Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Caut un pret bun. :-) Multumesc pentru sfat, KHK!!!


» Post actualizat in 12 Feb 2017 08:51

http://www.wunderlich.de/shop/de/schnabelverbreiterung-beak-extenda-27840-102-1.html


» Post actualizat in 12 Feb 2017 08:53

https://shop.touratech.de/kotflugelverbreiterung-fur-bmw-r-1200-gs-schwarz-bis-2007.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut un pret bun. :-) Multumesc pentru sfat, KHK!!!

 

Cu placere dar, cum am zis si cu alte ocazii, nu mai aveti fobia asta de "reprezentanta" pana macar nu verificati! S-ar putea sa ai surprize placute sau sa fie tot p-acolo. Si la piese, si la accesorii, si la orice.

Ma rog, daca cineva imi arata de exemplu ca un crashbar la BMW costa peste 300 € iar de la SW Motech; Wunderlich sau nu stiu ce alta firma imi arata un rahat de crashbar din teava ordinara de "numai" 220 €, imi pare rau dar nu se pot compara, ca ala de la BMW (ca si cel de la TT) este din inox si comparam mere cu pere.

 

Uite de exemplu produsul original BMW: http://www.bmw-motorrad-store.de/bmw-schutzblechverbreiterung-r1200gs-bis-2007.html

 

Si daca vrei, uite alt vanzator maricel de accesorii BMW, firma Hornig: https://www.motorradzubehoer-hornig.de/BMW-R-1200-GS-Adv-und-HP2/Carbon-GFK/Schnabelverbreiterung.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat in posesia certificatului de garantie al amortizorului: 170-210, cu preload 9 mm, pentru greutatile 90/55/35 (parca).

Am scos motorul azi la o plimbare mica (50 km), insa nu pot sa ma pronunt prea mult, pen'ca am mai dat de zone alunecoase si am mers cuminte. Plus ca de o luna nu m-am mai urcat pe motor, iar inainte am folosit 2 luni un amortizor de imprumut, care sigur nu era de GS, extrem de teapan. Singura observatie - pare un pic mai inalta decat cu cel anterior (cam cu un cm).

 

Vine ea, primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto se poate opri din butonul de unde il pornesti dar se recomanda oprirea din cheie pentru a evita uzarea switchului, aceasta fiind o problema cunoscuta la majoritatea motoarelor bmw ca poti avea surpriza sa nu mai porneasca mai ales daca bate soarele prea mult in el, mi s-a intamplat mie si la un amic cu supersportul bmw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate opri motorul si din butonul de keyless. Am verificat.

 

Mi se pare normal; in plus, pe buton este clar si semnul de intrerupere a motorului, deci de acolo este firesc sa-l opresti.

Asadar, butonul de oprire de urgenta (kill switch, unde este si cel de demaror) este... pentru oprire de uregenta. :D Sa-l folosesti in loc de oprirea din cheie sau butonul de oprit/pornit la keyless, mi se pare total nefiresc. Dar na, fiecare face cum ii place.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare normal; in plus, pe buton este clar si semnul de intrerupere a motorului, deci de acolo este firesc sa-l opresti.

Asadar, butonul de oprire de urgenta (kill switch, unde este si cel de demaror) este... pentru oprire de uregenta. :D Sa-l folosesti in loc de oprirea din cheie sau butonul de oprit/pornit la keyless, mi se pare total nefiresc. Dar na, fiecare face cum ii place.

 

Recunosc ca in 50 k de km nu l-am oprit decat din kill switch :)... O sa vad acum daca pot sa ma reobisnuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ar fi oprirea asta de urgenta? Banuiesc ca tot dupa ce ai opri pe loc, eu zic ca daca nu era asa necesar sau daca nu il poti folosi cand vrei, nu il mai puneau acolo, lasau butonul doar cu functia pentru pornire. Si eu il folosesc pentru oprire intotdeauna, ca se mai defecteaza asta e altceva, dar de exemplu cand opresc pe marginea drumului vreau sa imi ramana led-ul aprins ca sa fiu vazut mai bine (nici nu stiu daca si stopul din spate ramane aprins) .Cred ca la fiecare este cum s-a obisnuit si eu asa m-am invatat, chiar daca nu o fi corect, bine, sau cum spune manualul. Si la toate mobrele pe care le-am avut tot asa am procedat si pana acum nu s-a intamplat nimic de genul sa se strice, sa nu mai porneasca mobra, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ar fi oprirea asta de urgenta?

 

De exemplu cand ai scapat motocicleta sau esti aproape s-o scapi, sau mai stiu io in ce pozitie in care nu poti lua mana de pe ghidon si kill switch este gandit sa fie imediat accesibil cu degetul mare, avand inca mana la locul ei pe ghidon sa poti tine atat ghidonul dar si frana. Mie mi s-a intamplat...

 

Bineinteles ca in situatii speciale cum spui tu ca vrei sa opresti dar sa mai ramana luminile aprinse, de exemplu, are logica ce spui tu sa opresti motorul de acolo. (apropos, sper ca stii ca motocicleta are si lumini de parcare, cand ramane "pozitia" aprinsa; si da, ramane si stopul aprins la situatia de care spuneai)

 

Incercam insa sa lamurim "normalul" :D

E ca si cum ai zice ca tu mereu la masina tii piciorul pe ambreiaj la semafor, ca asa ai facut toata viata... masina ta, amreiajul tau, faci cum vrei dar asta nu inseamna ca asa este cel mai corect sau "normal". :)

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai dreptate cu butonul ala ca este doar pentru urgente.M-am uitat in manual dupa luminile de parcare, n-am gasit sau nu am cautat prea atent, asa ca te rog sa imi spui si mie cum se activeaza. Eu stiu doar chestia cu oprit motorul din kill switch si atunci ramane aprins angel eyes-ul. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' modelul acestade dupa 2013 nu se opreste cand cobori cricul lateral?

La toate mobrele mi s-a parut cel mai "la indemana".

 

Acum ca ai mentionat am realizat ca vorbeam degeaba de butoane ca de fapt in 99% din cazuri asa o opresc, din cric ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati sa inteleg si eu .Se opreste cand lasi cricul latetal si banuiensc ca nici nu mai porneste ?cu el lasat?

Intreb ca nu mai inteleg nimic .Si a mea din "99 tot asa face.opreste si nu porneste cu cric lateral pus.Dar am vazut si Gs uri care stau pornite pe lateral.

Le modifica proprietrii sau schimba Bmw de la model la model treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este, asa opresc si eu, vezi daca nu ne-am mai dat cateva luni am si uitat si ne contram pe aici. Funny. Azi se anunta cea mai calda zi de la inceputul anului si tare ma bate un gand sa ies cu mobra. Incet, incet se apropie vremea cu temperaturi mai ridicate (sper).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...