johnbv Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Acum 18 ore, yrkalex a spus: Va salut, vinde cineva un parbriz pentru R1200 Gs, fab 2008 ? Mulțumesc Da ! stiu eu unul de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Acum 9 ore, johnbv a spus: Da ! stiu eu unul de vanzare Te salut, ai mai multe detalii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 Acum 12 ore, yrkalex a spus: Te salut, ai mai multe detalii ? Este de pe o motocicleta 1200 GS din 2010.A fost inlocuit cu unul de ADV.Aspect ok,Pret 50 euro vizibil in BRASOV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 9, 2020 Share Postat August 9, 2020 Salut. Am un far dat jos de pe un 1200GSA din 2012. Sta în cutie de vreo 7 ani asa ca m-am hotarat sa nu-l mai pastrez. Daca sunt doritori discutam in privat. Sa aveti un sezon linistit si făra evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 15, 2020 Share Postat August 15, 2020 Salut, Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC. Din pacate pe unele exemplare - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri. In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion. Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan. GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga. Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina. Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2). Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 (editat) Păi na, dacă n-ai un kit de lanț de 100€ de înlocuit, tre să schimbi ceva, că doar n-o să scapi de cheltuială! Probabil friții de pe bandă folosesc vaselina cu MoS2 în vestiar. Sau bmw se trage pe coor. Editat August 16, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus: Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW? La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus: Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service. Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 16 ore, KHK a spus: Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW? aveam in cap 10000 - intervalul standard de service bmw. de ce a iesit 12000 - nu are rost sa detaliez. Acum 16 ore, KHK a spus: Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service. Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice. din pacate nu cred ca eu pot sa iti raspund la intrebarea de ce nu isi rectifica problema. nu am idee ce garantie a avut motocicleta in cauza, ce e clar ca nu mai are garantie si nou cardanul costa 5700 de lei din ce vad - 33738531102. si eu sunt convins ca nu eu am descoperit America. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 19 ore, KHK a spus: de ce naiba nu ar rectifica problema din start? De obicei! Sunt o mulțime de probleme tratate la fel de bavarezi. Și probabil ies mai ieftin cu kulanz-uri. Senzația mea personală e că nu îi interesează decât clienții care cumpără nou, și ălora le rezolvă în garanție, kulanz etc. dacă își fac toată întreținerea la ei, pe lucrările alea câștigând cât să acopere toate kulanzurile și să le mai și rămână. Pe urmă, după garanție sau când cumperi sh ești la mila domnului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Salutare. Are cineva sea joasa de pilot de vanzare? Gs/gsa 2008. Astept poze. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Mi am schimbat gumele. Am trecut de la metzeler tourance next la scorpion trail 2 si am observat ca mi a crescut consumul cu aproape 1.5-2l la acelasi stil de mers/bagaje/ pasagera. Momentan am 800km si imi plac cum stau lipite pe asfalt dar sunt curios de ce naiba a sarit consumul atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Vezi sa nu iti fi montat roata fata aiurea si sa atingă plăcuțele de frâna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 30, 2020 Autor Share Postat August 30, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Nu simt ca ar atinge ceva. Motorul merge super bine. Am fost pe autostrada, defileul jiului, transalpina wk asta. Le tin la presiunile normale de 2.5 si 2.9. Nimic nou. Benzina doar omv. O sa mai urmaresc situatia si ii mai dau un reset de consum din bord ca sa observ mai bine poate doar mi se pare :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Acum 19 ore, ianachim a spus: La mai mare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Poate doar ai avut un traseu cu ceva mai multe urcari, mai multe accelerari decat mers constant etc. Gumele (din aceeasi categorie cel putin) pot influenta consumul dar cu siguranta nu cu 2L Ori asta ori ceva nu e bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Septembrie 1, 2020 Share Postat Septembrie 1, 2020 On 30.08.2020 at 14:02, ianachim said: Toata lumea stie ca tu mergi cu scuterul de obicei. Deci ai dat kilometrajul inainte doar ca sa te lauzi. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 2, 2020 Autor Share Postat Septembrie 2, 2020 La 31.08.2020 la 9:32, shpixy a spus: la toata lumea!! Acum 22 ore, omu79 a spus: Toata lumea stie ca tu mergi cu scuterul de obicei. Deci ai dat kilometrajul inainte doar ca sa te lauzi. :)) ma i prins golane .... tot suparat ca nu ti am zis de grecia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Septembrie 4, 2020 Share Postat Septembrie 4, 2020 Normal. Da-mi trece, ca plec si eu acus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Septembrie 11, 2020 Share Postat Septembrie 11, 2020 (editat) Dupa 1300 km revin cu problema de consum. Nu imi dau seama daca e stricat senzorul ala de consum instant sau chiar a crescut consumul real de benzina, asa ca luni fac o vizita la mototehnica. Daca plec de pe loc imi sare la 20, apoi scade 14, si inapoi la normal. La fel daca opresc la semafor, pare ca consumul instant ramane blocat pe fix cat era inainte, am patit sa imi arate 9. Acum cand il opresc in garaj ramane blocat pe 4.1 :)) I-am dat un reset la consum mixt si am 6.1 in crestere. Din ce am observat, este un delay la consum instant si cred ca de acolo se blocheaza. Habar nu am, nu ma pricep, vad luni. Editat Septembrie 11, 2020 de DiarM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 12, 2020 Share Postat Septembrie 12, 2020 Nu e mai simplu sa faci consumu la pompa? Alimentezi si vezi cati km ai facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2020 Admin Share Postat Septembrie 12, 2020 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 13, 2020 Share Postat Septembrie 13, 2020 La 09.08.2020 la 23:45, albanezu a spus: Salut. Am un far dat jos de pe un 1200GSA din 2012. Sta în cutie de vreo 7 ani asa ca m-am hotarat sa nu-l mai pastrez. Daca sunt doritori discutam in privat. Sa aveti un sezon linistit si făra evenimente! Damn! Taman in perioada aia cautam far. La o luna distanta am luat unul nou. N-a costat decat un rinichi Nu stiu daca va interesa pe cineva vreodata dar las si eu asta aici. Problema - computerul de bord nu mai arata nivelul de benzina, raporteaza rezervorul gol. Situatia s-a mai repetat de doua ori cu aprox un an in urma insa si-a revenit dupa o reponire. De curand senzorul de nivel a inceput sa nu mai simta nimic. Am gasit solutia in clipul de mai jos. Pentru ca e un subiect destul de delicat fac urmatoarele precizari: 1. A functionat 2. Nu e woodoo. Se pare ca in timp apar fisuri in banda rezistiva a senzorului pe care tensiunea mare indusa de piezo le sudeaza. 3. Nu e o reparatie perena. Insa intarzie o investitie de vreo 200 de euro cu ceva ani. Aprox 150 senzorul plus manopera. Tre' o scula speciala pentru demontarea ansamblului pompa de benzina / senzor. Bine, asta se poate improviza. Insa e necesara o vizita la service pentru ca e necesara recalibrarea calculatorului cu noul senzor. Si, din cate inteleg, acesta trebuie sa fie uscat. 4. Cel putin din experienta personala pot spune ca e safe! La prima vedere poate parea putin hazardat sa te apuci sa faci scantei in rezervor insa nu e chiar asa. Pentru combustie/ardere/oxidare e nevoie de doua elemente: combustibil si oxigen(aer). Rezervorul e plin de combustibil. si cu ceva gaz - care in general e vapori de combustibil. Deci nu prea e oxigen. Problem solved. 5. In mod cert metoda functioneaza la toate celelalte modele (R, K, etc.) care beneficiaza de aceeasi metoda de masurarea nivelului de benzina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2020 Share Postat Septembrie 21, 2020 Corect, fa asta cu rezervorul plin si, nu tot timpul tine cativa ani, cateodata tine cateva saptamani, cateodata cateva zile, cateodata nu il poti repara Dar de incercat merita incercat, clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 21, 2020 Share Postat Septembrie 21, 2020 (editat) La 13.09.2020 la 20:38, io, bogo a spus: O mizerie pentru care bmw a facut recall vreo 7 ani. Dupa care a zis, gata, no more. Mai bine sa vanda fuel strips. O piesa proiectata si executata prost, ce nu a fost remediata pana in prezent. Ma intreb cate zeci de mii de fuel strips au vandut oare..... Din aceeasi categorie ca si switchurile v1 cu rotita, si alea s-au stricat in draci. Reparatia/inlocuirea pentru fuel strip costa 850 lei la bavaria si vine cu garantie 1 an. Eu il aveam schimbat de la cine am luat moto, si l-am mai facut si eu o data in anul de garantie. Cum spun colegii, se strica din senin. Zapping merge pana nu mai merge. cel nou tine 1 zi, 1 luna, 1 an, sau deloc. SI oricum imprecis, ca afisaj. nu i de bazat pe el. Editat Septembrie 21, 2020 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.