Barbarossa Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) Salutare, Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea. Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime. Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac. Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar. 0722 551 901 Multumesc pentru ajutor! Editat August 6, 2012 de Barbarossa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer asa sa mai agite spiritele un pic..sa vezi atunci dezbateri aprinse 4 cilindrii vs 3 vs 2V vs boxer vs.... Da, a intrat in competitie anul asta dar Explorer a castigat la categoria Streetenduro la care au mai participat Guzzi Stelvio 1200 si noul V-Strom. Explorer a facut insa o figura frumoasa, castigand finala la egalitate cu 1200GS, ce a participat in calitate de castigatoarea de anul trecut (si in 2010). Este pentru prima oara cand exista doua castigatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 6, 2012 Admin Share Postat August 6, 2012 (editat) Superbe intrecerile astea prin reviste.. Ce sa mai, sa tot iesi in lume cind esti infomat! Editat August 6, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Ai zis manipulat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Salutare, Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea. Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime. Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac. Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar. 0722 551 901 Multumesc pentru ajutor! uite pozele promise este putin pleznit dar nu am avut probleme l-am schimbat de moft .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Pai da-i un polish la baietii care repara carene, mare lucru sa nu il scoata la starea initiala Sau si mai bine, pune-i o folie dinaia de stopuri de masina, la baietii care fac "tunning" la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Superbe intrecerile astea prin reviste.. Ce sa mai, sa tot iesi in lume cind esti infomat! Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 E 27X3,2 dimensiunea standard, incearca un 27x4 prima data ca e marime ce o gasesti usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 9, 2012 Autor Share Postat August 9, 2012 Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta? eu am luat din 2007 de la intrunirea de la kaprun un buson de la wundelich are 100000 km pe aia veche si 26000 pe actuala nu a curs o picatura in 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta? Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER". Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER". Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun). Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 (editat) Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun). Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura. Chiar m-am intalnit cu el duminica si mi-a sarit in ochi diferenta de culoare si nivel fata de chiulasa, mi s-a parut ca e cromat. Am impresia ca modelul ala nu se mai face la Wunderlich, era ceva mai inalt. La cel de la BMW mi-a placut ca e plat si ca e aceeasi culoare cu chiulasa. Ma rog, nu e important. Avantajul unuia aftermarket mai e ca sunt ceva mai greu de deschis fara scula specifica. Ianachim l-a luat cand am fost la prima editie Mountain Days in 2008... tu la ce te referi cu 2007/Kaprun? Editat August 9, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 A, intr-adevar, eu l-am cumparat la Garmisch in 2007...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Mda, am pus ochii pe cel de la bmw si pe asta http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=110932239627&index=9&nav=SEARCH&nid=76020491480 De la nenea asta am mai luat capacele pt cele doua gauri urate din cadru pe dreapta si sunt faine si de calitate. avantaju e ca foloseste aceeasi cheie ca si la cel de plastic Are pe negru, argintiu aluminium, si auriu pt fani ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Poate gresesc eu dar placutele ceramice sunt pentru discuri ceramice. Ai grija la specificatii. De obicei placutele se fac in mai multe compozitii fiecare pentru ceva anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Am retinut ideea, oricum pana acum totul este ok.Bafta la vanzarea motorului, probabil este cel pe care l-am vazut pe un site, cu amortizoare Wilbers.Asa mi-as cumpara si eu un Wilbers, macar pe spate, ca am citit ca sunt incomparabile cu cele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamuu Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor. Poti sa divulgi sursa te rog, am cautat intens pt rt-ul meu si cele mai ieftine discuri brembo fata le-am gasit la 200 euro/set iar placutze carbon/ceramice deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) Salutare, Un nou detinator de R1200 GS. Am intrat in posesia atelajului joi( inca nu m-am hotarat la nume sau gen:)). Productie oct-2006, 69000 Km, 6250 EUR. Fara ABS Dupa cei aprox. 1000Km efectuati am ajuns la urmatoare concluzii: an MARE nevoie de un parbriz mai inalt. Drumul Piatra Neamt -Bucuresti m-a terminat. Capul imi sta exact in frontul de aer deviat de parbriz chiar daca acesta e ridicat la maxim. Ceva recomandari? (de precizat ca am 2m inaltine si saua as prefera sa o tin cat mai sus ca sa stau comfortabil cu picioarele) in urma cazaturii povestite aici vreau sa iau protectii pentru cilidri. Ma gandeam la ceva de genul asta. Din nou recomandari? tot in urma aceeasi cazaturi ma gandeam sa iau si niste tank bars ... ceva cam asa. Si din nou... recomandari? As avea o nelamurire in legatura cu alarma deja montata de cei de la bmw. Cat de "reliable" e ? Ce e de capul ei? M-ar bate gandul sa pun altceva, eventual cu pager. Ce parere aveti? Ca si o prima impresie .... e intimidanta Dupa ce am "reusit" sa fac in aceasta prima drumetie (prostii bineinteles) mi-am dat seama ca trebuie sa o iau usurel, mai ales ca e primul meu motor . Insa incet, incet imi place din ce in ce mai mult. Ca si ulei am pus Motul 20 w50 iar cauciucuri am niste Metzeler Tourance care le voi schimba sezonul urmator. Si niste poze din drumetia in care s-a intamplat cazatura (traseul il gasiti in topicul respectiv) Asfalt uscat P.S. din lipsa de ocupatie cat asteptam sa vina atelajul din Italia am citit toate cele 360+pagini ale topicului Editat August 21, 2012 de Mr.Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent. ai mai multe sanse daca postezi aici /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__4590 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Un nou detinator de R1200 GS. S-o stapanesti sanatos! Am vazut-o saptamana trecuta la Ploiesti si arata foarte bine. Cu cateva pagini in urma s-a discutat parca despre protectiile de rezervor pe care eu insa nu le prea vad necesare (ma rog, asa la toate le poti gasi un motiv sa le ai); ca si la alte accesorii, Touratech si Wunderlich ar fi primele optiuni, eventual si SW-Motech. Tot de la SW-M gasesti si protectiile de cilindri din poza ta insa eu as prefera protectiile care chiar acopera cilindrul, cum sunt cele de la Adventure. Parbrizul... marea si clasica problema; la Wunderlich de exemplu gasesti doua modele mari, mai vezi Givi vario si mai sunt si altele. Unii am ales insa parbrizul foarte jos si asa am scapat de tot de turbulente, chestie de gust. Alarma, daca tot o ai pe cea originala, parca e pacat sa-i dai cu piciorul (ca optiune a costat vreo 240€). Reactioneaza la miscarea motocicletei sau incercarea de pornire cu alta cheie, o poti seta sa se armeze/dezarmeze automat la luarea/punerea contactului. Acuma nu stiu ce asteptari ai tu de la o alarma moto, cat de important e pagerul si daca merita sa umbli suplimentar la electronica motocicletei. De ulei chiar nu mai are rost sa deschidem subiectul, a fost dezbatut de n ori pe toate topicurile de BMW si sunt n pareri. Pui ce specificatii recomanda fabricantul, cum este firesc, si gata. Insa daca tot zici ca ai citit tot topicul, cam toate au fost deja dezbatute chiar de mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) Un nou detinator de R1200 GS. Ca si incepator cred ca ai nevoie de multa atentie, indemanare si "toate tiglele pe casa"....e o mobra nervoasa si poate ffff mult, mult mai mult decat tine, ai mare grija.....altfel s-o stapanesti sanatos, bucuros si la cati mai multi km fara incidente. Fiind proaspat implicat in zona accesoriilor pot sa-ti spun ce m-a convins pe mine: 1. mi-am luat parbrizul de ADV si am 1,83, saua sus......nu este suficient, insa sunt la limita in sensul in care am doua pozitii acceptabile pentru drum lung(daca ridic mai sus am parte de turbulente) iar in oras pe minim. In cazul tau cred ca V-stream sau Vario sunt o posibila solutie (doar din auzite).....probabil daca vorbesti cu Ianachim poate sa-ti dea un verdict in ceea ce priveste Desierto de la TT. 2.eu am ales varianta originala BMW posibila si in cazul tau (o gasesti pe holan.pl) - le-am montat astazi..... 3.eu avand partea de jos TT voi merge si la carene tot pe TT - Alarma de la BMW mi-a facut astazi prima duda, in sensul ca nu s-a resetat cand am rotit cheia in contact si ulterior nici din buton......in cele din urma am resit dar nu stiu cum exact. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu este foarte deranjanta goarna.....poate fi ignorata relativ usor....eu tin motorul in curte deci nu m-am gandit la inlocuire. Editat August 21, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salutare, Un nou detinator de R1200 GS. deci cu tine m-am intalnit in benzinarie la bacau, eram cu fazerul negru iti mai zic o data s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 tot in urma aceeasi cazaturi ma gandeam sa iau si niste tank bars ... Si din nou... recomandari? Am uitat sa mentionez in postul de ieri: motocicleta mea a ajuns de doua ori pe jos si zgarieturi au existat doar la nivelul cilindrilor (crashbar si aparatoare) si discret la ghidon si oglinda; nimic in zona rezervorului. Personal, gasesc mai util scutul de motor mare, care, pe langa ca este mai solid si ajunge pana spre roata spate, in plus protejeaza si galeriile. Chiar recent am lovit cu scutul la o denivelare mai adanca pe un drum accidentat in Slovenia si am zis merci ca am scutul ala, nu mai zic de pietre sarite etc. Alarma de la BMW mi-a facut astazi prima duda, in sensul ca nu s-a resetat cand am rotit cheia in contact si ulterior nici din buton......in cele din urma am resit dar nu stiu cum exact. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu este foarte deranjanta goarna.....poate fi ignorata relativ usor....eu tin motorul in curte deci nu m-am gandit la inlocuire. Mi-a facut si mie o data figura dar cand am folosit pentru prima data cheia a doua. Referitor la nivelul sirenei, o sa ma mai uit in carticica, parca se putea regla. (?) Cand mi-a pornit ziua, fiind langa ea, si mie mi s-a parut ca nu suna prea tare. Dar, pot sa-ti spun ca o data, pe la 4 dimineata, cand cineva mi-a spart topcase-ul (probabil tentativa de furt, mi-a spart o bucatica de plastic langa incuietoare), a sunat alarma si, desi am niste "termopane" bune care izoleaza excelent, (motocicleta sta in fata blocului, eu locuiesc la etajul 5), ne-a trezit din somn alarma iar cand am iesit pe geam mai era un vecin deja iesit. Asadar, ceva efect are... si poate daca nu suna, ramaneam de tot fara topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.