani in urma nu vom mai gasi nici la BMW, HONDA, YAMAHA SI TOATE MARCILE la viteza" cu care apar noile modele marile corporatii nu mai sunt interesate in primul rand de ANDURANTA" ci de cat de multe piese de schimb vand pe model si unitate MATERIALELE nu mai sunt la acelasi nivel cu cele din trecut... calitate, rezistenta.... asa ca vrei NOU trebuie sa stii la ce sa te astepti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Probabil eu ma numar printre "puristi", dar eu in continuare am incredere in fiabilitatea motocicletelor BMW. Nu sustin ca sunt mai bune (fiabile) decat japonezele, insa nici mai proaste nu sunt. Este adevarat, ca in ultimii 10-15 ani s-a pus un mare accent pe rentabilitate (profit) si avand in vedere concurenta mare, s-a incercat in primul rand reducerea costurilor (preturile nu prea pot fi majorate). Dar acest lucru se intampla la nivelul intregii industrii auto, de la scutere pana la camioane, este o prostie sa afirmi, ca doar BMW a inceput sa faca economii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit. Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Probabil eu ma numar printre "puristi", dar eu in continuare am incredere in fiabilitatea motocicletelor BMW. Nu sustin ca sunt mai bune (fiabile) decat japonezele, insa nici mai proaste nu sunt. Este adevarat, ca in ultimii 10-15 ani s-a pus un mare accent pe rentabilitate (profit) si avand in vedere concurenta mare, s-a incercat in primul rand reducerea costurilor (preturile nu prea pot fi majorate). Dar acest lucru se intampla la nivelul intregii industrii auto, de la scutere pana la camioane, este o prostie sa afirmi, ca doar BMW a inceput sa faca economii. Asta pot sa confirm si eu lucrand in industria auto. Toata lumea incerca sa reduca costurile si sa eficientizeze productia. bineinteles ca acest lucru va avea si efecte negative dar si multe efecte pozitive. Si ca paranteza si japonezii fac aceasi lucru numai ca eu au la baza o alta cultura si de aceeea poate ca au mai multa grija la calitate. De ex probleme de la Toyota ( care are cel mai vechi sisstem de eficinetizare si una dintre cele mai bune) care tot apar. Si motive ca anumite subansamble sunt facute in europa de est sau china- oamenii buni noi in Romania facem calitate mai buna decat frma mama din europe de vest iart controlul calitati se face de romani care sunt mai pregtiti de cat cei din vest. Referitor la China - firma la care lucrez are punct de lucru si in China . si stiu ca acolo se locreaza robotic. Chinezii nu intreaba ei executa. Iar salariile lor sunt mult peste salariile romanilor( de ex un inginer in aceasi multinationala in China castiga 2000 de euro iar la noi in Romania in cel mai bun caz 500-600 euro).Cam atat despre forta de munca ieftina din China. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) In cazul in care nu le'ati gasit si voi... Noul ADV 2014. http://motoring.ninemsn.com.au/showroom/glance/8692640/bmw-adventure-images-released-accidentally Editat August 7, 2013 de Vlad Codreanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 In cazul in care nu le'ati gasit si voi... Noul ADV 2014. Din pacate linkul asta nu dezvaluie nimic nou concret. Se poate vedea insa ca parbrizul ADV va fi montat direct ca si la GS, deci nu va mai fi nevoie de suportul complicat pt adaptarea lui pe un GS. iar poza cu moto rosie este de fapt doar un GS accesorizat de Wunderlich, nicidecum ADV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 S-a anuntat greutatea si volumul rezervorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Rezervor de 33 l. Despre greutate nu am gasit nimic inca. Vlad, nu este doar un GS accesorizat. Uita'te la prizele de aer. Editat August 7, 2013 de Vlad Codreanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Vlad, nu este doar un GS accesorizat. Uita'te la prizele de aer. Eu ma refeream la cea rosie pusa in primul tau post; daca compari cu linkul pus de tine si astea ultime doua poze, te convingi Aia este viziunea Wunderlich de "adventurizare" a GS-ului normal (vezi cutiile HB, spitele jantelor, proiectoarele, etc etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit. Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele bine-ai revenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit. Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele Sunt interesat. Si eu am problema cu jocul roti si flansa fisurata. Așteptăm noutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Noutate asteptam si noi, in sud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare ! Am nevoie de un sfat . Am cumparat sapt trecuta un 1200gs/06 , si trebuie sa-i cumpar crashbar. Ce marca sa aleg Hepco sau sw-motech ? Si mai trebuie sa cumpar niste sidecase-uri . Cele originale vario de la BMW sau de aluminiu care par mai usoare ? De unde pot descarca un pdf manual de intretinere pt 12gs/06 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Heavyduties, made in RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Am nevoie de un sfat . Am cumparat sapt trecuta un 1200gs/06 , si trebuie sa-i cumpar crashbar. Ce marca sa aleg Hepco sau sw-motech ? Si mai trebuie sa cumpar niste sidecase-uri . Cele originale vario de la BMW sau de aluminiu care par mai usoare ? De unde pot descarca un pdf manual de intretinere pt 12gs/06 ? Crashbar: cele mentionate de tine sunt cele mai naspa (dupa parerea mea), arata "ieftin", nici macar nu sunt din inox. Iti recomand Touratech sau BMW care sunt din inox. BMW este cel mai discret si are avantajul ca nu trebuie dat jos pt. servisare. Impreuna cu protectiile de cilindri din aluminiu, eu consider ca protejeaza suficient. TT pare ca protejeaza mai bine, are o mica bara oblica in plus, este putin mai ieftin dar iese putin mai mult in afara in zona deja lata a cilindrilor. Eu gasesc foarte indicat sa pui scutul de motor enduro, pe langa motor apara bine si zona inferioara a galeriilor si mai in spate spre cutie. Pe off am dat de mai multe ori "cu burta" de pamant, santuri etc... Sidecases: nu cred ca cele din aluminiu sunt neaparat mai usoare. Fiecare au avantaje si dezavantaje. - cele vario sunt dupa parerea mea de departe cele mai potrivite cu designul motocicletei, sunt binisor mai ieftine decat cele din aluminiu, probabil ca ai deja suporturile pe motocicleta, atunci cand nu ai cutiile montate nu se vede nimic aiurea, consider mare avantaj ca nu latesc aproape deloc motocicleta cand nu sunt extinse si te poti strecura in trafic iar la nevoie extinse sunt foarte incapatoare. Dezavantaj: nu sunt chiar la fel de rezistente la tranta ca cele din aluminiu. - cele din aluminiu sunt mai rezistente, poti pune mai multe bagaje si pe ele dar: atunci cand nu le ai la tine suporturile se vad ca naiba, sunt clar mai scumpe, latesc destul motocicleta, arata prea "utilitar". Tu tragi concluzia si alegi ce te avantajeaza, este chestie de gust si necesitatile fiecaruia. A pus userul @tau cu ceva pagini in urma manualele de GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare, Am pierdut in ultima iesire piesa asta 32717673846 (Handlebar vibration absorber) si asta 32717717802(COUNTERSUNK HEAD SCREW). Are cineva de vanzare, in afara de dealer? Si ca bonus as mai avea nevoie de piesa din plastic(ca idee e cam ca cea de deasupra) din setul 46637705268. Doar ca eu am inca setul vechi, ala dinaine de a afla BMW de problema cu agatatul manetei de frana in handguard si a-i face redesign. Merci, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Crashbar: cele mentionate de tine sunt cele mai naspa (dupa parerea mea), arata "ieftin", nici macar nu sunt din inox. Iti recomand Touratech sau BMW care sunt din inox. BMW este cel mai discret si are avantajul ca nu trebuie dat jos pt. servisare. Impreuna cu protectiile de cilindri din aluminiu, eu consider ca protejeaza suficient. TT pare ca protejeaza mai bine, are o mica bara oblica in plus, este putin mai ieftin dar iese putin mai mult in afara in zona deja lata a cilindrilor. Vlad, pe cele de la Altrider le-ai vazut ? Eu am luat ptr XT de la Altrider dupa ce am vazut calitatea pe 1200GS. Din otel, usoare si lucrate foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Multumesc la toti pt sfaturi , am vb azi la tel cu fostul proprietar si o sa primesc si manualul de intretinere , am sa cumpar cuti vario originale sh . Intradevar mi-au placut crashbar-urile de la Altrider dar cine le aduce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 ntradevar mi-au placut crashbar-urile de la Altrider dar cine le aduce ? curierul? http://www.altrider.eu/info/contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Deci Altrider 320euro , Hepco B 220 euro , sw-motech 200 euro . Eu vin de pe japoneze si sint mai zgircit cand tre sa cumpar ceva. De aceea intrebam intre hepco si sw-motech care protejaza mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.