Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 ore, yrkalex a spus:

Te salut, ai mai multe detalii ?

Este de pe o motocicleta 1200 GS din 2010.A fost inlocuit cu unul de ADV.Aspect ok,Pret 50 euro vizibil in BRASOV. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. 

Am un far dat jos de pe un 1200GSA din 2012. Sta în cutie de vreo 7 ani asa ca m-am hotarat sa nu-l mai pastrez. 

Daca sunt doritori discutam in privat. 

  Sa aveti un sezon linistit si făra evenimente! 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW  nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC.

Din pacate pe unele exemplare  - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri.

In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion.

Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan.

GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga.

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina.

Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2).

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand.

 

1853220092_caneluriuzate.thumb.jpeg.9938c99a127a2bd9288cb7a50e9dd91d.jpeg

 

 

Numai bine,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi na, dacă n-ai un kit de lanț de 100€ de înlocuit, tre să schimbi ceva, că doar n-o să scapi de cheltuială! 😈

Probabil friții de pe bandă folosesc vaselina cu MoS2 în vestiar. Sau bmw se trage pe coor. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus:

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km.

 

Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW?

La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus:

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km,

 

Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria 😒 Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service.

 

Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, KHK a spus:

 

Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW?

 

aveam in cap 10000 - intervalul standard de service bmw. de ce a iesit 12000 - nu are rost sa detaliez.

 

Acum 16 ore, KHK a spus:

Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria 😒 Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service.

 

Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice.

din pacate nu cred ca eu pot sa iti raspund la intrebarea de ce nu isi rectifica problema.

nu am idee ce garantie a avut motocicleta in cauza, ce e clar ca nu mai are garantie si nou cardanul costa 5700 de lei din ce vad - 33738531102.

si eu sunt convins ca nu eu am descoperit America.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, KHK a spus:

de ce naiba nu ar rectifica problema din start?

De obicei! Sunt o mulțime de probleme tratate la fel de bavarezi. Și probabil ies mai ieftin cu kulanz-uri. Senzația mea personală e că nu îi interesează decât clienții care cumpără nou, și ălora le rezolvă în garanție, kulanz etc. dacă își fac toată întreținerea la ei, pe lucrările alea câștigând cât să acopere toate kulanzurile și să le mai și rămână. Pe urmă, după garanție sau când cumperi sh ești la mila domnului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi am schimbat gumele. Am trecut de la metzeler tourance next la scorpion trail 2 si am observat ca mi a crescut consumul cu aproape 1.5-2l la acelasi stil de mers/bagaje/ pasagera. Momentan am 800km si imi plac cum stau lipite pe asfalt dar sunt curios de ce naiba a sarit consumul atata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu simt ca ar atinge ceva. Motorul merge super bine. Am fost pe autostrada, defileul jiului, transalpina wk asta.  Le tin la presiunile normale de 2.5 si 2.9. Nimic nou. Benzina doar omv. O sa mai urmaresc situatia si ii mai dau un reset de consum din bord ca sa observ mai bine poate doar mi se pare :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate doar ai avut un traseu cu ceva mai multe urcari, mai multe accelerari decat mers constant etc. Gumele (din aceeasi categorie cel putin) pot influenta consumul dar cu siguranta nu cu 2L :)

Ori asta ori ceva nu e bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.08.2020 la 9:32, shpixy a spus:

 

la toata lumea!!

Acum 22 ore, omu79 a spus:

Toata lumea stie ca tu mergi cu scuterul de obicei. Deci ai dat kilometrajul inainte doar ca sa te lauzi. :))

 ma i prins golane .... tot suparat ca nu ti am zis de grecia😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1300 km revin cu problema de consum. Nu imi dau seama daca e stricat senzorul ala de consum instant sau chiar a crescut consumul real de benzina, asa ca luni fac o vizita la mototehnica.

Daca plec de pe loc imi sare la 20, apoi scade 14, si inapoi la normal. La fel daca opresc la semafor, pare ca consumul instant ramane blocat pe fix cat era inainte, am patit sa imi arate 9. Acum cand il opresc in garaj ramane blocat pe 4.1 :)) I-am dat un reset la consum mixt si am 6.1 in crestere. Din ce am observat, este un delay la consum instant si cred ca de acolo se blocheaza. Habar nu am, nu ma pricep, vad luni.

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.08.2020 la 23:45, albanezu a spus:

Salut. 

Am un far dat jos de pe un 1200GSA din 2012. Sta în cutie de vreo 7 ani asa ca m-am hotarat sa nu-l mai pastrez. 

Daca sunt doritori discutam in privat. 

  Sa aveti un sezon linistit si făra evenimente! 🍻

Damn! Taman in perioada aia cautam far. La o luna distanta am luat unul nou. N-a costat decat un rinichi :)

Nu stiu daca va interesa pe cineva vreodata dar las si eu asta aici.

 

Problema - computerul de bord nu mai arata nivelul de benzina, raporteaza rezervorul gol. Situatia s-a mai repetat de doua ori cu aprox un an in urma insa si-a revenit dupa o reponire.

De curand senzorul de nivel a inceput sa nu mai simta nimic. Am gasit solutia in clipul de mai jos.

 

Pentru ca e un subiect destul de delicat fac urmatoarele precizari:

1. A functionat

2. Nu e woodoo. Se pare ca in timp apar fisuri in banda rezistiva a senzorului pe care tensiunea mare indusa de piezo le sudeaza.

3. Nu e o reparatie perena. Insa intarzie o investitie de vreo 200 de euro cu ceva ani. Aprox 150 senzorul plus manopera. Tre' o scula speciala pentru demontarea ansamblului pompa de benzina / senzor. Bine, asta se poate improviza. Insa e necesara o vizita la service pentru ca e necesara recalibrarea calculatorului cu noul senzor. Si, din cate inteleg, acesta trebuie sa fie uscat.

4. Cel putin din experienta personala pot spune ca e safe! La prima vedere poate parea putin hazardat sa te apuci sa faci scantei in rezervor insa nu e chiar asa. Pentru combustie/ardere/oxidare e nevoie de doua elemente: combustibil si oxigen(aer). Rezervorul e plin de combustibil. si cu ceva gaz - care in general e vapori de combustibil. Deci nu prea e oxigen. Problem solved.

5. In mod cert metoda functioneaza la toate celelalte modele (R, K, etc.) care beneficiaza de aceeasi metoda de masurarea nivelului de benzina din rezervor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, fa asta cu rezervorul plin si, nu tot timpul tine cativa ani, cateodata tine cateva saptamani, cateodata cateva zile, cateodata nu il poti repara 😐

 

Dar de incercat merita incercat, clar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.09.2020 la 20:38, io, bogo a spus:

 

 

O mizerie pentru care bmw a facut recall vreo 7 ani. Dupa care a zis, gata, no more. Mai bine sa vanda fuel strips.  O piesa proiectata si executata prost, ce nu a fost remediata pana in prezent. Ma intreb cate zeci de mii de fuel strips au vandut oare..... Din aceeasi categorie ca si switchurile v1 cu rotita, si alea s-au stricat in draci.

Reparatia/inlocuirea pentru fuel strip costa 850 lei la bavaria si vine cu garantie 1 an. Eu il aveam schimbat de la cine am luat moto, si l-am mai facut si eu o data in anul de garantie. Cum spun colegii, se strica din senin. Zapping merge pana nu mai merge. cel nou tine 1 zi, 1 luna, 1 an, sau deloc. SI oricum imprecis, ca afisaj. nu i de bazat pe el.

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...