foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Eu acu ca am fost luminat ca n-am elastic la cardan, GATA ! , o vand draq si imi iau ceva cu patratele de cauciuc. scuze dar pe tine nu te mai crede nimeni dupa ce , ca si ponta, ti ai compromis credibiltatea prin afirmatii false. asa ca ... Voi realizati, ce disperat si in lipsa de argumente [fata de tine in primul rand, care sa-ti justifice achizitia unei mobre cel mult mediocre] toate mobrele sunt mediocre. bmw-ul nu intra in acesta catagorie ( de mobre adica) de asta e atat zarva pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Si ca sa nu fiu acuzat de fanatism BMW pot sa spun ca in opinia mea la clasa peste 1000 cmc clasamentul ar fi urmatorul : pt tine: 800cmc + un 250cmc / 450cmc tot > 1000 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Si unde am zis eu ca XT sau alta mobra este mare, tare sau moale. S-a discutat un subansamblu si atat. Cu ce este poazitia ta mai buna decat a mea, sau a lui Vlad. Fiecare are propria ierarhie si gata. Cu ce este Vlad mai bun decat mine, rapotat la BMW, cand de la el am aflat ca trebuie sa mai asteptam 2-3 ani pana termina LC. Cautati postarile mele mai vechi si vedeti ca am avut numai cuvinte de lauda pt LC. Chiar mi-a placut cum merge in scurtul test pe care l-am facut, si desi mi-a placut nu am putut sa trec cu vederea si micile neajunsuri cum ar fi parbrizul. Dar oricum nesemnificative pe ansamblu. Tot Vlad a fost cel care a anuntat aparitia unor problem mecanice la LC si in continuare recomanda rabdare la achizitie. Exact asta si fac am rabdare si studiez terenul. Vreti doar postari laudative, ode si osanale inchinate BMW. Vorbiti cu Adminul, pune-ti un moderator dintre voi care sa curate orice observatie critica si gata, stam in genunchi pe covorasul indreptat spre Berlin si ne rugam, de doua trei ori pe zi! Voi realizati, ce disperat si in lipsa de argumente [fata de tine in primul rand, care sa-ti justifice achizitia unei mobre cel mult mediocre] trebuie sa fi ca sa gasesti ca USP niste diferente de angrenaje. WTF bine ca nu lauda Xt1200 ca are suruburile facute pe strung si nu prin pieptane si asta evident s-ar simti in primul rand in off dar si pe sosea. Daca a fost asa de tare XT-ul unde sunt vanzarile ? Si asa sunt multi care sustin ca versiunea 2 de la XT a fost o decizie cel putin pripita si ca poate trebuiau sa o schimbe radical si nu sa o cosmetizeze asta ca sa aiba o sansa sa-si creasca procentul de vanzari in zona de 1200 cmc unde competitia este din ce in ce mai acerba iar Yamaha e departe. Si ca sa nu fiu acuzat de fanatism BMW pot sa spun ca in opinia mea la clasa peste 1000 cmc clasamentul ar fi urmatorul : 1 KTM 1190 Adventure R 2 KTM 1190 Adventure 3 BMW 1200 GS/A 4 /5 Triumph/ Yamaha [nu sunt foarte hotarat] 10 Honda am mai lasat loc pt cei care vor veni din urma intrucat e greu sa depasesti recordul de greutate al celor de la Honda. Referitor la "cuplajul elastic" mare inginerie mare, il au toate mobrele pe lant pe care le stiu eu mai putin cele de cross/ enduro, unde se doreste "zvac" si paradoxal nu se supara nimeni pt el si nici nu ingroapa roata. Editat Decembrie 17, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 @bogdan - bre, o iei in serios, tu nu vezi ca numai caterincosi sunt pe aici ? oamenii sunt mucaliti de asta se iau de noi, asti cu mobre. si tu ti pierzi vremea cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Cu ce este Vlad mai bun decat mine, rapotat la BMW, cand de la el am aflat ca trebuie sa mai asteptam 2-3 ani pana termina LC. Vezi ca nu este prima oara cand faci aceasta afirmatie si nu este decat o eroare, ca sa nu-i zic inventie de-a ta. Am spus doar primul an. Si n-am zis degeaba, dovada ca deja au aparut niste schimbari. Asta nu inseamna ca in fiecare an vor fi schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) In esenta este acelasi lucru. La GS le-a trebuit doi ani s-o termine, cat de cat, de ce ar merge mai repede acum cand problemele sunt mai multe si mai grele? Tu stii? Ai dreptate si la GS tot la 2-3 ani mai bagau si scoteau cate ceva, nu in fiecare an. Editat Decembrie 17, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Tot Vlad a fost cel care a anuntat aparitia unor problem mecanice la LC si in continuare recomanda rabdare la achizitie. ... Vreti doar postari laudative, ode si osanale inchinate BMW. Intr-un singur rand te contrazici. Pai ori aratam (si) problemele, ori vrem doar laude? Cel putin eu unul n-am vrut niciodata doar laude si ode, am vrut doar respect intre noi, vorbit/scris on-topic si bun-simt, fara inventii, bagat in seama aiurea, batut campii, chat-uri ieftine si multi care nu au absolut nimic de zis. Insa asta nu se poate. Si e ceva ce repet a n-a oara: sa fii fanul a ceva nu mi se pare nimic rusinos. Dar sa urasti ceva si sa vii sa trambitezi asta peste tot, fara incetare si de cele mai multe ori fara argumente logice, mi se pare nasol. La GS le-a trebuit doi ani s-o termine, cat de cat, de ce ar merge mai repede acum cand problemele sunt mai multe si mai grele? .... Ai dreptate si la GS tot la 2-3 ani mai bagau si scoteau cate ceva, nu in fiecare an. Nu stiu la care GS anume te referi cu doi ani dar cred ca nici tu nu stii. ... Si ce vroiai, sa nu bage/scoata nimic in 9 sezoane? Faptul ca in 2007 au scos sistemul servo (frana) a fost ceva rau? Sau ca in 2008 au schimbat designul? sau ca intre timp au inventat ESA, RDC, ASC nu trebuiau sa le introduca in 2008, trebuiau sa stea pana in 2013 la LC? Sau te deranjeaza ca au trecut la dohc in 2010? Nu inteleg... schimbarea nu poate insemna in capul tau si evolutie? Inseamna doar ca era ceva prost neaparat? Au fost atat de prosti incat de cand a aparut 1200GS-ul au vandut de-au rupt. Stim, stim... ei au marketing si prosti care pun botu'. Iar concurenta vinde nimica toata ca nu stie de unde sa angajeze oameni in merketing. Editat Decembrie 17, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Tu te confunzi cu fierul de sub kur? Daca zic ceva de BMW tu o iei personal? Unde am fost eu nerespectuos fata de oricare dintre voi, si ce inseamna on-topic. Doar lauda aiurea si citatele din pliante sunt on, orice observatie critica este off-topic? Scrieti un nou cod de conduita la rubrica voastra si ma conformez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 In esenta este acelasi lucru. La GS le-a trebuit doi ani s-o termine, cat de cat, de ce ar merge mai repede acum cand problemele sunt mai multe si mai grele? Tu stii? Ai dreptate si la GS tot la 2-3 ani mai bagau si scoteau cate ceva, nu in fiecare an. corect ar fi ca ISI BAGAU si ISI SCOTEAU ceva...ma rog, detalii semantice. si uite ce pasiuni au nascut aceste "perversiuni" mobristice. Tu te confunzi cu fierul de sub kur? Daca zic ceva de BMW tu o iei personal? Unde am fost eu nerespectuos fata de oricare dintre voi, si ce inseamna on-topic. Doar lauda aiurea si citatele din pliante sunt on, orice observatie critica este off-topic? Scrieti un nou cod de conduita la rubrica voastra si ma conformez. DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Tu te confunzi cu fierul de sub kur? Daca zic ceva de BMW tu o iei personal? Unde am fost eu nerespectuos fata de oricare dintre voi, si ce inseamna on-topic. Doar lauda aiurea si citatele din pliante sunt on, orice observatie critica este off-topic? Scrieti un nou cod de conduita la rubrica voastra si ma conformez. Nu iau nimic personal... insa nu mai am ce sa-ti raspund... este inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu iau nimic personal. Se vede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 In esenta este acelasi lucru. La GS le-a trebuit doi ani s-o termine, cat de cat, de ce ar merge mai repede acum cand problemele sunt mai multe si mai grele? Tu stii? Ai dreptate si la GS tot la 2-3 ani mai bagau si scoteau cate ceva, nu in fiecare an. Pe mentalitatea asta cred ca nu ne-am mai cumpara niciodata ceva de noua generatie... Imbunatatiri, facelifturi, tehnologii etc vor aparea tot timpul. Mi se pare normal ca un producator sa isi upgradeze continuu produsele. Mi s-ar parea chiar dubios daca nu ar face-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Se pare ca cei de la marketingul BMW SI-AU DAT DEMISIA SI AU TRECUT LA KTM De ce nu zice nimeni, nimic de aceasta chestie ?...........de si se stie inca din Ianuarie : "Austrian motorcycle giant KTM has overtaken BMW Motorrad to become Europe’s numero-uno motorcycle manufacturer. KTM sold 107,142 motorcycles through the calendar year 2012 to record its personal best sales, leading BMW Motorrad by a margin of 1000 bikes." P.S. Nu sunt impotriva BMW ,mie personal imi plac ambele marci (trebuie sa recunosc, daca e vorba de off, imi place mai mult KTM-ul) DAR cred ca e bine pt noi,toti sa fie concurenta cat mai mare. Ride Safe! Editat Decembrie 17, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 @capone - tu pari om mai serios pe aici, ia de te uita la ce ' imbunatatiri" a facut firma concurenta, apple. de la aluminiu la plastic, de la IOS 6 la 7 ( parca e din epoca windows 3.1 ). radem glumim da' nu parasim incinta. da ?. on topic - ti ai spalat motorul ? daca da, unde e , daca nu, ma asteptam sa nu intre apa si sa inghete.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Se pare ca cei de la marketingul BMW SI-AU DAT DEMISIA SI AU TRECUT LA KTM De ce nu zice nimeni, nimic de aceasta chestie ?...........de si se stie inca din Ianuarie : "Austrian motorcycle giant KTM has overtaken BMW Motorrad to become Europe’s numero-uno motorcycle manufacturer. KTM sold 107,142 motorcycles through the calendar year 2012 to record its personal best sales, leading BMW Motorrad by a margin of 1000 bikes." P.S. Nu sunt impotriva BMW ,mie personal imi plac ambele marci (trebuie sa recunosc, daca e vorba de off, imi place mai mult KTM-ul) DAR cred ca e bine pt noi,toti sa fie concurenta cat mai mare. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Le-ai stricat feng shui-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Acuma vad ca s-a postat de 2 ori......rog un moderator sa stearga una dintre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Acuma vad ca s-a postat de 2 ori......rog un moderator sa stearga una dintre ele Sau amandoua ca oricum n-au legatura cu LC-ul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 @hozz - lasa ca i bine , oricum pe aici e nevoie sa le spui de 10 ori ca s beti si tot nu se duc sa se culce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Se pare ca cei de la marketingul BMW SI-AU DAT DEMISIA SI AU TRECUT LA KTM Las' ca din ce vad si KTM s-a bagat la geu cu marketing peste tot... Referitor la vanzari... mi s-ar parea cu adevarat reprezentativ/relevant, eventual, si numarul de inmatriculari, avand in vedere numarul deloc neglijabil de KTM-uri folosite exclusiv de hobby sau competitii enduro, care nu ajung niciodata pe strada. Pt ca astea sunt altceva, este ca si cum ai aduna de exemplu la Yamaha scuterele, eventual si skijet-urile. Pot insa sa-ti zic, si asta am vazut ca au remarcat-o multi, ca de exemplu in Austria "la mama lor" foarte rar vezi KTM pe strada, in schimb BMW (si alte marci) vezi peste tot. Si asta nu e valabil doar in Austria... Ai gasit cumva si vanzarile 12GS LC vs. 1190 Adv/R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Sau amandoua ca oricum n-au legatura cu LC-ul !! Da, da astept sa ma crucificati pt.primul off topic postat in sanctuarul BMW. Dace iti place sa atci oamenii asa sa fie. Ti-am mai spus si repet daca detii un GS nu inseamna ca esti ontopic.Din cauza unora ca tine imi trece cheful de a-mi lua un BMW, ca pe urma o sa fiu bagat in aceasi oala cu cei ca tine. Las' ca din ce vad si KTM s-a bagat la geu cu marketing peste tot... Referitor la vanzari... mi s-ar parea cu adevarat reprezentativ/relevant, eventual, si numarul de inmatriculari, avand in vedere numarul deloc neglijabil de KTM-uri folosite exclusiv de hobby sau competitii enduro, care nu ajung niciodata pe strada. Pt ca astea sunt altceva, este ca si cum ai aduna de exemplu la Yamaha scuterele, eventual si skijet-urile. Pot insa sa-ti zic, si asta am vazut ca au remarcat-o multi, ca de exemplu in Austria "la mama lor" foarte rar vezi KTM pe strada, in schimb BMW (si alte marci) vezi peste tot. Si asta nu e valabil doar in Austria... Ai gasit cumva si vanzarile 12GS LC vs. 1190 Adv/R? Stiu ca sunt multe BMW-uri pe strazi,nu contest acest lucru, mai ales in Germania datele astea sunt pe anul 2012. Nu am gasit inca vanzarile 12GS vs.1190 Adv, probabil o sa apara in Ianuarie. Sicer sa-ti zic eu ma astept ca BMW-ul sa fi vandut mai multe exemplare., si e si normal deocamdata . 1200GS are o vechime 1190 ADV e un motor nou. Oricum daca ar fi sa iau careva dintre aceste doua modele nu m-as lua dupa vanzari. M-as lua dupa nevoile personaleca ca in 2006-07 .Nu stiam sa aleg intre 1200GS si 950 Adv, am luat KTM pt ca vroiam sa ma dau destul de mult pe off. Atunci am facut o alegere buna spun eu.pt ca m-am dat destul de mult pe off. Acuma fiind in Germania, e alta treaba. Cu off-ul e mai greu pe aici, tot ma dau pe la francezi dar nu acelasi lucru.... Editat Decembrie 17, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Care mai gasiti informatii cu volumul vanzarilor la celelalte marci scoteti-le in fata. Japonezii sunt secretosi, mai ales la datele pe fiecare model in parte. Per ansamblu am gasit, dar nu sunt relevante. KTM este intradevar o surpriza frumoasa dapdv. Editat Decembrie 17, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Oricum daca ar fi sa iau careva dintre aceste doua modele nu m-as lua dupa vanzari. Nici n-ar trebui sa te iei dupa vanzari cand alegi motocicleta! Ideea cu numarul mare de vanzari la BMW in general si la GS in particular era ca, in ciuda faptului ca sunt considerate ca fiind motociclete scumpe, tot se vand "in draci", si asta spune multe. Iar faptul ca unele abia se vand, in ciuda pretului mai mic, de asemenea spune ceva... Dar la clasa asta acum toate se invart in jurul a 13.500-14.000 pret de baza/lista asa ca diferenta de pret nu prea mai exista. Editat Decembrie 17, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Referitor la vanzari... mi s-ar parea cu adevarat reprezentativ/relevant, eventual, si numarul de inmatriculari, avand in vedere numarul deloc neglijabil de KTM-uri folosite exclusiv de hobby sau competitii enduro, care nu ajung niciodata pe strada. Pt ca astea sunt altceva, este ca si cum ai aduna de exemplu la Yamaha scuterele, eventual si skijet-urile. ...... o mica completare,referitor la hobby. Am cunostinta aici care e mare fan BMW(are auto seria 6 si 7 noi), are si R1200GS, dar are firma si e un om destul de ocupat, asa ca anul asta nu a scos motorul la plimbare mai mult de 10 ori, atunci nu artrebui sa socotim nici pe astia nu?...... si aici prin zona unde stau eu, sunt multi care isi permit jucarii din astea si nici nu prea le folosesc. Nici n-ar trebui sa te iei dupa vanzari cand alegi motocicleta! Ideea cu numarul mare de vanzari la BMW in general si la GS in particular era ca, in ciuda faptului ca sunt considerate ca fiind motociclete scumpe, tot se vand "in draci", si asta spune multe. Iar faptul ca unele abia se vand, in ciuda pretului mai mic, de asemenea süune ceva... Dar la clasa asta acum toate se invart in jurul a 13.500-14.000 pret de baza/lista asa ca diferenta de pret nu prea mai exista. Asta incercam sa punctez si eu cu vanzarile de la KTM, de si traim "vremuri grele" cei de la KTM au reusit sa obtina niste reultate foarte bune si asta spune multe. Editat Decembrie 17, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 ... are si R1200GS, dar are firma si e un om destul de ocupat, asa ca anul asta nu a scos motorul la plimbare mai mult de 10 ori, atunci nu artrebui sa socotim nici pe astia nu? Nu este deloc acelasi lucru... cel putin dupa parerea mea. Este o motocicleta inmatriculata cu care se (poate) merge oricand pe strada. KTM face acele "tone" de motociclete folosite strict la endureala... acolo este "tatic" incontestabil din cate stiu. Dar cu astea face foarte mult volum la vanzari, ca numar de unitati vandute. BMW nu (mai) face asa ceva... Ti-am zis, e ca si cum la japoneze ai lua in calcul si scuterele de 50cc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.