Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 38 minute, Dan Cata a spus:

Byzu, alea se potrivesc la cutiile de aluminiu, la ADV, la GS simplu, am nevoie de gentile care sa aiba scobitura de la toba.

Stiu ce zici.. Eu m-am descurcat cu astea in cutiile Vario cu bagaje pt. 2 saptamani. Acum tu stii mai bine daca merita diferenta de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus toamna asta pe Triumph Tiger.  Nu le-am gasit inca cea mai buna pozitie, dar au fost destul de folositoare intr-o tura de 2 saptamani, sa-ti mai dezmortesti genunchii din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 23.11.2018 at 13:57, omu79 said:

Eu mi-am pus toamna asta pe Triumph Tiger.  Nu le-am gasit inca cea mai buna pozitie, dar au fost destul de folositoare intr-o tura de 2 saptamani, sa-ti mai dezmortesti genunchii din cand in cand.

Cred ca voi incerca si eu... vedem ce imi mai trebe prin cap pana in primavara...

 

 

A da...

Are cineva asa proiectoare? Sunt oare bune de ceva?

https://www.okazii.ro/proiector-led-moto-atv-putere-20w-2000-lm-cu-incarcator-usb-si-suport-de-bara-a192013396

Chiar am nevoie de ceva mai multa lumina :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, RedRat said:

Are cineva asa proiectoare? Sunt oare bune de ceva?

https://www.okazii.ro/proiector-led-moto-atv-putere-20w-2000-lm-cu-incarcator-usb-si-suport-de-bara-a192013396

Chiar am nevoie de ceva mai multa lumina :(

Cauta ceva mai de calitate, priza aia USB fara protectie nu inspira incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Imi plac mult mobrele astea, is usoare, rapide, al dracu de fain de condus. Un singur lucru ma ingrijoreaza, partea de incarcare la mobrele din primii ani, la care au si schimbat alternatorul.

Acu ma uitam si costa cam 1300$, echivalentul in RON. Pai daca ai o astfel de mobra, cumparata calda de pe banda, si pana acuma nu ti s-a stricat, ce te faci cand se va strica? Ii ascuns bine inauntru in motor, trebuie sa dai jos propulsorul de pe cadru ca sa il schimbi si te mai si umfla rasu cand vezi factura la sfarsit.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, ca sa nu fac alt topic, m-am gandit sa intreb intai aici, unde ar trebui sa se regaseasca oamenii cu experienta in R1200 GS si poate unii care s-au intalnit la un moment dat cu dileme cel putin asemanatoare cu a mea.

Asadar, pe scurt. Buget 7000Euro (cu greu adunati si cu careva imprumuturi), visul meu R1200GSA.

 

Din cautarile pe diverse anunturi de vanzari apare dilema. 

R1200 GSA as gasi cu ceva eforturi de prin 2006 sau 2007 sau R1200 GS mai nou, chiar si 2010. Asta e Prima dilema. Oare ce ar fi mai bine? De mers, probabil ca voi merge 90% pe asfalt, si din cand in cand cate o iesire la drumuri neasfaltate. Pe principiul, mergi departe pe asfalt, dar la capat mai sunt 50 km de drum forestier sau noroi sau ....un pic de mizerie pe motor.

 

A doua dilema: Ca si piata de achizitie exista trei variante - piata autohtona - destul de saraca in modele si destul de scumpe, dar bine echipate.

Piata din Germania - suficiente modele, mai mult GS, dar scumpute.

Piata din Franta/Olanda/Belgia/Italia- cele mai ieftine, la prima vedere pare varianta ideala. Cat de mare sa fie diferenta la calitate fata de cele din Germania, ca preturile sunt cu 1000 de euro mai mici?

A treia dilema. Acum eu m.am uitat in principiu la cele pana in 100k km. Nu sunt mecanic, nu fac la motor decat lucrari simple, deci....ca sa intru in pret scad pretentiile  si iau un motor la 150k?

 

Concluzie: de cele mai multe ori alegem cu inima. Mie inima imi zice GSA, e mai lat, rezervor mai mare, cateva optiuni dorite deja prezente: roti spitate, cutii, crashbar, parbriz inalt.  Ce sa o dau la intors: de cand am luat carnetul moto tot zic ca o sa ma fac mare si o sa-mi iau Adventure. Dar cand te uiti in buzunar si la anunturi, si cand te pricepi prea putin, incepi sa-ti pui intrebari.

Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica. Ce nu accept, si imi cer scuze pentru asta anticipat: variante precum - de ce tocmai BMW, de ce nu KTM, de ce asa mare, de ce acum?etc Simplu, mi s-a pus pata si gata. Dar vreau sa imi fac damblaua asta ca un pic de logica si cunoastere in spate. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia GS, GSA e mai greu, benzina gasesti in toata Europa la maxim 20 km o benzinarie fata de alta, suspensia mai lunga nu te intereseaza daca te dai doar pe asfalt.

Ia varianta 2010 2013, le gasesti  si cu roti cu spite. Cu cat mai accesorizata, cu atat mai bine pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, o_kellu a spus:

Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica.

- intre GS si GSA am ales mereu GS; nu sunt un deloc un micut dar toata "maretia" Adv-ului imi displace si o vad numai ca dezavantaje, si garda putin mai mare, si greutatea ceva mai mare dar mai ales rezervorul ala. Cum a zis si Dan mai sus (desi a cam exagerat cu cei 20km) benzinarii gasesti peste tot iar daca macar unul din grup nu are Adv, tot trebuie sa opresti sa alimentezi :D GS-ul este ceva mai suplu, mai usor, "mai motocicleta" dupa parerea mea. Parbrizul mare nu este un avantaj pentru toata lumea. De exemplu eu am vrut sa-mi pun parbriz de GSA pe GS si nu m-am impacat deloc cu el.

- la capitolul echipare: da, GSA vine cu crashbar, scarite enduro (obligatoriu de montat si la GS) si jante cu spite in standard, cutii nu are neaparat pentru ca este Adv. Ar mai putea avea proiectoare dar nu cu LED asa ca nu mai sunt mare smecherie, poti pune ulterior unele cu LED la GS. Un crashbar nu e chiar greu de achzitionat (desi multe cam au, sau macar protectia de cilindri). Cutiile n-as zice ca sunt neparat mai intalnite la GSA decat la GS la revanzare. Insa (chestie de gust ce-i drept) la GS nu vezi suporturile alea naspa pentru cutii.

- as lua clar GS-ul mai nou decat Adv; de exemplu incepand cu modelul 2008 a fost un facelift (la GS vezi un ornament de aluminiu la rezervor) care a adus mai multe imbunatatiri tehnice si optice, printre care si la cutia de viteze dar si o crestere de putere de la 100 (98) la 105 cp. Apoi in 2010 cand au schimbat strict motorul (trecerea la dohc care a mai adus inca 5 cp).

In concluzie, eu iti sugerez sa cauti un GS 2008/2009 cu cat mai putini km. Poate ai noroc sa gasesti cu spite iar restul se mai pot pune in timp. Referitor la DE UNDE: Romania ar trebui sa fie clar ultima optiune. Daca vezi diferenta sensibila de pret, nu stiu daca e mare diferenta "calitativa" de exemplu intre Olanda, Belgia si Germania. Ai insa toate sansele sa gasesti motocicleta cu carte de service la zi, eventual si numai la service BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...