ivanp Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 La un dealer BMW era mult mai scumpa? Ma gandesc ca atunci cand comanzi la ei macar nu ar trebui sa ai stres ca nu e ce trebuie. Salut, Motivul pentru care nu am mers la dealer nu a fost diferenta de bani. Probabil e mai greu de inteles. Ca informatie la dealer era 160 lei parca, la magazine online auto - 32 de lei aprox. Dar cum ziceam - mie imi place sa descopar detalii. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Ca informatie la dealer era 160 lei parca, la magazine online auto - 32 de lei aprox. In cazul asta nu am ce comenta. Adica pentru unul ca tine care stie si ii place sa faca singur, are sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian 08 Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Buna seara! Sunt proaspat posesor de BMW 1200 GS/2007/78500km. Trebuie sa fac schimbul de ulei si mi s-a propus un aditiv PROLOG. Voi ce ma sfatuiti? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 cu ce te ajuta aditivul ? Nu e suficient un 15W50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Si eu zic la fel, decat sa pui aditiv mai bine schimbi uleiul mai des. Eu personal il schimb anual sau pe la 5-6000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Trebuie sa fac schimbul de ulei si mi s-a propus un aditiv PROLOG. Voi ce ma sfatuiti? Cine ti-a propus? Nu stiu de ce mereu se ajunge la discutii pe tema uleiului... pui ce recomanda producatorul (ca norme/tip) si il schimbi la max 10.000 km sau un an, cum zice acolo. Daca nu crezi producatorul, de ce l-ai crede mai mult pe Gigel de pe forum?? Foarte important este sa verifici constant nivelul si sa ai la tine sa completezi daca este cazul. Ia in calcul cca. 1L la 10.000 km. Daca din cauza unei conjuncturi (sa zicem ca pleci intr-o tura mai lunga) il schimbi la 11-12.000 km nu e nicio problema, important este sa nu-l lasi sa scada sub minim, sa ai mereu nivelul bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Ce a fost cu ,cutia ? E ceva general ? Sau primele modele ? Sa maingrijorez ? Nu neaparat o problema cat faptul ca lucra mai "badaranesc". Harley style asa, clunk clunk clunk » Post actualizat in 12 May 2017 14:27Facut azi revizia. Mi-au schimbat uleiul cu ceva "experimental". O diferenta semnificativa la cum lucreaza cutia. Mult mai smooth decat pana acum. Inca e zgomotoasa uneori in treptele 1-3 (dar mai putin), dar schimbarea este mult mai finuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 (editat) Salut, Poate are nevoie cineva vreodata - cardanul de la EI (Emerald Island Co Taiwan). Are cruci cu gresoare si sigurante - se pot unge/inlocui crucile extrem de usor(nu mai este nevoie de echilibrare dinamica). numai bine, paul Editat Aprilie 28, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Paul, ai un link? Azi mi-am făcut curaj și am schimbat uleiul la motor, cutie și grup, lichidul de frână în tot circuitul de frânare si ambele burdufuri la articulația spate. Cu ocazia asta am gresat tot ce se poate gresa acolo. Motocicleta efectiv merge altfel și nici servo nu mai miaună atât de enervant. Mai am de înlocuit cureaua alternatorului, bujiile și un reglaj al supapelor și e gata de înconjurul lumii PS: vorbim despre un GS cu 158.000 la bord :B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Paul, ai un link? Azi mi-am făcut curaj și am schimbat uleiul la motor, cutie și grup, lichidul de frână în tot circuitul de frânare si ambele burdufuri la articulația spate. Cu ocazia asta am gresat tot ce se poate gresa acolo. Motocicleta efectiv merge altfel și nici servo nu mai miaună atât de enervant. Mai am de înlocuit cureaua alternatorului, bujiile și un reglaj al supapelor și e gata de înconjurul lumii PS: vorbim despre un GS cu 158.000 la bord :B Salut, Bravo - sper sa ajung si eu macar acolo cu nr de km ... la bascula singura grija e la strans pinul din stanga - 20 nm, slabit si apoi 7 nm ca sa nu puna presiune laterala pe rulment. La mine cel din stanga se misca ciudat dar il aveam "pe stoc" si i-am schimbat pe amandoi. Cu extractorul inertial de rulmenti ies in 2 secunde . Link pentru cardan: http://www.beemershop.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=TRA00012A In Europa ajung prin http://www.bmwboxertoko.nl. Nu il au pe site (ei se ocupa mai mult de bmw airhead) dar importa saptamanal de la Emerald, 575eu+32transport. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 (editat) Salut, Bravo - sper sa ajung si eu macar acolo cu nr de km ... la bascula singura grija e la strans pinul din stanga - 20 nm, slabit si apoi 7 nm ca sa nu puna presiune laterala pe rulment. La mine cel din stanga se misca ciudat dar il aveam "pe stoc" si i-am schimbat pe amandoi. Cu extractorul inertial de rulmenti ies in 2 secunde . Link pentru cardan: http://www.beemershop.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=TRA00012A In Europa ajung prin http://www.bmwboxertoko.nl. Nu il au pe site (ei se ocupa mai mult de bmw airhead) dar importa saptamanal de la Emerald, 575eu+32transport. Numai bine, paul Salut! Sa inteleg ca l'ai schimbat pe al tau? Later edit: acum am vazut pe tru ce modele e. Editat Mai 7, 2017 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Salut! Sa inteleg ca l'ai schimbat pe al tau? Salut, Da, l-am schimbat. Era ok cel vechi insa cum ziceam - chiar imi place motorul si vreau sa il tin multi km. Mi-a placut idea de mentenanta in curtea proprie - glisoare si cruci cu sigurante foarte usor de inlocuit. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Cat a costat cu tot cu transport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Cat a costat cu tot cu transport? Salut, In Europa ajung prin http://www.bmwboxertoko.nl. Nu il au pe site (ei se ocupa mai mult de bmw airhead) dar importa saptamanal de la Emerald, 575eu+32transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Super rezonabil, fata de unul OEM care tine pana ce nu mai tine Acuma... poate ca si cele OEM tin daca proprietarii isi schimba burdufurile FATA + SPATE la intervalul recomandat. Burdufurile aparent sunt niste consumabile. Intr-adevar, in timp, crapa, nu mai etansaza, si ajunge apa la cruci, cedeaza si apoi plangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Mi-a placut idea de mentenanta in curtea proprie - glisoare si cruci cu sigurante foarte usor de inlocuit. Daca tot te pricepi si-ti place, poate te apuci de un business in sensul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 (editat) Super rezonabil, fata de unul OEM care tine pana ce nu mai tine Acuma... poate ca si cele OEM tin daca proprietarii isi schimba burdufurile FATA + SPATE la intervalul recomandat. Burdufurile aparent sunt niste consumabile. Intr-adevar, in timp, crapa, nu mai etansaza, si ajunge apa la cruci, cedeaza si apoi Burdufurile alea, asa consumabile cum sunt ele, se pot intretine, nu trebuie inlocuite neaparat; eu personal le desfac anual si le curat apoi le ung cu vaselina cu silicon pe interior si le dau un strat de spray de cauciuc pe exterior. Prefer varianta asta in locul celei a lui Paul, nu de alta, dar de 600E ma duc pana la Nordkapp si inapoi » Post actualizat in 08 May 2017 08:12 Daca tot te pricepi si-ti place, poate te apuci de un business in sensul asta Si eu mi-am zis la fel, unde mai pui ca are deja piesele pe stoc Editat Mai 8, 2017 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Super rezonabil, fata de unul OEM care tine pana ce nu mai tine Acuma... poate ca si cele OEM tin daca proprietarii isi schimba burdufurile FATA + SPATE la intervalul recomandat. Burdufurile aparent sunt niste consumabile. Intr-adevar, in timp, crapa, nu mai etansaza, si ajunge apa la cruci, cedeaza si apoi plangi. Dane, stiu ca am discutat despre asta acum mult timp, dar nu imi mai amintesc care sunt intervalele. Help, please? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 30k sau 40k, dar cred ca depinde foarte mult si cum folosesti mobra. Adica daca mergi pe drum neasfaltat unde suspensia lucreaza mult, mi se pare normal sa apara crapaturi mai repede decat atunci cand ai merge numai pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Paiii...sa vedemmmm...intervalele de schimb....sunt dupa fiecare tura de Norkapp joke Bine de stiut... sa le comand deja, tocmai bine, pana ma intorc pe 25 iunie ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 La cat se schimba uleiul in cutie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Pai daca are schimbator rapid inseamna ca are cutie automata deci ca si la masini bmw dupa cum recomanda mecanicii : niciodata. Si au si dreptate . Daca schimba viteza de ce sa schimbi uleiul. La asta te-ai referit nu la uleiul din cutiile laterale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Razi tu ardei dar la masina (nu e bmw) mi-au recomandat mecanicii de la service (nu reprezentanta) sa NU schimb uleiul in cutie pen`ca AL din fabrica e cel mai bun In alta ordine de idei, vand (daca nu apuc sa-l trimit inapoi) un Puig Sport pentru BMW, link mai jos: http://www.motea.com/en/wind-protection/racing-windscreens/double-bubble-screen-puig-bmw-r-1200-gs/adventure-13-17-black-i4108-11857-0.htm Doar ce m-am dat cu el doua ore dar nu ne potrivim .. daca-l vrea cineva scad transportu si hanca ceva pe langa .. asta pana la mijlocul sapt viitoare cand l-as trimite inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 La cat se schimba uleiul in cutie ? Nu ai ulei separat pt cutie. Se scalda in aceeasi zeama ca si motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Pentru amatorii de genti soft, am vazut un model nou de la Touratech. Pretul mi se pare ok (129€/bucata), adica doar ceva mai scump decat geanta interioara a unui case din metal. De calitate nu mi-as face griji, par facute de Ortlieb, specialistii in genti rezistente si waterproof. Ramane din pacate dezavantajul dependentei de suporturile metalice tip Adventure si faptul ca nu se incuie. Dar par foarte usor / rapid de folosit si vad ca sunt disponibile in multe culori. https://shop.touratech.at/side-bag-endurance-click-yellow-by-touratech-waterproof.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.