Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea.

Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime.

Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac.

 

Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar.

0722 551 901

 

Multumesc pentru ajutor!

Editat de Barbarossa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer asa sa mai agite spiritele un pic..sa vezi atunci dezbateri aprinse 4 cilindrii vs 3 vs 2V vs boxer vs....

 

Da, a intrat in competitie anul asta dar Explorer a castigat la categoria Streetenduro la care au mai participat Guzzi Stelvio 1200 si noul V-Strom.

 

Explorer a facut insa o figura frumoasa, castigand finala la egalitate cu 1200GS, ce a participat in calitate de castigatoarea de anul trecut (si in 2010). Este pentru prima oara cand exista doua castigatoare. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea.

Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime.

Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac.

 

Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar.

0722 551 901

 

Multumesc pentru ajutor!

uite pozele promise

este putin pleznit dar nu am avut probleme

l-am schimbat de moft ....

post-41886-0-11278500-1344460109_thumb.jpg

post-41886-0-80028100-1344460131_thumb.jpg

post-41886-0-12451000-1344460183_thumb.jpg

post-41886-0-98868100-1344460207_thumb.jpg

post-41886-0-49361500-1344460226_thumb.jpg

post-41886-0-04066800-1344460249_thumb.jpg

post-41886-0-64335600-1344460289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da-i un polish la baietii care repara carene, mare lucru sa nu il scoata la starea initiala ;) Sau si mai bine, pune-i o folie dinaia de stopuri de masina, la baietii care fac "tunning" la masini. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbe intrecerile astea prin reviste..

Ce sa mai, sa tot iesi in lume cind esti infomat!

 

Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? :cheers:

 

Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? :cheers:

 

Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta?

 

 

eu am luat din 2007 de la intrunirea de la kaprun un buson de la wundelich

are 100000 km pe aia veche si 26000 pe actuala

nu a curs o picatura in 4 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta?

 

Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER".

Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER".

Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. :haha:

 

Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun).

 

Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun).

 

Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura.

 

Chiar m-am intalnit cu el duminica si mi-a sarit in ochi diferenta de culoare si nivel fata de chiulasa, mi s-a parut ca e cromat. Am impresia ca modelul ala nu se mai face la Wunderlich, era ceva mai inalt.

La cel de la BMW mi-a placut ca e plat si ca e aceeasi culoare cu chiulasa. Ma rog, nu e important. :cheers:

Avantajul unuia aftermarket mai e ca sunt ceva mai greu de deschis fara scula specifica.

 

Ianachim l-a luat cand am fost la prima editie Mountain Days in 2008... tu la ce te referi cu 2007/Kaprun? :unsure:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am pus ochii pe cel de la bmw si pe asta http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=110932239627&index=9&nav=SEARCH&nid=76020491480

 

De la nenea asta am mai luat capacele pt cele doua gauri urate din cadru pe dreapta si sunt faine si de calitate. avantaju e ca foloseste aceeasi cheie ca si la cel de plastic

 

Are pe negru, argintiu aluminium, si auriu pt fani :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am retinut ideea, oricum pana acum totul este ok.Bafta la vanzarea motorului, probabil este cel pe care l-am vazut pe un site, cu amortizoare Wilbers.Asa mi-as cumpara si eu un Wilbers, macar pe spate, ca am citit ca sunt incomparabile cu cele stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor.

 

Poti sa divulgi sursa te rog, am cautat intens pt rt-ul meu si cele mai ieftine discuri brembo fata le-am gasit la 200 euro/set iar placutze carbon/ceramice deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Un nou detinator de R1200 GS.

Am intrat in posesia atelajului joi( inca nu m-am hotarat la nume sau gen:)).

Productie oct-2006, 69000 Km, 6250 EUR. Fara ABS

Dupa cei aprox. 1000Km efectuati am ajuns la urmatoare concluzii:

  1. an MARE nevoie de un parbriz mai inalt. Drumul Piatra Neamt -Bucuresti m-a terminat. Capul imi sta exact in frontul de aer deviat de parbriz chiar daca acesta e ridicat la maxim. Ceva recomandari? (de precizat ca am 2m inaltine si saua as prefera sa o tin cat mai sus ca sa stau comfortabil cu picioarele)
  2. in urma cazaturii povestite aici vreau sa iau protectii pentru cilidri. Ma gandeam la ceva de genul asta. Din nou recomandari?
  3. tot in urma aceeasi cazaturi ma gandeam sa iau si niste tank bars ... ceva cam asa. Si din nou... recomandari?

As avea o nelamurire in legatura cu alarma deja montata de cei de la bmw. Cat de "reliable" e ? Ce e de capul ei? M-ar bate gandul sa pun altceva, eventual cu pager. Ce parere aveti?

 

Ca si o prima impresie .... e intimidanta :) Dupa ce am "reusit" sa fac in aceasta prima drumetie (prostii bineinteles) mi-am dat seama ca trebuie sa o iau usurel, mai ales ca e primul meu motor :). Insa incet, incet imi place din ce in ce mai mult.

 

Ca si ulei am pus Motul 20 w50 iar cauciucuri am niste Metzeler Tourance care le voi schimba sezonul urmator.

 

 

Si niste poze din drumetia in care s-a intamplat cazatura (traseul il gasiti in topicul respectiv)

post-68068-0-09282700-1345575157_thumb.jpgpost-68068-0-26667800-1345575202_thumb.jpgpost-68068-0-00624500-1345575252_thumb.jpgpost-68068-0-56406100-1345575314_thumb.jpgpost-68068-0-45735600-1345575372_thumb.jpgpost-68068-0-99356700-1345575425_thumb.jpgpost-68068-0-87298700-1345575491_thumb.jpg

 

 

Asfalt uscat

 

P.S. din lipsa de ocupatie cat asteptam sa vina atelajul din Italia am citit toate cele 360+pagini ale topicului :P

Editat de Mr.Sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent.

ai mai multe sanse daca postezi aici /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__4590

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou detinator de R1200 GS.

 

S-o stapanesti sanatos! Am vazut-o saptamana trecuta la Ploiesti si arata foarte bine. :ok:

 

Cu cateva pagini in urma s-a discutat parca despre protectiile de rezervor pe care eu insa nu le prea vad necesare (ma rog, asa la toate le poti gasi un motiv sa le ai); ca si la alte accesorii, Touratech si Wunderlich ar fi primele optiuni, eventual si SW-Motech.

Tot de la SW-M gasesti si protectiile de cilindri din poza ta insa eu as prefera protectiile care chiar acopera cilindrul, cum sunt cele de la Adventure.

 

Parbrizul... marea si clasica problema; la Wunderlich de exemplu gasesti doua modele mari, mai vezi Givi vario si mai sunt si altele. Unii am ales insa parbrizul foarte jos si asa am scapat de tot de turbulente, chestie de gust.

 

Alarma, daca tot o ai pe cea originala, parca e pacat sa-i dai cu piciorul (ca optiune a costat vreo 240€). Reactioneaza la miscarea motocicletei sau incercarea de pornire cu alta cheie, o poti seta sa se armeze/dezarmeze automat la luarea/punerea contactului. Acuma nu stiu ce asteptari ai tu de la o alarma moto, cat de important e pagerul si daca merita sa umbli suplimentar la electronica motocicletei.

 

De ulei chiar nu mai are rost sa deschidem subiectul, a fost dezbatut de n ori pe toate topicurile de BMW si sunt n pareri. Pui ce specificatii recomanda fabricantul, cum este firesc, si gata.

 

Insa daca tot zici ca ai citit tot topicul, cam toate au fost deja dezbatute chiar de mai multe ori. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou detinator de R1200 GS.

 

Ca si incepator cred ca ai nevoie de multa atentie, indemanare si "toate tiglele pe casa"....e o mobra nervoasa si poate ffff mult, mult mai mult decat tine, ai mare grija.....altfel s-o stapanesti sanatos, bucuros si la cati mai multi km fara incidente.beer.gif

 

Fiind proaspat implicat in zona accesoriilor pot sa-ti spun ce m-a convins pe mine:

1. mi-am luat parbrizul de ADV si am 1,83, saua sus......nu este suficient, insa sunt la limita in sensul in care am doua pozitii acceptabile pentru drum lung(daca ridic mai sus am parte de turbulente) iar in oras pe minim.

In cazul tau cred ca V-stream sau Vario sunt o posibila solutie (doar din auzite).....probabil daca vorbesti cu Ianachim poate sa-ti dea un verdict in ceea ce priveste Desierto de la TT.

2.eu am ales varianta originala BMW posibila si in cazul tau (o gasesti pe holan.pl) - le-am montat astazi.....rolleyes.gif

3.eu avand partea de jos TT voi merge si la carene tot pe TT -

 

Alarma de la BMW mi-a facut astazi prima duda, in sensul ca nu s-a resetat cand am rotit cheia in contact si ulterior nici din buton......in cele din urma am resit dar nu stiu cum exact. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu este foarte deranjanta goarna.....poate fi ignorata relativ usor....eu tin motorul in curte deci nu m-am gandit la inlocuire.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot in urma aceeasi cazaturi ma gandeam sa iau si niste tank bars ... Si din nou... recomandari?

 

Am uitat sa mentionez in postul de ieri: motocicleta mea a ajuns de doua ori pe jos si zgarieturi au existat doar la nivelul cilindrilor (crashbar si aparatoare) si discret la ghidon si oglinda; nimic in zona rezervorului.

 

Personal, gasesc mai util scutul de motor mare, care, pe langa ca este mai solid si ajunge pana spre roata spate, in plus protejeaza si galeriile. Chiar recent am lovit cu scutul la o denivelare mai adanca pe un drum accidentat in Slovenia si am zis merci ca am scutul ala, nu mai zic de pietre sarite etc.

 

Alarma de la BMW mi-a facut astazi prima duda, in sensul ca nu s-a resetat cand am rotit cheia in contact si ulterior nici din buton......in cele din urma am resit dar nu stiu cum exact. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu este foarte deranjanta goarna.....poate fi ignorata relativ usor....eu tin motorul in curte deci nu m-am gandit la inlocuire.

 

Mi-a facut si mie o data figura dar cand am folosit pentru prima data cheia a doua.

 

Referitor la nivelul sirenei, o sa ma mai uit in carticica, parca se putea regla. (?)

Cand mi-a pornit ziua, fiind langa ea, si mie mi s-a parut ca nu suna prea tare. Dar, pot sa-ti spun ca o data, pe la 4 dimineata, cand cineva mi-a spart topcase-ul (probabil tentativa de furt, mi-a spart o bucatica de plastic langa incuietoare), a sunat alarma si, desi am niste "termopane" bune care izoleaza excelent, (motocicleta sta in fata blocului, eu locuiesc la etajul 5), ne-a trezit din somn alarma iar cand am iesit pe geam mai era un vecin deja iesit. :rolleyes: Asadar, ceva efect are... si poate daca nu suna, ramaneam de tot fara topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...