Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auch ... de tampenii din astea mi-e frica: baterie sau pana.

 

Astea sunt cel mai usor (si ieftin) de rezolvat :D

De altele sa-ti fie frica... cum am patit eu de exemplu cu regulatorul ala, noroc ca eram aproape de casa si inca in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, nu stiu daca m-as complica sa iau bateria din alta parte decat BMW. Din ce am tot auzit si din experienta mea, sunt cele mai durabile.

Poate am fost eu ghinionist, dar in momentul de fata nu as putea rezona f bine cu ideea asta de "cea mai durabila" :laugh:

Informativ, bateria de la Bmw este 800 lei, o Yuasa gel 400 lei, un Exide Agm 250 lei.

Daca aveti nevoie vreodata, ca sa nu mai cautati, codul este - YTX14-BS , dimensiuni 150(L)x87(l)x145(H) mm, 12V 12Ah , ideal tehnologie AGM/Gel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odyssey parca nu face pt BMW

 

am avut odyssey pe 1150 gsa. sigur este si pt 1200 lc

» Post actualizat in 02 Oct 2016 07:33

http://www.wunderlich.de/shop/en/odyssey-battery-pc-680-powerpack.html

 

pt LC este pc 535

http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=36&Ct=IA&SbCt=BA_15_36_IA_10

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

But it's mostly because guys are riding OVERLOADED bikes too fast in too harsh conditions.
Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! O întrebare . E normal ca intre schimbarea treptelor sa vina în ,,nas'',? Intre trepte se comporta ca și Cum ar actiona frana de motor. Problema ar fii la un gs 1200 2006.

Editat de Nedelcu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca ai vreo roata blocata, mai ales aia de pe fata, la CALD! La rece s-ar putea sa nu aiba a face.

 

Siiiiii... vezi sa nu iti apese hadguardul pe levierul de frana fata :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As zice nu, dar nu stiu nici cum conduci, poate ca o turezi prea tare sau dai drumul la ambreiaj prea brusc?

si eu zic ca intre cele 2 viteze motocicleta are timp sa ajunga la viteza de relanti. Apoi in viteza superioara cand incepe sa "prinda" ambreiajul incepe de la o turatie mica si trecerea se simte asa.

Probabil senzatia este predominanta in vitezele inferioare.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine face wheelie :))) acu serios ... nush daca GS-urile mai vechi au asa ceva dar la LC exista o rotita de reglaj pentru maneta de ambreiaj ..joaca-te cu aia daca e ... la ce turatie / viteza schimbi din 3 in 4 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage abrieajul o schimba din a 3.a intra 4 și la eliberarea ambreiajului vine în nas

Cum ziceam mai sus - nu este o problema. Cheia este turatia la care incepe sa fie angrenat ambreiajul.

Motorul se detureaza prea mult spre turatia de relanti intre trepte - ca sa nu mai ai acel comportament ori schimbi mai rapid ori tii motorul un pic mai turat decat o faci acum in momentul cand dai drumul la maneta de ambreiaj.

Sau altfel - problema este necorelarea vitezei la roata cu turatia motorului si ai acel fenoment de frana de motor.

Probabil tine de obisnuinta si dupa ceva timp o sa dispara "problema".

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cum zicea si Paul, trebuie sa te obisnuiesti cu turatia, experimenteza.

Ca o paralela, eu am invatat sa conduc pe un camion, era un "Bucegi", cand schimbam vitezele faceam "dublu ambreiaj", apasam, scoteam la pct mort, dateam drumul la ambreiaj, apasam iarasi, bagam in viteza; toata treaba era ca sa sincronizezi turatia motorului cu turatia arborelui principal din cutie si cand schimbam inapoi dateam "sprit" (pe vremea aia nu erau sincroane). Ma rog, ideea e ca dupa un asemenea experiment cam stii ce turatie trebuie sa aiba motorul la anumite viteza de deplasare in fct de ce treapata esti. De exemplu: in treapta a doua la 4000rpm am 50km/h, daca pun a treia, ca sa am 50km/h trebuie sa reduc turatia la 2000rpm; asta inseamna ca nu las motorul sa se "detureze" pana la relanti, ca sa pastrez aia 50km/h reduc acceleratia, nu o las de tot...

Nu stiu cat de limpede m-am exprimat, sper sa ajute :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...