Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

Daca doreste un engine guard de aluminiu M TECH pentru R1200GS , am unul la 125 euro. Mai am si alte piese pentru 2013-2016 ,dar si modelul anterior.

Pai zi tot ce ai, nu te sfii ;)

Eu am un adv dohc din 2013.

Vezi ca pt LC exista topic dedicat.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca doreste un engine guard de aluminiu M TECH pentru R1200GS , am unul la 125 euro. Mai am si alte piese pentru 2013-2016 ,dar si modelul anterior.

Eram cat p'aci sa-ti trimit PM, da' m-am desumflat cand am vazut ca este pt LC. Pe aici doar 2004-2013. Cum zicea si Dexxter, vezi ca exista topic separat pentru LC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff...eu nu am nici macar o scula din aia de scos fisele de bujii...

:) am doua - as putea sa iti trimit una.

:P

 

Pentru ce sunt tubularele alea?

cea mare este pentru desfacut piulita aia mai ciudata si mare de la pinionul mic din grup daca vrei sa schimbi rulmentii de acolo, reglezi calcatura sau sa verifici starea vaselinei de acolo.

Cea de-a doua este pentru strans corect la cuplu ansamblul pin/contrapiulita de pe partea stanga bascula. Pinul se strange la 7Nm (dupa o strangere initiala la 20Nm) si apoi cu pinul fix (care se poate face doar prin decuparea aceea de la tubulara lunga) contrapiulita trebuie stransa la 145Nm. Se poate strange si fara (strangand prima data pinul apoi marchezi pozitia lui relativ la cadru si apoi strangi usor piulita blocanta si verifici sa nu se modifice pozitia pinului marcata anterior).

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) am doua - as putea sa iti trimit una.

 

Eu o am pe aia din trusa de la Adventure, nici macar nu ma mai obosesc sa o car cu mine... Daca o vrei ti-o dau ca sa ai trei, eu am observat ca prefer sa folosesc o sfoara pe care o infasor in jurul fisei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am pe aia din trusa de la Adventure, nici macar nu ma mai obosesc sa o car cu mine... Daca o vrei ti-o dau ca sa ai trei, eu am observat ca prefer sa folosesc o sfoara pe care o infasor in jurul fisei :)

merci insa imi sunt suficient cele doua :P. stiu de sfoara dar in garaj unde lucrez gasesc mai greu sfoara (si sarma).

:D

PS - anterior ziceai ca nu ai cheia d'aia.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci insa imi sunt suficient cele doua :P. stiu de sfoara dar in garaj unde lucrez gasesc mai greu sfoara (si sarma).

:D

PS - anterior ziceai ca nu ai cheia d'aia.

 

stima,

paul

 

Mi-am luat-o intre timp, dar e proasta, e dintr-un plastic moale care se largeste si aluneca imediat ce tragi un pic mai tare, doi euro prost invetiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) anterior adica 3 posturi mai sus ...

insa neimportant ca m-am prins ca faci misto.

 

Imi cer scuze daca postul meu a fost perceput ca un "misto", am vrut sa fac o gluma nevinovata. Stii foarte bine ca nu o avem cand am vorbit noi doi despre ea ;). Si nu aveam nici cheia lunga de bujii, insa dupa ce initial am frezat o cheia "normala" de 16 ca sa aiba sub 21mm diametrul exterior, am gasit una pe amazon si mi-am luat si d'aia :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut probleme pana acum cu bateria originala ? Nu am mai pornit mobra de 1 luna si ceva si azi dimineata cand am vrut sa plec cu ea, ciuciu, moarta bateria.

In perioada asta nu am avut nici un consumator activ pe ea, gen alarma sau altceva. Bateria are cam 2 ani jumate vechime aprox.

 

Puneam contactul, bazaia releul ala de pornire (cred) continuu, nu invartea deloc si abia se aprindea bordul. Ciudat e ca dupa ce luam contactul, chiar si daca scoteam cheia, dupa vreo 30s mi se aprindea de capul lui C-ul de la far...

Am pus-o pe redresor si incerc diseara sa ii dau iar o cheie sa vad ce zice.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a cam inghetat mana stanga duminica trecuta, pe ploaie, asa ca m-am hotarat sa vad ce e cu manerul ce nu functiona. Am desfacut, taiat finut cu un bisturiu cauciucul pe langa maner, refacut lipiturile si merge, 8.3 ohmi indica aparatul.

 

Lipiturile originale aratau excelent insa se pare ca se oxideaza ceva intre cositor si contactul de pe folie. Dupa prima lipire tot nimic, am crezut ca sunt intrerupte circuitele undeva pe folie si am zis ca ma las pagubas si nu desfac mai mult pana nu imi iau un manson nou, in cazul in care il stric pe asta. Pana la urma, am mai insistat cu letconul si in cele din urma s-a refacut contactul. Poza a doua e dupa refacere, aproape ca nu se vad urmele de taiere.

 

 

post-79158-0-15042900-1475142284_thumb.jpg

post-79158-0-51699400-1475142286_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteapta sa vezi cat tine in timp. Ce se intampla la astea e ca se fisureaza cica circuitul pe alocuri, microfisurilea alea le vezi doar cu ceva microscop des intalnit intr-un atelier de electronist care se respecta.

 

Adica e bine ca ai reusit, numa stai sa vezi cat tine.

 

Daca iar cedeaza in scurt timp, nu vad de ce nu ai putea infasura niste nichelina de aceeasi rezistenta ohmica si putere consumata ca si manerul din cealalta parte. Aia sigur nu mai cedeaza :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, anunt daca pleznesc iar :peace:

 

La Dakar aveam nichelina, acolo s-a lipit usor firul. Aici se pare ca daca nu respecti plaja de 7,5-8,5 ohmi se trezeste cumva computerul si taie curentul in manerul respectiv. N-am inventat-o eu, asa am citit pe undeva pe ADV rider...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci poate merge figura recomandata pentru senzorul de benzina (cel cu banda) cu descarcari electrice de la un aprinzator cu piezo (citisem pe undeva cand ma lasase, insa nu a fost nevoie sa aprofundez, pentru ca aveam celalalt senzor, cu plutitorul sarit din pozitie). Descarcarea electrica ar topi un pic de material, acoperind microfisurile respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

La senzorii de benzina cu banda, cel putin in cazul meu, din doua cazuri aplicate nici unul nu a rezistat mai mult de un plin. Si nici unul nu a mai rezistat la o calibrare cand treci curent prin el.

Aici la maner inclin sa cred ca curentul care trece pe acolo este mult mai mare si nu cred ca merge solutia de la celalalt.

Dar din cele cititi la manere apare problema doar acolo la lipiturile acelea si cel putin la altii pare sa tina mult si bine dupa ce a fost refacuta.

Oricum ce vreau sa te intreb - tu zici ca dupa ce ti-a crapat banda ta nu a fost problema ca aveai celalalt senzor cu plutitor. Vrei sa zici ca merge inlocuita banda cu plutitor?

Cand am avut eu problema cu banda am observat ca mufele sunt identice dar am considerat ca principiile de functionare sunt diferite si nu mi-am batut capul sa mai caut info daca merge plutitor in loc de banda.

Din fericire banda rezista in continuare dar daca mai crapa as face conversia la plutitor cu ochii inchisi.

 

Multumesc,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat laconic (sau prost). Credeam ca am banda si am citit inainte despre problema, dar de fapt era plutitor si imi sarise de la un culcat pe off-road.

:)

Ah, inteleg acum. ... mi-a tresarit inima cum ca ar exista o alta solutie dar e oki.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut probleme pana acum cu bateria originala ? [...]

Mda, cred ca e moarta... Am pus-o pe redresor apoi a pornit mobra la sfert. M-am plimbat azi-noapte vreo 15km apoi am oprit sa pun gaz. Cand sa plec, a invartit o data si click... mortua est.

Si uite cum am facut eu sport pe la 1 noaptea impingand la ea de la benzinarie pana la garaj... Asta dupa ce m-am tot scobit in scafarlie cum ma-sa as putea face sa o pornesc cu cabluri de la vreo masina. N-am avut nicio idee (safe, ca idei am avut multe), pt ca nu poti pune clestii pe ambele borne in acelasi timp cu bateria conectata la mobra - trebuie sa scoti minusul ca sa poti trage bateria pt a ajunge la +.

Asa ca am injurat neamtul si a fost prima oara cand mi-a parut rau ca nu am scuter. Sa dea dracii ca grea mai e... Bine ca facusem plinu.

 

Acum, cautand o baterie compatibila, m-am uitat si in manual, poate gasesc dimensiuni, model and stuff. Si am descoperit ca neamtu fuse totusi istet si io prost. Vedeti poza. A pus el ca un dragut o borna de + chiar sub capacul de la compartimentul bateriei, tocmai ca sa poti porni vaca la clesti daca nu ai platit factura la curent si ramai ca bizonu in drum... Vazusem eu cand am scos bateria ca e marcat tumburucu' ala cu o panglicuta rosie, da' am zis ca no, hai sa nu imi dau de lucru singur, mai ales ca nu aveam extintor la mine.

 

Am zis sa impartasesc asta, poate sunt ultimul bou care pateste sa se uite la ea ca broasca in teava...

 

 

Si, daca aveti idee/recomandare de baterie noua, faceti-va mila cu un link :)

post-40715-0-37558900-1475228152_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis sa impartasesc asta, poate sunt ultimul bou care pateste sa se uite la ea ca broasca in teava...

 

Eu parca am pomenit p-aici despre patania mea din Albania in mai, cand am descarcat de tot bateria (ramasese contactul pus si din greseala comutat pe faza mare).

La moto cu problema nu trenuie scos decat capacul ca sa primeasca curent.

Atunci am scos bateria de la alt LC, am facut contact intre ele cu partea metalica a surubelnitelor din dotare si... gata fata. Bateria era "goala" dar a pornit asa "la sfert" si de atunci e ok.

 

Ca problema electrica am mai avut regulatorul de tensiune care a cedat dar banuiesc ca la tine nu s-a aprins becul rosu si cu semn de baterie... si poate chiar bateria e problema.

Sincer, nu stiu daca m-as complica sa iau bateria din alta parte decat BMW. Din ce am tot auzit si din experienta mea, sunt cele mai durabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...