NaeL Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Voi sunteti in toate mintile? Ori e GS ori e cu suspensie coborata? Ca aia care isi iau gip sport ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 Voi sunteti in toate mintile? Ori e GS ori e cu suspensie coborata? Ca aia care isi iau gip sport ... e KAKA mercedes JEEP ML ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Voi sunteti in toate mintile? Ori e GS ori e cu suspensie coborata? Ca aia care isi iau gip sport ... Intai calmeaza-te, apoi incearca sa intelegi despre ce este vorba. La GS, motocicleta cu suspensie coborata inseamna 3 cm care nu sunt asa mare lucru la "statura" motocicletei, dar, in combinatie cu cei 3 cm ai seii joase inseamna destul pt cei/cele care nu sunt prea inalti si ajung mai greu cu talpa la sol. S-a mai spus de n ori, GS&co nu inseamna neaparat ca toti fac enduro de performanta, sunt multe alte calitati care plac celor care le cumpara. La fel si cu "gip sport"... nu va mai kakati cu atata usurinta in gusturile altora, judecandu-i ca le place ceea ce altii nu pot intelege prea usor. Nu te obliga nimeni sa cumperi sau sa-ti placa ceea ce place altuia, tocmai de aceea oferta este atat de variata, sa fie pe toate gusturile. ----------------------------------------------------------------------------------------- Pentru cei interesati, acestea sunt inaltimile seilor originale la GS LC: Seat heights • Rallye seat: 880 mm • Front seat, high: 870 / 890 mm • Front seat (standard): 850 / 870 mm • Front seat, low: 820 / 840 mm • Lowered suspension (optional accessory, including front seat, low): 790 / 810 mm Si la Adventure: Seat heights • Front seat (standard): 890 / 910 mm • Rallye seat: 895 mm • Front seat, low: 840 / 860 mm Editat Aprilie 15, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 GS si GSA 1200 sunt niste ML arata ca JEEP ul dar mai ...usor cu OFF ul....... orice ai comenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Voi sunteti in toate mintile? Ori e GS ori e cu suspensie coborata? Ca aia care isi iau gip sport ... De ceilalti, nu stiu, dar eu nu (in felul acela subtil, de catel rau, care nu papa tot - daca stii bancul). Si mai stiu ca se inalta din suspensie la nevoie (la cea veche optiunea de coborare nu era compatibila cu ESA, la cea noua nu merge decat cu ESA - daca am inteles bine). O singura data am ridicat motorul asta la inaltimea maxima (hard-enduro/ESA) si, cand am oprit, cu caini intre picioare, am scapat-o de pe loc. Io ce sa fac daca am cracul mai scurt decat imi trebe? Sa port tocuri? Neh... Si inca mai stiu ca fac haz de necaz. Ca am atins de destule ori cu scutul ca sa nu ma tenteze cu adevarat varianta mai joasa. Probabil ca o sa tai in continuare din sa si o sa-mi iau diploma Iron Butt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) p.s. frumoasa poza.. si numarul Multam fain Cap0ne, aerisirea merge si cu modelul vechi. Cam "duri" insa 1300km/19 ore intr-o zi cu saua TT X-Low (cea cu minimul posibil de burete), dar se poate. Insa asa incolteste gandul ticalos/costisitor de upgrade la modelul nou, cu suspensia coborata, dar cu saua ridicata... Frumoasa aerisirea. Eu n-am mai dat de zapada, doar oleaca de noroi (pe care l-am ocolit ). Ticalos gand ai intr-adevar. Incearca mai intai cu niste pantaloni de ciclism, cu pernita la fund : )) Nu stiu cum e saua la al tau (dar imi inchipui ca nu e chiar fun cu burete putin). Asta stock de LC imi pare ok. Mai ales daca o pun pe high in fata si pe low in spate, cu saua pasagerului setata si ea pe pozitia cea mai spre spate, deja e senzatie de fotoliu. Just for fun (no offense meant, sper sa nu o ia unii prea in serios...) Editat Aprilie 16, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Hm. A mia da si lapte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 In prima parte e GS-ul. Just for fun (no offense meant, sper sa nu o ia unii prea in serios...) BMW-ul a fost primul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 BMW-ul a fost primul: Iar dupa magarus urmatorul pas a fost dacia 1300 cu sigla Am luat si eu azi vaca de la revizie, ocazie cu care mi-a fost schimbat si acel stift de la tija ambreiajului, care chipurile face schimbarea vitezelor mai smooth. Nu am apucat sa fac decat vreo 30km, dar intradevar pare ca schimba ceva mai "fin" si mai silentios decat inainte. Vad mai exact maine la plimbarica cum se comporta, dar prima impresie e oke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Maine ploua rau de tot ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Cam liniste p-aici ! Se vede ca au inceput concediile. Plec si eu la Herculane pe 28 dimineata cu inca 5 chopere pt citeva zile , apoi la Vama Veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 26, 2014 Autor Share Postat Aprilie 26, 2014 Cam liniste p-aici ! Se vede ca au inceput concediile. Plec si eu la Herculane pe 28 dimineata cu inca 5 chopere pt citeva zile , apoi la Vama Veche. liniste ...ca doar rotiile se invart.... de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Băi, chiar daca ai cobit, țeapa, a fost soare rau de tot M-am intalnit la un moment dat pe drum si cu un grup de 3 GSuri pe langa care m-am aciuat si ne-am tinut de urat ceva km. Iar cutia chiar pare sa fie foarte ok cu chestioara aia schimbata la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 daca cineva doreste asa ceva...0740790038 120 ron. salut, se potriveste pe orice an? am de vanzare 2 litri Castrol ActEvo 20w50, bidoane nedesigilate, pe care le-am luat acum 1 luna pt RT, nestiind ca o sa-l vand. Pret - 25lei litrul. Pt referinta - http://www.autopac.ro/ulei-de-motor-castrol-actevo-gp-4t-20w-50-1l-p-1551. Sunt din Iasi, trimit prin curier. Contact 0745159433. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Băi, chiar daca ai cobit, țeapa, a fost soare rau de tot M-am intalnit la un moment dat pe drum si cu un grup de 3 GSuri pe langa care m-am aciuat si ne-am tinut de urat ceva km. Iar cutia chiar pare sa fie foarte ok cu chestioara aia schimbata la ambreiaj. Dap, super misto vremea si traseul. Buc-Mizil-Intorsura Buzaului-Prejmer-Cheia-Buc. Btw noi eram aia cu GS-urile. eram o gasca mai mare dar ne-am spart pe drum, d-aia ne-am oprit in Omv ca sa -i asteptam si pe restul. Dap, super misto vremea si traseul. Buc-Mizil-Intorsura Buzaului-Prejmer-Cheia-Buc. Btw noi eram aia cu GS-urile. eram o gasca mai mare dar ne-am spart pe drum, d-aia ne-am oprit in Omv ca sa -i asteptam si pe restul.image.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 salut, se potriveste pe orice an? da, mai putin 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) De ala am . Multumesc oricum. Eventual te sun cand am drum prin bacau cu utilajul...poate merge... Stai, vorbesti de watercooled? Eu am un adv dohc din 2013 Editat Aprilie 27, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) ai acelasi far care se face din 2004 pana in 2012 iar adv pana in 2013...da pm, sa nu aglomeram inutil aici, sau mai bine ne auzim. De ala am . Multumesc oricum. Eventual te sun cand am drum prin bacau cu utilajul...poate merge...Stai, vorbesti de watercooled? Eu am un adv dohc din 2013 Editat Aprilie 27, 2014 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Weekendul asta am facut si eu rodajul la noua jucarie... Despre motocicleta in sine nu stiu ce pot spune nou, pana acum imi place totul foarte mult (cu exceptia rahatului cu semnalizarea)... Sunt insa foarte incantat de Navigator 5. Pe langa functiile ce tin strict de navigatie (considerabil evoluat fata de generatia anetrioara Navigator 4 / Zumo 660), imi place ca are functii ce tin de motocicleta, este conectat la computerul motocicletei, fiind disponibile foarte multe informatii ca de ex cosum mediu (doua diferite ce pot fi resetate separat), kilometraj, day-trip, temperatura medie a motorului, temperatura exterioara (min/max/mediu), cat ai franat fata/spate, cand trebuie sa faci urmatorul service, cate schimbari de trepte de viteza ai facut, seria de sasiu etc etc. retine foarte bine, pe zile, fiecare distanta parcursa (se pote vedea pe harta). Mai are si aplicatii, o parte dintre ele fiind active daca se conecteaza cu smarthopne (necesita instalarea aplicatiei Garmin Smartphone Link pe telefon) ca de exemplu prognoza meteo ce poate fi vazuta in mers pe ecran. Toate astea pot fi accesate bineinteles pe aparat (navi) si in camera sau cand n-ai ceva mai bun de facut. Utilizarea controller-ului de pe ghidon este foarte practica, mai ales pt functie de zoom in/out. De exemplu cand intri pe rezerva de benzina (sau orice alta atentionare a computerului motocicletei) este semnalat pe ecranul navi si in casca se aude un gong (acelasi sunet ce se aude si la computerul autoturismelor BMW). Problema este ca trebuie sa ai neaparat si sistemul de comunicatie in casca. In primul rand ca sa poti auzi indicatile navigatiei si toate atentionarile (radare etc), apoi ca sa poti vorbi la telefon. Iar daca navi nu este conectat la un sistem de comunicatie, nu face conexiunea cu telefonul si implicit nici Smartphone Link nu este activa. Editat Aprilie 27, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Btw noi eram aia cu GS-urile. eram o gasca mai mare dar ne-am spart pe drum, d-aia ne-am oprit in Omv ca sa -i asteptam si pe restul. Incantat de cunostiinta si multam pt compania placuta pe drum Weekendul asta am facut si eu rodajul la noua jucarie... Sa o stapanesti cu multa placere si sa te duca jdemii de km fara probleme pe ale mai frumoase drumuri !! Ca tot ti-am vazut gentile in poze, am dat peste un sistem de bagaje care imi face nitel cu ochiu, ca sa le am acolo in caz de nevoie - SW-MoTech Dakar saddle bag set La prima vedere par a fi foarte ok pt nevoile/cerintele mele (utilizare rara pt ca de obicei calatoresc cu f putine bagaje, fiarele usor de pus/scos si destul de discrete, gentile usoare si compacte, usor de stocat cand nu le folosesc etc). Mai sap nitel, sa vad ce mai zice lumea de ele. Dar in prima faza cred ca o sa merg pe un tailbag (bmw softbag sau functional ruksak 3) Si ca vorbeam noi de mizeria aruncata de roata spate, am vazut ca exista ca optionale la bmw niste carenute care umplu gaurile cadrului din zona rotii. Una dintre ele o inlocuieste pe cea mica din stanga si cealalta vine pe dreapta deasupra rezervorului de frana spate. Cate de eficiente or fi nu am idee, dar cat de cat probabil mai atenueaza stropirea. Astea ar fi codurile pt ele: 46 63 8 545 047 MUDGUARD REAR LEFT, 46 63 8 545 048 MUDGUARD REAR RIGHT, 46 63 8 545 046 SET OF RETAINING ELEMENTS). Sunt vreo 20 euro pt fiecare parte din cate am inteles. Se pot vedea in pozele astea Editat Aprilie 27, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Iar dupa magarus urmatorul pas a fost dacia 1300 cu sigla Am luat si eu azi vaca de la revizie, ocazie cu care mi-a fost schimbat si acel stift de la tija ambreiajului, care chipurile face schimbarea vitezelor mai smooth. Nu am apucat sa fac decat vreo 30km, dar intradevar pare ca schimba ceva mai "fin" si mai silentios decat inainte. Vad mai exact maine la plimbarica cum se comporta, dar prima impresie e oke N-ai mai sunat sambata! Io m-am dat ca un dement, creca o sa fie o relatie indelungata! BTW pe valea prahovei - 6-7 grade si am avut noroc sa nu prind decat cativa stropi de ploaie, dar am mers pe ud si m-am facut ca un porc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Sal. Stie cineva unde a plecat Tiberiu [ receptie clientii moto A. Bavaria ] mai este in domeniu sau a schimbat meseria ? Ms . Salut, depinde la care dintre ei te referi. Ultimul (Anghel) a ramas in bransa - isi deschide (cred ca deja a facut-o) service propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salut, depinde la care dintre ei te referi. Ultimul (Anghel) a ramas in bransa - isi deschide (cred ca deja a facut-o) service propriu. L-a facut deja, ii zice Mototehnica si e pe la Filaret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Dexxter, capacele laterale de la Touratech rezolva perfect problema. Testate de mine, in cca 50.000 km Pentru GS LC arata un pic altfel, dar par a fi la fel de eficiente. http://shop.touratech.com/side-covers-for-the-bmw-r1200gs-from-2013-bmw-r1200gs-adventure-from-2014-set-left-and-right.html#!prettyPhoto Editat Aprilie 28, 2014 de Vlad Codreanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 @KHK: Sa o calaresti cu maxima placere, Vlad ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.