Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Motivele pentru a-ti lua ceva nu trebuie sa vina de la nimeni.

Trebuie sa-ti placa si sa vrei, nu conteaza parerea nimanui.

E ca si cum as cauta eu la altii motivatia sa ma arunc in cap la bungee cind mie imi este frica de mor de inaltime!

Statura este mai putin importanta, atata vreme cit iti place si vrei ceea ce cauti!

Iti dau exemplu babaciunile nemtoaice calare pe vacile de RT si LT-uri care merg prin alpi calare foarte natural si fara niciun gret.

De placut imi place, este clar, dar asteptam ceva opinii legate de manevrabilitate, greutate, fiabilitate, consum, chiestii dintrastea :blink:

uite la ce ma orientasem..... cu o diferenta de 1000 euro intre ele, binenteles

post-28174-1298963729_thumb.jpgpost-28174-1298963739_thumb.jpg

astept pareri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici e topicul de 1200GS; pareri mai la obiect cred ca poti afla pe topicul dedicat 1100/1150. :)

 

 

hai ma nu fi rau

omu a avut japeneze

 

nu prea ;) stie dif la bmw

Mesaj completat

Imi poate da si mie careva dintre voi cateva motive sa trec la GS. Un 1150 GS mai precis :blink:

Detin 4 motociclete in garaj si parca as aplica metoda 3in1 si din turul de orizont ce l-am facut acel "1" ar fi GS-ul.

Sincer astept parari la obiect, cu avantaje reale si daca se poate date tehnice. Rog a se tine cont si de statura mea.( 1,72 cu 70Kg)

multumesc

 

 

de ce sa ti dam NOI motive

nici unul de aici nu are reprezentanta BMW

 

nu vrei si o consiliere la achizitie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-aia vinzi Honda si ti-ai luat GS? :blink:

 

iti testam atentia. inca n-am testat suficient boxerul si inca nu i-am inteles "caracterul". mai lucrez. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista standarde (limita) de inaltime pt moto? Pfff, asta nu am stiut-o. Nu le stiu pe toate? Am degeaba sigla BMW pe motor.

Eu il mai dau unui prieten sa se mai dea cu el,are cam 1,70m.

Pleaca de la bordura si se opreste la bordura!

In mers n-ai probleme dar la plecare si la oprire e cam greu in plus in doi e si mai greu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prea mic ptr Bmw :blink:

 

Motivul pentru care inclinam la GS-ul de 1100 este :

- vroiam sa combin un turing cu un fun enduro, dar se pare ca alegerea nu duce la rezultatul dorit.

Am participat la multe "drumetii" unele cu grad mai ridicat de dificultate, in teren accidentat cu inclinatii severe iar baietii cu Afrika Twin nu se prea incurcau cu kg in plus, dar ma rog.

Sa o iau doar pentru asfalt ;) NU categoric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il mai dau unui prieten sa se mai dea cu el,are cam 1,70m.

Pleaca de la bordura si se opreste la bordura!

In mers n-ai probleme dar la plecare si la oprire e cam greu in plus in doi e si mai greu!

La cata tehnologie este in motoarele astea plus sacul de accesorii de urcat si coborat o motocicleta, cred ca si pe nepotul meu de 5 ani il pot face sa stea cu picioarele jos. Deci , cred ca se poate si la 1,70 , vointa sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cata tehnologie este in motoarele astea plus sacul de accesorii de urcat si coborat o motocicleta, cred ca si pe nepotul meu de 5 ani il pot face sa stea cu picioarele jos. Deci , cred ca se poate si la 1,70 , vointa sa fie.

Eu, la 1,75, cu saua joasa, ajungeam confortabil cu ambele talpi pe pamant. Suficient de confortabil pentru: Iezer, Fagaras, Calimani, Cozia, Sureanu, Penteleu, Apuseni, Baiului, Cindrel, Ciucas, Hasmas, Siriu, Rarau, sau Padurea Letea (si altele). In plus se mai poate cobora din spate, de unde se prinde amortizorul de bascula. Asa ca da: daca exista vointa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand am glumit..

in al doilea rand imi inchipui ca nimeni nu-si ia un sh scump cum e bmw-ul care ca pret ajunge cat o motocicleta noua in ideea de a mai baga banii in mijloace de a cobora motocicleta.

eu va spun ca o motocicleta de 225 kg +accesorii + coburi si top case e greu de balansat. Cand intru incarcat prin aglomeratie nu prea ma mai amuz. Si am cu vreo 15 cm in plus si vreo 30 kg. (iar 1150 e si mai greu).

Nu cred ca merita un Bmw sh pe care il vei stapanii cu greu in anumite situatii banii pe care i-ai da pe un V-Strom nou. Ideea de ati lua o motocicleta pe care sa sti ca te va chinuii uneori e aiurea. Sunt destule motociclete care te pot tine confortabil pe parcursul tuturor drumurilor tale ca sa merite un compromis.

Intre Moto sh-grea si inalta vs Moto nou-usurica si accesibila (la acelas pret) oare ce-i de ales?

Iar argumentul ca una are cardan e cam rasuflat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate in tot ce spui si in genereal sunt de aceeasi parere, dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine.Nu este usor, dureaza si in perioada asta poate scapa motorul de cateva ori pe jos, dar daca este fidel unei anumite marci sau gabarit moto, poate reusi. Cu ceva timp in urma eram la Bikers in parcarea de la sosea. Langa mine un italian la peste 55 ani sub 170 si foarte firav. Motorul un BMW 1200 LT dotat si cu o pasarica fotomodel de 180. S-au suit pe motor cu fata spre carciuma si spatele spre sosea. A ponit motorul s-a lasat pe o parte si a acelerat brusc. Intr-o fractiune de secunda intorsese la 180 de grade cu scaritele aproape de asfalt si a iesit direct pe poarta pe DN1. Am ramas interzis. Motorul are si marsarier, dar nu l-a folosit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate in tot ce spui si in genereal sunt de aceeasi parere, dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine.Nu este usor, dureaza si in perioada asta poate scapa motorul de cateva ori pe jos, dar daca este fidel unei anumite marci sau gabarit moto, poate reusi. Cu ceva timp in urma eram la Bikers in parcarea de la sosea. Langa mine un italian la peste 55 ani sub 170 si foarte firav. Motorul un BMW 1200 LT dotat si cu o pasarica fotomodel de 180. S-au suit pe motor cu fata spre carciuma si spatele spre sosea. A ponit motorul s-a lasat pe o parte si a acelerat brusc. Intr-o fractiune de secunda intorsese la 180 de grade cu scaritele aproape de asfalt si a iesit direct pe poarta pe DN1. Am ramas interzis. Motorul are si marsarier, dar nu l-a folosit.

Poate nu ii functiona :blink:

 

Din cate stiu eu, boxerele nu se pot cobora/inalta decat din sa. Alte metode nu prea exista. Bine, exista ceva brate delea sub cardan/deasupra la 1200 reglabile pe lungime, dar alea is un fel de rahat cu apa rece. Daca modifici de acolo, nu mai calca canelurile pe aceeasi suprafata ca inainte intre cardan si grup, si le tocesti inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine......

 

daca asa era cazul nu se mai puneau intrebarile aici si o cumpara.

Iar tehnica care suplineste forta si statura este valabila ptr profesionisti sau cei cu f.f multa experienta. si chiar si asa cu anumite limitari.

Exemplul dat de tine este elocvent nu ptr ce insemna indemanare ci ptr marea diferenta intre scolile moto de la noi cu cele de afara...

 

Concluzia este ca sa nu-ti iei o motocicleta mare doar ptr ca e bmw. Motocicleta trebuie sa fie un mijloc de deplasare facil care sa nu te streseze prin gabarit si putere si costuri de intretinere, si daca poate sa-ti aduca un zambet pe buze atunci e ce-ti trebe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prea mic ptr Bmw :laugh:

 

Scuze dar trebuie sa te contrazic. Eu am 171 si 61 kg . pe al meu il conduc foarte lejer, chiar cu pasager si bagaje pt 30 de zile. si nu vb de autostrada :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca asa era cazul nu se mai puneau intrebarile aici si o cumpara.

Iar tehnica care suplineste forta si statura este valabila ptr profesionisti sau cei cu f.f multa experienta. si chiar si asa cu anumite limitari.

Exemplul dat de tine este elocvent nu ptr ce insemna indemanare ci ptr marea diferenta intre scolile moto de la noi cu cele de afara...

 

Concluzia este ca sa nu-ti iei o motocicleta mare doar ptr ca e bmw. Motocicleta trebuie sa fie un mijloc de deplasare facil care sa nu te streseze prin gabarit si putere si costuri de intretinere, si daca poate sa-ti aduca un zambet pe buze atunci e ce-ti trebe

Evident un sfat pertinent, dar sa nu-i taiem din start elanul, omului. Daca vrea, poate si in fond care este diferenta intre amator si profesionist? Cantitatea mai mare de exercitiu. Exemple de oameni cu fizic dificil, dar care se descurca excelent pe motoare grele, inalte sau exagerat de puternice am mai multe, vazute sau povestite de prieteni, oameni seriosi nu palavragii, dar nu este cazul. Sper ca am fost clar fara sa super pe nimeni.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Daca vrea, poate si in fond care este diferenta intre amator si profesionist? Cantitatea mai mare de exercitiu"

 

 

Parerea mea :mai trebuie si TALENT :laugh:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze dar trebuie sa te contrazic. Eu am 171 si 61 kg . pe al meu il conduc foarte lejer, chiar cu pasager si bagaje pt 30 de zile. si nu vb de autostrada :laugh:

pretene... chiar vreau sa te cunosc...sa moara tata... oare cum iti sta...

ai cumva si varianta adv.?

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am pus o intrebare pertinenta, inainte sa fac o achizitie si nu imi aduc aminte ca am adus vorba de pret, ci pur si simplu de aspectele pur practice de utilizare in teren vs greutate.

Nu ati reusit sa ma convingeti cu argumente, insa aceste imagini spun totul:

post-28174-1299416951_thumb.jpgpost-28174-1299416995_thumb.jpg

 

Acum sunt perfect lamurit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am pus o intrebare pertinenta, inainte sa fac o achizitie si nu imi aduc aminte ca am adus vorba de pret, ci pur si simplu de aspectele pur practice de utilizare in teren vs greutate.

Nu ati reusit sa ma convingeti cu argumente, insa aceste imagini spun totul:

post-28174-1299416951_thumb.jpgpost-28174-1299416995_thumb.jpg

 

Acum sunt perfect lamurit :laugh:

 

hmmm pai daca din poze te lamuresti asa usor e plin internetul de poze de toate felurile.

crezi ca e imposibil sa mergi 60 km intr-un picior? eu cred ca nu. cu putina determinare si mult timp liber 90% din populatie ar reusi asa ceva. intrebarea e de ce ai face-o?

nu ai adus vb de pret tu... eu am facut-o ptr ca te referi la un model pe care il gasesti doar sh iar asta insemna ca nu-ti permiti unul nou (sau ca nu ti-l doresti dar asta cred ca e mai putin probabil)

nu te-am intrebat daca va fi main bike? mai pastrezi si alta pe langa ea? ptr ca ar fi gresit sa ai ca singura motocicleta ceva de asemnea dimensiuni comparativ cu ale tale. (repet nu e imposibil, poate nu e nici f greu dar cu siguranta exista si altele mult mai bune)

si in final daca chiar ai atitudinea unui adolescent care isi ia prima motocicleta si ptr care toate celelalte pareri nu conteaza go for it.... pana la urma orice motocicleta e mai buna decat nici una

si ca sa te conving ca si un cbr 1000 rr poate fi un excelent tourer iti atasez cateva poze... ca doar daca existe poze e si adevarat

BCK.SP5001.jpg

IMG_5312.jpg

SANY0282.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...