Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

600 la tutatec? ce e ala? vreau si eu link

http://www.touratech.com/shops/001/product...25ddf6d3a44fdfb

 

Si eu vreau link la testerul ala al tau :laugh:

 

Am vazut. Din pacate, nu e compatibil cu R1100 :)

 

http://www.bmwrt.com/ubbthreads/ubbthreads...731&fpart=4

 

Am gasit resursa asta. Pt R1100RT, dar se aplica la toate R11, probabil cu exceptia S-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ

 

VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL

 

 

 

da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original

 

 

salut..tootul este nou date jos de pe motorul meu.decembbrie 2007....................parbriz original adventure.........toba originala si evacuare originala..............eu le-am dat jos din cutie si am pus direct evacuarea si toba de tunning..............sunt cromate noi noutze nu au nici un metru..............de asfalt :)

 

dr stanut -arad-----0722143552.............0257 214600.........la cabinet............... :laugh:

 

VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ

 

VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL

 

 

 

da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original

 

 

0722143552...........dr stanut petru arad

 

totul este nou si original

evacuarea costa in mod normal 1170 euro cu tva,,,,catalizatorul este scump cica....

toba vreo 860 euro cu tva....................................................total 2030 euro.............le dau cu 1500 euro,,,sau depinde cat oferi.......dar in principiu asta este pretzul.........

pe parbriz vreau 700 ron..este deosebit......arata traznet pe motor...........motivul.....?...am probleme de vedere....

 

VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ

 

VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL

 

 

 

da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original

 

 

0722143552...........dr stanut petru arad

 

totul este nou si original

evacuarea costa in mod normal 1170 euro cu tva,,,,catalizatorul este scump cica....

toba vreo 860 euro cu tva....................................................total 2030 euro.............le dau cu 1500 euro,,,sau depinde cat oferi.......dar in principiu asta este pretzul.........

pe parbriz vreau 700 ron..este deosebit......arata traznet pe motor...........motivul.....?...am probleme de vedere....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hallo! intrebare;in cazul in care mi s-a pus pata sa-mi achizitionez un 1200 GS Adventure SH,de unde ar trebui sa incep cautarile,inafara de mobile.de ,moto.it sau kapaza.be?multumesc,asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la KTM 990?

daca ai una de vanzare ,atunci bafta!dar ,am o curiozotate,care parte din 1200 GS ADVENTURE nu s-a inteles?multumesc oricum pt sfat,dar cred ca imi incerc norocul cu BMW!serios,ma intereseaza si alte site-uri...noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND PARBRIZ FUMURIU MODEL ADVENTURE 700 RON NOU NOUTZ

 

VAND EVACUARE SI TOBA ORIGINALA ..............NOU NOUTZE.........NEGOCIABIL

 

 

 

da un nr de tel. as fi interesat de evacuare ca vad ca e cromata, m-ar interesa si parbrizu de adv daca e original

 

0722143552......dr stanut petru arad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai una de vanzare ,atunci bafta!dar ,am o curiozotate,care parte din 1200 GS ADVENTURE nu s-a inteles?multumesc oricum pt sfat,dar cred ca imi incerc norocul cu BMW!serios,ma intereseaza si alte site-uri...noroc!

 

Poti sa incerci pe reteaua de dealeri BMW, dar sunt slabe sanse. Eu nu stiu decat un singur ADV care s'a dat la buyback. Asta daca vrei din Ro...

Ai putea insa sa incerci si in reteaua BMW europeana, acolo sigur ai gasi ceva. Daca nu, evident ramane intotdeauna mobile.de :disappointed:

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incerci pe reteaua de dealeri BMW, dar sunt slabe sanse. Eu nu stiu decat un singur ADV care s'a dat la buyback. Asta daca vrei din Ro...

Ai putea insa sa incerci si in reteaua BMW europeana, acolo sigur ai gasi ceva. Daca nu, evident ramane intotdeauna mobile.de :disappointed:

 

Parerea mea.

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu vad rostul advencer decat daca faci 30 - 50 000 pe an sau turul lumii.

alfel ma bucur de avantajul unei mobre mai ushoare si ceva mai manevrabila.

fac cu ea 400 km de la plin la gol in conditii de sosele (nu autostrada) asa ca nu vad de ce as cara 33l de benzina.

nu car cu ea bagaj de tura lunga de mii de km ca sa am nevoie de ranforsari de 20 25 kg in plus la cadru.

mai ganditi-va, eu stiu ca suna fain adv dar pe langa bani fiecare are rolul ei

pt o mobra exceptionala recomand mobra userului Tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu vad rostul advencer decat daca faci 30 - 50 000 pe an sau turul lumii.

alfel ma bucur de avantajul unei mobre mai ushoare si ceva mai manevrabila.

fac cu ea 400 km de la plin la gol in conditii de sosele (nu autostrada) asa ca nu vad de ce as cara 33l de benzina.

nu car cu ea bagaj de tura lunga de mii de km ca sa am nevoie de ranforsari de 20 25 kg in plus la cadru.

mai ganditi-va, eu stiu ca suna fain adv dar pe langa bani fiecare are rolul ei

Ai dreptate. Am exprimat si eu cam acelasi punct de vedere mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu vad rostul advencer decat daca faci 30 - 50 000 pe an sau turul lumii.

alfel ma bucur de avantajul unei mobre mai ushoare si ceva mai manevrabila.

fac cu ea 400 km de la plin la gol in conditii de sosele (nu autostrada) asa ca nu vad de ce as cara 33l de benzina.

nu car cu ea bagaj de tura lunga de mii de km ca sa am nevoie de ranforsari de 20 25 kg in plus la cadru.

mai ganditi-va, eu stiu ca suna fain adv dar pe langa bani fiecare are rolul ei

pt o mobra exceptionala recomand mobra userului Tau.

 

 

 

Adi,

 

Multumesc de apreciere!

 

 

Pentru ca si eu sunt fan Adv. si pentru ca vreau sa-i "imbarbatez" pe cei ce vor sa-si ia Adv. in loc de gs simplu - si sa nu faca "greseala" pe care am facut-o eu - am sa enumar - chiar daca se stiu - avantajele si dezavantajele Adv.-ului.

 

Acestea sunt cele pe care eu personal le-am simtit, si fara a le preciza intr-o anumita ordine:

 

Avantaje

 

Protectia

-la vint - de aceea si eu, si Adi, si altii ne-am schimbat parbrizele! Eu mi-am pus si deflectioarele de la Adv. - sunt bune si se simt la drum.

Este adevarat ca si acum simt turbulente in casca, DAR SUNT MULT MAI MICI K INAINTE, iar in zona pieptului, miinilor, si in zona mijlocului - datorita deflectoarelor - ... sunt boier!

 

-la picioare: martea trecuta (28.10) am fost la mare impreuna cu un Adv. (Marian).

Cind am iesit din Bucuresti erau 4,5 grade. Pe autostrada, am prins o bucata cu ceata, unde ne-am trezit in ... 3 grade! La 90-95 km/h ... desi aveam echipament (Dainese) ... personal simteam pe la genunchi ... "un usor discomfort"! Marian cu Adv-ul ... oha, nu avea nimic!

 

As aprecia aceasta ca fiind avantajul principal!

 

Autonomia / rezervorul

O simt de fiecare data cind merg la mare - drumul meu preferat!

Plinul facut la Mol-ul de pe intrarea pa A2; la intoarcere, obligatoriu trebuie sa realimentez la Cernavoda.

Personal ma deranjeaza acest lucru, imi place ideea de autonomie!

Imi aduc aminte cu placere - dar si regret - de vremurile cind cu un plin faceam marea dus-intors!!! Da' atunci ... era f650gs din 2003!

Cind nu este mult de mers, nu ma/te obliga nimeni sa-ti faci plinul, si sa cari - cum spuneai tu Adi - 33l de benzina"! De fapt sunt doar 13 in plus!

 

Suspensia

cei 2 cm in plus - atit pe fata cit si pe spate - se simt!

Am mers cu motorul lui ian(achim) si diferenta ... se simte!

 

Rotile cu spite

Bune pentru orice drum; mail ales cind si daca se face offroad!

 

Scaritele riderului

Foarte bune la drum intins - laba piciorul sta mult mai relaxata cind suprafata pe care se aseaza e mai mare - SI IN PLUS ... merg la endureala!

 

Portbagajul metalic

care la Adv. este mult mai "sanatos" decit cel de la gs-ul simplu, si pe care - in conditii de calatorie - poti sa pui mult mai mult (si mai greu) decit pe cel al gs-ului simplu!

 

Transformarea unui gs simplu in adv. ... costa destul de mult!!!

 

 

Dezavantaje

 

Inaltimea

Poate fi considerat un motor inalt. Saua stock in pozitia joasa e la 890cm, iar cei ce au inaltimea pina in 1,85m ... nu pot calca cu ambele talpi pe pamint.

Dar saua se poate schimba - vezi classic vlad si nu numai - si deficienta - in anumite limite - se remediaza.

Este adevarat - desi nu este recomandat - ca se poate seta suspensia pe moale / minim si se mai cistiga ceva, da' nu foarte mult.

Eu la 1,86m calc bine cu ambele talpi pe pamint.

 

Greutatea

Gol, Adv.-ul este mai greu cu 20 kg decit gs-ul simplu.

Greutatea poate fi un dezavantaj pentru cei mai scunzi. Asta pentru ca neputind calca cu ambele talpi pe pamint ... cind se sta pe loc ... adv-ul este mai "greu de strunit"! Da' e doar chestiune de obisnuinta!

 

Consumul

Mai mare decit la gs-ul simplu, deriva din greutatea mai mare.

 

Pretul

Desi oarecum (ne)justificat, cred ca ramine cel mai mare dezavantaj!!!

 

 

Da' una peste alta ... e super motor:

-protectie buna

-pozitie buna la condus

-suspensie excelenta

-performante (destul de) bune

-consum - raportat la performante - bun

-tinuta buna la drum

-echiparea (optionala) destul de buna - abs, asc, esa, calculator, citirea presiunii in roti, minere incalzite, proiectoare, protectie motor si rezervor, protectie miini, suporti coburi si top case - si nu o gasim la toate motoarele din clasa lui.

-fiabilitate

-(si nu in ultimul rind) .... CARDAN!

 

Acum fie vorba intre noi ... nu mi-as mai lua decit ... tot bmw - Adv.!

Nu RT, nu K!

 

PE UNDE SI CUM MERG ALTE MOTOARE, MERGE SI R 1200 GS / ADV. RECIPROCA INSA ... NU PREA E VALABILA!

 

 

In concluzie, cei care vreti si puteti sa va luati adv-ul, LUATI-L!

Mai mult decit atit ... nu va puteti dori - si cred ca momentan nu exista!

 

Repet, este o parere personala, si doresc "a nu fi atatcata in instanta"!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi,

 

Multumesc de apreciere!

 

 

Pentru ca si eu sunt fan Adv. si pentru ca vreau sa-i "imbarbatez" pe cei ce vor sa-si ia Adv. in loc de gs simplu - si sa nu faca "greseala" pe care am facut-o eu - am sa enumar - chiar daca se stiu - avantajele si dezavantajele Adv.-ului.

 

Acestea sunt cele pe care eu personal le-am simtit, si fara a le preciza intr-o anumita ordine:

 

Avantaje

 

Protectia

-la vint - de aceea si eu, si Adi, si altii ne-am schimbat parbrizele! Eu mi-am pus si deflectioarele de la Adv. - sunt bune si se simt la drum.

Este adevarat ca si acum simt turbulente in casca, DAR SUNT MULT MAI MICI K INAINTE, iar in zona pieptului, miinilor, si in zona mijlocului - datorita deflectoarelor - ... sunt boier!

 

-la picioare: martea trecuta (28.10) am fost la mare impreuna cu un Adv. (Marian).

Cind am iesit din Bucuresti erau 4,5 grade. Pe autostrada, am prins o bucata cu ceata, unde ne-am trezit in ... 3 grade! La 90-95 km/h ... desi aveam echipament (Dainese) ... personal simteam pe la genunchi ... "un usor discomfort"! Marian cu Adv-ul ... oha, nu avea nimic!

 

As aprecia aceasta ca fiind avantajul principal!

 

Autonomia / rezervorul

O simt de fiecare data cind merg la mare - drumul meu preferat!

Plinul facut la Mol-ul de pe intrarea pa A2; la intoarcere, obligatoriu trebuie sa realimentez la Cernavoda.

Personal ma deranjeaza acest lucru, imi place ideea de autonomie!

Imi aduc aminte cu placere - dar si regret - de vremurile cind cu un plin faceam marea dus-intors!!! Da' atunci ... era f650gs din 2003!

Cind nu este mult de mers, nu ma/te obliga nimeni sa-ti faci plinul, si sa cari - cum spuneai tu Adi - 33l de benzina"! De fapt sunt doar 13 in plus!

 

Suspensia

cei 2 cm in plus - atit pe fata cit si pe spate - se simt!

Am mers cu motorul lui ian(achim) si diferenta ... se simte!

 

Rotile cu spite

Bune pentru orice drum; mail ales cind si daca se face offroad!

 

Scaritele riderului

Foarte bune la drum intins - laba piciorul sta mult mai relaxata cind suprafata pe care se aseaza e mai mare - SI IN PLUS ... merg la endureala!

 

Portbagajul metalic

care la Adv. este mult mai "sanatos" decit cel de la gs-ul simplu, si pe care - in conditii de calatorie - poti sa pui mult mai mult (si mai greu) decit pe cel al gs-ului simplu!

 

Transformarea unui gs simplu in adv. ... costa destul de mult!!!

 

 

Dezavantaje

 

Inaltimea

Poate fi considerat un motor inalt. Saua stock in pozitia joasa e la 890cm, iar cei ce au inaltimea pina in 1,85m ... nu pot calca cu ambele talpi pe pamint.

Dar saua se poate schimba - vezi classic vlad si nu numai - si deficienta - in anumite limite - se remediaza.

Este adevarat - desi nu este recomandat - ca se poate seta suspensia pe moale / minim si se mai cistiga ceva, da' nu foarte mult.

Eu la 1,86m calc bine cu ambele talpi pe pamint.

 

Greutatea

Gol, Adv.-ul este mai greu cu 20 kg decit gs-ul simplu.

Greutatea poate fi un dezavantaj pentru cei mai scunzi. Asta pentru ca neputind calca cu ambele talpi pe pamint ... cind se sta pe loc ... adv-ul este mai "greu de strunit"! Da' e doar chestiune de obisnuinta!

 

Consumul

Mai mare decit la gs-ul simplu, deriva din greutatea mai mare.

 

Pretul

Desi oarecum (ne)justificat, cred ca ramine cel mai mare dezavantaj!!!

 

 

Da' una peste alta ... e super motor:

-protectie buna

-pozitie buna la condus

-suspensie excelenta

-performante (destul de) bune

-consum - raportat la performante - bun

-tinuta buna la drum

-echiparea (optionala) destul de buna - abs, asc, esa, calculator, citirea presiunii in roti, minere incalzite, proiectoare, protectie motor si rezervor, protectie miini, suporti coburi si top case - si nu o gasim la toate motoarele din clasa lui.

-fiabilitate

-(si nu in ultimul rind) .... CARDAN!

 

Acum fie vorba intre noi ... nu mi-as mai lua decit ... tot bmw - Adv.!

Nu RT, nu K!

 

PE UNDE SI CUM MERG ALTE MOTOARE, MERGE SI R 1200 GS / ADV. RECIPROCA INSA ... NU PREA E VALABILA!

 

 

In concluzie, cei care vreti si puteti sa va luati adv-ul, LUATI-L!

Mai mult decit atit ... nu va puteti dori - si cred ca momentan nu exista!

 

Repet, este o parere personala, si doresc "a nu fi atatcata in instanta"!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

CORECT CORECT SUPER CORECT TOT

 

PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE....

 

L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120

PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL

MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA..................

MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC :rolleyes:

 

MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT

L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE

NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CORECT CORECT SUPER CORECT TOT

 

PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE....

 

L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120

PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL

MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA..................

MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC :rolleyes:

 

MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT

L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE

NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA.........

rock frate! :rock:vreau si eu, AMIN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120

 

 

doctore, da cu ce treapta de viteza mergi cu 80km/h constant(oricum nu cu a 6a)?

vezi ca computerul trebuie luat in seama ca ceva...orientativ. cand alimentezi observi ca nu bate cu ce zice compu. dar oricum e pe undeva pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120

 

 

doctore, da cu ce treapta de viteza mergi cu 80km/h constant(oricum nu cu a 6a)?

vezi ca computerul trebuie luat in seama ca ceva...orientativ. cand alimentezi observi ca nu bate cu ce zice compu. dar oricum e pe undeva pe acolo

 

 

Bill,

 

Sa stii ca la mine computerul arata bine!

Cind intru pe rosu - adica ar trebui sa mai am 4l - alimentez aprox. 16,5l. Asta ca-l umplu ... ochi!

 

De citeva ori am remarcat asta.

Cind ma intorceam de la Vadu spre Cernavoda, mergind cu 100 km/h, imi arata consum de 5% - ceea ce e corect - si distanta ramasa de parcurs de aprox. 80 km - ceea ce este iar adevarat!

 

Sa nu ai tu probleme cu senzorul la rezervor?!

 

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CORECT CORECT SUPER CORECT TOT

 

PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE....

 

L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120

PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL

MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA..................

MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC :rolleyes:

 

MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT

L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE

NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA.........

 

 

explica-mi si mie prin ce calcule iti iese consumul asta ....

 

4,6 cu 80/h constant

5 cu 100/h constant

 

eu nu pot face consumul decat la plin,

pe mine ma depaseste problema asta si am mai auzit odata pe cineva care punea problema tot in felul asta ... ca la 70/h ii consuma 4,5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explica-mi si mie prin ce calcule iti iese consumul asta ....

 

4,6 cu 80/h constant

5 cu 100/h constant

 

eu nu pot face consumul decat la plin,

pe mine ma depaseste problema asta si am mai auzit odata pe cineva care punea problema tot in felul asta ... ca la 70/h ii consuma 4,5

[/quote

 

hai la arad sa te dai cu el daca nu crezi...................atata arata computeru ......................si-l restez de fiecare data...

sa nu zic ca amm eroare,,,,,,,,,,,,,,pe demonstrate,,,,,,,,,,,,,,,,,,am facut duminica 708 km am mers in toate regimurile

pe toate drumurile............intre 4,6 -si 5,3................din care 4,6 a fost pe cluj oradea arad.......la 80 constant pt ca mai mult nu se putea seara........la 9 ,,,,,,,,,iar 5,3 in sarcina pe muntele BAISORII linga cluj...........n-ai vrea sa stii pe ce drum pe ce panta prin ce coclauri ,,,,,,,,,,,surprinzator de data asta nu l-am culcat niciodata

 

acum 2 saptamani cu pasager la 100-120 5-5,2

am mers si cu 200 constant pe sezged budapesta ..autostrada si i-a cam 5,7.....

am mers si cu 220 constant,,,,,,,,,tot pe autostrada,,,,,,,,,vreo 40 km

nu am simtzit nimic interesant...........dica deosebit

 

mi l-am luat pt distractzie,,,,,,,,,,mi se rupe de consum,,,,,,,,,,,,asta arata asta va scriu

ideea este ca alimentez ft rar,,,,,,,,,ceea imi convine...urasc manevra de la peco

 

sunt un tip comod ....era sa mor si cu vitezana si cu chopper............de aceea mi-am dorit un motor cu abs asc... bla bla

pozizie dreapta ,comod pt putoarea din spate ,fara ture multe dar cu cuplu mare si sa nu ma stresez ca ploua ,este noroi ,sau sunt hartoape

 

este singurul lucru la care tzin............BMW-UL MEU GS ADVENTURE FULL SI SUBARU FORESTER 2,5 TURBO

2 CHESTII INESTETEICE DAR PERFECT UTILE ................

 

INTRE CELE DOUA rele MESIA CONSUMULUI ESTE CAM 8............ASA CA........ :rolleyes:

 

Bill,

 

Sa stii ca la mine computerul arata bine!

Cind intru pe rosu - adica ar trebui sa mai am 4l - alimentez aprox. 16,5l. Asta ca-l umplu ... ochi!

 

De citeva ori am remarcat asta.

Cind ma intorceam de la Vadu spre Cernavoda, mergind cu 100 km/h, imi arata consum de 5% - ceea ce e corect - si distanta ramasa de parcurs de aprox. 80 km - ceea ce este iar adevarat!

 

Sa nu ai tu probleme cu senzorul la rezervor?!

 

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

[/quote

 

SERVUSS SERVUS

EU MERG CONSTANT CU A 4A LA 4000 DE TURE

NU FOLOSESC A 6A DECAT FT RAR.........CAND FORJEZ,,,,,,,,,,,,,

YO NU MA STIU ........NU-S MARE MOTOCICLIST ,,,SI NICI NU VREAU SA MA BAG IN SEAMA..A PROASTA

VA SPUN TOT CE OBSERV.............

 

EUROCOM KIT 300 ESTE ,,,,,,,,,MULTIMEDIA SISTEMUL......

INTRA PE SITE....www.autocom.co.uk

 

nu ma intere consumul ca o viatza am.............ideea este ca este cel mai sigur motor al momentului

oricum totzi suntem condamnatzi.....in clipa cand rasucim cheia in contact si iesim din garaj........

 

sa avetzi un wikend fain...........yo fuck o montana,,,,,,,,,k mi-am pus karoo T de off road,,,,,,,,,,si cred ca-mi i-au si muheras

 

sa vada cum se tranteste cu 2 :nono:

 

Bill,

 

Sa stii ca la mine computerul arata bine!

Cind intru pe rosu - adica ar trebui sa mai am 4l - alimentez aprox. 16,5l. Asta ca-l umplu ... ochi!

 

De citeva ori am remarcat asta.

Cind ma intorceam de la Vadu spre Cernavoda, mergind cu 100 km/h, imi arata consum de 5% - ceea ce e corect - si distanta ramasa de parcurs de aprox. 80 km - ceea ce este iar adevarat!

 

Sa nu ai tu probleme cu senzorul la rezervor?!

 

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

[/quote

 

SERVUSS SERVUS

EU MERG CONSTANT CU A 4A LA 4000 DE TURE

NU FOLOSESC A 6A DECAT FT RAR.........CAND FORJEZ,,,,,,,,,,,,,

YO NU MA STIU ........NU-S MARE MOTOCICLIST ,,,SI NICI NU VREAU SA MA BAG IN SEAMA..A PROASTA

VA SPUN TOT CE OBSERV.............

 

EUROCOM KIT 300 ESTE ,,,,,,,,,MULTIMEDIA SISTEMUL......

INTRA PE SITE....www.autocom.co.uk

 

nu ma intere consumul ca o viatza am.............ideea este ca este cel mai sigur motor al momentului

oricum totzi suntem condamnatzi.....in clipa cand rasucim cheia in contact si iesim din garaj........

 

sa avetzi un wikend fain...........yo fuck o montana,,,,,,,,,k mi-am pus karoo T de off road,,,,,,,,,,si cred ca-mi i-au si muheras

 

sa vada cum se tranteste cu 2 :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai la arad sa te dai cu el daca nu crezi...................atata arata computeru ......................si-l restez de fiecare data...

sa nu zic ca amm eroare,,,,,,,,,,,,,,pe demonstrate,,,,,,,,,,,,,,,,,,am facut duminica 708 km am mers in toate regimurile

pe toate drumurile............intre 4,6 -si 5,3................din care 4,6 a fost pe cluj oradea arad.......la 80 constant pt ca mai mult nu se putea seara........la 9 ,,,,,,,,,iar 5,3 in sarcina pe muntele BAISORII linga cluj...........n-ai vrea sa stii pe ce drum pe ce panta prin ce coclauri ,,,,,,,,,,,surprinzator de data asta nu l-am culcat niciodata

 

.....................

 

 

nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80

 

 

PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80

 

 

PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta

 

 

 

Salut!

 

Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu.

Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul:

 

- la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7

- la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1

 

In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km.

 

Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate.

 

Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80

 

 

PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta

 

 

 

Salut!

 

Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu.

Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul:

 

- la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7

- la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1

 

In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km.

 

Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate.

 

Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...