Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ahaa, deci acel "si" era treaba serioasa... mda, de banii blocati mai bine te plimbi cat incape :)

Sau si mai bine faci upgrade la un LC si te bucuri si mai mult de fiecare km.

nu ii vad ca bani blocati ... sunt diferite.

LC nu imi place. Inca.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plictiseala mare ... asa ca am demontat greutatile din capetele ghidonului ca sa le curat de rugina.

Ambele aveau putina rugina, asa cativa mm patrati fiecare.

Dupa ce am scos suruburile, cel din stanga nu a vrut sa iasa. Il umflase rugina 😑

L-am urnit cu o cheie din aceea de care folosesc instalatorii. Am pus o carpa intre scula si piesa ca sa nu-l zgarai prea rau.

Era ruginit ca dracu'!

Le-am lasat peste noapte in apa cu sare de lamaie. A doua zi am indepartat rugina dizolvata cu o perie sarma si o periuta de dinti.

Le-am degresat cu alcool si le-am agatat cu o sarma subtire de o grinda in pod.

Pentru vopsit am folosit un spray. Trei straturi dupa care 1 ora la cuptor la 100 grade.

Incerc sa pun poze.

» Post actualizat in 03 Dec 2016 15:36

Plictiseala mare ... asa ca am demontat greutatile din capetele ghidonului ca sa le curat de rugina.

Ambele aveau putina rugina, asa cativa mm patrati fiecare.

Dupa ce am scos suruburile, cel din stanga nu a vrut sa iasa. Il umflase rugina 😑

L-am urnit cu o cheie din aceea de care folosesc instalatorii. Am pus o carpa intre scula si piesa ca sa nu-l zgarai prea rau.

Era ruginit ca dracu'!

Le-am lasat peste noapte in apa cu sare de lamaie. A doua zi am indepartat rugina dizolvata cu o perie sarma si o periuta de dinti.

Le-am degresat cu alcool si le-am agatat cu o sarma subtire de o grinda in pod.

Pentru vopsit am folosit un spray. Trei straturi dupa care 1 ora la cuptor la 100 grade.

Incerc sa pun poze.

post-87615-0-27397000-1480779366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am bagat si eu nasu ieri si am desfacut capacu si am dat de o mufa. Dar nu seamana deloc cu can-bus socket sau cum se numeste (cum am vazut ca are Optimate). Si nici nu gasesc pe net, aveti idee ce e si unde gasesc ceva compatibil ? Asta daca e ce cred eu, si anume o mufa care sa-mi permita incarcarea cu bateria montata pe motor.

 

Muchas gracias ! :grinbandit:

 

post-94777-0-24490800-1480935321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca aia e mufa de diagnoza - nu prea are nici o treaba cu incarcarea.

 

Din cate vad pe net Optimate are mufe proprietar - ori le folosesti pe alea cu crocodili, ori o legi pe cea permanenta (cea cu mufa) si o lasi undeva la indemana pe baterie.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ! Deci aia e mufa de diagnoza, bun .. bine ca n-am pus clestii pe ea :)) glumesc ..

 

Firu ala rosu cred ca e + ca face masa, dar nu stiu sigur daca pot incarca punand direct, in manual zice sa SCOT bateria de pe motor daca vreau sa pun clestii direct pe bacterie .. sau montez fire din alea de la un Optimate care fiind si CANBUS stie sa incarce cu bateria legata inca la motor. Altfel risti sa prajesti circuitele :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este firul plus scos la vedere (dar nu face masa). Poti sa incarci linistit cu bateria pe mobra. Nu te chinui cu alte legaturi ca nu are sens. Daca stii ca o tii mai mult nepornita poti sa lasi incarcatorul conectat in modul de intretinere. Daca vrei sa incarci 1 ora inainte de plecarea din primavara - conectezi atunci. Dupa parerea mea nu are sens sa faci alte legaturi pe acolo.

 

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu vad (in poza) ca firul rosu e "legat" pe cadru ..si din ce zice manualu inteleg ca daca nu vreau sa o dau jos ar trebui deconectate firele si pusi clestii direct pe borna de minus (care se vede in poza) si al doilea cleste pe firul rosu (+) dar dupa ce il indepartez de cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca trebuie desfacut ceva. - clestii pe cele 2 puncte si ar trebui sa se incarce. In acelasi timp nu cred ca surubul respectiv are legatura cu cadrul. Nu imi amintesc acum daca cadrul de GS are masa (mari sanse sa nu) insa sigur nu are + permanent in cadru. Oricum te prinzi imediat de cum sunt conexiunile cu un voltmetru de buzunar.

 

 

bafta,

paul


» Post actualizat in 05 Dec 2016 15:29


Mda -am citit si eu manualul asa in viteza. Pe scurt si recomandat - cu bateria conectata poti sa incarci doar cu incarcator bmw prin mufa de accesorii (asa zisa de bricheta). Daca aftermarket - doar cu bateria data jos.

Dar amintesc de polul acela "+" scos la vedere cand se pune problema de jump start - deci mi-e clar ca acel pol este legat direct la borna "+".

Deci cu bateria nedata jos poti lega linistit crocodilii la cei doi poli vizibili + si - cu orice alt incarcator cat de cat ok. Daca sufli si in iaurt de felul tau - nu as pune contactul in timp ce incarc bateria in acest fel.

Eu personal daca m-as grabi sa plec - as da si la buton sa porneasca cu incarcatorul legat sa mai ia un pic de curent si de acolo.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, imi aduc aminte ce a patit, not funny sa impingi tancu prin oras. Si cu plinu facut !! Anyway, m-am hotarat sa dau jos bacteria si sa o incarc in casa, frumos, elegant, cat di cat ...

 

Am sunat la Bavaria Otopeni, o sa trec pe acolo sa vad ce au pe stoc (echipament, redresor, etc). By the way, doamna de la telefon mi-a spus ca Schuberth a luat patentul de la BMW (legat de casti). Si castile BMW sunt produse de BMW. Asa o fi, habar n-am ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la Bavaria Otopeni, o sa trec pe acolo sa vad ce au pe stoc (echipament, redresor, etc). By the way, doamna de la telefon mi-a spus ca Schuberth a luat patentul de la BMW (legat de casti). Si castile BMW sunt produse de BMW. Asa o fi, habar n-am ..

 

Mi s-ar parea culmea nesimtului ca, mai ales in perioada asta a anului, sa nu aiba incarcatorul pe stoc.

 

Legat de casti... daca intr-adevar a spus asta, nu face decat sa-mi confirme niste banuieli :D

Am crezut ca problema asta s-a lamurit pe pagina precedenta. Deci, Schuberth (renumita firma care produce casti) produce castile BMW. Evident, dupa standardele si cu modificarile cerute de departamentul de cercetare/dezvoltare de echipamente BMW.

 

Noi am avut aseara petrecere mare la BMW Motorrad (traditional de Mos Nicolae) si am avut cumva sansa sa vad si culorile pentru noul System 7. Pe langa banalele alb/gri/argintiu/negru va mai fi galbenul neon si vreo doua modele cu decor. Din pacate fluor-orange nu este in oferta, sau cel putin nu in 2017 :( Pretul va creste cu cca. 100€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

(daca tot a inviat site-ul) O poza - pentru mine este sunetul divin pentru moto (am avut pe fiecare dintre mobrele detinute).

post-18136-0-75933500-1482136276_thumb.jpg

 

Cea veche - toba BMW Sport este disponibila pentru vanzare (o sa pun si poze cand prind un pic de timp).

 

In alta ordine de idei - telescopul spate s-a scurs (Showa, 45k km, fara offroad) - probabil nu i-au placut temperaturile reci din ultima luna.

Unul nou - 2000eu.

Din fericire am solutia de backup cu o suspensie primita la pachet WP insa trebuie un update de soft.

Versiunea de software curent se pare ca nu stie sa lucreze cu generatia mai noua de telescop WP de pe acelasi model de mobra:

Factory I-Level: K024-08-01-500
Actual I-Level: K024-08-01-500

 

Cu GS911 nu se poate face upgrade software insa am gasit un tip in TM care are diagnoza BMW si sper sa prind o zi cu temperaturi mai ok sa ajung la el - va tin la curent cu rezultatul update-ului :D.

 

stima,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(eu ii zic bmw sport - nu stiu cine le face dar ma documentez :D)

 

Original BMW a existat toba cromata (cum au majoritatea, pt ca era inclusa in pachet, vezi poza) sau... necromata, dar tot asa arata ca forma.

Si optional Akrapovic.

Ce vad in poza ta nu prea are nicio legatura cu BMW (original).

 

post-9546-0-26944500-1482143913_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Original BMW a existat toba cromata (cum au majoritatea, pt ca era inclusa in pachet, vezi poza) sau... necromata, dar tot asa arata ca forma.

Si optional Akrapovic.

Ce vad in poza ta nu prea are nicio legatura cu BMW (original).

 

attachicon.gif2008-BMW-R1200GS-Motorcycle-Test-Salvadori-1131.jpg

O sa ma uit pe ea sa vad ceva stante imprimate. Sigur din fabrica a iesit cu galeriile cromate (X350A optiune). Neamtul mi-a dat multe tampenii hartzoage inutile de la fiecare revizie insa toba aftermarket nu am vazut pe niciunde sa apara. Si mai stiu ca nemtii nu isi bat capul cu schimbatul tobelor si de asta am presupus ca este toba OEM (cromata) O fi Akrapovic insa atunci ar trebui sa aibe ceva stante de la producator.

O studiez in amanunt diseara.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2008/04 model mobra.

Vedem - trebuie sa aiba ceva stantzat pe ea.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 19 Dec 2016 11:28

PS - dau si un mail la neamt ca ma intriga subiectul.


» Post actualizat in 19 Dec 2016 12:04

:)

Rezolvat. SR-Racing, titan (acum inteleg de ce era asa de usoara chiar si fata de Leovince-aluminiu).

http://www.sr-racing.de/auspuffsysteme/bmw/bmw-r-1200-bis-baujahr-09-euro-3-ohne-klappe/

 

stima,

paul


» Post actualizat in 19 Dec 2016 19:17

Asta este:

post-18136-0-81275200-1482174677_thumb.jpgpost-18136-0-60879800-1482174686_thumb.jpgpost-18136-0-39363600-1482174694_thumb.jpgpost-18136-0-28273200-1482174711_thumb.jpgEG BE 2107.pdf

Este atinsa foarte usor in 2 locuri, am observat abia cand am curatat-o.

Daca si-o doreste cineva - ne intelegem ca ma asteapta suspensia wilbers.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O simpla curiozitate: de ce ai schimbat-o?

Salut,

Mie imi place mult mai mult cum suna Leovince - am avut pe fiecare motocicleta dupa multe testari versus Arrow sau Akrapovic.

Sunetul este mai jos si mai incet cu leovince - probabil insesizabil pentru alte urechi insa pentru ale mele sunetul este mai placut.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns!

Da-mi un pret pe pm pentru toba pe care vrei sa o vinzi. Am un prieten cu gs din 2008.

De unde iti cumperi Wilbers? Ce ai ales? Ma referi la tipul amortizorului.

Poti sa zici si cat costa?

Eu am gs din 2012 cu low suspension (-30 mm) si vreau sa trec la suspensia standard. Trebuie sa schimb amortizoarele si cricurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns!

Da-mi un pret pe pm pentru toba pe care vrei sa o vinzi. Am un prieten cu gs din 2008.

De unde iti cumperi Wilbers? Ce ai ales? Ma referi la tipul amortizorului.

Poti sa zici si cat costa?

Eu am gs din 2012 cu low suspension (-30 mm) si vreau sa trec la suspensia standard. Trebuie sa schimb amortizoarele si cricurile.

Salut,

 

Eu m-am gandit la un 140eu. Are 2 atingeri usoare si apar in pozele de pe olx cu link in semnatura mea. Nu sunt deranjante si le-am observat cand am dat mizeria jos - nu am idee de la ce s-au facut.

Legat de suspensii wilbers face o chestie desteapta ca preia sistemul esa (superior si inferior) de la tine si le pun pe telescopul lor. Iti seteaza arcul si valvele in functie de greutate si stil de mers - sport sau touring, strada sau offroad. In principiu ramai cu preload si rebound din ESA insa am vazut ca au si varianta cu rezervor cu cele 2 setari pentru compresie (high si low speed). La GS la franari/accelerari bruste nu este asa proeminent tangajul fata spate din cauza tele/para lever versus suspensii clasice si de asta consider ca nu e necesar sistemul de control si la compresie. Eu m-am gandit la inceput sa il modific pe cel de pe spate, in varianta fara rezervor cred ca e undeva la 600eu.

Nu este ieftin insa imi place foarte mult mobra si probabil o sa ramana inca multa vreme la mine. Si la un moment dat o sa urmeze si cel de fata.

Nu mai stiu daca tu ai ESA insa daca nu ai cred ca cea mai faina varianta de la wilbers e cea cu preload hidraulic, rebound parca au toate si poti sa mergi si pe varianta cu setari de compresie daca chiar esti maniac cu tinuta de drum. Preload e fain daca faci des schimbari gen doar tu , tu cu bagaje sau tu, pasager si bagaj. Telescop cu setarile complete pentru vstrom a costat 740eu - probabil tot pe aici este si cel pentru bmw.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...