uzunu Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 600 la tutatec? ce e ala? vreau si eu link http://www.touratech.com/shops/001/product...25ddf6d3a44fdfb Si eu vreau link la testerul ala al tau Am vazut. Din pacate, nu e compatibil cu R1100 http://www.bmwrt.com/ubbthreads/ubbthreads...731&fpart=4 Am gasit resursa asta. Pt R1100RT, dar se aplica la toate R11, probabil cu exceptia S-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original salut..tootul este nou date jos de pe motorul meu.decembbrie 2007....................parbriz original adventure.........toba originala si evacuare originala..............eu le-am dat jos din cutie si am pus direct evacuarea si toba de tunning..............sunt cromate noi noutze nu au nici un metru..............de asfalt dr stanut -arad-----0722143552.............0257 214600.........la cabinet............... VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original 0722143552...........dr stanut petru arad totul este nou si original evacuarea costa in mod normal 1170 euro cu tva,,,,catalizatorul este scump cica.... toba vreo 860 euro cu tva....................................................total 2030 euro.............le dau cu 1500 euro,,,sau depinde cat oferi.......dar in principiu asta este pretzul......... pe parbriz vreau 700 ron..este deosebit......arata traznet pe motor...........motivul.....?...am probleme de vedere.... VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original 0722143552...........dr stanut petru arad totul este nou si original evacuarea costa in mod normal 1170 euro cu tva,,,,catalizatorul este scump cica.... toba vreo 860 euro cu tva....................................................total 2030 euro.............le dau cu 1500 euro,,,sau depinde cat oferi.......dar in principiu asta este pretzul......... pe parbriz vreau 700 ron..este deosebit......arata traznet pe motor...........motivul.....?...am probleme de vedere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 hallo! intrebare;in cazul in care mi s-a pus pata sa-mi achizitionez un 1200 GS Adventure SH,de unde ar trebui sa incep cautarile,inafara de mobile.de ,moto.it sau kapaza.be?multumesc,asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 hallo! intrebare;in cazul in care mi s-a pus pata sa-mi achizitionez un 1200 GS Adventure SH,de unde ar trebui sa incep cautarile,inafara de mobile.de ,moto.it sau kapaza.be?multumesc,asfalt uscat! de la KTM 990? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 de la KTM 990? daca ai una de vanzare ,atunci bafta!dar ,am o curiozotate,care parte din 1200 GS ADVENTURE nu s-a inteles?multumesc oricum pt sfat,dar cred ca imi incerc norocul cu BMW!serios,ma intereseaza si alte site-uri...noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original 0722143552......dr stanut petru arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 daca ai una de vanzare ,atunci bafta!dar ,am o curiozotate,care parte din 1200 GS ADVENTURE nu s-a inteles?multumesc oricum pt sfat,dar cred ca imi incerc norocul cu BMW!serios,ma intereseaza si alte site-uri...noroc! Poti sa incerci pe reteaua de dealeri BMW, dar sunt slabe sanse. Eu nu stiu decat un singur ADV care s'a dat la buyback. Asta daca vrei din Ro... Ai putea insa sa incerci si in reteaua BMW europeana, acolo sigur ai gasi ceva. Daca nu, evident ramane intotdeauna mobile.de Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Poti sa incerci pe reteaua de dealeri BMW, dar sunt slabe sanse. Eu nu stiu decat un singur ADV care s'a dat la buyback. Asta daca vrei din Ro...Ai putea insa sa incerci si in reteaua BMW europeana, acolo sigur ai gasi ceva. Daca nu, evident ramane intotdeauna mobile.de Parerea mea. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 eu nu vad rostul advencer decat daca faci 30 - 50 000 pe an sau turul lumii. alfel ma bucur de avantajul unei mobre mai ushoare si ceva mai manevrabila. fac cu ea 400 km de la plin la gol in conditii de sosele (nu autostrada) asa ca nu vad de ce as cara 33l de benzina. nu car cu ea bagaj de tura lunga de mii de km ca sa am nevoie de ranforsari de 20 25 kg in plus la cadru. mai ganditi-va, eu stiu ca suna fain adv dar pe langa bani fiecare are rolul ei pt o mobra exceptionala recomand mobra userului Tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 eu nu vad rostul advencer decat daca faci 30 - 50 000 pe an sau turul lumii.alfel ma bucur de avantajul unei mobre mai ushoare si ceva mai manevrabila. fac cu ea 400 km de la plin la gol in conditii de sosele (nu autostrada) asa ca nu vad de ce as cara 33l de benzina. nu car cu ea bagaj de tura lunga de mii de km ca sa am nevoie de ranforsari de 20 25 kg in plus la cadru. mai ganditi-va, eu stiu ca suna fain adv dar pe langa bani fiecare are rolul ei Ai dreptate. Am exprimat si eu cam acelasi punct de vedere mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) eu nu vad rostul advencer decat daca faci 30 - 50 000 pe an sau turul lumii.alfel ma bucur de avantajul unei mobre mai ushoare si ceva mai manevrabila. fac cu ea 400 km de la plin la gol in conditii de sosele (nu autostrada) asa ca nu vad de ce as cara 33l de benzina. nu car cu ea bagaj de tura lunga de mii de km ca sa am nevoie de ranforsari de 20 25 kg in plus la cadru. mai ganditi-va, eu stiu ca suna fain adv dar pe langa bani fiecare are rolul ei pt o mobra exceptionala recomand mobra userului Tau. Adi, Multumesc de apreciere! Pentru ca si eu sunt fan Adv. si pentru ca vreau sa-i "imbarbatez" pe cei ce vor sa-si ia Adv. in loc de gs simplu - si sa nu faca "greseala" pe care am facut-o eu - am sa enumar - chiar daca se stiu - avantajele si dezavantajele Adv.-ului. Acestea sunt cele pe care eu personal le-am simtit, si fara a le preciza intr-o anumita ordine: Avantaje Protectia -la vint - de aceea si eu, si Adi, si altii ne-am schimbat parbrizele! Eu mi-am pus si deflectioarele de la Adv. - sunt bune si se simt la drum. Este adevarat ca si acum simt turbulente in casca, DAR SUNT MULT MAI MICI K INAINTE, iar in zona pieptului, miinilor, si in zona mijlocului - datorita deflectoarelor - ... sunt boier! -la picioare: martea trecuta (28.10) am fost la mare impreuna cu un Adv. (Marian). Cind am iesit din Bucuresti erau 4,5 grade. Pe autostrada, am prins o bucata cu ceata, unde ne-am trezit in ... 3 grade! La 90-95 km/h ... desi aveam echipament (Dainese) ... personal simteam pe la genunchi ... "un usor discomfort"! Marian cu Adv-ul ... oha, nu avea nimic! As aprecia aceasta ca fiind avantajul principal! Autonomia / rezervorul O simt de fiecare data cind merg la mare - drumul meu preferat! Plinul facut la Mol-ul de pe intrarea pa A2; la intoarcere, obligatoriu trebuie sa realimentez la Cernavoda. Personal ma deranjeaza acest lucru, imi place ideea de autonomie! Imi aduc aminte cu placere - dar si regret - de vremurile cind cu un plin faceam marea dus-intors!!! Da' atunci ... era f650gs din 2003! Cind nu este mult de mers, nu ma/te obliga nimeni sa-ti faci plinul, si sa cari - cum spuneai tu Adi - 33l de benzina"! De fapt sunt doar 13 in plus! Suspensia cei 2 cm in plus - atit pe fata cit si pe spate - se simt! Am mers cu motorul lui ian(achim) si diferenta ... se simte! Rotile cu spite Bune pentru orice drum; mail ales cind si daca se face offroad! Scaritele riderului Foarte bune la drum intins - laba piciorul sta mult mai relaxata cind suprafata pe care se aseaza e mai mare - SI IN PLUS ... merg la endureala! Portbagajul metalic care la Adv. este mult mai "sanatos" decit cel de la gs-ul simplu, si pe care - in conditii de calatorie - poti sa pui mult mai mult (si mai greu) decit pe cel al gs-ului simplu! Transformarea unui gs simplu in adv. ... costa destul de mult!!! Dezavantaje Inaltimea Poate fi considerat un motor inalt. Saua stock in pozitia joasa e la 890cm, iar cei ce au inaltimea pina in 1,85m ... nu pot calca cu ambele talpi pe pamint. Dar saua se poate schimba - vezi classic vlad si nu numai - si deficienta - in anumite limite - se remediaza. Este adevarat - desi nu este recomandat - ca se poate seta suspensia pe moale / minim si se mai cistiga ceva, da' nu foarte mult. Eu la 1,86m calc bine cu ambele talpi pe pamint. Greutatea Gol, Adv.-ul este mai greu cu 20 kg decit gs-ul simplu. Greutatea poate fi un dezavantaj pentru cei mai scunzi. Asta pentru ca neputind calca cu ambele talpi pe pamint ... cind se sta pe loc ... adv-ul este mai "greu de strunit"! Da' e doar chestiune de obisnuinta! Consumul Mai mare decit la gs-ul simplu, deriva din greutatea mai mare. Pretul Desi oarecum (ne)justificat, cred ca ramine cel mai mare dezavantaj!!! Da' una peste alta ... e super motor: -protectie buna -pozitie buna la condus -suspensie excelenta -performante (destul de) bune -consum - raportat la performante - bun -tinuta buna la drum -echiparea (optionala) destul de buna - abs, asc, esa, calculator, citirea presiunii in roti, minere incalzite, proiectoare, protectie motor si rezervor, protectie miini, suporti coburi si top case - si nu o gasim la toate motoarele din clasa lui. -fiabilitate -(si nu in ultimul rind) .... CARDAN! Acum fie vorba intre noi ... nu mi-as mai lua decit ... tot bmw - Adv.! Nu RT, nu K! PE UNDE SI CUM MERG ALTE MOTOARE, MERGE SI R 1200 GS / ADV. RECIPROCA INSA ... NU PREA E VALABILA! In concluzie, cei care vreti si puteti sa va luati adv-ul, LUATI-L! Mai mult decit atit ... nu va puteti dori - si cred ca momentan nu exista! Repet, este o parere personala, si doresc "a nu fi atatcata in instanta"! Toate cele bune, Aurelian Editat Noiembrie 7, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) TAU - 100 % ADEVARAT CELE SPUSE UITATI.VA LA TAU CU CAT JIND PRIVESTE LA UN ADV Editat Noiembrie 7, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 TAU - 100 % ADEVARAT CELE SPUSE UITATI.VA LA TAU CU CAT JIND PRIVESTE LA UN ADV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 ai uitat de poza asta hi hi hi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Adi, Multumesc de apreciere! Pentru ca si eu sunt fan Adv. si pentru ca vreau sa-i "imbarbatez" pe cei ce vor sa-si ia Adv. in loc de gs simplu - si sa nu faca "greseala" pe care am facut-o eu - am sa enumar - chiar daca se stiu - avantajele si dezavantajele Adv.-ului. Acestea sunt cele pe care eu personal le-am simtit, si fara a le preciza intr-o anumita ordine: Avantaje Protectia -la vint - de aceea si eu, si Adi, si altii ne-am schimbat parbrizele! Eu mi-am pus si deflectioarele de la Adv. - sunt bune si se simt la drum. Este adevarat ca si acum simt turbulente in casca, DAR SUNT MULT MAI MICI K INAINTE, iar in zona pieptului, miinilor, si in zona mijlocului - datorita deflectoarelor - ... sunt boier! -la picioare: martea trecuta (28.10) am fost la mare impreuna cu un Adv. (Marian). Cind am iesit din Bucuresti erau 4,5 grade. Pe autostrada, am prins o bucata cu ceata, unde ne-am trezit in ... 3 grade! La 90-95 km/h ... desi aveam echipament (Dainese) ... personal simteam pe la genunchi ... "un usor discomfort"! Marian cu Adv-ul ... oha, nu avea nimic! As aprecia aceasta ca fiind avantajul principal! Autonomia / rezervorul O simt de fiecare data cind merg la mare - drumul meu preferat! Plinul facut la Mol-ul de pe intrarea pa A2; la intoarcere, obligatoriu trebuie sa realimentez la Cernavoda. Personal ma deranjeaza acest lucru, imi place ideea de autonomie! Imi aduc aminte cu placere - dar si regret - de vremurile cind cu un plin faceam marea dus-intors!!! Da' atunci ... era f650gs din 2003! Cind nu este mult de mers, nu ma/te obliga nimeni sa-ti faci plinul, si sa cari - cum spuneai tu Adi - 33l de benzina"! De fapt sunt doar 13 in plus! Suspensia cei 2 cm in plus - atit pe fata cit si pe spate - se simt! Am mers cu motorul lui ian(achim) si diferenta ... se simte! Rotile cu spite Bune pentru orice drum; mail ales cind si daca se face offroad! Scaritele riderului Foarte bune la drum intins - laba piciorul sta mult mai relaxata cind suprafata pe care se aseaza e mai mare - SI IN PLUS ... merg la endureala! Portbagajul metalic care la Adv. este mult mai "sanatos" decit cel de la gs-ul simplu, si pe care - in conditii de calatorie - poti sa pui mult mai mult (si mai greu) decit pe cel al gs-ului simplu! Transformarea unui gs simplu in adv. ... costa destul de mult!!! Dezavantaje Inaltimea Poate fi considerat un motor inalt. Saua stock in pozitia joasa e la 890cm, iar cei ce au inaltimea pina in 1,85m ... nu pot calca cu ambele talpi pe pamint. Dar saua se poate schimba - vezi classic vlad si nu numai - si deficienta - in anumite limite - se remediaza. Este adevarat - desi nu este recomandat - ca se poate seta suspensia pe moale / minim si se mai cistiga ceva, da' nu foarte mult. Eu la 1,86m calc bine cu ambele talpi pe pamint. Greutatea Gol, Adv.-ul este mai greu cu 20 kg decit gs-ul simplu. Greutatea poate fi un dezavantaj pentru cei mai scunzi. Asta pentru ca neputind calca cu ambele talpi pe pamint ... cind se sta pe loc ... adv-ul este mai "greu de strunit"! Da' e doar chestiune de obisnuinta! Consumul Mai mare decit la gs-ul simplu, deriva din greutatea mai mare. Pretul Desi oarecum (ne)justificat, cred ca ramine cel mai mare dezavantaj!!! Da' una peste alta ... e super motor: -protectie buna -pozitie buna la condus -suspensie excelenta -performante (destul de) bune -consum - raportat la performante - bun -tinuta buna la drum -echiparea (optionala) destul de buna - abs, asc, esa, calculator, citirea presiunii in roti, minere incalzite, proiectoare, protectie motor si rezervor, protectie miini, suporti coburi si top case - si nu o gasim la toate motoarele din clasa lui. -fiabilitate -(si nu in ultimul rind) .... CARDAN! Acum fie vorba intre noi ... nu mi-as mai lua decit ... tot bmw - Adv.! Nu RT, nu K! PE UNDE SI CUM MERG ALTE MOTOARE, MERGE SI R 1200 GS / ADV. RECIPROCA INSA ... NU PREA E VALABILA! In concluzie, cei care vreti si puteti sa va luati adv-ul, LUATI-L! Mai mult decit atit ... nu va puteti dori - si cred ca momentan nu exista! Repet, este o parere personala, si doresc "a nu fi atatcata in instanta"! Toate cele bune, Aurelian CORECT CORECT SUPER CORECT TOT PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE.... L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120 PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA.................. MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 CORECT CORECT SUPER CORECT TOT PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE.... L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120 PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA.................. MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA......... rock frate! :rock:vreau si eu, AMIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120 doctore, da cu ce treapta de viteza mergi cu 80km/h constant(oricum nu cu a 6a)? vezi ca computerul trebuie luat in seama ca ceva...orientativ. cand alimentezi observi ca nu bate cu ce zice compu. dar oricum e pe undeva pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120 doctore, da cu ce treapta de viteza mergi cu 80km/h constant(oricum nu cu a 6a)? vezi ca computerul trebuie luat in seama ca ceva...orientativ. cand alimentezi observi ca nu bate cu ce zice compu. dar oricum e pe undeva pe acolo Bill, Sa stii ca la mine computerul arata bine! Cind intru pe rosu - adica ar trebui sa mai am 4l - alimentez aprox. 16,5l. Asta ca-l umplu ... ochi! De citeva ori am remarcat asta. Cind ma intorceam de la Vadu spre Cernavoda, mergind cu 100 km/h, imi arata consum de 5% - ceea ce e corect - si distanta ramasa de parcurs de aprox. 80 km - ceea ce este iar adevarat! Sa nu ai tu probleme cu senzorul la rezervor?! Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) @ DR HOUSE Doctore, te rog da'mi si mie niste detalii legate de intercom si de sistemul multimedia pe care il ai, te rog. Multumesc. Editat Noiembrie 7, 2008 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 CORECT CORECT SUPER CORECT TOT PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE.... L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120 PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA.................. MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA......... explica-mi si mie prin ce calcule iti iese consumul asta .... 4,6 cu 80/h constant 5 cu 100/h constant eu nu pot face consumul decat la plin, pe mine ma depaseste problema asta si am mai auzit odata pe cineva care punea problema tot in felul asta ... ca la 70/h ii consuma 4,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 explica-mi si mie prin ce calcule iti iese consumul asta .... 4,6 cu 80/h constant 5 cu 100/h constant eu nu pot face consumul decat la plin, pe mine ma depaseste problema asta si am mai auzit odata pe cineva care punea problema tot in felul asta ... ca la 70/h ii consuma 4,5 [/quote hai la arad sa te dai cu el daca nu crezi...................atata arata computeru ......................si-l restez de fiecare data... sa nu zic ca amm eroare,,,,,,,,,,,,,,pe demonstrate,,,,,,,,,,,,,,,,,,am facut duminica 708 km am mers in toate regimurile pe toate drumurile............intre 4,6 -si 5,3................din care 4,6 a fost pe cluj oradea arad.......la 80 constant pt ca mai mult nu se putea seara........la 9 ,,,,,,,,,iar 5,3 in sarcina pe muntele BAISORII linga cluj...........n-ai vrea sa stii pe ce drum pe ce panta prin ce coclauri ,,,,,,,,,,,surprinzator de data asta nu l-am culcat niciodata acum 2 saptamani cu pasager la 100-120 5-5,2 am mers si cu 200 constant pe sezged budapesta ..autostrada si i-a cam 5,7..... am mers si cu 220 constant,,,,,,,,,tot pe autostrada,,,,,,,,,vreo 40 km nu am simtzit nimic interesant...........dica deosebit mi l-am luat pt distractzie,,,,,,,,,,mi se rupe de consum,,,,,,,,,,,,asta arata asta va scriu ideea este ca alimentez ft rar,,,,,,,,,ceea imi convine...urasc manevra de la peco sunt un tip comod ....era sa mor si cu vitezana si cu chopper............de aceea mi-am dorit un motor cu abs asc... bla bla pozizie dreapta ,comod pt putoarea din spate ,fara ture multe dar cu cuplu mare si sa nu ma stresez ca ploua ,este noroi ,sau sunt hartoape este singurul lucru la care tzin............BMW-UL MEU GS ADVENTURE FULL SI SUBARU FORESTER 2,5 TURBO 2 CHESTII INESTETEICE DAR PERFECT UTILE ................ INTRE CELE DOUA rele MESIA CONSUMULUI ESTE CAM 8............ASA CA........ Bill, Sa stii ca la mine computerul arata bine! Cind intru pe rosu - adica ar trebui sa mai am 4l - alimentez aprox. 16,5l. Asta ca-l umplu ... ochi! De citeva ori am remarcat asta. Cind ma intorceam de la Vadu spre Cernavoda, mergind cu 100 km/h, imi arata consum de 5% - ceea ce e corect - si distanta ramasa de parcurs de aprox. 80 km - ceea ce este iar adevarat! Sa nu ai tu probleme cu senzorul la rezervor?! Toate cele bune, Aurelian [/quote SERVUSS SERVUS EU MERG CONSTANT CU A 4A LA 4000 DE TURE NU FOLOSESC A 6A DECAT FT RAR.........CAND FORJEZ,,,,,,,,,,,,, YO NU MA STIU ........NU-S MARE MOTOCICLIST ,,,SI NICI NU VREAU SA MA BAG IN SEAMA..A PROASTA VA SPUN TOT CE OBSERV............. EUROCOM KIT 300 ESTE ,,,,,,,,,MULTIMEDIA SISTEMUL...... INTRA PE SITE....www.autocom.co.uk nu ma intere consumul ca o viatza am.............ideea este ca este cel mai sigur motor al momentului oricum totzi suntem condamnatzi.....in clipa cand rasucim cheia in contact si iesim din garaj........ sa avetzi un wikend fain...........yo fuck o montana,,,,,,,,,k mi-am pus karoo T de off road,,,,,,,,,,si cred ca-mi i-au si muheras sa vada cum se tranteste cu 2 Bill, Sa stii ca la mine computerul arata bine! Cind intru pe rosu - adica ar trebui sa mai am 4l - alimentez aprox. 16,5l. Asta ca-l umplu ... ochi! De citeva ori am remarcat asta. Cind ma intorceam de la Vadu spre Cernavoda, mergind cu 100 km/h, imi arata consum de 5% - ceea ce e corect - si distanta ramasa de parcurs de aprox. 80 km - ceea ce este iar adevarat! Sa nu ai tu probleme cu senzorul la rezervor?! Toate cele bune, Aurelian [/quote SERVUSS SERVUS EU MERG CONSTANT CU A 4A LA 4000 DE TURE NU FOLOSESC A 6A DECAT FT RAR.........CAND FORJEZ,,,,,,,,,,,,, YO NU MA STIU ........NU-S MARE MOTOCICLIST ,,,SI NICI NU VREAU SA MA BAG IN SEAMA..A PROASTA VA SPUN TOT CE OBSERV............. EUROCOM KIT 300 ESTE ,,,,,,,,,MULTIMEDIA SISTEMUL...... INTRA PE SITE....www.autocom.co.uk nu ma intere consumul ca o viatza am.............ideea este ca este cel mai sigur motor al momentului oricum totzi suntem condamnatzi.....in clipa cand rasucim cheia in contact si iesim din garaj........ sa avetzi un wikend fain...........yo fuck o montana,,,,,,,,,k mi-am pus karoo T de off road,,,,,,,,,,si cred ca-mi i-au si muheras sa vada cum se tranteste cu 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 hai la arad sa te dai cu el daca nu crezi...................atata arata computeru ......................si-l restez de fiecare data... sa nu zic ca amm eroare,,,,,,,,,,,,,,pe demonstrate,,,,,,,,,,,,,,,,,,am facut duminica 708 km am mers in toate regimurile pe toate drumurile............intre 4,6 -si 5,3................din care 4,6 a fost pe cluj oradea arad.......la 80 constant pt ca mai mult nu se putea seara........la 9 ,,,,,,,,,iar 5,3 in sarcina pe muntele BAISORII linga cluj...........n-ai vrea sa stii pe ce drum pe ce panta prin ce coclauri ,,,,,,,,,,,surprinzator de data asta nu l-am culcat niciodata ..................... nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80 PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 pe mine fazele astea cu consumul ma enerveaza rau de tot eu cu rez de adv adica 33 litri merg max 400 km si cu asta basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80 PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta Salut! Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu. Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul: - la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7 - la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1 In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km. Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate. Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80 PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta Salut! Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu. Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul: - la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7 - la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1 In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km. Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate. Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.