Xandros Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Uite aici: Culmea, la asta ma uitam si eu acum. Cand mi-am facut trasee cu google maps le-am pus pe telefon, mi-a fost lene sa caut cum le trimit in Navi ) Muzica de la Garmin se aude cam nasol, eu am un Cardo Scala (legat direct cu telefonu calitatea audio creste considerabil). Dar e bine sa am ceva in fundal, mai ales pe drumuri drepte si plictisitoare. Legaturile cum scrie mai sus: atat casca cat si telefonul pe BT cu Garmin. E singura varianta pentru a putea controla telefonul cu controllerul de pe ghidon (rotita vietii, inca nu m-am prins cum functioneaza in toate situatiile). Nasol e daca vrei sa pui si telefonul in suport si sa bagi un Waze pentru police warning .. eh, acolo nu se mai poate. Adica ori legi casca la telefon, ori la Garmin. Nu merge la amandoua in acelasi timp. Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu. Si mi s-a mai intamplat cu alte localitati, fiind pe drum. Si da, harta e cu update-ul la zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 (editat) prin urmare va trebui sa leg totul la navi si dupa tura anuala, sa leg totul cu sistemul de comunicatii din nou. Parerea mea este ca navi merita folosit mai des de atat. La orice plimbare este folositor ca vezi destule informatii, vezi curbele, viteza e mai usor de citit si o vezi si pe cea legala, harta in general, cat mai ai pana la destinatie, poti descoperi rute si drumuri noi. In plus vezi imediat pe ecran ce vrei despre moto, iti raman datele acolo. Mie mi se pare foarte util si cand fac presiunea la roti unde iau ca reper ce zice RDC si poti avea informatia mare pe ecran sa vezi cand stai aplecat la roata (evident, daca ai inca motorul pornit) Pe unde am umblat eu, nu am avut probleme sa nu-mi vada drumurile asfaltate. Ba chiar daca uit sa le debifez, mai are talentul sa ma si bage pe ele. Nu ca m-ar deranja... Nu stiu ce experiente anterioare ai avut cu rute pe alte navi dar pe 5 si 6 chiar se fac misto si usor rutele. Eu folosesc la greu. Ce nu stie navi sunt pasurile, ca si denumire dar am fost la un training la BMW cu cineva de la Garmin si ne-au dat acolo toate pasurile din Alpi si Dolomiti si am rezolvat si problema asta. Noroc ca fostul LC l-am vandut cu tot cu navi 5 vecinului meu si am putut sa-mi transfer si in 6 fisierul apoi. Nu zic ca este mai bine decat pe PC dar incearca totusi si o sa vezi. Nu uita sa faci punctele intermediare din portocaliu in gri (in partea stanga cand le ai in lista, o sa vezi si intelegi). Eu nu sunt fan rute pe PC ca de multe ori schimb ruta sau fac ceva spontan in functie de diferiti factori. Vad ca esti de la Iasi; acum in Tura 10 a fost si un "consatean" d-al tau, Alex (@Axel85), are si el GS LC 2017 (si Navi 6) si am vazut ca e bun la formate de GPS, transformari, transferuri etc. Ia legatura cu el daca nu va cunoasteti deja si poate iti arata ce si cum. In tura ne-a fost de real folos ca rutele mele le transforma imediat si pt cei cu TomTom sau Garmin mai vechi. Si poate va si imprieteniti pt plimbari cu ocazia asta Se da tare bine. » Post actualizat in 21 Aug 2017 12:25 Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu. Da, din pacate Navi 4 (bazat pe Garmin 660) are deja vreo 10 ani ca tehnologie. De aceea la trainingul BMW Navigator 5 prin 2014 am auzit de 100 ori "in comparatie cu Navi 4... ... la Navi 5... ..." Ma rog, tot nu inteleg de ce nu gaseste Doftana cu hartile updatate... dar felul in care faci o ruta, cum ziceam mai sus, de la Navi 5 a devenit foarte facil. Editat August 21, 2017 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Offtopic, dar referitor la "construit" rute pe PC, eu folosesc de cativa ani Furkot in loc de Google Maps. Foloseste aceleasi harti si mod de rutare ca si Gmaps dar cu o interfata mult imbunatatita si gandita special pt a construi rute. Poti face trasee pe zile, seta puncte intermediare cu timpi de asteptare, etc. Dupa ce termini traseul il poti exporta direct in formatul gpx Garmin, transferat pe device prin cablu usb, apoi Trip Planner - Import. Astfel n-ai nevoie sa folosesti basecamp deloc. Dupa ce ai importat ruta in navigator, poti adauga puncte intermediare sau edita pe cele existente fara probleme asa cum face Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Sa-l stapanesti sanatos si cat mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salut! De ieri am intrat si eu in clubul celor cu 1200 cmc. Model 2011, 30.400 km, Esa, Asc, Rdc, luata de la un dealer Bmw din .de si adusa in tara de adrian45 (un baiat de nota 10 pe care-l recomand si eu, daca mai era nevoie)... Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi km ! Pare sa aiba destule optionale si arata foarte bine. Baga si mie un pret pe privat, sunt chiar curios (sau aici daca nu e secret). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Sunt chiar enervat ca e galben. Asa as fi vrut sa fie si-al meu, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Multumesc mult de urari. Cezar, stiu asta, m-am gandit la tine cand l-am luat. Stiu ca ti-ai dorit foarte mult sa fie galben. Taximetru a ajuns la mine ) Am reusit si o "pana a prostului" intre timp. Am bagat aprox 500 km duminica si computeru de bord arata ca mai am carburant pentru 90+ km. La intrarea in oras, la vale mi se opreste motoru, trag ambreaju si merg asa in continuare, incerc la un moment dat o pornire si nimic, asa ca incep sa ma prind ca am ramas fara benzina (am citit pe aici ca nu tre sa te increzi in computeru de bord, dar ce calculasem eu pana acum a fost destul de precis, benzina ramasa vs km ramasi care ii arata computeru de bord). Am avut bafta maxima oricum, era deja 21.30 si s-a terminat la vale, la aprox 500 m de benzinarie (in 40 km nu a fost nici o benzinarie si am avut si ceva drumuri prin padure, era maxim daca ramaneam la naiba in praznic...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 24, 2017 Autor Share Postat August 24, 2017 la fiecare alimentare pune TRIP 2 pe 0 nuntr mai baza le litrometru un plin 450 max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Am observat ca la alimentare, daca bag calumea stutzu pompei in rezervor pana la capat, sa nu stropeasca cu benzina peste tot, nu se face plinu, pompa se opreste si ar mai intra cativa litri. O sa testez la prima alimentare. Oricum, ar trebui sa treaca lejer de 500 cu un plin, atata scoteam la 1150 si ala are rezervor de 30l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Alimentezi cu motorul pus pe cricul lateral sau central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 De regula calare pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 In mod normal limita de umplere este partea de jos a gatului de la buson, cu motorul pus pe cricul lateral, dar ai acuratete mai mare cu motorul vertical, calare pe el sau pus pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 (editat) Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri... Editat August 24, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Vreo 5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator nitsugua Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri... Adica sa o scoti la timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 ... tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. Eu fac altfel, bag ''pistolul'' de la pompa complet, alimentez pana se opreste automat apoi ridic ''pistolul'' pana la baza gatului de la buson si tin clapeta apasata pana la jumatate, cand ajunge benzina la nivel nu mai opreste atat de brusc, este mai usor de controlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Depinde de pompa dar asa fac si eu. Pe mine m-a dus 300 mile (500km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Eu o pun pe cricul central și îi bag pana in buza de sus, sub bușon. O și zgâlțâi de câteva ori, să iasă aerul :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Salut, Din gatul interior se mai poate taia vre-o 2 cm pana sub cele 2 gauri de sub buson. Nu neaparat ca intra mai multa benzina dar "se face" plinul mai usor - circula mai usor aerul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta. Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul. Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta. Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul. Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €. Frumos gestul... Dar fie vorba intre noi la o mobra premium de aproape 3 ani... 1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita, 2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita 2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie 1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"? 2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer? Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului? Ce se intampla daca duci moto la o spalatorie cu jet si gigelul pune un pic furtunul cu presiune pe motocicleta, in partile 'esentiale'? Se dezintegreaza? Intreb cu toata seriozitatea. De apreciat atitudinea reprezentantei, oameni de nota zece datorita carora firma mama vinde intr-una. Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita? Scoti din buzunar approx 1000 euro pentru un aparent defect de proiectare? Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 (editat) Daca a iesit din garantie se face pe banii clientului, mai putin daca se dovedeste (good luck) ca este viciu de fabricatie. Again, aici a fost vorba de BMW Viena ... Probabil fiind al treilea motor cumparat si intretinut la ei, e cumva de bun simt sa faca si cate un astfel de gest. La noi ... mniezau cu mila ... am 4 promisiuni de "va suna baiatu inapoi" vorba aia, ii caut sa LE DAU niste bani .. dar n-ai cu cine domle .. Editat August 29, 2017 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.