Cap0ne Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Probabil ca la partea cu off ai dreptate... insa la partea cu durata de viata, cel putin conform testului Motorrad de anul asta, este exact invers, principala lor calitate fiind ca sunt durabile. Pe advrider a pus un tip cu LC si anakee3 o poza si se plangea ca dupa vreo 5000 mile avea cauciucul patrat, foarte tocit pe mijloc. Si mai multi i-au confirmat ca au patit la fel. La Next imi place ca este dual compound, mijlocul mai dur si marginile moi. Oricum, am inteles ca gumele care se pun din fabrica tin mai putin decat cele cumparate din magazin, avand aprox 1mm mai putin material pe ele. Probabil din motive destul de evidente de reducere a costurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Probabil ca la partea cu off ai dreptate... insa la partea cu durata de viata, cel putin conform testului Motorrad de anul asta, este exact invers, principala lor calitate fiind ca sunt durabile. Si se pare ca stau bine la mers tare/drept pe autostrada. In rest, reusesc la minima diferenta un modest loc 4/5 din 6, in conditiile in care pe 6 ies anticele Bridgestone BW. Gandindu-ma insa la viata/siguranta mea si la placerea de a conduce, consider ca durata de viata este ultima calitate care ma intereseaza la o anvelopa. La testul pe umed diferenta de puncte este mare fata de Next si TR91 iar pt mine asta este cel mai relevant capitol. (ca motocicleta de test a fost Triumph-ul Tiger Explorer) reifentest_2013.JPGReifentest_Enduro_2013.jpg Vlade asa de curiozitate, tu chiar crezi tot ce se publica ca teste? Ai si o a doua,treia opinie pt confirmare? sau le inghiti pe nemestecate? Personal nu dau doi bani pe "testele de specialitate". Mult mai multa incredere am in ce spun utilizatorii, iar pe Advrider sunt destui si priceputi si cu multi km, in toate pozitiile si cel mai important dezinteresati, deci obiectivi. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Vlade asa de curiozitate, tu chiar crezi tot ce se publica ca teste? Ai si o a doua,treia opinie pt confirmare? sau le inghiti pe nemestecate? Personal nu dau doi bani pe "testele de specialitate". Mult mai multa incredere am in ce spun utilizatorii, iar pe Advrider sunt destui si priceputi si cu multi km, in toate pozitiile si cel mai important dezinteresati, deci obiectivi. Personal, da, cred. Asta cu "inghititul pe nemestecate" mi se pare o prostie si nu o comentez. Faptul ca tu nu dai doi bani pe teste, chiar te inteleg. Unul dintre motive este din start faptul ca sunteti destui care credeti orbeste in "teoria conspiratiei" cum ca orice test este platit de cei care castiga. Eu nu pot sa bag mana in foc ca este sau nu asa dar ma gandesc ca daca rezultatele ar fi total eronate, cei care ar fi pierdut pe nedrept ar lua imediat atitudine. Crezi ca Michelin nu are oameni buni la merketing, sau nu fac testele lor proprii, sa ca nu au juristi sau orice altfel de specialtisti? Un alt motiv pt care te inteleg este faptul ca din pacate in Romania nu exista deloc presa moto. Sau chiar daca maine aparea o revista mai de Doamne-ajuta, nu ar avea totusi forta sa faca asa ceva, nu are cine sa le dea motociclete la teste, nu ar avea specialistii si experienta necesare etc etc. In schimb o revista gen Motorrad care are 100ani experienta in spate si prezenta in multe tari europene, este totusi altceva. Si da, am avut si alte opinii pt confirmare. Un exemplu concret cu anvelopele Trailmax TR91, sunt castigatoarele testului similar anterior din Motorrad. Le-am luat si am fost uimit de diferenta. Sincer, dupa ce m-am dat destul si cu Next, tot TR91 prefer. In plus, toti cei care le-au testat pe motocicleta lor si care incercasera si alte modele am vazut ca au numai cuvinte de lauda. Exceptand uzura mai rapida pe care o recunosc dar, cum am tot spus, este ultimul lucru care ma interesaza atata timp cat pe ploaie de exemplu (si nu numai) se comporta impecabil si nu mai merg cu morcovu'-n fund. Ai citit cumva pareri total diferite pe Advrider?? Si daca tot vreau sa vad totul doar in negru, de ce n-as crede ca si-au facut cativa angajati Michelin test pe Advrider si critica concurenta, ridicand in slavi Michelin? (am dat un exemplu pur la intamplare, oricum rar apuc sa citesc si pe Advrider) Daca facem abstractie de "teoria conspiratiei", mi se pare logic sa am incredere mult mai mare intr-o echipa de testeri profesionisti, care poate face teste pe 6 motociclete identice, inclusiv pe circuit, in conditii ideale de testare, cu aparatura si logistica necesare, in comparatie cu cativa Gogu de pe froum care si-au luat anvelopele X gasite probabil la un pret mai bun la dealerul Y, probabil singurul model aflat pe stoc sau care a putut fi adus la comanda. Ca am eu senzatia ca putini ar da cateva sute de euro pe ele si apoi recunoaste ca-s cam nasoale, si mai ales ca naiba stie cu ce le compara de fapt. Mai mult, daca ma uit aici, cam primul indiciu este cati km i-a tinut anvelopa respectiva. Si, evident, aspectele sunt similare si pt alte repere decat anvelopele. p.s. poti sa consideri si tu relevant testul, vad ca proba pe ud a fost facuta pe XT http://www.motorradonline.de/motorradreifen/enduroreifen-im-reifentest-2013-so-testet-motorrad/454797?seite=8 Editat Decembrie 2, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Stai calm nu te enerva. La fiecare doua fraze pomenesti de teste din nustiuce revista. De asta am si intrebat, daca mai verifici concluziile testelor si altfel decat tot in alte teste ale altei reviste apartinand aceluiasi grup media. Concluzia mea dupa ani de citit reviste moto este de de mult timp nu mai au ca beneficiari cititorii, ci producatorii. Niciunul dintre ei nu face scandal daca altul iese in fata, pt ca in nr viitor ii vine si lui randul la cascaval. Oricum revistele si jurnalistii nu trebuie suparati pt ca vanzarea se face si cu ei. In scrierea lor s-a dezvoltat o limba de lemn care acopera lipsurile si preamareste nimicul, evitand elegant sa traga concluzii clare, sau sa dea verdicte. Ce nu m-a surprin este ca de multe ori si tu folosesti expresii consacrate deja in reviste, dand impresia ca reciti din biblie. OK inteleg acum, verifici si din alte surse, atat este de ajuns. Din proprie experienta strict referitor la Tourance classic si EXP, desi toate testele il dau superior EXP mie mi s-au parut mai bune tot Clasicele, pe uscat, ud, sau forestier. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Bogdan, in primul rand, nu stiu de unde scoti ca m-am enervat; din contra, ti-am raspuns civilizat, cu argumente. Daca ma calca vreun frustrat pe coada, incerc cu discutie civilizata, daca nu merge, il ignor si gata. Nu intru pe forum ca sa ma enervez ca nu sunt masochist. Stii bine ca exista si viata in afara forumului si ma bucur din plin de ea. Din fericire, in zona de limba germana exista destule reviste moto, deci implicit si concurenta; eu obisnuiesc sa le citesc/cumpar/rasfoiesc. Nu citesc ce nu ma intereseaza (ex. motociclete sport sau choppere) dar unde ma intereseaza, zona touring cu tot ce presuspune, citesc si ma informez, intreb etc. Culmea sau nu, concluziile in general sunt foarte asemanatoare. Poate ala care e no. 1 e no. 2 in alta, dar nu ultimul... si tot asa. GS-ul de exemplu stii bine ca iese leader in toate revistele/testele/emisiunile, nu doar in Motorrad Faptul ca pomenesc de reviste... pai ce altceva? Prefer presa scrisa, sunt mai traditional, desi la multe chestii am dat link-uri de pe diferite site-uri. Sa spui ca nu mai au ca beneficiari cititorii este cam aberant totusi. Aici vad ca lumea chiar cumpara si citeste revistele si par sa mai creada in ele, niste botanisti prosti care n-au inteles cum functioneaza marketingul. Inteleg insa ca, din pacate, in Romania presa moto tinde spre zero, si asta ma face sa-ti inteleg partial unele opinii. Apropos, cam cate si ce reviste renumite ai tot citit? Referitor la comparatia ta cu EXP vs. Tourance, te pot intelege. Oricat ai vrea sa pretinzi, din cate stiu, tu nu ai deloc un stil foarte "dinamic". Si cam toate anvelopele produse de un producator de renume sunt cel putin bune daca nu foarte bune asa cum toate au si puncte slabe. Diferentele apar insa la limita, in conditii speciale (ex ploaie). EXP oricum n-a fost un superlativ, tocmai de aceea a fost inlocuit relativ repede cu Next. Insa nu am dubii ca pe asfalt, si mai ales pe ud, a fost superior celui clasic. Asa cum n-am dubii ca in afara asfaltului si ca durabilitate, cel clasic e mai bun. Totul tine de stilul de condus si mai ales de ceea ce apreciaza fiecare, cateodata chiar si de compatibilitatea cu un anume tip de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Ce pot sa-ti spun din testele lu Gogu in ultimi trei ani si aproape 60000 km: Clasic nu a alunecat niciodata pe uscat sau ud, pe cand EXP de multe ori si nu in conditii extreme, ci oras, trasee arhicunoscute pana la nivel de pata ashalt, dunga vopsea, denivelare, pe care trec de zeci de ori saptamanal. Oricum respect credinta ta in reviste si mentin suspiciunea mea in "adevarul" declinat de ele. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 la cam 12-14 seturi de EXP schimbate la 12000 pot spune ca sunt DEMENTIALE pe umed si asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Le faci presiunea in pneuri sau vreun bec ceva... ? ! da la alea din ...935 cred... Are numai rosii ca vine Craciunul. Si mingiile pentru casca s au sfarsit. Tre sa ne dea alte "aplicatii" pt desavarsirea noastra ca motociclisti. L au cautat proiectantii de la BMW Deutschland dar nu l au gasit. Era cu "bidonasul" de 5 l la umplut.... Minge . MINGI! ...inca o data...MINGI! (scuze...dar ma activez cand aud "mingii" "ciresi" si alte cacaturi dinastea !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 la cam 12-14 seturi de EXP schimbate la 12000 pot spune ca sunt DEMENTIALE pe umed si asfalt Hai ca exagerezi, 12-14 sunt de fapt 5-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Ca tot vorbim de gume, cu ce presiune mergeti ? (pe asfalt in principiu) Pe stickerul de sub sa zice 2.9 pt ambele roti. Am mers pana acum cu 2.4 fata si 2.5 spatele. Mi-e si frica sa bag cat recomanda ei ) In off (light) la cat ar fi recomandat sa se scada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 vezi ca daca cobori sub o anumita limita o sa ti planga comp de bord eu pe dim de la gsa merg 2.2 cu 2.5 am facut prostia sa merg in norvegia cu 2.1 pe spate ca aveam un cui si am facut anv NEXT varza deci ai grija OFF nu stiu si nici nu ma bag dar daca ai jenti aluminiu ai grija!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 @Cap0ne: conform http://www.bmw-motorrad.de/de/de/services/bmwmotorrad_betriebsanleitungen/com/PDF/R_0A01_RM_0213_R1200GS_01.pdf presiunea ar fi 2.5/2.9 (pag. 73) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Rosii nu pun, ca mai am drum prin Giulesti si ma iau la bataie cu rapidistii daca ma fac ros-albastru Le spuneai doar atat:Il cunosc pe regele neincoronat (inca ) al motociclismului japonez din Romania si te lasau sa treci fara griji.! Iti faceau si o sponsorizare din colectele lor de la fiare vechi pt ilustrul bricoleur ca sa aiba materie prima pt geamantane si ce nazdravanii o mai face el in ograda sa. Ba mai mult maine poimaine apar si in Motorrad. Aia de la T.T. deja sunt disperati de concurenta cu EL Editat Decembrie 3, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Le spuneai doar atat:Il cunosc pe regele neincoronat (inca ) al motociclismului japonez din Romania si te lasau sa treci fara griji.! Iti faceau si o sponsorizare din colectele lor de la fiare vechi pt ilustrul bricoleur ca sa aiba materie prima pt geamantane si ce nazdravanii o mai face el in ograda sa. Ba mai mult maine poimaine apar si in Motorrad. Aia de la T.T. deja sunt disperati de concurenta cu EL Bai fratilor, cine il trezeste pe asta dimineata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Bai fratilor, cine il trezeste pe asta dimineata??? Asistenta.. sa isi ia Haldolul On topic, un filmulet f tare cu maruntaiele GS-ului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 vezi ca daca cobori sub o anumita limita o sa ti planga comp de bord eu pe dim de la gsa merg 2.2 cu 2.5 am facut prostia sa merg in norvegia cu 2.1 pe spate ca aveam un cui si am facut anv NEXT varza OFF nu stiu si nici nu ma bag dar daca ai jenti aluminiu ai grija!!!!!! Aia imi era si mie teama, sa nu mucific gumele mergand cu ele prea desumflate. De "simtit" se simt ok in jur de 2.5. Roti nu am spitate si merg destul de cumintel cand o iau pe langa asfalt @Cap0ne: conform http://www.bmw-motorrad.de/de/de/services/bmwmotorrad_betriebsanleitungen/com/PDF/R_0A01_RM_0213_R1200GS_01.pdf presiunea ar fi 2.5/2.9 (pag. 73) Poate ar trebui sa parcurg si eu manualul macar o data Merci Oricum dubios, de ce pe sticker zice 2.9 si fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 @capone maine muncesti daca e asa soare??? sau golim un plin de benzina la un drum pe soare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Asa, ademeneste-ma, fa-ma sa cad in ispita... din pacate saptamana asta sunt prins cu niste prostioare si nu prea am cum sa fug Dar in weekend, daca nu scade sub 0 sau o da in zapezi, cu mare placere ies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 sambata arata pe bucuresti lapovita..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Asa, ademeneste-ma, fa-ma sa cad in ispita... din pacate saptamana asta sunt prins cu niste prostioare si nu prea am cum sa fug Dar in weekend, daca nu scade sub 0 sau o da in zapezi, cu mare placere ies e ok, vezi ti de prostioare, iti duc eu motorul la plimbare te rog sa ai RCA-ul si CASCO ok ca nu vreau sa am probleme. ianachime, te anunt cand vien capone cu cheile si iesim. cu placere, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Rozobo si sbcobo luati va o cate o masinuta de ras. Altfel o sa ajungeti la fel de seriosi si tristi ca gurul vostru care are numai carcoteli la adresa BMW el fiind detinatorul Adevarului Absolut in materie de moto. Hi Hi O sa va dea un premiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 sambata arata pe bucuresti lapovita..... esti gaina, cum , lapovita ?! pai my middle name e snow si eu care credeam ca macar un singur bmw-isti e motociclist nu doar sofer de duminica, pfffff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 sambata arata pe bucuresti lapovita..... Nasol... Slabe sanse, dar daca reusesc sa scap zilele astea dau un semn din timp e ok, vezi ti de prostioare, iti duc eu motorul la plimbaree rog sa ai RCA-ul si CASCO ok ca nu vreau sa am probleme.anachime, te anunt cand vien capone cu cheile si iesim.u placere, Mai, nu ti-as da-o ca-i cam murdara si te vede draq lumea pe Magheru asa si te faci de ras O si venit mos Nicola mai devreme nitel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 GS-ul la treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 MAXIM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.