Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca numarul de "martori" de pe spate si de pe fata e diferit, in mod cert franele sunt date peste cap.

 

Daca se schimba martorul de pe fata ca sa se "pupe" cu cel nou de pe spate, ABS-ul ar trebui sa functioneze ok(ish) (posibile probleme la viteze foarte mici) insa in mod cert se vor da peste cap valorile afisate de vitezometru si kilometraj.

 

Ar fi interesant de aflat daca numarul de "dinti" de pe martorii ABS sunt parametrizabili cumva in softul mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te apropii foarte mult de adevar ;) Motocicleta nu stie daca ai inele de RT sau de GS (cu numar de dinti diferiti), stie doar cat de repede se succed. Nu stie cati dinti ai pentru ca nu e nicaieri pe inel, unul lipsa, sa ii numere. In schimb, stie cat de repede ar trebui sa se succeada. Si coreleaza fata cu spatele. Stie ca GS are roata de 19'' pe fata si de 18'' sau cat e pe spate si face legatura. Daca te dai pe o roata sau faci stoppie, ar trebui sa apara pe diagnoza :)

 

Daca schimbi inelele ca sa fie de pe aceeasi motocicleta, nu e suficient. Trebuie sa faci update la firmware-ul calculatorului, ca sa ii zici de schimbari.

Si asta nu e numai la 1200, e si la 1100. De unde stiu? Am incercat sa pun un calculator de ABS de pe un R pe un LT si nu se putea. Fizic e aceeasi mancare de peste, dar soft-ul difera. Treaba asta ti-o poate face la reprezentanta, unde au calculatorul ala GT-1 sau cum se numeste ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta, cu senzorul cu numar de dinti mai mare decat 48, vitezometrul arata mai mult decat in realitate.

problema este usor de enuntat:

 

computerul de ABS nu-si poate face subrutina de start la pornire pentru ca frecventele transmise catre acesta de roata fata si roata spate nu sunt identice.

Interpreteaza ca si cand roata spate are viteza mai mare decat fata.

Desi pe cricul central senzorul citeste de pe grupul spate frecventa excitatorului si acul vitezometrului urca, de la o anumita viteza (in mers, nu pe loc), acul nu se mai misca, cel mai probabil din cauza faptului ca frecventele transmise catre senzori sunt mult diferite.

Se pare ca, senzorul de vitezometru (ABS) primar e cel de pe roata spate, pentru ca, pe loc, cu roata fata in aer, cand se invarte de ea, acul vitezometrului nu se misca.

Totusi, senzorul de vitezometru (ABS) fata lucreaza ca back-up pentru afisarea vitezei, daca cel de pe spate se strica sau se distruge. Din cate imi aduc aminte de la Cristi, a avut problema cu senzorul spate caruia i s-au retezat cablurile si vitezometrul a functionat.



Treaba asta ti-o poate face la reprezentanta, unde au calculatorul ala GT-1 sau cum se numeste ;)

 

Interesant. Ar fi o rezolvare eleganta si nu ar mai fi nevoie sa se umble in grupul spate. Singura modificare ar fi schimbarea coroanei ABS de pe roata fata cu una din generatia anterioara.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone, numa sa nu-ti dea idei...

Din fata recunosc ca arata...interesant. In rest e kitchoasa rauuuu. Dar a muncit nitel omul la ea.

 

O prezentare haioasa pt ADv

 

Dezavantajul de a avea bascula monobrat :)

In alta ordine de idei ce societate de rahat in care trebuie sa-ti iei suruburi antifurt la roti...wtf... Crezi ca se baga cineva la desurubat roata?

Unii au ramas si fara etrieri... Asa ca nu m-ar surprinde prea tare :)

post-40715-0-88922100-1400016984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF (cu scuzele de rigoare):

Asta mi-aduce aminte de o scena pe care am vazut-o in Ungaria: zona cu multe curbe, oprit la un restaurant alaturi de multe alte mobre. Intre timp apare o gasca de Harley-uri (alea mari, cu "bord" si boxe integrate). Coboara nenii de pe ele, unul aproape sa o dea pe jos, atitudine de Hell's Angels desi aveau fete de medici dentisti toti.

La plecare ne-am sincronizat, i-am salutat in timp ce veneau si ei, nu s-au sinchisit sa raspunda bineinteles. Baga unul cheia in contact si din boxe incepe sa cante "Booorn toooo beee wiiiiiiiild" in timp ce vantul ii flutura pletele in slo-mo.

 

De vis scena, ceva de genul asta imi imaginez si cu nenea rusul dar nu-mi vine in cap nici o melodie, poate aia din Indiana Jones :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate verificarile / reglajele facute la A Bavaria revenit ieri in Buc de la Panciu [ drumul FF bun ] doua persoane pe mobra [ GSA ] la un mers chiar sportiv sub 150/160 nu am redus , chiar ma mir ca am scapat prin cate radare am trecut cred ca erau prea multe masini si capetele de creta se ocupau de ele CONSUM 7 l /100km.

 

Consumul e relevant doar in conditiile in care calculezi viteza medie pe tot traseul. Ma indoiesc ca ai mers cu 150-160 prin Ramnic sau Buzau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gasesc pe net, cat are cel original? ca am gasit de la Puig cu 8 cm mai inalt decat originalul...acu' sa zica proprietarii de puig daca sunt ok. eu am avut pe hornet si a fost ok, dar era scurtutz.

http://www.ebay.co.uk/itm/Windscreen-Puig-BMW-R-1200-GS-13-14-light-smoke-touring-screen-/400705334599



vezi ca la ala de la touratech iti trebuie si o "ranforsare" probabil datorita presiunii sporite a aerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de la Touratech e la fel cu cel original,400 mm doar ca are o tesitura in partea de sus.

Nu inteleg pentru ce ar trebui ramforsare?

Sau,poate vorbim de parbrize diferite?

Trimite-mi link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

El e Thor.

Daca stiti,va rog,unde gasesc parbriz mai mare de 503 mm,cat are cel de la Wunderlich?

Multumesc

Sa L Stapanesti sanatos!!!!!! si sa l duci la cati mai multi km.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de la Touratech e la fel cu cel original,400 mm doar ca are o tesitura in partea de sus.

Nu inteleg pentru ce ar trebui ramforsare?

Sau,poate vorbim de parbrize diferite?

Trimite-mi link.

scuze, ma gandeam la Wunderlich, dar am scris TT; arunca un ochi aici: http://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r-serie/r-1200-gs-lc/ergonomie-komfort/scheiben-zubehor.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

El e Thor. Daca stiti,va rog,unde gasesc parbriz mai mare de 503 mm,cat are cel de la Wunderlich?

Multumesc

Sa il stapanesti cu placere si sa te duca jdemii de km :)

Momentan nu stiu daca gasesti pt ADV parbriz mai mare decat acela. Cel de la Puig de care zicea zicea dexter mi se pare ca e mai mare doar decat parbrizul de la varianta nonAdv.

Iar ranforsarea de la Wunderlich din cate stiu este doar optionala si utila probabil doar pe offroad, pt a preveni vibratiile.

 

Ai avea in schimb ca optiuni montarea unui spoiler reglabil daca il vrei ceva mai inalt:

http://www.polo-motorrad.com/en/x-creen-sport-aufsatzspoiler-fur-scheiben-klar-farblos.html

http://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6255.html

 

Mi-a venit minunea care cica ma scapa de mizerie. O sa o montez zilele astea si revin cu vreo 2 poze, dar sper sa nu am prea curand ocazia sa ii testez eficienta :D

post-40715-0-07720100-1400136469_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit minunea care cica ma scapa de mizerie. O sa o montez zilele astea si revin cu vreo 2 poze, dar sper sa nu am prea curand ocazia sa ii testez eficienta :D

mai bine-ti luai flotoare. la ce vreme e in tara :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

El e Thor.

Daca stiti,va rog,unde gasesc parbriz mai mare de 503 mm,cat are cel de la Wunderlich?

Multumesc

Salut Marcele, sa le stapaniti sanatosi. Ne-am petrecut duminica pe la Odorhei!

Incerca Givi, ei zic ca ar avea 550 mm

 

 

http://www.givi.it/per-la-tua-moto#BMW,R_1200_GS_Adventure_(14)

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa L Stapanesti sanatos!!!!!! si sa l duci la cati mai multi km.....

Multumesc.

Parca imi pare rau ca nu te-am ascultat cu ceva ani in urma.

 

Sa il stapanesti cu placere si sa te duca jdemii de km

Multumesc la fel.

Azi m-am dat putin cu parbrizul de la TT,de care spuneam ca are aceeasi dimensiune cu originalul.

Si....surpriza,se pare ca acea tesitura schimba mult directia aerului,chiar nu ma asteptam.

 

Salut Marcele, sa le stapaniti sanatosi.

Multumesc!

Ne auzim la urmatoarea plimbare.

Editat de marcel bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit minunea care cica ma scapa de mizerie. O sa o montez zilele astea si revin cu vreo 2 poze, dar sper sa nu am prea curand ocazia sa ii testez eficienta :D

asta e cel normal sau mudsling max?

 

Puig Touring Screen este cel mai mare pe care l-am gasit, 53cm inaltime x 45cm latime.

deci am cautat bine, ca tot pe asta l-am gasit si eu...

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e cel normal sau mudsling max?

E singurul disponibil pt LC in momentul asta. Nu stiu daca or sa scoata si vreo versiune "max".

Aseara l-am montat (dureaza 5 minute) si azi l-am testat fara sa vreau :) Chiar isi face treaba si limiteaza mizeria la partea din spate a mobrei. Nu a mai ajuns deloc pe picioare, sei, in zona amortizorului etc.

2 poze dupa ploaie si 2 dupa ce am spalat-o.

post-40715-0-34955200-1400341338_thumb.jpg

post-40715-0-20007400-1400341339_thumb.jpg

post-40715-0-02156900-1400341340_thumb.jpg

post-40715-0-73315800-1400341340_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2014 Berlin Plant

 

 

 

Cu China plant nu se lauda ca-i nasol

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E singurul disponibil pt LC in momentul asta. Nu stiu daca or sa scoata si vreo versiune "max".

Aseara l-am montat (dureaza 5 minute) si azi l-am testat fara sa vreau :) Chiar isi face treaba si limiteaza mizeria la partea din spate a mobrei. Nu a mai ajuns deloc pe picioare, sei, in zona amortizorului etc.

 

Deci, dupa parerea ta este suficienta pt. spate? Daca o pun pe asta ar mai avea rost si cele de la TT pe cadru? Ca alea nu par suficiente, cel putin din ce-mi zice si Marcel, si e firesc, pe picioare la spate tot nu scapi de apa doar cu capacele alea de la TT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacele de la TT cred ca sunt in plus daca iti pui un mudsling :)

Ele protejeaza (cred, uitandu-ma la pozele cu ele) de mizeria aruncata in partea superioara, pe sei, pe c.ur etc. Nu si pe picioare, mobra and stuff.

Cu mudslingul, 90% din jeg nu trece de zona scaritelor pasagerului. Poza asta a lor e destul de exemplificativa:

 

MS12compare.jpg

 

Uitandu-ma la el, cred ca mai puteau lucra nitel pe ici pe colo in unele mici zone astfel incat sa protejeze si mai bine. Ar fi adus probabil inca un 5% protectie :) Bine, deja cred ca o dau in chestii de perfectionisme...

Cum ziceam, eu sunt multumit de ce face dupa prima testare si cred ca e cea mai eficienta solutie vazuta pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...