Budd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul. Segmentul asta este creat de BMW. Segmentul asta are ca referinta GS-ul. Segmentul asta = GS. Tot ce apare in segmentul asta este automat comparat cu geseul. In momentul in care comparatia imediata se va face cu (sa zicem) Triumphul atunci se poate vorbi de altceva. Io cred ca tu nu ai nimerit-o. PS: Triumphul arata de o mie de ori mai bine ca GS-ul. Ar trebui sa is creeze o clasa a lui. S-ar putea sa te inseli! Iar 1150ADV a fost o dovada concludenta la vremea lui. 1150 GS Adv Arctic White inca se vinde cu aceleasi preturi ca un 1200 GSA SH. Last of its breed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 1150 GS Adv Arctic White inca se vinde cu aceleasi preturi ca un 1200 GSA SH. Last of its breed. nu chiar pentru un adv care imi facea co ochiul ar fi trebuit sa pun inca €3k-4k, de acord mult mai tanar, dar la aceeasi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Cel mai ieftin pe care l-am gasit in Olanda (1150 Adv 2006) este peste 10.000 eur. E drept ca are doar 5000 km la bord. Probabil ca omul si-a luat 1200 imediat si l-a tinut p-asta de colectie. Sunt oameni care dau peste 8000 eur pe el. Editat Octombrie 4, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Revenind la oile noastre, are cineva idee de dimensiunile jantelor spitate de la noul model? Pe mine ma duce capul ca n-ar fi trebuit sa se modifice din lipsa de cauciucuri, dar poate cineva sa confirme? Asta ca sa nu ma aventurez sa intreb daca jantele pentru modelele anterioare se vor potrivi pe asta nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Daca ma uit atent la furca nu cred sa se potriveasca jantele vechi. A,si inca o chestie: janta spate iese din discutie. Cardanul e mutat pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 A,si inca o chestie: janta spate iese din discutie. Cardanul e mutat pe stanga. Pui janta invers si intorci guma pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Nu. Iei o janta de pe K12S ca are cardanul pe stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Cred că merge una din tabla, de mașină Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) La fata parca si mie mi se pare schimbata zona axului. La spate insa... pozitia cardanului nu-i neaparat un impediment. Pur si simplu se pune roata pe partea cealalta. Ca la masini. Intrebarea e daca mai au aceeasi pozitie orificiile pentru prezoane. LE: uneori un refresh dat la vremea lui face minuni! Editat Octombrie 4, 2012 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Revenind la oile noastre, are cineva idee de dimensiunile jantelor spitate de la noul model? Pe mine ma duce capul ca n-ar fi trebuit sa se modifice din lipsa de cauciucuri, dar poate cineva sa confirme? Jantele sunt si ele mai late: 3x19" fata de 2,5x19" si 4,5x17" fata de 4x17". --------------------------------------------------------------- Cred ca cea mai completa descriere a noului model se afla in comunicatul oficial de presa BMW. Editat Octombrie 4, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin Da cu siguranta o sa iti cumperi in canada unul mult mai ieftin la cat de mica este piata de motociclete Bembe. Vazusem unul din 2010 cu cateva zeci de mii de km si cerea pe el 20 de mii de para. Ceva mai multe sanse sa gasesti ceva ok e in state, dar si acolo sunt destul de rare. Welcome to the cruiser land! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Da cu siguranta o sa iti cumperi in canada unul mult mai ieftin la cat de mica este piata de motociclete Bembe. Vazusem unul din 2010 cu cateva zeci de mii de km si cerea pe el 20 de mii de para. Ceva mai multe sanse sa gasesti ceva ok e in state, dar si acolo sunt destul de rare. Welcome to the cruiser land! $20,600, adica sub €16k, ce zici, il iau mai ieftin ca-n iurop? http://www.bmw-motorrad.ca/bikes/R1200GSAD $17kUSD, adica putin peste €13k http://countryrode.com/sales/bmwline.php cum ie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 $20,600, adica sub €16k, ce zici, il iau mai ieftin ca-n iurop? http://www.bmw-motor...bikes/R1200GSAD $17kUSD, adica putin peste €13k http://countryrode.c...les/bmwline.php cum ie? Ala e pretul de baza fara nici o taxa. Adauga taxele (TVA-ul, transport si preparare plus alte minunatii la care nici nu te astepti) si sa vezi ce iese. Stiu ce vorbesc pentru ca locuiesc in Montreal. Am un amic care si-a luat anul asta gs-ul de 650 si l-a ajuns la 12 mii fara accesorii (desi pe net este trecut 8.800). Nu m-ar mira sa treaca de 30 de mii ala de 1200 fara cine stie ce accesorii. Dar lasa ca e bine asa, marketing-ul functioneaza, rotita se invarte si toata lumea e fericita . (Acum astept replica cu strugurii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Jantele sunt si ele mai late: 3x19" fata de 2,5x19" si 4,5x17" fata de 4x17". Multam'! Ma asteptam ca jantele de aliaj sa fie mai late din moment ce au schimbat dimensiunile cauciucurilor. Ma intrebam insa cum sta treaba la spitate. Am vazut ceva filmulete/poze cu GS-uri incaltate cu gume de scandal si ma indoiesc ca exista asa ceva pe 170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Segmentul asta este creat de BMW. Segmentul asta are ca referinta GS-ul. Segmentul asta = GS. Tot ce apare in segmentul asta este automat comparat cu geseul. In momentul in care comparatia imediata se va face cu (sa zicem) Triumphul atunci se poate vorbi de altceva. Io cred ca tu nu ai nimerit-o. Mea culpa!! Ai dreptate!!! Ar trebui ca GS-ul sa formeze o clasa aparte, pentru ca enduro-touring nu prea este (este mai mult touring decat enduro), adventure nici atat, nici touring pursange nu este (acolo sunt alti jucatori), astfel incat este greu de spus ce este de fapt acest GS...GS-ul este unic, nu poate fi comparat cu nimic si nimeni si nimic nu se poate compara cu el. Cred ca si pe forum ar trebui sa ii deschidem un subforum separat de cel pe care ne aflam acum: enduro touring &adventure.. PS. Chiar daca segmentul asta (tocmai am propus sa se numeasca GS) = GS, tot urat este. Editat Octombrie 4, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ala e pretul de baza fara nici o taxa. Adauga taxele (TVA-ul, transport si preparare plus alte minunatii la care nici nu te astepti) si sa vezi ce iese. Stiu ce vorbesc pentru ca locuiesc in Montreal. Am un amic care si-a luat anul asta gs-ul de 650 si l-a ajuns la 12 mii fara accesorii (desi pe net este trecut 8.800). Nu m-ar mira sa treaca de 30 de mii ala de 1200 fara cine stie ce accesorii. Dar lasa ca e bine asa, marketing-ul functioneaza, rotita se invarte si toata lumea e fericita . (Acum astept replica cu strugurii ) ok, ontario, 14%, new york 9.5% VAT in limbaj europenistic, PST GST in limbaj canadian (in cazul in care-o iei din alberta platesti numai GST) pe tsunami (FZ6 de la 10,900 am scos-o la $9500 parca) cum ai da-o america e mai ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Mea culpa!! Ai dreptate!!! Ar trebui ca GS-ul sa formeze o clasa aparte, pentru ca enduro-touring nu prea este (este mai mult touring decat enduro), adventure nici atat, nici touring pursange nu este (acolo sunt alti jucatori), astfel incat este greu de spus ce este de fapt acest GS...GS-ul este unic, nu poate fi comparat cu nimic si nimeni si nimic nu se poate compara cu el. Cred ca si pe forum ar trebui sa ii deschidem un subforum separat de cel pe care ne aflam acum: enduro touring &adventure.. PS. Chiar daca segmentul asta (tocmai am propus sa se numeasca GS) = GS, tot urat este. plm, inca nu s-au copt strugurii? s-ar putea sa ai mare dreptate insa pana sa faci afirmatia asta ar trebui sa ai o experienta relevanta cu toate celelalte mobre din segment. altfel poti doar sa te consolezi cu ideea ca esti haios. cel mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) ok, ontario, 14%, new york 9.5% VAT in limbaj europenistic, PST GST in limbaj canadian (in cazul in care-o iei din alberta platesti numai GST) pe tsunami (FZ6 de la 10,900 am scos-o la $9500 parca) cum ai da-o america e mai ieftina Acum depinde peste ce deal dai . Poti gasi si in Romania motoare ok la preturi mult sub piata. Pana la urma nu am inteles, vrei sa o iei de peste ocean si sa o aduci in tara sau te aduci tu pe tine peste ocean ? Editat Octombrie 5, 2012 de lostinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cu ocazia asta a lansarii noului GS, a aparut si noul Anakee 3? Sau aparuse mai demult? Am vazut ca e echipat cu Anakee 3! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Acum depinde peste ce deal dai . Poti gasi si in Romania motoare ok la preturi mult sub piata. Pana la urma nu am inteles, vrei sa o iei de peste ocean si sa o aduci in tara sau te aduci tu pe tine peste ocean ? in romania am cautat si n-am gasit. asa ca p-asta l-am luat din nemtia. nu mate, cand ma intorc in canada era vorba, altfel, de acord, nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 in romania am cautat si n-am gasit. asa ca p-asta l-am luat din nemtia. nu mate, cand ma intorc in canada era vorba, altfel, de acord, nu merita Iti iei in Canada motor ieftin, dar dupaia platesti cacalau ca sa ai "privilegiul" (asa zic dobitocii de chebecosi) sa circuli. Eu de exemplu platesc 1000$ ca sa am acest privilegiu pe sezon pentru un Er6f (550$ placa pentru motor standard mai mare de 400cc si vreo 400$ asigurarea). Stiu pe cineva care platea 3000$ pentru un ducati 848 (1500$ placa anuala pentru motor sport si 1500 asigurare). In Ontario e mai ieftina placa, dar te violeaza jegosii astia de la asigurari. Chiar daca iti iei un motor mai ieftin aici, platesti mult ca sa circuli. Doamne fereste sa ti se strice, ca esti violat de nemernicii de la garajele moto dupa. Mi-am cumparat vara asta cauciucuri noi si am platit 100$ NUMAI pentru montat. Da, 100 de para pentru montat . Ca sa imi schimb antigelul, inca 100 . Nu vreau sa ma gandesc cat platesti daca ti se fute ceva la motor. Probabil o sa prefer sa schimb motocicleta. Asta ca sa nu zic ca de 2 saptamani sunt sub 15 grade si ploua destul de des, deci sezonul e destul de scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Iti iei in Canada motor ieftin, dar dupaia platesti cacalau ca sa ai "privilegiul" (asa zic dobitocii de chebecosi) sa circuli. Nu puteti discuta toate detaliile astea financiare/specifice pe un topic mai adecvat, de ex cel de la diaspora? Parca era unul cui Canada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 plm, inca nu s-au copt strugurii? s-ar putea sa ai mare dreptate insa pana sa faci afirmatia asta ar trebui sa ai o experienta relevanta cu toate celelalte mobre din segment. altfel poti doar sa te consolezi cu ideea ca esti haios. cel mult! Offf.. cand aud chestia asta cu strugurii.. observ ca este un refren la toti fanii BMW si deja devine plictisitor. Nu e vorba de nici o experienta aici.. daca ai fi urmarit discutia, nu am facut decat sa ii dau un raspuns pe masura colegului. Nu imi place mitologia asta ieftina, intretinuta de unii si simt mevoia sa fiu un pic sarcastic. Nu mi-o lua in nume de rau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Nu puteti discuta toate detaliile astea financiare/specifice pe un topic mai adecvat, de ex cel de la diaspora? Parca era unul cui Canada... offtopic: Am scris 2 posturi despre altceva, si TU te agiti ca am facut putin offtopic? La cat "beef" ai starnit cu (scuze pentru cucufunie ) cutiile tale de la touratech si comparatii ale altor marci cu bembe-ul tau almighty ? Sper sa nu te superi pe mine acum pentru putina caterinca, promit sa incetez offtopicul . ontopic: Urat design are modelul asta nou, ala vechi arata mai bine (parerea mea , mentionez ca nu ma intereseaza categoria enduro-touring asa tare si nici nu am o marca preferata, asta ca sa nu crezi ca am ceva cu bembe-ul sau bembe-istii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) costa enorm pt ce stie sa faca...da le merge treaba pt ca pt marea majoritate din cumparatori cel mai important e cum arata, marca si nu in ultimu' rand cilindreea: cu cat e mai mare cu atat esti mai motociclist desi treaba sta exact invers in multe situatii (desi pe net este trecut 8.800). mi-am luat in 2007 din rom suzuki dr-z cu 6000 euro taxe incluse din rom iar din can in 2011 mi-am luat acelasi motor cu 8400 cad, taxe incuse deci 1000 cad mai mult decat in rom. isi pun adaosuri mari aci nu e intodeauna treba de struguri mai e si lume care face alegeri obiective.....eu unu n=o sa-mi iau niciodata o motoreta de ~25 000 pe care sa n-am voie s-o spal la presiune si sa plec cu ea la "aventure" ca, chiar risc sa am mari aventuri Editat Octombrie 6, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.