Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

In loc sa remarcati ca am criticat doar cateva lucruri la noul GS ma tot acuzati de ce nu am spus. Faptul ca fiabilitate nu mai este punctul forte BMW este de notorietate si ati recunoscut chiar voi, inclusiv Vlad, iar la noul GS nu am criticat decat parbrizul, angrenajul cardanului si saracia suspensiei clasice, cea electronica nefiind optiune pt mine. In rest e perfect, s-a inteles sau trebuie sa scriu cu majuscule. Pt ca sunteti neincrezatori si cereti dovezi , tot dupa Advrider:

 

 

Pai acum fi gentleman pana la capat si spune-le pe toate! Cu "doar" nu faci decat sa ne intarati; adevarul trebuie sa iasa la lumina ...!

 

Pai suspensie electronica la ST 1200, suna a ... vis frumos...!

 

Omule, uite, am o mare curiozitate: de ce crezi tu ca cu toate hibele pe care le are GS-ul, in Romania s-au vandut .... asa multe ST 1200?

 

Vorbesc serios, chiar nu este o intrebare la misto!

 

Eu unul daca as vrea sa-mi iau o motocicleta noua, m-as da deoparte de GS, vazand cate probleme are.

 

In afara de tine si @Saracie, n-am auzit niciun alt potential client ca a dat / da fuga la ST - si a trecut ceva timp de cand le aveti.

Cu toate astea insa ...!

 

Sa nu-mi spui ca romanul e precum Touratech-ul - stii tu ce-ai scris pe celalalt topic - caci n-am sa te cred!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motocicletele ca orice alt produs nu se vand pt valoarea lor intrinseca. Marketingul si reclama au un rol important si aici recunosc si trebuie sa recunoasteti si voi, BMW este printre primii. In RO sunt cca 10 ST-uri . Cu cei mai multi am discutat la tel, cu altii pe FB. Lucrurile se misca greu, dar se misca. 10 ST-uri sunt 10 GS-uri mai putin pe strada, lucru care nu s-ar fi intamplat acum 4-5 ani cant era solo. Iar legat de critica reamintesc ce am mai zis. Faceti un efort de gandire si imaginati-va noul GS facut dupa exigentele si asteptarile lui Vlad sau Aurelian. Era fix cel vechi eventual cu alta culoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In RO sunt cca 10 ST-uri . Cu cei mai multi am discutat la tel, cu altii pe FB. Lucrurile se misca greu, dar se misca. 10 ST-uri.

Hai ca esti funny, 10 buc in aproape 3 ani si bmw 2013 nici nu l-a scos inca la test drive si a vandut cel putin 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, inconstestabil reclama e sufletul comertului, DAR cand vezi cat de multa lume este nemultumita, pai ... MAI FACI PASUL ...?

 

Dupa cum stii - de pe forum - noul model are deja doi( ne)fericiti posesori. Personal nu-i cunosc si tare curios sunt daca le-au testat inainte de a le lua!

 

Daca tu zici ca sunteti (deja) 10 ... iau de bun ce spui; ciudat insa mi se pare faptul ca in afara de voi doi, pe forum ... oha, nu mai este nimeni!

 

 

Cat despre asteptarile mele, - vis-à-vis de modelul precedent - pot sa-ti spun ca "la rece" imi place - intr-o ordine oarecare:

 

- cum se sta pe noua sa

 

- Daylight-ul

 

- parbrizul cu tot ceea ce inseamna el - aspect, dimensiuni, reglaj

 

- cruise control

 

- arhitectura motorului si toate modificarile aduse

 

- ca stand pe ea picioarele sunt "acoperite" ca la GSA.

 

- imi place ca consuma mai putin cu apropape 5% decat modelul anterior; ca puterea si cuplul in plus vin la pachet, nu ma deranjeaza.

 

- service-ul la motor este mai ... - nici nu stiu cum sa-i zic - ...simplu? nu se mai face sincronizare, ambreajul se poate schimba mai usor, etc.

 

- protectia amortizorului spate

 

- rotile mai late; abia astept sa vad cum se comporta pe nisip

 

 

 

Ce nu-mi place:

 

- ca nu l-au scos GSA de la inceput - cu toate plusurile pe care le are acesta.

 

- pretul

 

- ca nu pot testa si varianta non ESA

 

- ca toate accesoriile aferente sunt mai scumpe decat la modelul anterior - atat la BMW cat si la Touratech / Wunderlich / etc

 

Posibil sa-mi fi scapat cate ceva atat la plusuri cat si la minusuri.



Ah, mi-am adus aminte inca ceva care nu-mi place: faptul ca-ti da la pachet suportul de GPS - pe mine GPS-ul ma lasa rece - si-ti "recomada" sa-l cumperi.

 

Mie imi place sa fiu mai ... Bear Grylls - sa ma orientez dupa soare, umbra, harta



mi-am adus aminte de inca ceva care-mi place: oglinzile - si cum arata dar si cum pot fi reglate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faci decat o recapitulare a ceeace am laudat eu la noul GS, ba chiar ai gasit mai multe minusuri decat mine.Nu mai extrapola criticile mele vis a vis de vechiul model, la cel nou!!! Cand dai avansul? Cand plecam in rodaj cu cortul? GPS am eu. E suficient ca sa ne ratacim dupa indicatiile lui.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane o informatie pentru tine tot de pe advrider. Cea mai umblata mobra din lume este un GS [nu mai retin daca era 1100 sau 1150] insa avea peste 1 000 000 [da un milion] de mile. [x1.6 pt km]. Probabil ca nu prea sunt fiabile GS-urile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faci decat o recapitulare a ceeace am laudat eu la noul GS, ba chiar ai gasit mai multe minusuri decat mine.Nu mai extrapola criticile mele vis a vis de vechiul model, la cel nou!!! Cand dai avansul? Cand plecam in rodaj cu cortul? GPS am eu. E suficient ca sa ne ratacim dupa indicatiile lui.

 

omule, ai citit topicul de accidente? Dom' profesor a patit-o ...!

 

Dupa cum i-am spus si lui Emanuel, cel mai probabil avansul il voi da ... in toamna - direct pt. noul GSA!

 

Si cum naiba il lauzi, caci mai mult il critici ...!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca esti funny, 10 buc in aproape 3 ani si bmw 2013 nici nu l-a scos inca la test drive si a vandut cel putin 4.

Eu cand am luat Super Tenerele era aceeasi situatie. Niciuna in tara, niciuna la teste si totusi l-am achitat integral inainte sa ating vreunul. Normal.Eu unul, Andrei inca unul, deci tot 2. Pt voi este minune ca s-au vandut 2 GS-uri pe nevazute. Sincer ma asteptam la mai multe. Sunt multi fosti proprietari de GS-uri, care spera sa-si ia in sfarsit motocicleta.

Bogdane o informatie pentru tine tot de pe advrider. Cea mai umblata mobra din lume este un GS [nu mai retin daca era 1100 sau 1150] insa avea peste 1 000 000 [da un milion] de mile. [x1.6 pt km]. Probabil ca nu prea sunt fiabile GS-urile astea.

Pai cam alea 1100, 1150 au fost ultimile. Urmatoarele cardane, cutii de viteza, senzori de nivel, imobilizatoare, si galeti de simeringuri. Am citit si eu despre aceste cazuri, intens popularizate, dar unele erau insotite si de lista pieselor schimbate, cu care mai faceai inca 7-8 motociclete.

omule, ai citit topicul de accidente? Dom' profesor a patit-o ...!

 

Dupa cum i-am spus si lui Emanuel, cel mai probabil avansul il voi da ... in toamna - direct pt. noul GSA!

 

Si cum naiba il lauzi, caci mai mult il critici ...!

Am vorbit dimineata la tel. Il asteptam maine cu probe la o noua cutie adaptata pe vitezana. Era optimist, dar mi-a spus ca intarzie o luna. A intrat un gertoi cu Mercedes in el tavalindu-l. I-a rupt celalat picior.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine sa ma anunti si pe mine cand aflii de un ST cu peste 1 000 000 KM . Observi ca am scris KM nu MILE pana atunci .....poate te mai linistesti un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine sa ma anunti si pe mine cand aflii de un ST cu peste 1 000 000 KM . Observi ca am scris KM nu MILE pana atunci .....poate te mai linistesti un pic.

 

Valabil si pentru tine cand afli de un GS 2010 cu milionul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am exclus ST-urile vechi de 750 deci ....va mai linistiti un pic? Vad ca daca v-ati gasit doi aveti impresia ca sunteti 10.

 

P.S.

Aveti un topic bestial de ST1200. Ce-ar fi sa il si populati. Parca si vad :

 

BH : ST 1200 e cea mai buna mobra din lume.

S : Indubitabil.

 

......

 

S : ST 1200 e mobra cu cel mai mic consum din lume

BH : Evident.

 

Va mai scriu ca deja am inceput sa ma pricep?



Tu esti mai tanar, poate apuci. La mine mai greu. :hurt:

 

 

Daca tu insinuezi ca os a traiesc pana cand o sa faca un ST km aia ..s-ar putea sa am dreptate in ratacirile mele de constiinta in care ma cred nemuritor si rece [mai mult rece].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit dimineata la tel. Il asteptam maine cu probe la o noua cutie adaptata pe vitezana. Era optimist, dar mi-a spus ca intarzie o luna. A intrat un gertoi cu Mercedes in el tavalindu-l. I-a rupt cel si alat picior.

 

Nasoala veste... dom' profesor trebuia sa vina la Viena peste doua saptamani sa mergem la salonul moto si sa facem o tura impreuna... sper sa se recupereze cat mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma sa ma iertati dar si cu un IJ poti face 1 milion de leghe daca ii tot schimbi piesele, mai putin kilometrajul. Parca mai era unul, Bundy cu un Dodge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am vorbit dimineata la tel. Era optimist, dar mi-a spus ca intarzie o luna. A intrat un gertoi cu Mercedes in el tavalindu-l.

Ca idee, ghertoiul ala este celebrul SIDA, ginerele lui Basescu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu-mi place:

 

- ca nu l-au scos GSA de la inceput - cu toate plusurile pe care le are acesta.

 

- pretul

 

- ca nu pot testa si varianta non ESA

 

- ca toate accesoriile aferente sunt mai scumpe decat la modelul anterior - atat la BMW cat si la Touratech / Wunderlich / etc

 

- GSA mereu a aparut mai tarziu... si la 1150 si la 1200 la vreo trei ani dupa GS, acum doar un an.

- Pretul este similar cu concurenta.

- zi mersi ca poti testa; daca mergi la concurenta, ai toate sansele ca nici macara sa nu aiba una in showroom, d-apai sa si tetezi linistit pe strada; normal ca e cu ESA aia de test ca oricine vrea sa vada ce poate ESA...

- da, cele originale sunt cu cativa euro mai scumpe (ex cca 10€/topcase); in schimb, de exemplu nu ar trebui sa mai pun protectiile de cilindri din aluminiu care m-au costat la al meu 190€. Toba Akrapovic este singura cu adevarat mai scumpa, cu cca 150€.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma sa ma iertati dar si cu un IJ poti face 1 milion de leghe daca ii tot schimbi piesele, mai putin kilometrajul. Parca mai era unul, Bundy cu un Dodge.

 

Ok bagam si IJ-urile in competitie. Anuntati-ma cand se intampla milionul de ce vreti voi km, leghe, mile terestre sau marine.

 

In teorie totul e asa de usor ...dar transpunerea in practica ridica niste probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- zi mersi ca poti testa; daca mergi la concurenta, ai toate sansele ca nici macara sa nu aiba una in showroom, d-apai sa si tetezi linistit pe strada; normal ca e cu ESA aia de test ca oricine vrea sa vada ce poate ESA...

Si asta este un motiv pt care BMW vinde si altii nu.

 

Nasoala veste... dom' profesor trebuia sa vina la Viena peste doua saptamani sa mergem la salonul moto si sa facem o tura impreuna... sper sa se recupereze cat mai repede.

A picat Viena. asta era regretul cel mai mare, ca-i scurteaza sezonul moto. Isi pregatise saua pt drum lung si o cutie carenata pt Faser sa nu iasa din gabarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o treaba sa spui ca BMW-ul respectiv a facut 1 milion de mile schimband doar uleiul si cauciucurile... Altfel bagam si Harley, Mobra, Dacia, etc. in ecuatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o treaba sa spui ca BMW-ul respectiv a facut 1 milion de mile schimband doar uleiul si cauciucurile... Altfel bagam si Harley, Mobra, Dacia, etc. in ecuatie.

 

Nu imi mai aduc foarte bine aminte ca am citit chestia aia acu aprox 2 ani, dar imi aduc aminte ca zicea ceva de genul "fara interventii majore" .

Daca vrei sa bagi Harley e ok cat despre Mobra si Dacia cred ca e o gluma. Mobra nu am avut dar Dacia nu mergea de noua [vorbesc aici despre celebra 1300;1310]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- GSA mereu a aparut mai tarziu... si la 1150 si la 1200 la vreo trei ani dupa GS, acum doar un an. Asa este; eu spuneam doar ce-am aflat din doua surse diferite. Dupa cum ii spuneam si lui Bogdan, suntem in 2013, lucrurile se misca / schimba mult mai repede decat in trecut; ramane de vazut in toamna ce se va intampla.

- Pretul este similar cu concurenta. Care CONCURENTA ...? Ah, te referi la dealerul din Oradea ...?! Da, asa este - si ei au cam aceleasi preturi ...!

- zi mersi ca poti testa; daca mergi la concurenta, ai toate sansele ca nici macara sa nu aiba una in showroom, d-apai sa si tetezi linistit pe strada; normal ca e cu ESA aia de test ca oricine vrea sa vada ce poate ESA... Am fost si (din pacate) asa este ...! Dar, dupa cum am spus si in alte dati, nu tin neaparat sa am ESA; La GS nu mi-a displacut suspensia cu reglaj manual, iar la GSA nu m-a impresionat in mod deosebit; ca atare, de ce sa patesc in plus....?

- da, cele originale sunt cu cativa euro mai scumpe (ex cca 10€/topcase); in schimb, de exemplu nu ar trebui sa mai pun protectiile de cilindri din aluminiu care m-au costat la al meu 190€. Toba Akrapovic este singura cu adevarat mai scumpa, cu cca 150€. Eu m-am referit la accesorilile Wunderlich si Tourartech; fata de 2011, sunt mai scumpe cu foarte multe %:

 

Doar cateva exemple:

 

Wunderlich outdoor cover: de la 59.9 la 69.9 = 16.69%

 

Valve cover additional guard - GSA (Wunderlich): de la 129 la 169 euro = 31%

 

Oil Cooler Grills (Wunderlich): de la 59.9 la 64.9 euro = 8.34%

 

La mine pe lista sunt in total 20 de articole - na-m sa le scriu pe toate, dar pentru cei interesati pot trimite pe mail fisierul.

 

Oricum, din puctul meu de vedere, orice crestere mai mare de 3%, este de luat in seama.

 

Un alt exemplu:

GSA are la 90 km/h un consum de 4.6, iar noul GS de 4.1; veti spune ca vorbim de (doar) 0.5l in plus; correct, DAR daca facem o socoteala simpla vedem ca vorbim de un consum cu 12.195% mai mare; OUCH ...!!!

 

Sau comparand GS 2012 cu GS 2103: 4.3 l/100km vs. 4.1l/100km observam o diferenta de (doar) 200g; eu insa vad o diferenta / economie de 4.87%

 

Personal nu sunt un mare devorator de km. Eu prefer sa fac km frumosi [sau grei] in loc sa fac km multi si nici nu consider necesar sa dau socoteala cuiva pt ce imi place sa fac.

 

+ 1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci BMW-urile noi se vand bine pentru ca alea vechi au facut milionul de mile (deci in USA, unde merg 99.99% pe drumuri intinse)

Dar BMW-urile noi se strica

:blush:

Deduc ca nemtii investesc mai mult in publicitate si mai putin in rezolvarea problemelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect...!

 

La ALTII spre exemplu, motocicletele nu se strica si ca atare, s-a desfiintat departamentul de marketing; fara acesta ... nu sunt vanzari.

 

Si uite asa intelegem cu toti de ce in Romania (se spune ca) sunt 10 bucati de ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi raman la parerea ca e pe scurt; detailat este atunci cand dupa ce-ai facut un test cu ea, te dai jos si ti se umple fata de un ranjet satisfacator; apoi incepi sa "detailezi" la unul si la altul "ce si cum"...

 

Asteptam si noi p-aici sa dea drumul la ranjet - pardon, la test!

 

Din pacate am inteles ca cea pentru test este cu ESA; tare mi-as fi dorit sa vad cum este si varianta fara.

 

Lumea "reclama" ca manevrabilitatea este una foarte usoara. Sunt ceva voci care spun ca la fratele cel mare aceasta va fi compensata de greutatea acestuia si ca urmare tinuta ar fi perfecta. Ramane de vazut daca va fi asa ...!

 

Te rog nu uita sa intrebi de garantie!



Uitandu-ma in manualul noului model, am observat ca pentru reglarea / setarile suspensiei s-a luat in calcul o greutate a riderulul de 95kg - in comparatie cu 85kg cat era specificat pentru cel anterior.

 

Daca o tin tot asa ar fi bine sa produca trike-uri ...!



Un test comparativ destul de interesant:

 

http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Activity&a=http%3A%2F%2Fwww.motorradonline.de%2Fvergleichstests%2Fbmw-r-1200-gs-modell-2013-und-2012-im-vergleich%2F446374

 

http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Activity&a=http%3A%2F%2Fwww.motorradonline.de%2Fvergleichstests%2Fbmw-r-1200-gs-modell-2013-und-2012-im-vergleich-motorrad-messungen%2F446374%3Fseite%3D4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...