sivi Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) @khk cred ca ai dreptate in privinta protectiilor de rezervor. La cazatura s-a zgariat putin crashbarul stanga si capacul de la cilindru... nici nu cred ca a ajuns ghidonul jos, s-a oprit in cutie si cilindru. Am sa ma uit la scut si cred ca o sa las protectiile de rezervor cand o sa imi iau si alt engine guard eventual cu ceva mai multe bare care imbraca motorul. o cazatura cu crash bar similar cu al tau:http://www.advrider....ad.php?t=250386 probabil la zgariatura ar fi facut fata cele de la MachineArt dar lovitura(fiind lipite de capac) o prelua cu siguranta capacul cilindrului...... La scut pot sa-ti recomand sa iei varianta din catalogul BMW. Eu am luat SW-Motech fiind similar la design dar putin mai ieftin si avea gaurile date total aiurea (intr-o parte lovea evacuarea si in cealalta distanta pana la evacuare de 4,5cm) Editat August 22, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 La scut pot sa-ti recomand sa iei varianta din catalogul BMW. Subscriu! si doua poze in care se poate vedea din unghiuri diferite: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Foarte misto scutul,ai idee si cat costa? Tot mai mult imi plac proiectoarele alea! Ma gandesc sa-i pun si niste proiectoare,astea arata f misto. Legat de protectiile la cilindrii,eu nu vad rostul la protectiile astea de aluminiu care imbraca capacul de chiuloasa. In primul rand sunt scumpe ( in jur de 180 euro) si apoi daca,cazi pe ele oricum trebuie schimbate,ca arata ca dracu belite asa. Nu stiu de ce a renuntat Bmw la protectia gen H&b sau TT care mai are o bara si pe sub cilindru si care intradevar protejeaza cilindru atunci cand il pui pe-o parte.Aia o slefuiesti putin,o vopsesti ,si nici nu se mai vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) Foarte misto scutul,ai idee si cat costa? Am gasit acum factura, scutul 219€, protectiile de cilindri 190€, proiectoare LED inclusiv montaj 595€, crashbar 296€, protectiile de cadru 158€ (toate originale BMW) Tot mai mult imi plac proiectoarele alea! Ma gandesc sa-i pun si niste proiectoare,astea arata f misto. Cum arata si cum se vad este un aspect, dar important este ca esti mai bine vazut iar noaptea (mai ales in curbe) si in tuneluri e alta viata. In plus, fiind led, consumul este foarte mic (14w/far). Montajul este ok, motocicleta este pregatita deja cu gaurile si pt. legaturile electrice, nu e nevoie de modificari. De asemenea butonul este exact ca cel de pe ADV, integrat cu celelalte comutatoare. Problema ramane pretul dar eu nu regret deloc banii dati. Se pot monta doar la modelele incepand cu facelift-ul din 2008. Legat de protectiile la cilindrii,eu nu vad rostul la protectiile astea de aluminiu care imbraca capacul de chiuloasa. In primul rand sunt scumpe ( in jur de 180 euro) si apoi daca,cazi pe ele oricum trebuie schimbate,ca arata ca dracu belite asa. Nu stiu de ce a renuntat Bmw la protectia gen H&b sau TT care mai are o bara si pe sub cilindru si care intradevar protejeaza cilindru atunci cand il pui pe-o parte. Eu le vad rostul, avand in vedere cat costa capacul de chiulasa. Da, se vad urat daca sunt lovite dar poti merge mai departe. Daca spargi capacul, nu prea mai mergi... in plus, si capacul zgariat se vede tare urat. Iar daca faci comparatia la pret, o protectie costa 95€ (se vand si separat) iar capacul cred ca vreo 400. Exista si varianta sa pui protectiile "mici" din plastic, sunt convins (din proprie experienta la fostul boxer) ca fac ceva treaba. Nu inteleg ce vrei sa zici ca a renuntat BMW la protectia H&B, nu a existat niciodata in oferta BMW, crashbar-ul original e acelasi din 2004. Personal, eu vreau cat mai putine bucati de bara pe motocicleta, d-aia nu agreez deloc nici protectia de rezervor (care nu prea isi are rostul daca nu ai rezervor mare ca la ADV), nici suportii pt gentile ADV, nici protectiile H&B. In plus, strict ca si parere personala, alea de la HB nu-mi plac deloc ca si culoare, prea arata a aluminiu. Sincer, interesant mi se pare crsahbar-ul de la TT, imi place cum arata si imi da impresia ca la ala chiar nu mai ai nevoie de protectii de cilindri. Editat August 23, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Am zis la protectia "gen" H&B,adica aia cu inca o bucata de teava care protejeaza si partea de jos a cilindrului. Asta am vrut sa spun. Au avut la un moment dat,am vazut eu intr-un catalog ,astfel de protectii. Semanau mai mult cu cele de la TT,intradevar. Un capac de chiuloasa costa undeva pana in 600 lei cu tot cu TVA. Am schimbat eu si inca pe cel cu busonul de ulei care e mai scump. Proiectoarele cu led costa aici 470 eur cu tot cu TVA,si mi-au spus ca le poti monta si singur.Alea normale,fara led,sunt in jur de 400,adica cu 70 de euro mai ieftine,nu stiu daca merita. Avantajele celor cu led sunt evidente,dar pe de alta parte sa stii ca mergand in fata ta si uitandu-ma in odlinda,vedeam un amestec de lumina led cu lumina de bec,nu acelasi lucru se vede la un Adv cu proiectoare normale,la care se vede un singur fel de lumina. Parca arata mai bine cu acelsi gen de lumina si farul si proiectoarele. Parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) Am zis la protectia "gen" H&B,adica aia cu inca o bucata de teava care protejeaza si partea de jos a cilindrului. Asta am vrut sa spun. Au avut la un moment dat,am vazut eu intr-un catalog ,astfel de protectii. Semanau mai mult cu cele de la TT,intradevar. Da, si eu m-am exprimat gresit, insa cum am spus, original BMW nu au fost la GS altele decat cel pe care-l stii; ce spui tu, dar cu bara aia mica pozitionata ceva mai sus exista pt R1200R (Duracell are asa). Un capac de chiuloasa costa undeva pana in 600 lei cu tot cu TVA. Evident, nu te contrazic, dar mi se pare ciudat 600ron, eu stiam clar mai mult. O sa intreb si aici. Parca arata mai bine cu acelsi gen de lumina si farul si proiectoarele. Parere personala. Si eu zic ca se vedeau mai frumos de aceeasi culoare dar am senzatia ca find culori diferite ai sansa sa fii mai repede observat. Oricum, nu am de ales, asa ca raman asa "mai colorat" Si imi place ca la motocicletele nostre, fiind si stopurile si semnalizarile cu led nu mai ai grija becurilor. Protectoarele mai au avantajul ca de exemplu o data cand mi s-a ars becul (faza de intalnire) si era pe inserat, pana la prima benzinarie, si-au facut treaba in loc de far. La ADV din cate am inteles nu se monteaza prioectoarele cu LED, nu stiu de ce. Editat August 23, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 23, 2012 Admin Share Postat August 23, 2012 (editat) Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice! Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale. Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit. Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW . Editat August 23, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice! Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale. Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit. Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW . Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii. Editat August 24, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Poti sa divulgi sursa te rog, am cautat intens pt rt-ul meu si cele mai ieftine discuri brembo fata le-am gasit la 200 euro/set iar placutze carbon/ceramice deloc. Le-am luat de la un tip din Germania care are atelier de reparatii moto si sigur are reduceri de preturi.Te-as ajuta dar nu mai ajung curand acolo, el vorbeste doar germana si nu am cum sa discut cu el, am reusit prin intermediul altei persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii. Si eu is interesat de asta Cum se poate face ca sa nu iti stinga proiectoarele cand iti stingi semnalizarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Si eu is interesat de asta Cum se poate face ca sa nu iti stinga proiectoarele cand iti stingi semnalizarea? pai cin' te pune sa semnalizezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2012 Admin Share Postat August 24, 2012 (editat) Wunderlich..Mecca BMW-istilor cu portofele groase http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8600230-2-2242/shop/Parts-pool/8/Autoswitch.htm PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic?? Editat August 24, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice! Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale. Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit. Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW . De accord pt RO, dar de exemplu prin strainezia nu prea merge cu aftermarket uri neomologate. chiar si pt cele omologate tot trebe sa treci pe la inmatriculari sa ti le treaca in cartea vehiculului. Deci unele solutii pot fi usor de implementat in RO unde nu verifica nimeni nimic (ex la fost a mobra: proiectoare Hella, discuri frane FERODO trecute in carte,lampa LED pt numar omologata in DE rejectata in CH , etc.. ) In alta ordine de idei, dupa ce iese din garantie o sa trec pe xenon ca se pare ca eu merg mai mult noaptea decat ziua Wunderlich..Mecca BMW-istilor cu portofele groase http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8600230-2-2242/shop/Parts-pool/8/Autoswitch.htm PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic?? mai incearca si aici http://www.nippynormans.com/, uneori au chestii interesante si la preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii. informatie....sorry - taste mici degete groase Si eu is interesat de asta Cum se poate face ca sa nu iti stinga proiectoarele cand iti stingi semnalizarea? exact, tii apasat mai mult de 2 sec....mai are suplimentar si un led care sa-ti indice starea proiectoarelor (stins/aprins) si o functie care le taie curentul la cateva sec. dupa ce scoti cheia din contact (daca cumva sunt aprinse) avea polonezu de la bmw camp - cel cu 1200 PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic?? ma bag si eu.....da nus daca asta este tot....sau tu le ai deja montate si vrei doar eliminarea butonului? nu m-as baga singur sa fac montajul....... http://www.autoswitch.com/as6b.php Editat August 24, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2012 Admin Share Postat August 24, 2012 Nu, eu am legat proiectoarele pe direct cu faza scurta, dar mi-as lua si un autoswitch, nu stii la ce foloseste la casa omului De montaj nu-i bai, am eu om meserias in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) poate merge asta autoswitch super...da-mi si mie datele lui in pm si sa-mi spui cum facem cu comanda Editat August 24, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Am citit pe wunderlich acu mai multe despre ce face butonu ala magic. Eu ale mele mi le-am legat cu releu pe faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2012 Admin Share Postat August 24, 2012 (editat) http://www.wunderlich.de/Haendler/International/Romania/ Eu plec luni in concediu si ma intorc in jur de 05.09, daca nu este tarziu vorbim atunci. Daca vrei ii sun eu, am mai luat ceva de la ei si am datele in baza lor. Daca este ok lasa-mi nr.de tel si te sun dupa ce ma intorc. Editat August 24, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Unde sa inlocuiesc anvelopele in zona Buc.? mi-e teama de senzorii de presiune.....probabil daca le spun de existenta lor vor avea grija, dar nu strica sa va intreb. revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 (editat) revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? da mi pm cu nr tau sa te indrum de AUGUST Editat August 25, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 de AUGUST Ma bag si io la poza de (sfarsit de) septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 da mi pm cu nr tau sa te indrum de AUGUST super poza si mai ales super numarul de pe gs ma gandesc ca este dragostea anterioara KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 ...Baraj Siriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Enduro-touring...........mai degraba SM touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? Salut, Daca vrei sa faci ambele roti in acelasi timp s-ar putea sa fie un pic mai complicat, pentru ca roata fata e de facut la o vulcanizare moto, iar cea spate la una auto; mai corect spus, roata fata nu se poate echilibra pe masina de echilibrat ptr moto (din cauza tipului prinderii) si invers. La vulcanizarile auto poti sa le dai tu roata jos, ca multora le e teama sa se bage si majoritatea nici nu au aprobare RAR pentru asa ceva. Altfel, daca vrei totul intr-un loc si nu vrei sa-ti murdaresti mainile, sunt cateva locuri, precum Autozone, unde pot rezolva ei totul. M-as feri de cei care vor sa echilibreze rotile moto (roata fata) cu sistemul acela adaptor tip "gheara" si nu stiu nici cat de ok este echilibrarea statica (manuala sau cu plumbi doar pe mijlocul rotii). Nu uita sa le precizezi de senzorii de presiune. N-ar trebui sa fie probleme daca omul care se ocupa nu e babuin si este atent. Iar cu rotile spitate se feresc crezand ca sunt tube-type. Daca le explici ca sunt fara camera si ca nu difera cu nimic de o janta normala n-o sa mai aiba retineri. Eu am facut roata spate la un Auto-Soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.