Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

bravo bre Baiazide! ma bucur ca ti-a mers treaba si-ai ajuns si tu la un motor "adevarat". :lol:

 

ref la ture, eu merg aproape exclusiv intre 3k5 si 5k5. motorul pare sa se simta bine

ref la ulei, sunt voci care zic ca e mai bine sa nu completezi uleiul peste 1/2 din fereastra de vizitare. nu se intampla nimic rau insa, chiar si mie mi se pare ca ce-i peste se consuma mai repede.

 

bucura-te de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Primii 450KM.

 

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

2. Imi place ca nu pun benzina des. Am scos un consum de 6% mers in 3000-4000rpm linistit pe drum gen Cheia-Brasov.

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

5. Am sarit o bordura si a iesit un capac de la simeringul de pe telescop. Cel de praf. Am fost la bmw si l-au inpins la loc. Au zis ca daca mai sare, garantie. Sunt convins ca o sa mai sara.

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

7. Primul motor cu care merg multi km dintr-o bucata si nu ma dor toate alea. Buna alegere.

8. Nu stiu de ce, dar la drum ma simt mai in siguranta decat cu CBR-ul. Probabil 100kmph in minus :lol: :D

9. Naspa ca ii lipseste marsarierul. E chiar greu.

10. De azi are Zumo 550 montat pe ghidon. Maine testez pe drum la munca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii 450KM.

 

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

eu am dat pe tourance exp 250 euro si 30 schimbul

2. Imi place ca nu pun benzina des. Am scos un consum de 6% mers in 3000-4000rpm linistit pe drum gen Cheia-Brasov.

e un consum mediu cu viteze pana in 140

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

e asa de frig acolo sa le foloseti acum?

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

 

depinde de model . ale mele sunt ok

5. Am sarit o bordura si a iesit un capac de la simeringul de pe telescop. Cel de praf. Am fost la bmw si l-au inpins la loc. Au zis ca daca mai sare, garantie. Sunt convins ca o sa mai sara.

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

ia de la touratech, joasa si comoda eu am schimbat.o si e super

7. Primul motor cu care merg multi km dintr-o bucata si nu ma dor toate alea. Buna alegere.

pentru aste e facut

8. Nu stiu de ce, dar la drum ma simt mai in siguranta decat cu CBR-ul. Probabil 100kmph in minus :lol: :D

la 220 km/h stai super drept in sa daca vrei peste 210 la ora ia vitezana inapoi

9. Naspa ca ii lipseste marsarierul. E chiar greu.

 

greu??????????????? dor cand trebuie sa.l misti ceba de pe loc , invata sa.l parchezi in panta cu spatele si sa nu fii nevoit sa tragi de el.............

 

10. De azi are Zumo 550 montat pe ghidon. Maine testez pe drum la munca :)

 

garmin e f bun........ in funtie si de ZONA de acoperire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

Bravo man, ti-a venit mintea la cap! :lol: dar... BMW.... dupa kawe, honde si suzuke...? hmmm

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

garmin e f bun........ in funtie si de ZONA de acoperire

 

Am cumparat licenta pentru maps 2010 Australia (include si Noua Zeelanda). Acoperire 100% in materie de drumuri "On Road" + POIs la greu (benzinarii, spitale, etc).

 

Am avut un alt zumo pe CBR (tot 550) dar cumparatorul a insistat ca il vrea cu tot cu mobra. Zumo e ok. Usor de folosit, dar are puncte slabe la calculul drumului optim. E dificil sa ii specific way-points ca saracul nu stie ca autostrada X e full la ora 5PM cand lumea vine de la munca si e mai bine pe drumuri ocolite. Nici nu cred ca are traffic info in australia.

 

 

Mesaj completat

REPLY la paragrafe

 

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

eu am dat pe tourance exp 250 euro si 30 schimbul

reply: 250 euro e cam 450aud. Asa am gasit aici la un shop. 30euro schimbul e laser ca aici e 110$/ora manopera

 

2. Imi place ca nu pun benzina des. Am scos un consum de 6% mers in 3000-4000rpm linistit pe drum gen Cheia-Brasov.

e un consum mediu cu viteze pana in 140

reply: nu am depasit 120 pe sosea. Si asa eram intr-a 6-a :lol:

 

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

e asa de frig acolo sa le foloseti acum?

reply: Acum e iarna. Au fost 12C si a plouat intens. Aveam costum de ploaie peste echipament. Nu am avut stress decat la ghete, unde sosetele si-au imprimat culoarea in pielea mea :D

 

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

depinde de model . ale mele sunt ok

reply: lumineaza nu zic, dar ma cam asteptam sa fac radiografie cu ele. Faza lunga e laser la mine, mai tare ca proiectoarele alea.

 

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

ia de la touratech, joasa si comoda eu am schimbat.o si e super

reply: touratech au preturi imense. Zumo la ei e 1500$ si l-am luat din magazin obisnuit cu 900$. Adica 600$ diferenta e mega HUGE. Am sa ma interesez de shaua aceea ca mi-au trimis un catalog pe cd acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aper ca ti-am dat sfaturile cele bune iar parerile mele ti-au fost de ajutor !

 

mai tine-ne la curent cu aventurile tale cu noua "matroana cu tatele lasate" vezi explicatii in topicul tau "Bike No9"

 

ehh, alta viata!

 

iaca un link pe unde sa-ti mai dezmortesti neuronii mecanici: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=34&fg=15

 

o sa-ti mai dau unul cu after-markets ptr boxere (au si ceva sei modificate frumos) dar cand mi-l amintesc ti-l trimit in pm

Editat de DDU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum probabil o sa radeti ca urmeaza cea mai idioata intrebare pusa vreodata:

 

Care este treaba cu "," castile enduro cu cozoroc. Folosesc la ceva? sau imi pot pastra lejer in continuare casca street pe care o am?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum probabil o sa radeti ca urmeaza cea mai idioata intrebare pusa vreodata:

 

Care este treaba cu "," castile enduro cu cozoroc. Folosesc la ceva? sau imi pot pastra lejer in continuare casca street pe care o am?

 

poti s-o folosesti linistit pe cea cu care te simti cel mai bine!

avand deflectorul/geamul si celel laterale poti spune ca esti bine protejat de curenti pe GSA.

cozorocul de la castile cross e ptr ca atunci cand dai in creengi ori iti sare noroi aruncat de cel din fata ta sa inchizi / protejezi prin punerea barbiei/capului in piept.

Castile cross sunt si muult mai usoare si aerisite deoarece ai nevoie la ce efort depui.

Eu folosesc un open-face (jet) in oras zi de zi, iar in ture lungi folosesc un Shark Evo (dual-homologation) care-mi este ok.

 

 

iaca si link-uyl cu aftermarketuri ptr bmw-uri unde-ti poti arunca cate un ochi ca idee sau poate nu:

http://www.motorradzubehoer-hornig.de/en/0..._Adventure.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inaugurat asfaltul azi :angry: :cheers:

Am pierdut balansul cand o parcam la munca si poc pe dreapta. Surprinzator se ridica usor, am antrenament cu nipra. Doar cateva zgarieturi pe protectia cilindrului. Se poarta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ti-ai luat inca EXP-uri, iti recomand sa reconsideri alegerea. Nu de alta dar, la acelasi pret probabil, poti sa iei Tourance-urile normale care dureaza cam de doua ori mai mult, fara diferente in aderenta. Eu am un cauciuc pe fata de 15.000km si as putea spune ca-i pe undeva pe la jumatea resursei, in timp ce spatele are 10.000km si abia se vede ca ar fi folosit.

 

Cat despre cozoroc, nu neaparat el e cel mai important la tipul asta de casca, ci barbia alungita care-ti aduce mult mai mult aer in mecla atunci cand situatia incepe sa devina complicata. O forestiera nu-i o mare problema, dar sa vezi ce nasol e cu o casca sport cand incepi sa urci, sa treci prin noroaie la viteza mica sau, ca deh, trebuie sa ridici mobra de pe jos.

 

Daca tragi putin de tine si de ea, poti sa ajungi pana la un consum de 4.5%, deci un rezervor te-ar putea duce mult peste 700km in caz de nevoie. Mai ales in Australia :angry: Saua poti sa o rezolvi mult mai ieftin la tapiter.

 

Eu unul vad o greseala in faptul ca ti-ai luat ESA. Amortizoarele nu sunt reconditionabile, iar in 50.000km se cam duc. Nu ma refer la "incep sa curga", ci calitatea suspensiei va fi compromisa mult cam dupa numarul asta de km. Daca vrei sa le schimbi, costa cam 1000E unul, in timp ce un set de Wilbers sau Ohlins e cam 1400E.

 

Multa bafta si bravos pentru alegere. Poate te vei plictisi de ea la un moment dat pentru ca, e drept, nu ofera cine-stie-ce senzatii pe sosea, insa, daca o intretii cum trebuie, o vei putea lasa amintire si stramosilor stramosilor tai. Ai grija doar la final drive :cheers:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cozorocul la casa, odata ce il porti o perioada, dupa ce il scoti te vei simti... ca in pielea goala... cam asa se poate explica.

 

dezavantaje - nici unul, nu te incurca la nimic

avantaje - pe ploaie poti merge cu viziera deschisa fara probleme

pe soare intens din fata te protejeaza enorm si te ajuta sa vezi fara sa obosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. trebuie sa schimb cauciucurile neaparat. La bmw se vand niste Mezz Tourance (sper ca am scris corect) cu 500$ perechea + 100$ montaj. O grama' de bani.

3. Manerele incalzite sunt o noutate pentru mine

4. Proiectoarele nu fac mega lumina cum am crezut

6. Neaparat imi trebuie o sha mai joasa ca stau ca balerina pe varfuri.

7. Primul motor cu care merg multi km dintr-o bucata si nu ma dor toate alea. Buna alegere.

8. Nu stiu de ce, dar la drum ma simt mai in siguranta decat cu CBR-ul. Probabil 100kmph in minus :angry: :cheers:

10. De azi are Zumo 550 montat pe ghidon. Maine testez pe drum la munca :laugh:

In primul rand felicitari pt noua achizitie si bine ai venit in "lumea BMW".

Probabil ca deja esti constient de avantajele unei motociclete adevarate, cu adevarat uitila si confortabila dar care stie si sa ia curbe tare, in comparatie cu ce ai avut. (daca am inteles, au predominat vitezane). Sa ai ABS, o pozitie decenta, sa poti cara usor bagaje. O vei aprecia si mai mult in timp.

 

1. pretul la cauciucuri nu este mare

3. alta clasa, din toate punctele de vedere

4. proiectoarele nu stiu cata lumina in plus iti dau; cu siguranta un rol important il au sa fii vazut mai bine intrafic.

6. saua din cate stiu este reglabila dar intr-adevar destul de inalta; si la treapta cea mai de jos iti este inalta? cele de la Touratech, chiar daca sunt ceva mai scumpe, merita banii, sunt si mai confortabile, se vede clar calitatea.

10. pacat ca ai mai dat banii pe Zumo 550, deja e "trecut"; am vrut si eu sa-l iau luna trecuta dar cei de la BMW nu m-au lasat sa-l iau (sunt client "fidel" la ei) ca a aparut deja Zumo 660, considerat mai performant.

 

Referitor la ESA, parerea mea este ca este foarte bun; este deja la a doua generatie, este special de enduro... cand iei un motor asa scump nu te uiti ca sarmanu' la orice leu/dolar in caz ca ti se va strica peste n-spe zeci de mii de km.

De asemenea, faptul ca iti reglezi mareu doar din buton suspensia, in functie de drum sau incaracare/pasager e super. Toate revistele o lauda.

Mesaj completat

ca aici e 110$/ora manopera

 

Au fost 12C si a plouat intens. Aveam costum de ploaie peste echipament. Nu am avut stress decat la ghete, unde sosetele si-au imprimat culoarea in pielea mea :laugh:

 

110$ ora de manopera este foarte bine; totusi, e service BMW. Eu la Viena platesc 98EURO/ora. Te consoleaza cu ceva? Se poate si (mult) mai rau... iar un service "normal" e 92euro/ora.

 

Iti recomand de la BMW cizmele Allround, Goretex, aici costa numai 170 euro; sunt excelente, o sa uiti de apa la picioare pt totdeauna. Insa pt asa motor as lua clar Santiago.

 

Referitor la casca... iti recomand BMW Systemhelm 6, flip-up. Nu stiu cat enduro-pur faci ca sa iti pui problema de casca enduro; in schimb asta este de top, usoara, f silentioasa, "ochelari de soare" inclusi.

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand felicitari pt noua achizitie si bine ai venit in "lumea BMW".

Probabil ca deja esti constient de avantajele unei motociclete adevarate, cu adevarat uitila si confortabila dar care stie si sa ia curbe tare, in comparatie cu ce ai avut. (daca am inteles, au predominat vitezane). Sa ai ABS, o pozitie decenta, sa poti cara usor bagaje. O vei aprecia si mai mult in timp.

 

1. pretul la cauciucuri nu este mare

3. alta clasa, din toate punctele de vedere

4. proiectoarele nu stiu cata lumina in plus iti dau; cu siguranta un rol important il au sa fii vazut mai bine intrafic.

6. saua din cate stiu este reglabila dar intr-adevar destul de inalta; si la treapta cea mai de jos iti este inalta? cele de la Touratech, chiar daca sunt ceva mai scumpe, merita banii, sunt si mai confortabile, se vede clar calitatea.

10. pacat ca ai mai dat banii pe Zumo 550, deja e "trecut"; am vrut si eu sa-l iau luna trecuta dar cei de la BMW nu m-au lasat sa-l iau (sunt client "fidel" la ei) ca a aparut deja Zumo 660, considerat mai performant.

 

Referitor la ESA, parerea mea este ca este foarte bun; este deja la a doua generatie, este special de enduro... cand iei un motor asa scump nu te uiti ca sarmanu' la orice leu/dolar in caz ca ti se va strica peste n-spe zeci de mii de km.

De asemenea, faptul ca iti reglezi mareu doar din buton suspensia, in functie de drum sau incaracare/pasager e super. Toate revistele o lauda.

Mesaj completat

 

 

110$ ora de manopera este foarte bine; totusi, e service BMW. Eu la Viena platesc 98EURO/ora. Te consoleaza cu ceva? Se poate si (mult) mai rau... iar un service "normal" e 92euro/ora.

 

Iti recomand de la BMW cizmele Allround, Goretex, aici costa numai 170 euro; sunt excelente, o sa uiti de apa la picioare pt totdeauna. Insa pt asa motor as lua clar Santiago.

 

Referitor la casca... iti recomand BMW Systemhelm 6, flip-up. Nu stiu cat enduro-pur faci ca sa iti pui problema de casca enduro; in schimb asta este de top, usoara, f silentioasa, "ochelari de soare" inclusi.

 

Vlad

 

Iti multumesc pentru raspunsuri. M-am interesat de zumo 660 dar nu este valabil pentru australia. Harti... etc. Nu am cum sa il folosesc aici.

 

Am observat ca se arunca frumos in curbe. Se inclina imediat.

 

Shaua e la treapta de jos si ajung pe varfuri.

 

Ma uit acum la turatech sa vad ce au... dar preturi imense.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand ridicarea cu 1 cm a telescoapelor in juguri. efecte spectaculoase - in general 8 suruburi de desfacut/strans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat acum ERGO Sitzbank Vario low la aprox 220euro fata de dublu cat costa la turatech ceva similar.

Mai greu a fost cu situl in germana ca le cadea mana daca faceau si varianta in engleza. Macar au trimis in Australia. La Wunderlich nu am gasit optiune pt Aust decat prea tarziu

Am luat prin MTH-Shop: https://shop.beepworld.de/epages/mth-shop.s...0Vario%20low%22

 

Oricum dealerul australian m-ar fi taxat cu extra 200$ fata de MTH germania. Hotzomani mari astia de aici.

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai s o stapanesi sanatos si sa te bucuri de ea. SI LMA :angry:

 

In al II Lea rand ma enervezi . Ti ai luat cel mai scump motor ( scuze, cel mai scump bmw taiat in 2 sa dea 2 ..)si te plangi de trasport ca i 20 e . Bine ca la tine criza nu fucntioneaza :cheers: . ca aici e naspa ( mai ales in lumea ..auto )

 

Il al treilea rand mai bine ramneai fan Honda si treceai pe Varadero ( eu am avut acum un am de facut alegerea ta si am ales..Varadero )

 

Si ca veni vorba, schimba topicul ( titlul ) din :" motorul nr 9" in " m am apucat de automobilism "

 

Bre, dincolo de invidie ( si aia pozitiva si admirativa) ma bucur din tot sufletul pentru tine.

 

 

Sa te binespun- din aproape 130 de motoare ( da, in tuircia, VIM - varadero internatioanl meeting ,m 31 mai - 2 iunie ) , ghici ce "masina" lasa ulei ? da, un 1200 GS al unui amic pe care l am luat sa i arat ce inseamna motocilcleta.

 

asa ca ..daca tot schimbi tu ..deviceurile cum schimbi ciorapii , cand te reapuci de motociclism sa ma anunti.

 

in rest..lasa odata cumparturile de optionale pentru el si calareste l si anunta revizia de 1000 km maine, ceae de 10.000 peste o saptamana si tot asa.

 

si peste 2 luni cand faci 30.000 ..schimba l cat mai poti si ..ia ti motor :laugh:

 

bravo bre, frumoasa treaba facusi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru raspunsuri. M-am interesat de zumo 660 dar nu este valabil pentru australia. Harti... etc. Nu am cum sa il folosesc aici.

 

Am observat ca se arunca frumos in curbe. Se inclina imediat.

 

Shaua e la treapta de jos si ajung pe varfuri.

 

Ma uit acum la turatech sa vad ce au... dar preturi imense.

 

 

sa nu pozilezi cilindrii prea tare pe curbe :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE NU AM REUSIT PANA ACUM SA INTELEG ESTE URMATOAREA IDEE

 

 

"BAIIIII AI MOTORUL CEL MAI SCUMP SI TE CACI PE TINE PT CATIVA EURO"""

 

nu stiu cati dintre voi au avut norocul/sansa/sau cateodata GHINIONUL sa stea pe langa oameni BOGATI

 

sa aveti ocazaia sa.i urmariti cum se comporta si cum strang moneda de 50 de bani la un rest

 

bai neamul de motociclist, stangator de maneta si apasator de pedala am zile in care nu am 5 lei in buzunar

dar merg pe o super scula de motocicleta

 

DA MA CAC PE MINE SA DAU 20 DE EURO PE UN TRANSPORT DE PIESE

DA MA CAC PE MINE SA PLATESC AIUREA UN SERVICIU PROST EFECTUAT

 

pentru ca muncesc pentru banii pe care ii bag in pasiunea asta si pentru ca orice ban asa strange ar ajunge tot in motociclism

 

CREDETI CA BAIAZID SAU ALTII AU FURAT BANII AIA SA CUMPERE UN ASA MOTOR SI NU LE PASA DE CAT MAI ARUNCA PE LANGA................?????????????

deci fazele de genul ai motor scump ce te uiti la bani sunt de C.A.C.A.T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE NU AM REUSIT PANA ACUM SA INTELEG ESTE URMATOAREA IDEE

 

 

"BAIIIII AI MOTORUL CEL MAI SCUMP SI TE CACI PE TINE PT CATIVA EURO"""

 

nu stiu cati dintre voi au avut norocul/sansa/sau cateodata GHINIONUL sa stea pe langa oameni BOGATI

 

sa aveti ocazaia sa.i urmariti cum se comporta si cum strang moneda de 50 de bani la un rest

 

bai neamul de motociclist, stangator de maneta si apasator de pedala am zile in care nu am 5 lei in buzunar

dar merg pe o super scula de motocicleta

 

DA MA CAC PE MINE SA DAU 20 DE EURO PE UN TRANSPORT DE PIESE

DA MA CAC PE MINE SA PLATESC AIUREA UN SERVICIU PROST EFECTUAT

 

pentru ca muncesc pentru banii pe care ii bag in pasiunea asta si pentru ca orice ban asa strange ar ajunge tot in motociclism

 

CREDETI CA BAIAZID SAU ALTII AU FURAT BANII AIA SA CUMPERE UN ASA MOTOR SI NU LE PASA DE CAT MAI ARUNCA PE LANGA................?????????????

deci fazele de genul ai motor scump ce te uiti la bani sunt de C.A.C.A.T.

 

 

Exista un Dumnezeu totusi al nebunilor- tocmai scrisesem un raspuns la postul tau si s a smuls laptopul din priza. E mai bine ca mi luam warn poate

Ca idee, pe Baiazid il cunosc si il respect mult. Asa ca mi am permis sa postez STRICT la postul lui din postura unui amic apropiat. REgret acest fapt si sunt convins ca era mult mai bine sa dau un PM Sau YM. Ma bucur tare mult pentru el si n am nici cea mai mica urma de rautate sau invidie aiurea. Din acest motiv mi am permis sa l tachinez . Desi nu sunt fan bmw imi place cand vad taote detaliile alea si cu cata pasiune traieste "nr 9" . Ideea cu 20 e era un fel de "run forest , run " si sper ca n o sa te iei ca l am facut "forest gump". :angry:

 

Inca odata regret ca am postat in loc sa vorbesc in privat cu el.

 

In ce priveste modul tau de a te exprima desi mi-era cunoscut petnru ca incvoluntar am mai vauzt posturi in care te iei in gura cu oamenii fara rost recunosc faptul ca m a deranjat.

Nu ma cunosti , nu te cunosc si pe viitor daca sper ca atunci cand vezi un post de la mine sa il ignori. N-am facut armata impreuna ca sa iti permit sa ai astfel de remarci. Ca idee intrucat nu ador troll-ismul te informez ca nu ti voi raspunde indiferent ce vei mai posta atat tie cat si acolitilor intru idei similare.

 

Baiazide, enjoy si ne auzim si scuza mi te rog poate exagererea in a te tachina.

te salutam cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand ridicarea cu 1 cm a telescoapelor in juguri. efecte spectaculoase - in general 8 suruburi de desfacut/strans

:cheers: La BMW nu ne asteptam la efecte spectaculoase deoarece nu avem cele 8 SURUBURI!!!! :laugh:

PS. Sa-l stapanesti sanatos cu bune cu rele!! nu exista moto perfecta si universala!!! dar cred ca este una dintre cele mai reusite din toate timpurile!! :angry:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: La BMW nu ne asteptam la efecte spectaculoase deoarece nu avem cele 8 SURUBURI!!!! :laugh:

PS. Sa-l stapanesti sanatos cu bune cu rele!! nu exista moto perfecta si universala!!! dar cred ca este una dintre cele mai reusite din toate timpurile!! :angry:

no bine, atunci folositi autogenul.... e mai practic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai s o stapanesi sanatos si sa te bucuri de ea. SI LMA :laugh:

 

In al II Lea rand ma enervezi . Ti ai luat cel mai scump motor ( scuze, cel mai scump bmw taiat in 2 sa dea 2 ..)si te plangi de trasport ca i 20 e . Bine ca la tine criza nu fucntioneaza :lol: . ca aici e naspa ( mai ales in lumea ..auto )

 

Il al treilea rand mai bine ramneai fan Honda si treceai pe Varadero ( eu am avut acum un am de facut alegerea ta si am ales..Varadero )

 

Si ca veni vorba, schimba topicul ( titlul ) din :" motorul nr 9" in " m am apucat de automobilism "

 

Bre, dincolo de invidie ( si aia pozitiva si admirativa) ma bucur din tot sufletul pentru tine.

 

 

Sa te binespun- din aproape 130 de motoare ( da, in tuircia, VIM - varadero internatioanl meeting ,m 31 mai - 2 iunie ) , ghici ce "masina" lasa ulei ? da, un 1200 GS al unui amic pe care l am luat sa i arat ce inseamna motocilcleta.

 

asa ca ..daca tot schimbi tu ..deviceurile cum schimbi ciorapii , cand te reapuci de motociclism sa ma anunti.

 

in rest..lasa odata cumparturile de optionale pentru el si calareste l si anunta revizia de 1000 km maine, ceae de 10.000 peste o saptamana si tot asa.

 

si peste 2 luni cand faci 30.000 ..schimba l cat mai poti si ..ia ti motor :D

 

bravo bre, frumoasa treaba facusi

 

:cheers: vorbeste doar invidia din tine :angry:

si eu as fi facut la fel in locul tau ...serios... dar spre fericirea mea , locul meu este tot pe o "matroana cu tatele lasate"

hai cu pozele alea din w/e-ul trecut ca se raceste berea!

 

Mesaj completat

Exista un Dumnezeu totusi al nebunilor- tocmai scrisesem un raspuns la postul tau si s a smuls laptopul din priza. E mai bine ca mi luam warn poate

Ca idee, pe Baiazid il cunosc si il respect mult. Asa ca mi am permis sa postez STRICT la postul lui din postura unui amic apropiat. REgret acest fapt si sunt convins ca era mult mai bine sa dau un PM Sau YM. Ma bucur tare mult pentru el si n am nici cea mai mica urma de rautate sau invidie aiurea. Din acest motiv mi am permis sa l tachinez . Desi nu sunt fan bmw imi place cand vad taote detaliile alea si cu cata pasiune traieste "nr 9" . Ideea cu 20 e era un fel de "run forest , run " si sper ca n o sa te iei ca l am facut "forest gump". :)

 

Inca odata regret ca am postat in loc sa vorbesc in privat cu el.

 

In ce priveste modul tau de a te exprima desi mi-era cunoscut petnru ca incvoluntar am mai vauzt posturi in care te iei in gura cu oamenii fara rost recunosc faptul ca m a deranjat.

Nu ma cunosti , nu te cunosc si pe viitor daca sper ca atunci cand vezi un post de la mine sa il ignori. N-am facut armata impreuna ca sa iti permit sa ai astfel de remarci. Ca idee intrucat nu ador troll-ismul te informez ca nu ti voi raspunde indiferent ce vei mai posta atat tie cat si acolitilor intru idei similare.

 

Baiazide, enjoy si ne auzim si scuza mi te rog poate exagererea in a te tachina.

te salutam cu respect

 

 

hai va rog sa va opriti din prostia asta.... omul nu a inteles ca va cunoasteti si nici ca ne cunoastem si din cauza ca nu-ti cunoaste nici stilul usor ironic a crezut ca vorbesti serios.... asta e , trebuie sa recunosti ca n-ai stil, iar cei mai carismatici sunt tot cei cu bmw-uri...asa ca mine :D

 

nu mai poluati aiurea pe aici si reconsiderati-va opiniile in acord cu seriozitatea posturilor :laugh:

Mesaj completat

http://www.motorradzubehoer-hornig.de/en/0..._rear_seat.html

 

pana la urma nu ti-a placut ce-ai vazut in link-ul ce ti l-am dat... mi s-a parut mai ieftin si conform cu dorintele tale , Maria Ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...