road_runner 1400 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 sarumana nenea bogdane ceai cu nenea vlad baiat subtire sa fi iubit Sa traiesti Pompi, nu am nimic cu nimeni, eu ma refer strict la modelul discutat si la argumentele aduse. Daca domnul"fin" in cauza o ia personal, e problema lui. Probabil se gandeste ca de unde am mai aparut si eu sa-l contrazic pe "Il comandante" cand vorbeste, nu-i asa, de "regina Alpilor", chiar daca eu nu posed acest model, dar m-am dat pe el fiind irelevant pentru o parere obiectiva. Acum sa afirmi ca daca ai modelul respectiv si mai ales daca il vezi si pe coperta unei reviste moto, faptul ca nu si-a gasit "nasul" pe drumurile alpine pentru ca asa zic unii din revista, eu cred ca este superflu. Altfel, numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 mda ca sa fii rege(sau regina )nu-i usor trebuie sa te tii tare sa primesti si lovituri si critici, mi se pare legitima curiozitatea DE CE ? omu vrea sa stie mai multe despre cine conduce poate nu are timp si cunostinte de germana sa citeasca-n germana tot fel de reviste moto cum face Vlad nu-i sariti in cap, fiecare lauda ce are, pe de alta parte dupa parerea mea orice moto ai avea tot iti doresti un 1200GSA numai ca multi nu recunosc, cu asta poti sa cari la greu bagaje, merge la fel de bine si-n touring ca si una dedicata, si-n off-road depinde de calaret cum stie s-o ,,struneasca ",nu mai vorbesc de confort,pentru rider si mai ales pt. pasager, mobrele astea nu mor de la drum ci mai degraba de la cazaturi, singurul neajuns si de neajuns ar fi pretul si de-aici tot felu' de frustrari si struguri acri. numa' bine si la mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Te asigur ca daca imi doream acest model il aveam, asadar prezumtia falsa si totodata exagerata pe care o faci ca vroiam acest model dar strugurii sunt prea departe si frustrarile prea mari, sunt nelalocul lor, asta ca sa nu zic ca bati putin campii. Eu nu cred ca fiecare si-ar dori acest model, cum afirmi, sau ca fiecare lauda ce are, probabil asa faci tu, insa daca ai gandi matur sau altfel decat o faci, ti-ai da seama ca generalizarea pe care o invoci aici este lipsita de orice logica. Afirmatia cu bagajele este pur si simplu amuzanta, acelasi volum de bagaje si chiar mai mare, il poti cara foarte bine si cu un Varadero, Super Tenere, Transalp, Africa Twin, etc, etc. Credeam ca poti veni cu argumente viabile si care se bazeaza pe o experienta proprie sau pe experienta altora in domeniu, nu sa spui ca "mobrele astea nu mor de la drum ci mai degraba de la cazaturi" si sa te astepti sa te mai si creada lumea. Asadar, sunt de acord ca poti merge oriunde si pe orice fel de drum cu acest model si poti cara un oarecare volum de bagaje si pasagerul sta impecabil si... si... si..., insa aceleasi lucruri le poti face foarte bine si cu alte modele, nu mai dau exemple acum. Pana la urma revin la prima idee scrisa ca si replica la ce a zis Vlad, ce face acest model "Regina Alpilor"? As aprecia niste raspusuri care sa nu fie de ordin personal de genul, esti frustrat, sau nu-ti permiti, sau mai stiu eu ce probleme psihice invocate, sunt sigur ca posesorii acestui model se ridica peste acest gen de abordare. Asadar, drumuri uscate sa avem pe care sa mergem si cu una si cu alta, pana la urma conteaza senzatia pe care o are fiecare cand urca pe motorul sau drag. Editat August 3, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Pana la urma revin la prima idee scrisa ca si replica la ce a zis Vlad, ce face acest model "Regina Alpilor"? Raspunsul este foarte simplu! Participarea masiva la capital si reclama a BMW in revista care organizeaza testul. Daca doi ani a castigat V-Stromul a fost pt ca in acea perioada GS era plin de greseli de proiectare si ar fi fost prea cusuta cu ata alba. Acum majoritatea lipsurilor au fost remediate si GS-ul a ajuns in top. Dupa mine daca ar fi un test cinstit, respectant criteriile presupuse, acum, castigator ar fi Multistrada si la mare distanta de celelalte. Si asta pt ca pretul de vanzare nu este luat in considerare in niciun fel, pt ca daca ar fi, tot V-Stromul ar fi in frunte, mai ales dupa ce l-au modernizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Nu numai ca e cea mai buna,mai e si cea mai frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Asta asa este, cel mai frumos dintre BMW-uri. Ovidiu, Miss BMW merita o poza mai ca lumea.S-o plimbati cu placere. Cati km ai facut cu ea? Editat August 3, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Raspunsul este foarte simplu! Participarea masiva la capital si reclama a BMW in revista care organizeaza testul. Daca doi ani a castigat V-Stromul a fost pt ca in acea perioada GS era plin de greseli de proiectare si ar fi fost prea cusuta cu ata alba. Acum majoritatea lipsurilor au fost remediate si GS-ul a ajuns in top. Dupa mine daca ar fi un test cinstit, respectant criteriile presupuse, acum, castigator ar fi Multistrada si la mare distanta de celelalte. Si asta pt ca pretul de vanzare nu este luat in considerare in niciun fel, pt ca daca ar fi, tot V-Stromul ar fi in frunte, mai ales dupa ce l-au modernizat. La asta ma refeream si eu cand am spus ca obiectivitatea lor, a celor care fac aceste teste e indoielnica, si este adevarat ca noul GS este mai bun calitativ fata de vechile modele,insa sa afirmi ca nu exista nimic peste mi se pare absolut exagerat. Multistrada ca design mi se pare o reusita, italienii sunt f buni la asta, dar sunt rezervat in privinta fiabilitatii motorului si rezistentei la orice fel de drum. In alta ordine de idei, miss BMW Camp merita titlul, frumoasa motocicleta! Editat August 3, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 3, 2011 Admin Share Postat August 3, 2011 Bogdanii, aloo, nu mai rasuciti cutitul in rana.. Din pacate mass media, alaturi de biserica sunt cele mai nenorocite arme de spalare a creierelor, de manevra a maselor! Trist este ca sunt milioane care (inca) nu realizeaza asta..! Poate ca omul este unul dintre ei.. Nu putem spera decit sa-si revina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 In alta ordine de idei, miss BMW Camp merita titlul, frumoasa motocicleta! Si unde mai pui ca in coscurs a fost si un K1600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Eu nu cred ca fiecare si-ar dori acest model, cum afirmi, sau ca fiecare lauda ce are, probabil asa faci tu, insa daca ai gandi matur sau altfel decat o faci, ti-ai da seama ca generalizarea pe care o invoci aici este lipsita de orice logica. -asa am zis si eu inainte sa-mi schimb Dacia si mobrele, bune, fiabile, acum insa imi dau seama ca nu am gandit matur. - aia cu strugurii si frustrarile se cam intampla in general, poate nu e cazul tau si eu am o frustrare ca inca nu-l pot avea. Afirmatia cu bagajele este pur si simplu amuzanta, acelasi volum de bagaje si chiar mai mare, il poti cara foarte bine si cu un Varadero, Super Tenere, Transalp, Africa Twin, etc, etc. -poate daca sacrifici locul pasagerului si confortul. Credeam ca poti veni cu argumente viabile si care se bazeaza pe o experienta proprie sau pe experienta altora in domeniu, nu sa spui ca "mobrele astea nu mor de la drum ci mai degraba de la cazaturi" si sa te astepti sa te mai si creada lumea. -cazuri izolate si acelea probabil antireclama. -argumente si pareri obiective poti obtine doar de la cei care participa efectiv la teste, de la cei care fac inconjurul lumii, prieteni proprietari,cat il priveste pe al meu, nu-l prea laud se poate si mai bine ,in fond dupa ce am testat, documentat,net-uit am dreptul la o parere daca-mi dai voie nu? Asadar, sunt de acord ca poti merge oriunde si pe orice fel de drum cu acest model si poti cara un oarecare volum de bagaje si pasagerul sta impecabil si... si... si..., insa aceleasi lucruri le poti face foarte bine si cu alte modele. -am auzit de la cunoscatori ca spatele magarului e la fel de puternic ca al unui cal, pui la fel de mult dar il tii de "gura"ca nu mai ai loc 1200GSA ? D I V I N . Numa' bine la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 de departe cel mai util topic de pe forum-ul asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 de departe cel mai util topic de pe forum-ul asta.... PAI SI CE VREI SA SCREIM MOSULE NOI ASTIA CU BMW PUNEM POZE MAI MULT DECAT SA POVESTIM CE AM MAI FACUT LA MOTO NU E ASA... POTI CONFIRMA CHIAR TU MA URC PE MOTO BAG CHEIA IN CONTACT SI PLEC MA OPRESC UNDE E FRUMOS SAU SA PUN BENZINA A DOUA ZI LA FEL VREI TOPIC DE LUSTUIT TOBA, DE CURATAT BUJIILE? CAND SUNT PROB LE DISCUTAM DOAR AI VAZUT IN REST NE AMUZAM DE CEI CE BALESC LAQ BIJUTERIILE NOASTRE ...ALEA DIN PARCARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Ai dreptate Ianakime voi nu discutati de lustruit sau bujii ca aveti treaba cu cardanele, cutiile de viteza, rulmenti, simeringuri, amortizoare, roti si alte lucruri grele care numai pe Simson mai apareau acum 30 de ani. In rest benzina, Automobile Bavaria si cardul sa traiasca. Editat August 3, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Asadar, sunt de acord ca poti merge oriunde si pe orice fel de drum cu acest model si poti cara un oarecare volum de bagaje si pasagerul sta impecabil si... si... si..., insa aceleasi lucruri le poti face foarte bine si cu alte modele. -am auzit de la cunoscatori ca spatele magarului e la fel de puternic ca al unui cal, pui la fel de mult dar il tii de "gura"ca nu mai ai loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Asta asa este, cel mai frumos dintre BMW-uri. Ovidiu, Miss BMW merita o poza mai ca lumea.S-o plimbati cu placere. Cati km ai facut cu ea? Poza n-am facut-o eu,am luat-o de pe forum de undeva. Eu n-am apucat sa-i fac poza cu coronita ! Multumesc de urari,am aproape 25000km cu ea. Cel mai mult imi place versatilitatea ei,poti face cu ea cam tot ce vrei,si cred ca asta a fost si cauza pentru care a fost si este asa de apreciata( de unii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Cel mai mult imi place versatilitatea ei,poti face cu ea cam tot ce vrei,si cred ca asta a fost si cauza pentru care a fost si este asa de apreciata. Acelasi lucru apreciez si eu la o motocicleta si spre norocul nostru, acum, sunt mai multe Motociclete Universale, sa avem de unde alege si mai urmeaza. Editat August 4, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Mersi domnu organizator! Imi place ca ai prins si K 1600-le in spate,asa sa se vada ce concurenti au fost! Daca nu faci si la mare concurs de miss,nu vin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nu se compara cu K1600. Aia este pt manelisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Idei de accesorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Pff...sper sa fie de la TT cosul de nuiele, altfel o sa si-o ia de la baietii de pe forumul asta. Trebuie firma domle'...altfel de ce ti-ai lua R1200GS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Idei de accesorii Sunt de serie sau optionale? Dau bine pe motor, mai ales ca sunt de firma. Editat August 9, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Din aceeasi tema, accesorii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 atasu e meserias! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 10, 2011 Autor Share Postat August 10, 2011 (editat) Din aceeasi tema, accesorii.... daca deja i.ai pus rotile alea si atas .............dupa mine ai scoso din gama MOTO eu cu peisaje din astea mi.as ACCESORIZA MOTO toata viata Editat August 10, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.